done!quote:
Thank you! 12.11.13? Ook een mooie datum!quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
done!
doe dan de 12e. Krijg jij voor mijn 40e verjaardag een baby.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:25 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja! mijn man: "Wat een typische datum; twee keer het ongeluksgetal plus het gekkengetal..."![]()
![]()
Als je een weekie eerder bevalt dan je uitgerekende datum nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:32 schreef Piekie81 het volgende:
Whaa, al bijna in de top 10! Al gok ik zomaar dat Tally nog wel voor gaat dringen...
Doet nog even aan struisvogelpolitiek omdat er nog niks klaar is in huis, zelfs het wiegje (co-sleeper) moet nog gemaakt worden.
Stiekem denk ik dat de kans groter is dat ik een week later beval dan een week eerder. Zoontje was ruim 1,5 week later...quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je een weekie eerder bevalt dan je uitgerekende datum niet
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:24 schreef Piekie81 het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat de kans groter is dat ik een week later beval dan een week eerder. Zoontje was ruim 1,5 week later...
Maar we gaan het wel zien. Mijn broertje vroeg van de week of we niet iets specifieker dan 'in ieder geval uiterlijk 2 mei' konden zijnEn of we het in een weekend konden plannen, hij heeft een weekend-ov en moet 3 uur treinen om hier te komen
Het was gelukkig iets langer, maar niet veel inderdaad.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:17 schreef Suikertante het volgende:
Huh, jij ging toch twee uur geleden naar bed?
Verleid je loverboy eens tot wilde seks, wie weet!quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:41 schreef Gulara het volgende:
Een Heule pijnlijke kramp! Echt bizar dat uitgerekend zijn. Dat je dan met pijn wakker wordt en gaat zitten hopen op meer!
Oi ik kan me amper bewegen van de rugpijn. En voor hem is het wel gewoon midden in de nacht.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Verleid je loverboy eens tot wilde seks, wie weet!
Oh, jij bent er zo-een.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:45 schreef Gulara het volgende:
[..]
Oi ik kan me amper bewegen van de rugpijn. En voor hem is het wel gewoon midden in de nacht.![]()
Of nou ja, 's ochtends -te- vroeg.
Ja eigenlijk wel. Heel pragmatisch en weinig hormonaal.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, jij bent er zo-een.
Zo een die rekening houdt met anderen. Hoe onzwanger van je.
Dan moeten we maar geduldig afwachten tot dat jongetje het tijd vindt naar buiten te komen. Stiekem vind ik dat altijd de betere optie hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:47 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Heel pragmatisch en weinig hormonaal.
Ja hij heeft nog even. Dacht dat dat hele sexgebeuren alweer achterhaald was trouwens?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan moeten we maar geduldig afwachten tot dat jongetje het tijd vindt naar buiten te komen. Stiekem vind ik dat altijd de betere optie hoor.
Die memo heb ik niet gekregen!quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:53 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja hij heeft nog even. Dacht dat dat hele sexgebeuren alweer achterhaald was trouwens?
Door die van mij zeker weer.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tegengehouden door een man, ik weet het zeker.
Hoe bepaal je wat je nog moet? Aan de hand van die voorbeeldlijsten, of heb je daarin zelf wensen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:21 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb zelfs een lijstje van alle kleertjes die ik heb en wat we dus nog moeten
Lijkt me wel handig ja, anders moet je vriend in allerijl je spulletjes bij elkaar zoeken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:34 schreef L-E het volgende:
Tenminste. Ik neem aan dat ik een tas klaar moet hebben staan voor het geval dat, ook al wens ik thuis te bevallen.
Mijn Vriendje is de tofste, maar er zijn van die dingen die je gewoon beter zelf kan doen idd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig ja, anders moet je vriend in allerijl je spulletjes bij elkaar zoeken.
Weet niet hoe goed op de hoogte jouw vriend is, maar ik zoek toch liever mn eigen spul bij elkaar
Ik vroeg me al af waar je bleefquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:32 schreef mignonne het volgende:
Hoorde ik daar sliertjes en bonkjes?
na een keizersnede wordt je baarmoeder idd leeggezogen, er blijft echter nog steeds een wond zitten op de plaats waar de placenta aangehecht heeft gezeten en die wond bloed evengoed als bij een vaginale bevalling. Het enige wat je niet of minder hebt is het bloedverlies wat er bij een ander vaginaal uit moet direct na de bevalling. Alles wat de wond na het hechten nog vloeit komt er ook gewoon uit. Meestal weinig, soms normaal-veel. zelfde geldt dus voor stolsels.
Ik vloeide bij allebei ruim, in ieder geval op de nacontrole vloeide ik nog dus die zes weken heb k wel volgemaaktdaarna stopte het redelijk snel, maar goed ook. Vond dat k bij de tweede wel genoeg gevloeid heb
Wat ik zo naar vond is dat moment dat je denkt dat het beter gaat en dat je wel weer even de stad in kunt en dat je dan door beweging en dergelijke weer zo hops in een half uur tijd een hele plens bloed verliest![]()
Oh en Gulara![]()
ook die kindjes die zo liggen kunnen nog gewoon goed draaien hè. En er worden ook kindjes in die positie heel normaal geboren, zonder knippen of vacuums. Daarbij, ik heb evenveel knippen als zwangerschappen gehad (bij normale hoofdliggingen), en ondanks dat ik baalde van de hechtingen was ik blij met de knippen, ze waren gewoon nodig.
Niet heel veel, maar misschien vanmiddag nog even. Ik heb ook al de next pagina open staan, zo veel leuk spul!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 02:18 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Goedemorgen gulara! Nog een beetje kunnen slapen?
Ik heb net maar ff wat dingen geshopt bij next en zit nu 24kitchen te kijken
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:25 schreef Limone het volgende:
Ja! mijn man: "Wat een typische datum; twee keer het ongeluksgetal plus het gekkengetal..."![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:46 schreef L-E het volgende:
Oh, jij bent er zo-een.
Zo een die rekening houdt met anderen. Hoe onzwanger van je.
Volgens mij zijn de meeste nieuwe wandelwagens wel ok om je kindje in te laten slapen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh dat klinkt fijn Suiker!Dat laatste had ik ook bedacht, maar ik vroeg me af of het wel goed was voor een kindje om langere tijd in zo'n bak te liggen, maar dat mag dus wel. Hendig, dan zet ik die ook mooi de eerste dagen naast mn bed
.
Ik vertelde t zo rond week 10 geloof ikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:11 schreef Suikertante het volgende:
Eresh wat een kutnieuws (excusez le mot). Dat is schrikken zeg, en inderdaad enorm balen. Even egoïstisch op mezelf betrekkend zou dat voor mij over twee weken zijn, ik kan me er helemaal niks bij voorstellen. Ik hoop dat ze de kleine op de een of andere manier toch nog een zetje kunnen geven en anders ben je in elk geval in hele goede handen
KD, de 14e week!Weet iedereen het nu? Of heb jij het al bij 6 weken aan iedereen verteld
[..]![]()
Jullie to do lijstjes vind ik shockerend kort, begin een héél klein beetje tijdsdruk te voelen maar dat is ook wel weer leuk. Nu mag ik écht los, haha. En toen we even op een rijtje gingen zetten wat er binnenkomt bleek dat we begin april ook echt nog wel prima alle benodigdheden kunnen kopen. Ik merk nú al dat het spannend is om ondernemer te zijn met een kind, misschien toch wat minder alles uitgeven een week voordat het binnenkomtJe weet nooit helemaal zeker wanneer je de volgende factuur kunt sturen!
Verder is de kraamzorg dus langs geweest, ik vond het een feestje. Lekker gekletst, en zó ontspannen. Niks geen klossen onder een apart bed, de bank zag er prima uit. Hoezo verstelbare badstandaard, dat badje past toch precies op het aanrecht? Parkeren kan ook over de singel, scheelt de helft van de kosten! En verder nog handige tips zoals de mogelijkheid om de kinderwagenbak naast ons bed zetten de eerste dagen, een soort geïmproviseerde co-sleeper
Hopen dat het net past dan! En zo'n kinderwagenbak is lekker klein, meestal vinden die kleintjes dat wel lekker slapen. Heel geborgen enzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Past niet idd. Ik denk dat de kinderwagenbak ook nog wel ff frotten zal zijn.
Slim toch!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Klinkt fijn suiker
KD 14e week![]()
ow en is het erg belachelijk dat ik al een hele positie garderobe bij elkaar hebIk kon een leuk pakket kopen voor weinig, dus dat heb ik maar gedaan
Nou! Dat vind ik dus ook he! Lijkt me redelijk traumatisch voor zo'n kindje. Is ook wel een van de redenen dat ik geloof in je kindje veel bij je hebben/dragen de eerste tijd, ze maken nogal wat mee. Ik moet er bijna van huilen zelfs.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zat me vandeweek te bedenken wat een verschrikkelijke ervaring geboren worden moet zijn![]()
Heel de tijd zit je lekker in je warme omhulsel, alles lekker zacht en gelijkmatige temperatuur enzo, en ineens kom je (door een onplezierig smalle uitgang) in een boel licht, lawaai en kou terecht![]()
En dan allemaal gefrunnik aan je lijf, beweging.... pfff....
![]()
Gelukkig onthouden baby's dat niet, en zal ik er alles aan doen om t daarna lekker geborgen te houden, maar toch he!
Dat meen je!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:31 schreef L-E het volgende:
Nee hoor Bla, dat is vast heel wijs enzo!
Ik heb maar 1 positiejurkje, draag nog eigenwijs mijn eigen broeken enzo. Kwestie van volhouden.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zat me vandeweek te bedenken wat een verschrikkelijke ervaring geboren worden moet zijn![]()
Heel de tijd zit je lekker in je warme omhulsel, alles lekker zacht en gelijkmatige temperatuur enzo, en ineens kom je (door een onplezierig smalle uitgang) in een boel licht, lawaai en kou terecht![]()
En dan allemaal gefrunnik aan je lijf, beweging.... pfff....
![]()
Gelukkig onthouden baby's dat niet, en zal ik er alles aan doen om t daarna lekker geborgen te houden, maar toch he!
We zijn er biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijna, we zijn er bijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjna.. Maar nog niet helemaal!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:05 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Whut?! Ik nog 54, dat scheelt maar 16![]()
Officieel begint mijn verlof aankomende maandag!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:07 schreef Suikertante het volgende:
Eerst nog twee weken werken. Dat is ongeveer die 16 dagen verschil en lijkt nog best lang!
Wortels, komkommers, snoeptomaatjes (of cherry's/romaatjes) en voor de rest wat gezond is in de groentenbakquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:08 schreef Limone het volgende:
Hongerrrr!!Wat zijn nu een beetje gezonde snacks? Dan kan ik die zo kopen...
Nomquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Wortels, komkommers, snoeptomaatjes (of cherry's/romaatjes) en voor de rest wat gezond is in de groentenbak
Ik doe ook magere yoghurt/kwark (die Total 0% bijvoorbeeld) met fruit, want dat vult goed!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:08 schreef Limone het volgende:
Hongerrrr!!Wat zijn nu een beetje gezonde snacks? Dan kan ik die zo kopen...
Pruimen! Roosvicee Laxo!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, vezels, kiwi, koffie... wat hielp er ook weer nog meer tegen verstopping?
Onbijtkoek. Lijnzaad!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:11 schreef LadyBlack het volgende:
Roosvicee Laxo en veel, heel veel drinken en bewegen. Ontbijtkoek kan ook en anders lactulose... Maar dat is meer voor structurele gevallen als ikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ja! Dat had ik gister ook: peer met kaneel en 100% kwarkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:10 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik doe ook magere yoghurt/kwark (die Total 0% bijvoorbeeld) met fruit, want dat vult goed!
En lolly's, want daar doe je lang mee.
Ja, lijnzaad vind ik echt tof. Ik proef het niet heel erg als het door de yoghurt of kwark heen zit, en het doet echt zijn werk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Smoothie maken met yoghurt, lijnzaad, bevroren fruitNom.
Ik hoop toch dat je met dat laatste je baby bedoelt en niet de kat ofzoquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:22 schreef Spewey het volgende:
Verstoppingen, kijk ik ook zo naar uit
En van de week dacht ik het al maar nu weet ik het zeker, ik voel m'n beestje![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:24 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je met dat laatste je baby bedoelt en niet de kat ofzo! En zo ja
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:24 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je met dat laatste je baby bedoelt en niet de kat ofzo! En zo ja
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:32 schreef Spewey het volgende:
.
Geboortjekaartjes, moet er nog even niet aan denken. Ga je het zelf ontwerpen? Iig veel plezier bij de vk vanmiddag.
Dit! Toen de gyn zei dat de baby voorliep in rond de 30 weken zat raakte ik daarna bijna in shock. 30 weken! En ik moet nog zoveel!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:11 schreef L-E het volgende:
Ja zeg, ik ben echt niet bijna 30 weken hoor. Dat klinkt als 40 weken namelijk, huuuhhh.
Ik niet. Ik las eens dat lang niet alle alcohol verdwijnt en toen durfde ik niet meer.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:46 schreef Limone het volgende:
Ach Hilzillah, wat naar van je oma. Gelukkig heeft ze jou!![]()
---
Nog even over eten (ik ben een boodschappenlijstje aan het maken..). Maken jullie nog risotto met witte wijn?
Nee, met groentebouillon nu.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:46 schreef Limone het volgende:
Ach Hilzillah, wat naar van je oma. Gelukkig heeft ze jou!![]()
---
Nog even over eten (ik ben een boodschappenlijstje aan het maken..). Maken jullie nog risotto met witte wijn?
Same here, na 7 weken heb ik het niet meer op, want er blijft nog best wat alcohol achter.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:48 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ik niet. Ik las eens dat lang niet alle alcohol verdwijnt en toen durfde ik niet meer.
Al heb ik toen ik net zwanger was goddelijke risotto op in Italië en pas daarna bedacht dat er vast wijn in zat. Het geeft gesmaakt!
Beetje veel?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nope, sinds ik ontdekte dat ik zwanger was, heb ik geen druppel alcohol meer gehad, ook niet door het eten heen. Voordat ik het ontdekte was ik op vakantieNuff said
.
O.a. Italië. Daar ging er toch elke dag wel een wijntje (of meer dan 1) in ja. Achja.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:00 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Beetje veel?
Wij gingen de dag nadat ik positief had getest naar Italië. En in ons appartement stond een fles wijn klaar. Echt![]()
Ik heb hem in de koffer gestopt en nu staat die thuis te wachten om opgedronken te worden. En met kerst kreeg mijn man 2 flessen van zijn werk. Pfff!
Ha, wat cool! Ik had het nog niet eens gezien, maar ik had dus ook kortingquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:32 schreef Tally het volgende:
Bij de Hema geweest. Bij 2de kledingproduct 50% korting. Dus de baby en mini hebben weer kleding er bij
Meid, ik heb er al meer! 3 gekregenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier staat de teller nog steeds op 1 rompertje.
Al wel kleertjes gekregen dan of ook niet?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daarvoor is er online shoppen uitgevonden! Leef je uit meid, het magquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja heb twee tassen kleding van m'n nichtje gekregen. Moet ik nog uitzoeken. Maar daar zaten weinig rompertjes bij dacht ik... Maar ik houd zelf niet zo van winkelen en heb weinig tijd, dus dan krijg je dit. Moet er binnenkort toch maar eens aan denk ik!
Ook bij de Hema.nl is de kortingquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja heb twee tassen kleding van m'n nichtje gekregen. Moet ik nog uitzoeken. Maar daar zaten weinig rompertjes bij dacht ik... Maar ik houd zelf niet zo van winkelen en heb weinig tijd, dus dan krijg je dit. Moet er binnenkort toch maar eens aan denk ik!
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:56 schreef Tally het volgende:
Mijn bijna peuter lijkt trouwens ontzettend veel op haar vader
Alles wat ik in mijn handen had riep ze: nee mama niet nodig!
Je klinkt als mijn vriendinquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, misschien moet ik dat maar doen. In de winkel denk ik steeds, ach dat komt nog wel. Moet er maar gewoon eens voor gaan zitten. Soms vraag ik me af of ik wel een vrouw benniet van winkelen houden en met (lange) telefoongesprekken doe je me ook geen plezier
Nee, heb haar net even gebeld tijdens de pauze.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:25 schreef GotC het volgende:
SDM, hoe gaat het met je vriendin? Geen bloedverlies meer?
hihiquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, misschien moet ik dat maar doen. In de winkel denk ik steeds, ach dat komt nog wel. Moet er maar gewoon eens voor gaan zitten. Soms vraag ik me af of ik wel een vrouw benniet van winkelen houden en met (lange) telefoongesprekken doe je me ook geen plezier
Gister de hele inventarisatie gedaan om goed inzichtelijk te krijgen wat we nog moeten halen voordat de kraamzorg op bezoek komt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jaaaa! Dat vraag ik mij ook af!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:42 schreef GotC het volgende:
Hee, tijdje niks gehoord van Babbel. Hoe zou het met haar gaan?
Gewoon regelmatig een middagje na de eerste 3 maanden. Meubeltjes en kinderwagen hebben we begin december gekocht en is vorige week geleverd.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:43 schreef Sharpdressedman het volgende:
Vanaf welke week zijn jullie echt gaan shoppen?
Gelukkig heb je nog zeeën van tijd.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb nog niks. Ben ook nog niet in een babyzaak geweest helaas. We zijn ook de trap aan het opknappen. En die moet eerst af
Het is meer ik wil even even echt zien, niet dat ik al iets zou kopen hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog zeeën van tijd.![]()
Raar is dat, toen ik net zwanger was, telde ik elke week die ik had gehad. En besefte ik steeds wat een end ik nog moest. Nu tel ik de weken die ik nog moet en besef ik wat een end ik al gehad heb.
Gewoon zo'n verpakking van Zonnaturaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:15 schreef Cwen het volgende:
Lijnzaad, hoe eet je dat? Heel of gebroken? En dan met yoghurt? Kan ik ook nog wel proberen...
Risotto maak ik altijd met bouillon en een klein scheutje witte wijn.
Spannend hoor!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:11 schreef Ereshkigal het volgende:
Dank jullie wel voor alle lieve berichten!!
Inmiddels hebben we er ons bij neergelegd en gaan we t beste ervan maken!
Het kindje is verder gewoon 35 weken dus long etc is al goed alleen die groei!!!
Ik zou deze week beginnen met kleertjes uitzoeken maar heb alleen maat 50/ 56 omdat wij beide als baby niet klein waren... Schoonzusje maar gevraagd maatje 44 op t zoeken hihi
Ook vanochtend met spoed kaartje uit gezocht voor t geval dat!! Nu afwachten....
Die bult is normaal heb ik geleerd bij mijn zwangerschapsgymquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz. Als ik m'n buikspieren aanspan, krijg ik een bult op m'n buik. Fysio mompelde iets over diastase en nou heb ik gegoogled en ben ik niet blij.
Zou ik ook hebben idd.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:01 schreef Spirit82 het volgende:
Net weer goedgekeurd door de vkbloeddruk en waardes zijn prima, kruimel zit op percentielscore of procent of wat dan ook 84, dus niet extreem groot, maar voor de zekerheid met 36 weken nog een echo ivm hoofdomvang. Ze ligt nog steeds met hoofd naar beneden en is al voor een deel ingedaald...
Toen de vk dat laatste zei had ik echt zo'n wtf momentnu al?!
Nee merk er niks van eigenlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:09 schreef -mandy- het volgende:
Eresh: blij dat de ontwikkeling van je baby in orde is!
[..]
Zou ik ook hebben idd.
Mooi zo Spirit!
Merk je zelf ook al dat kruimel al voor een deel is ingedaald?
Ben zelf 2 dagen na jouw uitgerekend, maar heb het idee dat mini nog voor geen cm is ingedaald, al voel ik getrappen nu bijna standaard onderin mijn buik. En de billen liggen nog steeds heel gezellig tegen mijn ribben.
Ik ben zo benieuwd naar dat kleine wezentje in mijn buik ...
En ik denken dat ik uniek benquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:21 schreef Suikertante het volgende:
Spirit het klinkt alsof je precies hetzelfde voelt als ik
Bij mij zei ze dat hij al lekker laag lag.
Maar niet dat hij al indaalde ofzo.
Dat kriebelhandje voel ik ook ja. En schrok me de eerste keer kapotquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee merk er niks van eigenlijkZe ligt lekker op m'n blaas en ik voel haar net onder m'n ribben trappen. Af en toe slaat/duwt ze tegen m'n schaambeen wat vervelend voelt, en soms voel ik zo'n kriebelhandje aan de onderkant, maar volgens mij heeft dat niets met indalen te maken. Was erg verrast!
Vk zei dat veel babies rond deze tijd nog niet aan het indalen waren en dat dat ook geen probleem was. Dat ze nu wel al indaalt zegt eigenlijk niks.
Bij mij was het de laatste maanden echt continu..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:52 schreef Suikertante het volgende:
Pvoesss, gelukkig heb ik dat niet continu, maar soms zit ie een uur te etteren. Wordt dat erger bij het indalen..?
Oh, dat vind ik dan wel weer tof, dat het al een voorproefje kan zijn van hoe hij straks isquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:07 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Bij mij was het de laatste maanden echt continu..
En hij kriebelt en knijpt nu nog op dezelfde manier als hij bij je ligt..
In de draagdoek friemelt hij altijd aan mijn armen of zij precies zo..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:09 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik dan wel weer tof, dat het al een voorproefje kan zijn van hoe hij straks is
Wat een fijn einde van een heftige tijd. Heel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:49 schreef Ereshkigal het volgende:
Kom even melden dat ik vanavond bevallen ben van een zoontje Flint Jeremiah
Met de keijzersnede gehaald en maar goed ook... Zat een knoop in zn navelstreng....
Gelukkig dat we dit besloten hebben en kan hij nu goed groeien
De reden dat ze het gedaan hebben was omdat zijn hartslag tijdens de ctg weg vielquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:47 schreef L0t.. het volgende:
Wow Eresh, daar is 'ie gewoon al!Van harte gefeliciteerd met Flint
![]()
Hoop dat jullie ondanks alles wel kunnen genieten. Wat is nu de reden geweest om toch al wel een keizersnede te doen? Aangezien ze die knoop pas tijdens de OK ontdekten..
Nee! Vroeg ik me ook al af!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 05:28 schreef L-E het volgende:
Zeg, waarrr is Gulara? (of lees ik daar overheen, zou niet de eerste keer zijn)
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:03 schreef Babbel1 het volgende:
Blaatje, gefeliciteerd met je streepjes, echt zooo leuk!
Beter laat dan nooit ;-)
Van harte gefeliciteerd en wat ee supertoffe naam! Ik ben wel erg benieuwd naar zijn specs?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:49 schreef Ereshkigal het volgende:
Kom even melden dat ik vanavond bevallen ben van een zoontje Flint Jeremiah
Met de keijzersnede gehaald en maar goed ook... Zat een knoop in zn navelstreng....
Gelukkig dat we dit besloten hebben en kan hij nu goed groeien
Dit bedacht ik me gisteren ook ineens!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:09 schreef bellelena het volgende:
Wat is het opeens snel gegaan! Ik slik hier wel echt even een traantje weg, we waren toch min of meer gelijk uitgerekend en jij hebt daar nu opeens al je babytje bij je liggen!
+1quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:35 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dit bedacht ik me gisteren ook ineens!
Met een tornmesje loshalenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:46 schreef GotC het volgende:
Oh en gister een pakje als cadeautje gekregen van m'n schoonoudersEnorm schattig! Maar wat wij ons afvroegen...er zitten van die piepkleine slofjes bij. En in de slofjes zitten labels. Waarom en wie heeft ooit bedacht dat dat handig oid zou zijn?
![]()
Ja, eruit knippen kan, maar je houdt altijd zo'n piepklein randje.
Ja dikke piemol, dan sta ik 4quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:17 schreef Suikertante het volgende:
Eh.. Als Asfalts meisje en Gulara bevallen dan sta ik op nummer 10
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:01 schreef Babbel1 het volgende:
Wat lief dat jullie aan 'ons' denken!
Ik leef nog onder een steen..heb nog steeds dagelijks bloedverlies, waardoor ik er nog niet echt gerust op ben... het voelt nog als een 'ver van mijn bed'-show, waardoor ik het moeilijk vind om mee te posten.
We hebben het hele verhaal inmiddels wel aan de opa's en oma's verteld..dat was echt zo leuk! Iedereen leeft nu mee en dat is toch wel fijn..21 maart heb ik weer een echo.. tot dan probeer ik zoveel mogelijk te genieten!
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:03 schreef Spirit82 het volgende:
Gulara! Spannend hoor die stilte
Suiker jij kan echt nog geen 5 zijn want dan ben ik 6 en ik beval pas over 100 jaar![]()
En l0t, ja dat was ik! Fijn om te weten!
Vandaag baaldag hier. Vriend zou stofzuigen, maar heeft ie niet gedaan omdat ik sliep en nou issie de rest van de dag weg en zit ik in een smerig huis met een zeer lijf. Drie keer raden wat ik zo ga doen![]()
Soms heb ik echt het gevoel dat ik alles alleen moet doen...
Ik denk dat ik nu eerst even een potje ga janken.
Ja, maar intussen hoor ik al drie dagen "ik doe het vanavond" en er lijkt altijd wel een excuus te zijn. Meneer zou ook naar teksten voor het geboortekaartje zoeken, maar heeft in plaats daarvan vanochtend 5 uur zitten gamenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ken datZe doen het niet expres en je sliep!
Je hebt je rust hard nodig
Herkenbaar welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar intussen hoor ik al drie dagen "ik doe het vanavond" en er lijkt altijd wel een excuus te zijn. Meneer zou ook naar teksten voor het geboortekaartje zoeken, maar heeft in plaats daarvan vanochtend 5 uur zitten gamenDan denk ik: daar kun je toch wel een uurtje van gebruiken voor andere dingen?
Ja, dat doe ik tot nu toe ook maar dat ben ik dus juist zat. Moet ik hem echt alles voorkauwen? Misschien ben ik ook wel gewoon hormonaal vandaag, weet ik hetquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Eresh, van harte met de geboorte van jullie zoon. Wat een heftig idee ook dat er een knoop in de navelstreng zat. Gelukkig alles goed nu en kan de kleine man lekker verder groeien nu
[..]
Herkenbaar welIk heb zelf een shortlist gemaakt van kaartjes/teksten die ik leuk vond, en dan kon hij daar dan uit kiezen of eventueel andere input geven. Vond ik zelf een prima compromis.
Hormonaal mag! En zo zijn veel kerels. Voor onze tekst heb ik het onder zn neus gedrukt en gezegd nu kijken of IK beslis.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik tot nu toe ook maar dat ben ik dus juist zat. Moet ik hem echt alles voorkauwen? Misschien ben ik ook wel gewoon hormonaal vandaag, weet ik het
Jahoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Hormonaal mag! En zo zijn veel kerels. Voor onze tekst heb ik het onder zn neus gedrukt en gezegd nu kijken of IK beslis.
Vandaag is die van mij juist ontzettend lief. Nam de kleine mee naar boven zodat ik een tukje op de bank kon doen. Heeft de bovenverdiepingen gezogen. De was opgeruimd (die had ik gister gedaan). En de kleine nog even vermaakt met spelen en voorlezen.
Normaal is die van mij net zo'n boerenlul. Maar die heeft de laatste dagen door dat het wat moeilijker en zwaarder gaat. Vooral als mini in zo'n ADHD bui is als van de week (toen was hij toevallig thuis)quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jahoorwrijf het er maar even in. Die van mij zit met vrienden ergens aan de drank.
XM, wat heb je allemaal gekocht daaaannnn???
Nou dat kan ik me voorstellen. Voor dat geld had jij daar nog kunnen werken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:15 schreef Tally het volgende:
De hele week voelde ik me echt geweldig deze week. Vol energie. Veel gedaan.
Maar vandaag is het energiepeil beneden 0. En als je dan op Facebook ziet dat je oud collega's een borrel hadden afgelopen vrijdag waar blijkbaar wel geld voor is. En dat het dit keer niet in de kantine is (waar normaal alles gewoon neergezet word op een tafel) maar in die studio die omgetoverd is tot discotheek met bar voel ik me helemaal knap lullig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleding vind ik erg lastig. Draagt zo'n baby nou wel of niet nog wat over zo'n rompertje![]()
Hoeveel moet je in welke maat, wat combineer je met wat? Ik denk dat ik mijn moeder maar een keer moet uitnodigen om te bekijken wat we nou nog missen, want ik weet het niet
.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Let ook op het seizoen met grotere maten kopenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, dat is handig om te weten. Ik denk dat ik nog even wacht met meer kopen tot ik met verlof ben. Dan weten we misschien ook iets beter waar kindlief op uit gaat komen ongeveer qua grootte en gewicht.
Ik beval rond 30 mei. Waar zou het dan zo hoogzomerig ongeveer in moeten passen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:02 schreef laziness het volgende:
[..]
Let ook op het seizoen met grotere maten kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |