abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 maart 2013 @ 18:17:53 #201
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123799757
Dat je je dan lekker op de bank hebt gevleid, maar overeind moet komen :X

Opzij rollen, half van de bank vallen, aan de tafel vasthouden... charmant joh :')
  vrijdag 8 maart 2013 @ 18:27:39 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123800038
Bult lijkt idd mega. Kier voel ik vooral hoog, zo'n cm of 3 onder m'n borstbeen. Daar doet t vaak ook zeer. Eerst op m'n zij enzo dat doe ik al. Getver -O- . Vrijdag heb ik controle, gelijk navragen maar.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_123801852
Bult: check. Ik sta nu te pauzeren op de halve kilometer van de winkel naar huis. :') Net de hele dag alleen gestaan. Het was helemaal niet extreem druk maar ik kán niet meer! Morgen weer, dan wel met fijne collega gelukkig. Ik ga nu heel erg ontspannen. (Heb dus ook niet bijgelezen, behalve dat ik geloof ik zag dat de ontwikkeling van Eresh kleintje goed is, wat supernieuws is! :))
pi_123802271
ik kon op een gegeven moment mensen neersteken met mijn borstbeen toen ik hoogzwanger was. ding stond recht naar voren :')
  vrijdag 8 maart 2013 @ 19:40:44 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123802585
Meer buik-bulten dus hier bij het aanspannen van de buikspieren. Dat geeft de burger weer een beetje moed.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_123803720
Net weer goedgekeurd door de vk *O* bloeddruk en waardes zijn prima, kruimel zit op percentielscore of procent of wat dan ook 84, dus niet extreem groot, maar voor de zekerheid met 36 weken nog een echo ivm hoofdomvang. Ze ligt nog steeds met hoofd naar beneden en is al voor een deel ingedaald...

Toen de vk dat laatste zei had ik echt zo'n wtf moment :') nu al?!
Sarcasme. Herken het.
pi_123803995
Diastase is heel normaal hoor, hoe groter je buik hoe meer last je er van zult hebben, ook bij strakke buikspieren van voor de zwangerschap meer kans. Trekt na de bevalling vanzelf weer bij, na 6 weken kun je nog een keer checken of het goed is ( ruglig met knieen gebogen en voeten op de vloer: dan je hoofd optillen en dan net boven je navel voelen of daar een geultje zit, tot 2 vingers breed (zoals de schuimkraag van bier) is normaal, is het meer dan nog een paar weken aanzien of navragen bij ha of vk. Is de diastase weg kunje weer buikspieroefeningen doen). Problemen na de zwangerschap met een diastase komen zelden voor hoor, je hebt bij meerlingen wel meer kans daarop.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 20:09:16 #208
378192 -mandy-
I am who I am
pi_123804134
Eresh: blij dat de ontwikkeling van je baby in orde is!

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 20:01 schreef Spirit82 het volgende:
Net weer goedgekeurd door de vk *O* bloeddruk en waardes zijn prima, kruimel zit op percentielscore of procent of wat dan ook 84, dus niet extreem groot, maar voor de zekerheid met 36 weken nog een echo ivm hoofdomvang. Ze ligt nog steeds met hoofd naar beneden en is al voor een deel ingedaald...

Toen de vk dat laatste zei had ik echt zo'n wtf moment :') nu al?!
Zou ik ook hebben idd.

Mooi zo Spirit!

Merk je zelf ook al dat kruimel al voor een deel is ingedaald?

Ben zelf 2 dagen na jouw uitgerekend, maar heb het idee dat mini nog voor geen cm is ingedaald, al voel ik getrappen nu bijna standaard onderin mijn buik. En de billen liggen nog steeds heel gezellig tegen mijn ribben.

Ik ben zo benieuwd naar dat kleine wezentje in mijn buik ...
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_123804580
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 20:09 schreef -mandy- het volgende:
Eresh: blij dat de ontwikkeling van je baby in orde is!

[..]

Zou ik ook hebben idd.

Mooi zo Spirit!

Merk je zelf ook al dat kruimel al voor een deel is ingedaald?

Ben zelf 2 dagen na jouw uitgerekend, maar heb het idee dat mini nog voor geen cm is ingedaald, al voel ik getrappen nu bijna standaard onderin mijn buik. En de billen liggen nog steeds heel gezellig tegen mijn ribben.

Ik ben zo benieuwd naar dat kleine wezentje in mijn buik ...
Nee merk er niks van eigenlijk :) Ze ligt lekker op m'n blaas en ik voel haar net onder m'n ribben trappen. Af en toe slaat/duwt ze tegen m'n schaambeen wat vervelend voelt, en soms voel ik zo'n kriebelhandje aan de onderkant, maar volgens mij heeft dat niets met indalen te maken. Was erg verrast!

Vk zei dat veel babies rond deze tijd nog niet aan het indalen waren en dat dat ook geen probleem was. Dat ze nu wel al indaalt zegt eigenlijk niks.
Sarcasme. Herken het.
pi_123804660
Eresh dat is schrikken. Hopelijk krijgt de kleine nog een spurtje.
Lot verlof geniet ervan

En voor de rest ben ik het weer vergeten. Begint die dementie al zo vroeg?
pi_123804772
Spirit het klinkt alsof je precies hetzelfde voelt als ik O+
Bij mij zei ze dat hij al lekker laag lag.
Maar niet dat hij al indaalde ofzo.
pi_123805383
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 20:21 schreef Suikertante het volgende:
Spirit het klinkt alsof je precies hetzelfde voelt als ik O+
Bij mij zei ze dat hij al lekker laag lag.
Maar niet dat hij al indaalde ofzo.
En ik denken dat ik uniek ben ;(

Ik vind vooral het kriebelhandje geniaal. Geen idee wat ze dan doet, maar het voelt echt alsof ze me kietelt :D

Wel leuk die herkenning suiker! Wanneer begint jouw verlof? Ik vind je echt een held dat je dat staan nog trekt!

Ow en LB, opstaan herkenning ook _O-
Sarcasme. Herken het.
pi_123805555
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 20:17 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee merk er niks van eigenlijk :) Ze ligt lekker op m'n blaas en ik voel haar net onder m'n ribben trappen. Af en toe slaat/duwt ze tegen m'n schaambeen wat vervelend voelt, en soms voel ik zo'n kriebelhandje aan de onderkant, maar volgens mij heeft dat niets met indalen te maken. Was erg verrast!

Vk zei dat veel babies rond deze tijd nog niet aan het indalen waren en dat dat ook geen probleem was. Dat ze nu wel al indaalt zegt eigenlijk niks.
Dat kriebelhandje voel ik ook ja. En schrok me de eerste keer kapot :')
Indalen deed en doet ze niet. En ik heb soms ook het gevoel dat het dr voetje is.
Omdat ze is stuit ligt :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_123807164
Ik vind dat kriebelhandje niet zo top, want het voelt alsof hij in mijn blaas kriebelt en dan moet ik heel nodig plassen :')
Ik moet nog.. 6 dagen werken, de laatste op 21 maart! Maar dit is de laatste keer dat ik twee dagen achter elkaar werk, daar ben ik heel blij mee.
En ik ben ook héél blij dat ik niet zo overmoedig ben geweest om pas vier weken voor de datum verlof op te nemen! :o
pi_123807464
Dat gekriebel werd ik helemaal gek van.. ook aan blaas inderdaad en het was echt niet fijn
pi_123807496
Klinkt goed! 20 maart is voor mij de laatste dag. Ik verkeerde in de veronderstelling dat jij meer werkte :D Maar max twee dagen aaneen klinkt heel verstandig.
Sarcasme. Herken het.
pi_123809165
Kom even melden dat ik vanavond bevallen ben van een zoontje Flint Jeremiah
Met de keijzersnede gehaald en maar goed ook... Zat een knoop in zn navelstreng....
Gelukkig dat we dit besloten hebben en kan hij nu goed groeien
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_123809257
Nee ik werk max 20 uur thuis in ons eigen bedrijf (achter de computer) en 20 uur in de winkel voor een baas :) Fijne combi vind ik!
Maar nu begint mijn voorkeur wel thuis te liggen ;)

Pvoesss, gelukkig heb ik dat niet continu, maar soms zit ie een uur te etteren. Wordt dat erger bij het indalen..?
  vrijdag 8 maart 2013 @ 21:57:34 #219
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123809473
Eresh, verstandige keuze zo dan! En natuurlijk van harte met jullie zoon! Ik hoop dat 'ie goed gaat groeien en een grote sterke beer gaat worden :*.
pi_123809476
Jeetje Eresh! Heftig!! Maar gefeliciteerd met jullie zoon! Goed dat het gespot was dat er een knoop in de navelstreng zat...
Tralalalaaa
pi_123809620
De knoop was was tijdens de ok te zien hebben ze verder niet gezien behalve dat ik t steeds minder voelde
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_123809739
Jeumig heftig! Maar wauw, je hebt een zoon!!! O+ *O*
pi_123809759
Eresh :o wat heftig!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! En nu goed groeien jochie!
E.
pi_123809808
Eresh wat heftig zeg :o
gefeliciteerd met jullie zoon *O* fijn dat hij gehaald is.
:)
pi_123809945
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 21:52 schreef Suikertante het volgende:

Pvoesss, gelukkig heb ik dat niet continu, maar soms zit ie een uur te etteren. Wordt dat erger bij het indalen..?
Bij mij was het de laatste maanden echt continu..
En hij kriebelt en knijpt nu nog op dezelfde manier als hij bij je ligt..
pi_123809958
Wat fijn dat jullie de beslissing hebben kunnen nemen en dat het juist bleek. Ik hoop dat jullie ontzettend van de kleine man kunnen genieten al en dat hij vanaf nu hard gaat groeien :*
Sarcasme. Herken het.
pi_123809989
Gefeliciteerd Ereshkigal *O* *O* En veel sterkte
pi_123810065
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 22:07 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Bij mij was het de laatste maanden echt continu..
En hij kriebelt en knijpt nu nog op dezelfde manier als hij bij je ligt..
Oh, dat vind ik dan wel weer tof, dat het al een voorproefje kan zijn van hoe hij straks is O+
pi_123810118
Gefeliciteerd Ereshkigal met jullie mannetje! Ook veel sterkte en succes de komende tijd! :*
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_123810222
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 22:09 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Oh, dat vind ik dan wel weer tof, dat het al een voorproefje kan zijn van hoe hij straks is O+
In de draagdoek friemelt hij altijd aan mijn armen of zij precies zo.. O+
Bij mijn vriend doet hij het ook als hij op schoot zit. :Y
En hij is nu al bijna 2,5 jaar oud en het zit er nog in. :D
  vrijdag 8 maart 2013 @ 22:13:08 #231
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123810233
Eresh, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Sterkte voor de komende tijd. Hopelijk mag hij snel mee naar huis.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 22:19:02 #232
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_123810553
Eresh, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! En nu keihard groeien! :*
  vrijdag 8 maart 2013 @ 22:20:58 #233
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_123810669
Ik zag hier zo rechts links wat ebook en luisterboek posts...
Mocht er iemand interesse hebben. Ik heb een ziljoen ebooks en een half ziljoen luisterboeken.

Verder niet veel tijd om te lezen en te posten. Beetje oma ziekenhuis stress...
pi_123810866
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 21:49 schreef Ereshkigal het volgende:
Met de keijzersnede gehaald en maar goed ook... Zat een knoop in zn navelstreng....
Wat een fijn einde van een heftige tijd. Heel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! *O*
pi_123811382
Gefeliciteerd Eresh, wat is dat spannend geweest! Ik hoop dat hij buiten de buik nu goed zijn achterstand gaat inhalen zodat hij gauw mee naar huis kan.
pi_123812040
Wow Eresh, daar is 'ie gewoon al! :o Van harte gefeliciteerd met Flint *O* O+
Hoop dat jullie ondanks alles wel kunnen genieten. Wat is nu de reden geweest om toch al wel een keizersnede te doen? Aangezien ze die knoop pas tijdens de OK ontdekten..

Spirit, het kan prima hoor, ons kindje lag een paar weken geleden ook al deels ingedaald. Voel er ook niet veel van idd. Volgens de vk was het op zich al wel een goed teken dat ze in ieder geval in het bekken past. Dit omdat ik me afvroeg of mijn smalle heupen nog enige indicatie konden geven op een lastige bevalling. Maar dit was dus niet zo volgens hem. Jij maakte je daar ook zorgen over toch?
pi_123812084
Kan het zijn dat mijn mini wild wordt van babygehuil?
pi_123812650
Wat lief dat jullie aan 'ons' denken!

Ik leef nog onder een steen..heb nog steeds dagelijks bloedverlies, waardoor ik er nog niet echt gerust op ben... het voelt nog als een 'ver van mijn bed'-show, waardoor ik het moeilijk vind om mee te posten.

We hebben het hele verhaal inmiddels wel aan de opa's en oma's verteld..dat was echt zo leuk! Iedereen leeft nu mee en dat is toch wel fijn..21 maart heb ik weer een echo.. tot dan probeer ik zoveel mogelijk te genieten!
pi_123812736
Blaatje, gefeliciteerd met je streepjes, echt zooo leuk!

Beter laat dan nooit ;-)
pi_123812974
Babbel dat is inderdaad heel spannend.. Maar het duurt dus niet lang meer! En dan genieten hoor. Bloed kan er helaas bij horen.. :*
pi_123813539
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 22:47 schreef L0t.. het volgende:
Wow Eresh, daar is 'ie gewoon al! :o Van harte gefeliciteerd met Flint *O* O+
Hoop dat jullie ondanks alles wel kunnen genieten. Wat is nu de reden geweest om toch al wel een keizersnede te doen? Aangezien ze die knoop pas tijdens de OK ontdekten..

De reden dat ze het gedaan hebben was omdat zijn hartslag tijdens de ctg weg viel
Ik amper leven heb gevoeld vandaag
Doorslag gaf dat ik vertelde dat we ons neefje 3 jaar terug hebben moeten begraven vanwege navelstreng om zn nek en dus zn grote neef heeft hem uiteindelijk gered want de re kant van de knoop kwam al geen bloed meer door.....
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  vrijdag 8 maart 2013 @ 23:30:23 #242
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_123813803
Pff Eresh wat een achtbaan, fijn dat hij er is, hoop dat je het snel allemaal een plekje kunt geven en dat Flint de schade snel gaat inhalen
pi_123814619
Jeumig eresh dat is ineens allemaal snel gegaan :o
Maar een goede beslissing begrijp ik inmiddels.
Hopelijk gaat hij nu zijn groeiachterstand snel inhalen
Heel erg gefeliciteerd met jullie zoon. Ik vind dat hij hele mooie namen heeft.
pi_123819173
Wauw Eresh, wat een verhaal. Enorm gefeliciteerd, wat een stoere naam ook voor de kleine man. O+
pi_123819194
Zeg, waarrr is Gulara? (of lees ik daar overheen, zou niet de eerste keer zijn)
  zaterdag 9 maart 2013 @ 05:49:31 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123819214
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 05:28 schreef L-E het volgende:
Zeg, waarrr is Gulara? (of lees ik daar overheen, zou niet de eerste keer zijn)
Nee! Vroeg ik me ook al af! :%

En wat haat ik wakker liggen vanaf half 3 ;(
pi_123819240
Eresh gefeliciteerd met jullie zoon, ik hoop dat hij nu lekker gaat groeien.

Gulara waar ben je?!?!?!??!

Mijn kleine was gisteren ook lekker druk toen ik op kraamvisite was en de kleine begon te huilen.
pi_123819342
Eresh gefeliciteerd met jullie zoon! Wat fijn dat alles zo goed is samen gekomen, de echo's, de onderzoeken, de opname en de ervaring met je neef! Hoe gaat het nu met je zoon? Is alle gevaar geweken?
pi_123819382
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:03 schreef Babbel1 het volgende:
Blaatje, gefeliciteerd met je streepjes, echt zooo leuk!

Beter laat dan nooit ;-)
:* thnx

En wat vervelend dat je nog steeds bloedverlies hebt.
Ik hoop dat ze je 21 maart een beetje gerust kunnen stellen met een mooie foto en dat het bloeden snel voorbij is. Je moet gewoon me volle teugen kunnen genieten :*

Eresh, gegeliciteerd met flint. wat fijn dat ze hem gewoon hebben gehaald. en dat je nu een oorzaak hebt voor het achterblijven van de groei. Lijkt me toch een geruststelling. Hoe doet hij het nu?
pi_123819398
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 21:49 schreef Ereshkigal het volgende:
Van harte gefeliciteerd en wat ee supertoffe naam! Ik ben wel erg benieuwd naar zijn specs?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')