Zou ik ook hebben idd.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:01 schreef Spirit82 het volgende:
Net weer goedgekeurd door de vkbloeddruk en waardes zijn prima, kruimel zit op percentielscore of procent of wat dan ook 84, dus niet extreem groot, maar voor de zekerheid met 36 weken nog een echo ivm hoofdomvang. Ze ligt nog steeds met hoofd naar beneden en is al voor een deel ingedaald...
Toen de vk dat laatste zei had ik echt zo'n wtf momentnu al?!
Nee merk er niks van eigenlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:09 schreef -mandy- het volgende:
Eresh: blij dat de ontwikkeling van je baby in orde is!
[..]
Zou ik ook hebben idd.
Mooi zo Spirit!
Merk je zelf ook al dat kruimel al voor een deel is ingedaald?
Ben zelf 2 dagen na jouw uitgerekend, maar heb het idee dat mini nog voor geen cm is ingedaald, al voel ik getrappen nu bijna standaard onderin mijn buik. En de billen liggen nog steeds heel gezellig tegen mijn ribben.
Ik ben zo benieuwd naar dat kleine wezentje in mijn buik ...
En ik denken dat ik uniek benquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:21 schreef Suikertante het volgende:
Spirit het klinkt alsof je precies hetzelfde voelt als ik
Bij mij zei ze dat hij al lekker laag lag.
Maar niet dat hij al indaalde ofzo.
Dat kriebelhandje voel ik ook ja. En schrok me de eerste keer kapotquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee merk er niks van eigenlijkZe ligt lekker op m'n blaas en ik voel haar net onder m'n ribben trappen. Af en toe slaat/duwt ze tegen m'n schaambeen wat vervelend voelt, en soms voel ik zo'n kriebelhandje aan de onderkant, maar volgens mij heeft dat niets met indalen te maken. Was erg verrast!
Vk zei dat veel babies rond deze tijd nog niet aan het indalen waren en dat dat ook geen probleem was. Dat ze nu wel al indaalt zegt eigenlijk niks.
Bij mij was het de laatste maanden echt continu..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:52 schreef Suikertante het volgende:
Pvoesss, gelukkig heb ik dat niet continu, maar soms zit ie een uur te etteren. Wordt dat erger bij het indalen..?
Oh, dat vind ik dan wel weer tof, dat het al een voorproefje kan zijn van hoe hij straks isquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:07 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Bij mij was het de laatste maanden echt continu..
En hij kriebelt en knijpt nu nog op dezelfde manier als hij bij je ligt..
In de draagdoek friemelt hij altijd aan mijn armen of zij precies zo..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:09 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik dan wel weer tof, dat het al een voorproefje kan zijn van hoe hij straks is
Wat een fijn einde van een heftige tijd. Heel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:49 schreef Ereshkigal het volgende:
Kom even melden dat ik vanavond bevallen ben van een zoontje Flint Jeremiah
Met de keijzersnede gehaald en maar goed ook... Zat een knoop in zn navelstreng....
Gelukkig dat we dit besloten hebben en kan hij nu goed groeien
De reden dat ze het gedaan hebben was omdat zijn hartslag tijdens de ctg weg vielquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:47 schreef L0t.. het volgende:
Wow Eresh, daar is 'ie gewoon al!Van harte gefeliciteerd met Flint
![]()
Hoop dat jullie ondanks alles wel kunnen genieten. Wat is nu de reden geweest om toch al wel een keizersnede te doen? Aangezien ze die knoop pas tijdens de OK ontdekten..
Nee! Vroeg ik me ook al af!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 05:28 schreef L-E het volgende:
Zeg, waarrr is Gulara? (of lees ik daar overheen, zou niet de eerste keer zijn)
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:03 schreef Babbel1 het volgende:
Blaatje, gefeliciteerd met je streepjes, echt zooo leuk!
Beter laat dan nooit ;-)
Van harte gefeliciteerd en wat ee supertoffe naam! Ik ben wel erg benieuwd naar zijn specs?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:49 schreef Ereshkigal het volgende:
Kom even melden dat ik vanavond bevallen ben van een zoontje Flint Jeremiah
Met de keijzersnede gehaald en maar goed ook... Zat een knoop in zn navelstreng....
Gelukkig dat we dit besloten hebben en kan hij nu goed groeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |