We zijn er biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijna, we zijn er bijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjna.. Maar nog niet helemaal!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:05 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Whut?! Ik nog 54, dat scheelt maar 16![]()
Officieel begint mijn verlof aankomende maandag!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:07 schreef Suikertante het volgende:
Eerst nog twee weken werken. Dat is ongeveer die 16 dagen verschil en lijkt nog best lang!
Wortels, komkommers, snoeptomaatjes (of cherry's/romaatjes) en voor de rest wat gezond is in de groentenbakquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:08 schreef Limone het volgende:
Hongerrrr!!Wat zijn nu een beetje gezonde snacks? Dan kan ik die zo kopen...
Nomquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Wortels, komkommers, snoeptomaatjes (of cherry's/romaatjes) en voor de rest wat gezond is in de groentenbak
Ik doe ook magere yoghurt/kwark (die Total 0% bijvoorbeeld) met fruit, want dat vult goed!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:08 schreef Limone het volgende:
Hongerrrr!!Wat zijn nu een beetje gezonde snacks? Dan kan ik die zo kopen...
Pruimen! Roosvicee Laxo!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, vezels, kiwi, koffie... wat hielp er ook weer nog meer tegen verstopping?
Onbijtkoek. Lijnzaad!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:11 schreef LadyBlack het volgende:
Roosvicee Laxo en veel, heel veel drinken en bewegen. Ontbijtkoek kan ook en anders lactulose... Maar dat is meer voor structurele gevallen als ikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ja! Dat had ik gister ook: peer met kaneel en 100% kwarkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:10 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik doe ook magere yoghurt/kwark (die Total 0% bijvoorbeeld) met fruit, want dat vult goed!
En lolly's, want daar doe je lang mee.
Ja, lijnzaad vind ik echt tof. Ik proef het niet heel erg als het door de yoghurt of kwark heen zit, en het doet echt zijn werk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Smoothie maken met yoghurt, lijnzaad, bevroren fruitNom.
Ik hoop toch dat je met dat laatste je baby bedoelt en niet de kat ofzoquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:22 schreef Spewey het volgende:
Verstoppingen, kijk ik ook zo naar uit
En van de week dacht ik het al maar nu weet ik het zeker, ik voel m'n beestje![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:24 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je met dat laatste je baby bedoelt en niet de kat ofzo! En zo ja
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:24 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je met dat laatste je baby bedoelt en niet de kat ofzo! En zo ja
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:32 schreef Spewey het volgende:
.
Geboortjekaartjes, moet er nog even niet aan denken. Ga je het zelf ontwerpen? Iig veel plezier bij de vk vanmiddag.
Dit! Toen de gyn zei dat de baby voorliep in rond de 30 weken zat raakte ik daarna bijna in shock. 30 weken! En ik moet nog zoveel!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:11 schreef L-E het volgende:
Ja zeg, ik ben echt niet bijna 30 weken hoor. Dat klinkt als 40 weken namelijk, huuuhhh.
Ik niet. Ik las eens dat lang niet alle alcohol verdwijnt en toen durfde ik niet meer.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:46 schreef Limone het volgende:
Ach Hilzillah, wat naar van je oma. Gelukkig heeft ze jou!![]()
---
Nog even over eten (ik ben een boodschappenlijstje aan het maken..). Maken jullie nog risotto met witte wijn?
Nee, met groentebouillon nu.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:46 schreef Limone het volgende:
Ach Hilzillah, wat naar van je oma. Gelukkig heeft ze jou!![]()
---
Nog even over eten (ik ben een boodschappenlijstje aan het maken..). Maken jullie nog risotto met witte wijn?
Same here, na 7 weken heb ik het niet meer op, want er blijft nog best wat alcohol achter.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:48 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ik niet. Ik las eens dat lang niet alle alcohol verdwijnt en toen durfde ik niet meer.
Al heb ik toen ik net zwanger was goddelijke risotto op in Italië en pas daarna bedacht dat er vast wijn in zat. Het geeft gesmaakt!
Beetje veel?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nope, sinds ik ontdekte dat ik zwanger was, heb ik geen druppel alcohol meer gehad, ook niet door het eten heen. Voordat ik het ontdekte was ik op vakantieNuff said
.
O.a. Italië. Daar ging er toch elke dag wel een wijntje (of meer dan 1) in ja. Achja.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:00 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Beetje veel?
Wij gingen de dag nadat ik positief had getest naar Italië. En in ons appartement stond een fles wijn klaar. Echt![]()
Ik heb hem in de koffer gestopt en nu staat die thuis te wachten om opgedronken te worden. En met kerst kreeg mijn man 2 flessen van zijn werk. Pfff!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |