We zijn er biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijna, we zijn er bijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjna.. Maar nog niet helemaal!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:05 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Whut?! Ik nog 54, dat scheelt maar 16![]()
Officieel begint mijn verlof aankomende maandag!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:07 schreef Suikertante het volgende:
Eerst nog twee weken werken. Dat is ongeveer die 16 dagen verschil en lijkt nog best lang!
Wortels, komkommers, snoeptomaatjes (of cherry's/romaatjes) en voor de rest wat gezond is in de groentenbakquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:08 schreef Limone het volgende:
Hongerrrr!!Wat zijn nu een beetje gezonde snacks? Dan kan ik die zo kopen...
Nomquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Wortels, komkommers, snoeptomaatjes (of cherry's/romaatjes) en voor de rest wat gezond is in de groentenbak
Ik doe ook magere yoghurt/kwark (die Total 0% bijvoorbeeld) met fruit, want dat vult goed!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:08 schreef Limone het volgende:
Hongerrrr!!Wat zijn nu een beetje gezonde snacks? Dan kan ik die zo kopen...
Pruimen! Roosvicee Laxo!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, vezels, kiwi, koffie... wat hielp er ook weer nog meer tegen verstopping?
Onbijtkoek. Lijnzaad!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:11 schreef LadyBlack het volgende:
Roosvicee Laxo en veel, heel veel drinken en bewegen. Ontbijtkoek kan ook en anders lactulose... Maar dat is meer voor structurele gevallen als ikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ja! Dat had ik gister ook: peer met kaneel en 100% kwarkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:10 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik doe ook magere yoghurt/kwark (die Total 0% bijvoorbeeld) met fruit, want dat vult goed!
En lolly's, want daar doe je lang mee.
Ja, lijnzaad vind ik echt tof. Ik proef het niet heel erg als het door de yoghurt of kwark heen zit, en het doet echt zijn werk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Smoothie maken met yoghurt, lijnzaad, bevroren fruitNom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |