Mijn Vriendje is de tofste, maar er zijn van die dingen die je gewoon beter zelf kan doen idd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig ja, anders moet je vriend in allerijl je spulletjes bij elkaar zoeken.
Weet niet hoe goed op de hoogte jouw vriend is, maar ik zoek toch liever mn eigen spul bij elkaar
Ik vroeg me al af waar je bleefquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:32 schreef mignonne het volgende:
Hoorde ik daar sliertjes en bonkjes?
na een keizersnede wordt je baarmoeder idd leeggezogen, er blijft echter nog steeds een wond zitten op de plaats waar de placenta aangehecht heeft gezeten en die wond bloed evengoed als bij een vaginale bevalling. Het enige wat je niet of minder hebt is het bloedverlies wat er bij een ander vaginaal uit moet direct na de bevalling. Alles wat de wond na het hechten nog vloeit komt er ook gewoon uit. Meestal weinig, soms normaal-veel. zelfde geldt dus voor stolsels.
Ik vloeide bij allebei ruim, in ieder geval op de nacontrole vloeide ik nog dus die zes weken heb k wel volgemaaktdaarna stopte het redelijk snel, maar goed ook. Vond dat k bij de tweede wel genoeg gevloeid heb
Wat ik zo naar vond is dat moment dat je denkt dat het beter gaat en dat je wel weer even de stad in kunt en dat je dan door beweging en dergelijke weer zo hops in een half uur tijd een hele plens bloed verliest![]()
Oh en Gulara![]()
ook die kindjes die zo liggen kunnen nog gewoon goed draaien hè. En er worden ook kindjes in die positie heel normaal geboren, zonder knippen of vacuums. Daarbij, ik heb evenveel knippen als zwangerschappen gehad (bij normale hoofdliggingen), en ondanks dat ik baalde van de hechtingen was ik blij met de knippen, ze waren gewoon nodig.
Niet heel veel, maar misschien vanmiddag nog even. Ik heb ook al de next pagina open staan, zo veel leuk spul!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 02:18 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Goedemorgen gulara! Nog een beetje kunnen slapen?
Ik heb net maar ff wat dingen geshopt bij next en zit nu 24kitchen te kijken
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:25 schreef Limone het volgende:
Ja! mijn man: "Wat een typische datum; twee keer het ongeluksgetal plus het gekkengetal..."![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |