abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123778192
Ohh Eresh, wat heftig. Dat verwacht je ook niet met zo'n echo. Ik hoop dat je kindje nog even mag blijven zitten, als dat verantwoord is, en dat je het gezond in je armen mag sluiten. Veel sterkte! :*
  vrijdag 8 maart 2013 @ 08:32:16 #77
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123778209
Pfoeoeoe Eresh... :{ wat schrikken, en wat ontzettend balen inderdaad! :*
pi_123778494
Een e-reader is heerlijk als je wakker ligt, heb de afgelopen maanden al vele boeken gelezen.
pi_123778782
Ereshkigal, dat is schrikken!!! Ik sluit me aan bij de rest, ik hoop dat je kindje nog even in je buik kan blijven en dat je het heel gezond in je armen mag sluiten :*
  vrijdag 8 maart 2013 @ 09:03:02 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123778795
Eresh, wat een verhaal idd.. Kan me goed voorstellen dat je schrikt, niemand wil zoiets horen en in het ziekenhuis belanden op de eerste verlofdag. Sterkte!

Wolk ook verlof, gelukkig is de spatader niet veranderd. Die controles zijn voor een heel goed doel moet je maar denken :Y.

Hier dood ik de wakker-lig-uurtjes met domme spelletjes op mn telefoon :+.

Begin hier trouwens toch ook wel een beweegpatroon te ontdekken. Kind is 2-3 dagen heel actief en gaat dan voor idem zoveel dagen in de rustmodus en dan voel ik het heel weinig. Meestal tijdens de weekenden is het heel rustig, alsof het ook moet bijkomen van mijn werkweek. Who knows!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_123778996
Eresh wat een kutnieuws (excusez le mot). Dat is schrikken zeg, en inderdaad enorm balen. Even egoïstisch op mezelf betrekkend zou dat voor mij over twee weken zijn, ik kan me er helemaal niks bij voorstellen. Ik hoop dat ze de kleine op de een of andere manier toch nog een zetje kunnen geven en anders ben je in elk geval in hele goede handen :*

KD, de 14e week! *O* Weet iedereen het nu? Of heb jij het al bij 6 weken aan iedereen verteld ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 20:46 schreef L-E het volgende:
Oh, jij bent er zo-een.
Zo een die rekening houdt met anderen. Hoe onzwanger van je. :{w
_O-

Jullie to do lijstjes vind ik shockerend kort, begin een héél klein beetje tijdsdruk te voelen maar dat is ook wel weer leuk. Nu mag ik écht los, haha. En toen we even op een rijtje gingen zetten wat er binnenkomt bleek dat we begin april ook echt nog wel prima alle benodigdheden kunnen kopen. Ik merk nú al dat het spannend is om ondernemer te zijn met een kind, misschien toch wat minder alles uitgeven een week voordat het binnenkomt :') Je weet nooit helemaal zeker wanneer je de volgende factuur kunt sturen!

Verder is de kraamzorg dus langs geweest, ik vond het een feestje. Lekker gekletst, en zó ontspannen. Niks geen klossen onder een apart bed, de bank zag er prima uit. Hoezo verstelbare badstandaard, dat badje past toch precies op het aanrecht? Parkeren kan ook over de singel, scheelt de helft van de kosten! En verder nog handige tips zoals de mogelijkheid om de kinderwagenbak naast ons bed zetten de eerste dagen, een soort geïmproviseerde co-sleeper *;
  vrijdag 8 maart 2013 @ 09:14:32 #82
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123779068
Oh dat klinkt fijn Suiker! :Y Dat laatste had ik ook bedacht, maar ik vroeg me af of het wel goed was voor een kindje om langere tijd in zo'n bak te liggen, maar dat mag dus wel. Hendig, dan zet ik die ook mooi de eerste dagen naast mn bed :7.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_123779102
Waarom dan niet het wiegje/bedje naast jullie bed? Of past dat niet? :)
  vrijdag 8 maart 2013 @ 09:17:57 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123779136
Past niet idd. Ik denk dat de kinderwagenbak ook nog wel ff frotten zal zijn.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 09:18:57 #85
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123779153
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh dat klinkt fijn Suiker! :Y Dat laatste had ik ook bedacht, maar ik vroeg me af of het wel goed was voor een kindje om langere tijd in zo'n bak te liggen, maar dat mag dus wel. Hendig, dan zet ik die ook mooi de eerste dagen naast mn bed :7.
Volgens mij zijn de meeste nieuwe wandelwagens wel ok om je kindje in te laten slapen.

De mevrouw die hier de intake deed zei me wel dat mijn oldtimer aan de binnenkant van plastic was (de kap) en dat slapen daarin dus alleen onder toezicht kon. Dus wel dutjes als je zelf ook in de kamer bent enzo, maar daar zou ik haar dus geen hele nacht in laten slapen.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 09:20:44 #86
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123779192
En suiker, bij jou bedoel je dan dat de controles op de bank zouden kunnen? Fijn dat ze zo meedenken! Je moet inderdaad wat als je huis niet echt mogelijkheden biedt voor een hoog bed :)

Hier zal het ook wel even wat krap worden als de klossen eronder staan. Maar ik heb al een voordeel ontdekt: nu kijk ik tegen de rand van het wiegje aan, als ik hoger lig, spiek ik er zo in O+ O+
pi_123779195
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:11 schreef Suikertante het volgende:
Eresh wat een kutnieuws (excusez le mot). Dat is schrikken zeg, en inderdaad enorm balen. Even egoïstisch op mezelf betrekkend zou dat voor mij over twee weken zijn, ik kan me er helemaal niks bij voorstellen. Ik hoop dat ze de kleine op de een of andere manier toch nog een zetje kunnen geven en anders ben je in elk geval in hele goede handen :*

KD, de 14e week! *O* Weet iedereen het nu? Of heb jij het al bij 6 weken aan iedereen verteld ;)

[..]

_O-

Jullie to do lijstjes vind ik shockerend kort, begin een héél klein beetje tijdsdruk te voelen maar dat is ook wel weer leuk. Nu mag ik écht los, haha. En toen we even op een rijtje gingen zetten wat er binnenkomt bleek dat we begin april ook echt nog wel prima alle benodigdheden kunnen kopen. Ik merk nú al dat het spannend is om ondernemer te zijn met een kind, misschien toch wat minder alles uitgeven een week voordat het binnenkomt :') Je weet nooit helemaal zeker wanneer je de volgende factuur kunt sturen!

Verder is de kraamzorg dus langs geweest, ik vond het een feestje. Lekker gekletst, en zó ontspannen. Niks geen klossen onder een apart bed, de bank zag er prima uit. Hoezo verstelbare badstandaard, dat badje past toch precies op het aanrecht? Parkeren kan ook over de singel, scheelt de helft van de kosten! En verder nog handige tips zoals de mogelijkheid om de kinderwagenbak naast ons bed zetten de eerste dagen, een soort geïmproviseerde co-sleeper *;
Ik vertelde t zo rond week 10 geloof ik :)
pi_123779409
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Past niet idd. Ik denk dat de kinderwagenbak ook nog wel ff frotten zal zijn.
Hopen dat het net past dan! En zo'n kinderwagenbak is lekker klein, meestal vinden die kleintjes dat wel lekker slapen. Heel geborgen enzo. O+
pi_123779451
Klinkt fijn suiker :Y

KD 14e week *O*

ow en is het erg belachelijk dat ik al een hele positie garderobe bij elkaar heb :@ Ik kon een leuk pakket kopen voor weinig, dus dat heb ik maar gedaan *)
  vrijdag 8 maart 2013 @ 09:31:23 #90
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123779480
Ik zat me vandeweek te bedenken wat een verschrikkelijke ervaring geboren worden moet zijn :')

Heel de tijd zit je lekker in je warme omhulsel, alles lekker zacht en gelijkmatige temperatuur enzo, en ineens kom je (door een onplezierig smalle uitgang) in een boel licht, lawaai en kou terecht :X ;( En dan allemaal gefrunnik aan je lijf, beweging.... pfff.... :{

Gelukkig onthouden baby's dat niet, en zal ik er alles aan doen om t daarna lekker geborgen te houden, maar toch he!
pi_123779495
Nee hoor Bla, dat is vast heel wijs enzo!

Ik heb maar 1 positiejurkje, draag nog eigenwijs mijn eigen broeken enzo. Kwestie van volhouden. :7
  vrijdag 8 maart 2013 @ 09:32:11 #92
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123779501
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Klinkt fijn suiker :Y

KD 14e week *O*

ow en is het erg belachelijk dat ik al een hele positie garderobe bij elkaar heb :@ Ik kon een leuk pakket kopen voor weinig, dus dat heb ik maar gedaan *)
Slim toch! :D
pi_123779531
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zat me vandeweek te bedenken wat een verschrikkelijke ervaring geboren worden moet zijn :')

Heel de tijd zit je lekker in je warme omhulsel, alles lekker zacht en gelijkmatige temperatuur enzo, en ineens kom je (door een onplezierig smalle uitgang) in een boel licht, lawaai en kou terecht :X ;( En dan allemaal gefrunnik aan je lijf, beweging.... pfff.... :{

Gelukkig onthouden baby's dat niet, en zal ik er alles aan doen om t daarna lekker geborgen te houden, maar toch he!
Nou! Dat vind ik dus ook he! Lijkt me redelijk traumatisch voor zo'n kindje. Is ook wel een van de redenen dat ik geloof in je kindje veel bij je hebben/dragen de eerste tijd, ze maken nogal wat mee. Ik moet er bijna van huilen zelfs. :')
  vrijdag 8 maart 2013 @ 09:33:29 #94
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123779542
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:31 schreef L-E het volgende:
Nee hoor Bla, dat is vast heel wijs enzo!

Ik heb maar 1 positiejurkje, draag nog eigenwijs mijn eigen broeken enzo. Kwestie van volhouden. :7
Dat meen je! :o

Ik heb 2 positiebroeken, verder heb ik leggings en jurkjes en rokjes van tricot enzo, rekt prima mee. Ook wel wat positiekleren, maar het zit niet allemaal even ideaal. De jurkjes van KD beginnen krap te worden, en een shirt van de H&M Mama lijn blijft maar te groot 8)7
pi_123779657
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:31 schreef LadyBlack het volgende:

:) ja dat bedacht ik me laatst ook...lijkt me maar niks!

hihi nou gelukkig verklaren jullie me niet helemaal voor gek. Mijn man weet ondertussen hoe ik ben dus die staat nergens meer van te kijken, geen goede graadmeter dus :P

LE, zitten je eigen broeken nog wel lekker dan? ik weet bij mijn eerste zwangerschap dat de knoop al snel te strak zat
pi_123779684
Intussen vind ik de helft van mijn positiekleding ook niet lekker meer zitten. Mijn spijkerbroek en spijkerrokje bijvoorbeeld, daar krijg ik een beetje ademnood van! Dat elastiek zit dan ook eigenlijk precies op zijn hoofdje, raar idee.

L-E wij slapen in de nok van het dak, en de matras ligt dus eigenlijk op de grond. Met klossen eronder zou ik er niet meer in kunnen denk ik. En links en rechts van de matras hebben we misschien 60 cm, maar dan ook nog onder een schuin dak. De kinderwagenbak past er nét!

Ik geloof dat ik dat ook heb gedaan KD, want toen hadden we een goede echo! En daarvoor stiekem al wat selecte mensen (zoals beste vriendin (binnen vijf minuten na de test) en ouders.

LB Inderdaad, de controles kunnen dan op de bank! Ze zei wel dat het scheelt dat ik geen borstvoeding ga geven, omdat ze dan toch vaker echt gebukt met je bezig zou zijn.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 09:40:32 #97
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123779697
Heerlijk toch Bla, lekker een stapel positiekleding kopen ^O^ Comfort ftw!

L-E hoe hou je dat vol in je eigen broeken? :o

Ik verwacht vandaag/morgen m'n broeken en legging. Kan niet wachten!
pi_123779708
Mijn broeken zitten strak, maar niet vervelend. Ze zitten ook allemaal heel laag, en ik draag vrij hoog, geloof ik. Maar dit kan ik niet tot het einde volhouden, dus ik hoop op snel jurkjesweer. *O*
  vrijdag 8 maart 2013 @ 09:42:36 #99
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123779744
Ik was in oktober in Londen, en heb toen in de primark voor een habbekrats wat leggings 4 maten te groot gekocht, die kan ik nog steeds aan :D ideaal!

Begin nu mijn buikband weer meer te dragen en een voorkeur voor broeken te ontwikkelen omdat mn buik anders zo zwaar hangt. Verder ben ik echt getrouwd met mijn jurkjes *;
pi_123779978
Oh, ik ben 27 weken zwanger vandaag. Nog maar 91 dagen. 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')