done!quote:
Thank you! 12.11.13? Ook een mooie datum!quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
done!
doe dan de 12e. Krijg jij voor mijn 40e verjaardag een baby.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:25 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja! mijn man: "Wat een typische datum; twee keer het ongeluksgetal plus het gekkengetal..."![]()
![]()
Als je een weekie eerder bevalt dan je uitgerekende datum nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:32 schreef Piekie81 het volgende:
Whaa, al bijna in de top 10! Al gok ik zomaar dat Tally nog wel voor gaat dringen...
Doet nog even aan struisvogelpolitiek omdat er nog niks klaar is in huis, zelfs het wiegje (co-sleeper) moet nog gemaakt worden.
Stiekem denk ik dat de kans groter is dat ik een week later beval dan een week eerder. Zoontje was ruim 1,5 week later...quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je een weekie eerder bevalt dan je uitgerekende datum niet
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:24 schreef Piekie81 het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat de kans groter is dat ik een week later beval dan een week eerder. Zoontje was ruim 1,5 week later...
Maar we gaan het wel zien. Mijn broertje vroeg van de week of we niet iets specifieker dan 'in ieder geval uiterlijk 2 mei' konden zijnEn of we het in een weekend konden plannen, hij heeft een weekend-ov en moet 3 uur treinen om hier te komen
Het was gelukkig iets langer, maar niet veel inderdaad.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:17 schreef Suikertante het volgende:
Huh, jij ging toch twee uur geleden naar bed?
Verleid je loverboy eens tot wilde seks, wie weet!quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:41 schreef Gulara het volgende:
Een Heule pijnlijke kramp! Echt bizar dat uitgerekend zijn. Dat je dan met pijn wakker wordt en gaat zitten hopen op meer!
Oi ik kan me amper bewegen van de rugpijn. En voor hem is het wel gewoon midden in de nacht.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Verleid je loverboy eens tot wilde seks, wie weet!
Oh, jij bent er zo-een.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:45 schreef Gulara het volgende:
[..]
Oi ik kan me amper bewegen van de rugpijn. En voor hem is het wel gewoon midden in de nacht.![]()
Of nou ja, 's ochtends -te- vroeg.
Ja eigenlijk wel. Heel pragmatisch en weinig hormonaal.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, jij bent er zo-een.
Zo een die rekening houdt met anderen. Hoe onzwanger van je.
Dan moeten we maar geduldig afwachten tot dat jongetje het tijd vindt naar buiten te komen. Stiekem vind ik dat altijd de betere optie hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:47 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Heel pragmatisch en weinig hormonaal.
Ja hij heeft nog even. Dacht dat dat hele sexgebeuren alweer achterhaald was trouwens?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan moeten we maar geduldig afwachten tot dat jongetje het tijd vindt naar buiten te komen. Stiekem vind ik dat altijd de betere optie hoor.
Die memo heb ik niet gekregen!quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:53 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja hij heeft nog even. Dacht dat dat hele sexgebeuren alweer achterhaald was trouwens?
Door die van mij zeker weer.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tegengehouden door een man, ik weet het zeker.
Hoe bepaal je wat je nog moet? Aan de hand van die voorbeeldlijsten, of heb je daarin zelf wensen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:21 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb zelfs een lijstje van alle kleertjes die ik heb en wat we dus nog moeten
Lijkt me wel handig ja, anders moet je vriend in allerijl je spulletjes bij elkaar zoeken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:34 schreef L-E het volgende:
Tenminste. Ik neem aan dat ik een tas klaar moet hebben staan voor het geval dat, ook al wens ik thuis te bevallen.
Mijn Vriendje is de tofste, maar er zijn van die dingen die je gewoon beter zelf kan doen idd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig ja, anders moet je vriend in allerijl je spulletjes bij elkaar zoeken.
Weet niet hoe goed op de hoogte jouw vriend is, maar ik zoek toch liever mn eigen spul bij elkaar
Ik vroeg me al af waar je bleefquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:32 schreef mignonne het volgende:
Hoorde ik daar sliertjes en bonkjes?
na een keizersnede wordt je baarmoeder idd leeggezogen, er blijft echter nog steeds een wond zitten op de plaats waar de placenta aangehecht heeft gezeten en die wond bloed evengoed als bij een vaginale bevalling. Het enige wat je niet of minder hebt is het bloedverlies wat er bij een ander vaginaal uit moet direct na de bevalling. Alles wat de wond na het hechten nog vloeit komt er ook gewoon uit. Meestal weinig, soms normaal-veel. zelfde geldt dus voor stolsels.
Ik vloeide bij allebei ruim, in ieder geval op de nacontrole vloeide ik nog dus die zes weken heb k wel volgemaaktdaarna stopte het redelijk snel, maar goed ook. Vond dat k bij de tweede wel genoeg gevloeid heb
Wat ik zo naar vond is dat moment dat je denkt dat het beter gaat en dat je wel weer even de stad in kunt en dat je dan door beweging en dergelijke weer zo hops in een half uur tijd een hele plens bloed verliest![]()
Oh en Gulara![]()
ook die kindjes die zo liggen kunnen nog gewoon goed draaien hè. En er worden ook kindjes in die positie heel normaal geboren, zonder knippen of vacuums. Daarbij, ik heb evenveel knippen als zwangerschappen gehad (bij normale hoofdliggingen), en ondanks dat ik baalde van de hechtingen was ik blij met de knippen, ze waren gewoon nodig.
Niet heel veel, maar misschien vanmiddag nog even. Ik heb ook al de next pagina open staan, zo veel leuk spul!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 02:18 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Goedemorgen gulara! Nog een beetje kunnen slapen?
Ik heb net maar ff wat dingen geshopt bij next en zit nu 24kitchen te kijken
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:25 schreef Limone het volgende:
Ja! mijn man: "Wat een typische datum; twee keer het ongeluksgetal plus het gekkengetal..."![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:46 schreef L-E het volgende:
Oh, jij bent er zo-een.
Zo een die rekening houdt met anderen. Hoe onzwanger van je.
Volgens mij zijn de meeste nieuwe wandelwagens wel ok om je kindje in te laten slapen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh dat klinkt fijn Suiker!Dat laatste had ik ook bedacht, maar ik vroeg me af of het wel goed was voor een kindje om langere tijd in zo'n bak te liggen, maar dat mag dus wel. Hendig, dan zet ik die ook mooi de eerste dagen naast mn bed
.
Ik vertelde t zo rond week 10 geloof ikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:11 schreef Suikertante het volgende:
Eresh wat een kutnieuws (excusez le mot). Dat is schrikken zeg, en inderdaad enorm balen. Even egoïstisch op mezelf betrekkend zou dat voor mij over twee weken zijn, ik kan me er helemaal niks bij voorstellen. Ik hoop dat ze de kleine op de een of andere manier toch nog een zetje kunnen geven en anders ben je in elk geval in hele goede handen
KD, de 14e week!Weet iedereen het nu? Of heb jij het al bij 6 weken aan iedereen verteld
[..]![]()
Jullie to do lijstjes vind ik shockerend kort, begin een héél klein beetje tijdsdruk te voelen maar dat is ook wel weer leuk. Nu mag ik écht los, haha. En toen we even op een rijtje gingen zetten wat er binnenkomt bleek dat we begin april ook echt nog wel prima alle benodigdheden kunnen kopen. Ik merk nú al dat het spannend is om ondernemer te zijn met een kind, misschien toch wat minder alles uitgeven een week voordat het binnenkomtJe weet nooit helemaal zeker wanneer je de volgende factuur kunt sturen!
Verder is de kraamzorg dus langs geweest, ik vond het een feestje. Lekker gekletst, en zó ontspannen. Niks geen klossen onder een apart bed, de bank zag er prima uit. Hoezo verstelbare badstandaard, dat badje past toch precies op het aanrecht? Parkeren kan ook over de singel, scheelt de helft van de kosten! En verder nog handige tips zoals de mogelijkheid om de kinderwagenbak naast ons bed zetten de eerste dagen, een soort geïmproviseerde co-sleeper
Hopen dat het net past dan! En zo'n kinderwagenbak is lekker klein, meestal vinden die kleintjes dat wel lekker slapen. Heel geborgen enzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Past niet idd. Ik denk dat de kinderwagenbak ook nog wel ff frotten zal zijn.
Slim toch!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Klinkt fijn suiker
KD 14e week![]()
ow en is het erg belachelijk dat ik al een hele positie garderobe bij elkaar hebIk kon een leuk pakket kopen voor weinig, dus dat heb ik maar gedaan
Nou! Dat vind ik dus ook he! Lijkt me redelijk traumatisch voor zo'n kindje. Is ook wel een van de redenen dat ik geloof in je kindje veel bij je hebben/dragen de eerste tijd, ze maken nogal wat mee. Ik moet er bijna van huilen zelfs.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zat me vandeweek te bedenken wat een verschrikkelijke ervaring geboren worden moet zijn![]()
Heel de tijd zit je lekker in je warme omhulsel, alles lekker zacht en gelijkmatige temperatuur enzo, en ineens kom je (door een onplezierig smalle uitgang) in een boel licht, lawaai en kou terecht![]()
En dan allemaal gefrunnik aan je lijf, beweging.... pfff....
![]()
Gelukkig onthouden baby's dat niet, en zal ik er alles aan doen om t daarna lekker geborgen te houden, maar toch he!
Dat meen je!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:31 schreef L-E het volgende:
Nee hoor Bla, dat is vast heel wijs enzo!
Ik heb maar 1 positiejurkje, draag nog eigenwijs mijn eigen broeken enzo. Kwestie van volhouden.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zat me vandeweek te bedenken wat een verschrikkelijke ervaring geboren worden moet zijn![]()
Heel de tijd zit je lekker in je warme omhulsel, alles lekker zacht en gelijkmatige temperatuur enzo, en ineens kom je (door een onplezierig smalle uitgang) in een boel licht, lawaai en kou terecht![]()
En dan allemaal gefrunnik aan je lijf, beweging.... pfff....
![]()
Gelukkig onthouden baby's dat niet, en zal ik er alles aan doen om t daarna lekker geborgen te houden, maar toch he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |