Ha, wat cool! Ik had het nog niet eens gezien, maar ik had dus ook kortingquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:32 schreef Tally het volgende:
Bij de Hema geweest. Bij 2de kledingproduct 50% korting. Dus de baby en mini hebben weer kleding er bij
Meid, ik heb er al meer! 3 gekregenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier staat de teller nog steeds op 1 rompertje.
Al wel kleertjes gekregen dan of ook niet?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daarvoor is er online shoppen uitgevonden! Leef je uit meid, het magquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja heb twee tassen kleding van m'n nichtje gekregen. Moet ik nog uitzoeken. Maar daar zaten weinig rompertjes bij dacht ik... Maar ik houd zelf niet zo van winkelen en heb weinig tijd, dus dan krijg je dit. Moet er binnenkort toch maar eens aan denk ik!
Ook bij de Hema.nl is de kortingquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja heb twee tassen kleding van m'n nichtje gekregen. Moet ik nog uitzoeken. Maar daar zaten weinig rompertjes bij dacht ik... Maar ik houd zelf niet zo van winkelen en heb weinig tijd, dus dan krijg je dit. Moet er binnenkort toch maar eens aan denk ik!
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:56 schreef Tally het volgende:
Mijn bijna peuter lijkt trouwens ontzettend veel op haar vader
Alles wat ik in mijn handen had riep ze: nee mama niet nodig!
Je klinkt als mijn vriendinquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, misschien moet ik dat maar doen. In de winkel denk ik steeds, ach dat komt nog wel. Moet er maar gewoon eens voor gaan zitten. Soms vraag ik me af of ik wel een vrouw benniet van winkelen houden en met (lange) telefoongesprekken doe je me ook geen plezier
Nee, heb haar net even gebeld tijdens de pauze.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:25 schreef GotC het volgende:
SDM, hoe gaat het met je vriendin? Geen bloedverlies meer?
hihiquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, misschien moet ik dat maar doen. In de winkel denk ik steeds, ach dat komt nog wel. Moet er maar gewoon eens voor gaan zitten. Soms vraag ik me af of ik wel een vrouw benniet van winkelen houden en met (lange) telefoongesprekken doe je me ook geen plezier
Gister de hele inventarisatie gedaan om goed inzichtelijk te krijgen wat we nog moeten halen voordat de kraamzorg op bezoek komt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jaaaa! Dat vraag ik mij ook af!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:42 schreef GotC het volgende:
Hee, tijdje niks gehoord van Babbel. Hoe zou het met haar gaan?
Gewoon regelmatig een middagje na de eerste 3 maanden. Meubeltjes en kinderwagen hebben we begin december gekocht en is vorige week geleverd.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:43 schreef Sharpdressedman het volgende:
Vanaf welke week zijn jullie echt gaan shoppen?
Gelukkig heb je nog zeeën van tijd.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb nog niks. Ben ook nog niet in een babyzaak geweest helaas. We zijn ook de trap aan het opknappen. En die moet eerst af
Het is meer ik wil even even echt zien, niet dat ik al iets zou kopen hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog zeeën van tijd.![]()
Raar is dat, toen ik net zwanger was, telde ik elke week die ik had gehad. En besefte ik steeds wat een end ik nog moest. Nu tel ik de weken die ik nog moet en besef ik wat een end ik al gehad heb.
Gewoon zo'n verpakking van Zonnaturaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:15 schreef Cwen het volgende:
Lijnzaad, hoe eet je dat? Heel of gebroken? En dan met yoghurt? Kan ik ook nog wel proberen...
Risotto maak ik altijd met bouillon en een klein scheutje witte wijn.
Spannend hoor!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:11 schreef Ereshkigal het volgende:
Dank jullie wel voor alle lieve berichten!!
Inmiddels hebben we er ons bij neergelegd en gaan we t beste ervan maken!
Het kindje is verder gewoon 35 weken dus long etc is al goed alleen die groei!!!
Ik zou deze week beginnen met kleertjes uitzoeken maar heb alleen maat 50/ 56 omdat wij beide als baby niet klein waren... Schoonzusje maar gevraagd maatje 44 op t zoeken hihi
Ook vanochtend met spoed kaartje uit gezocht voor t geval dat!! Nu afwachten....
Die bult is normaal heb ik geleerd bij mijn zwangerschapsgymquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz. Als ik m'n buikspieren aanspan, krijg ik een bult op m'n buik. Fysio mompelde iets over diastase en nou heb ik gegoogled en ben ik niet blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |