abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123819438
Ha! Geen nieuws van Gulara zie ik! Oh wat hoop ik op geknuffel daar O+ je ben er zo aan toe!
pi_123819479
Ereshkigal, van harte gefeliciteerd met jullie zoon O+ Wat is het opeens snel gegaan! Ik slik hier wel echt even een traantje weg, we waren toch min of meer gelijk uitgerekend en jij hebt daar nu opeens al je babytje bij je liggen! Een prachtige naam hebben jullie uitgekozen ook. Ik duim mee dat jullie kleine man goed wil groeien buiten de buik en dat hij snel met jullie mee naar huis zal mogen. :*

Babbel, wat naar dat je nog steeds bloedverlies hebt. Ik duim mee dat het snel over zal zijn en dat jullie een mooie echo zullen hebben 21 maart. :*

Joehoe, Gulara, waar zit je! Spannend! Voor als het nodig is (dat hoop ik!): :% :% :% Zet hem op! Of misschien lig je zelfs al lekker te knuffelen O+
  zaterdag 9 maart 2013 @ 08:29:49 #253
378192 -mandy-
I am who I am
pi_123819594
Eresh, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat een mooie naam! *O*

Goed dat erachter zijn gekomen dat de navelstreng in een knoop zit, je mannetje kan nu flink verder groeien1.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_123819627
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 08:09 schreef bellelena het volgende:
Wat is het opeens snel gegaan! Ik slik hier wel echt even een traantje weg, we waren toch min of meer gelijk uitgerekend en jij hebt daar nu opeens al je babytje bij je liggen!
Dit bedacht ik me gisteren ook ineens! :o
pi_123819640
Ik heb ook aan gulara liggen denken. Ik vermoed zomaar dat ze met heel mooi nieuws komt....

AH heeft ook niets meer laten horen. Maar of dat komt door een bevalling of dat hij het commentaar zat was......

Hier echt een k*tnacht. Heb vanaf 02.00 amper meer geslapen. Heel de nacht een harde buik wat erg onprettig voelde in combinatie van maagzuur in het kwadraat.......
Ik ben langzaamaan weer wat dingen op gaan bouwen na de rust die ik toegewezen kreeg. Nou heb ik in mijn ogen gisteren niet veel gedaan maar mijn lijf denkt daar anders over geloof ik.
Ik ga nog een paar uur slapen en dan gaat het hopelijk beter. Als die krampen maar eens opzoutte.
Als ik weer wakker ben hoop ik op nieuws van gulara!
pi_123819649
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 08:35 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Dit bedacht ik me gisteren ook ineens! :o
+1
  zaterdag 9 maart 2013 @ 08:42:17 #257
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123819659
Eresh gefeliciteerd met je zoon! Gave naam en wat goed dat die beslissing werd genomen om hem te halen. Nu is het een kwestie van grow baby grow!

Babbel, nog steeds bloedverlies -O- hoop ook op een mooie echo de 21e zodat je kan gaan genieten :*

Hill, sterkte met de situatie met je oma.. is haar bloeddruk al gedaald? En hoe zit het met de propjes?

Hoop dat Gulara lekker aan het babyknuffelen is inmiddels!
pi_123819661
Ereshkigal, gefeliciteerd, maar wat heftig zeg!! Gelukkig kan hij nu gewoon lekker gaan groeien.

Babbel, balen van de onzekerheid, maar ik hoop op weer een goeie echo.

Gulara is wel erg stil ja, ik hoop dat ze haar jochie ook snel vast kan houden.

17 weken vandaag *O* Het gaat ineens snel!
  zaterdag 9 maart 2013 @ 08:46:35 #259
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123819684
Oh en gister een pakje als cadeautje gekregen van m'n schoonouders O+ Enorm schattig! Maar wat wij ons afvroegen...er zitten van die piepkleine slofjes bij. En in de slofjes zitten labels. Waarom en wie heeft ooit bedacht dat dat handig oid zou zijn? :')

Ja, eruit knippen kan, maar je houdt altijd zo'n piepklein randje.
pi_123819754
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 08:46 schreef GotC het volgende:
Oh en gister een pakje als cadeautje gekregen van m'n schoonouders O+ Enorm schattig! Maar wat wij ons afvroegen...er zitten van die piepkleine slofjes bij. En in de slofjes zitten labels. Waarom en wie heeft ooit bedacht dat dat handig oid zou zijn? :')

Ja, eruit knippen kan, maar je houdt altijd zo'n piepklein randje.
Met een tornmesje loshalen ;)
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 9 maart 2013 @ 09:01:35 #261
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123819774
Hopelijk wat :% :% :% voor Gulara!
pi_123819920
Eh.. Als Asfalts meisje en Gulara bevallen dan sta ik op nummer 10 :o
pi_123820132
erish gefeliciteerd met flint! wat een mooie naam zeg!

hoop dat hij buiten de buik nu lekker kan gaan groeien en snel een flinke vent wordt!
pi_123820324
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 09:17 schreef Suikertante het volgende:
Eh.. Als Asfalts meisje en Gulara bevallen dan sta ik op nummer 10 :o
Ja dikke piemol, dan sta ik 4 :o
  zaterdag 9 maart 2013 @ 10:05:50 #265
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123820529
Erish gefeliciteerd *O*
pi_123820886
Gulara nog niet gezien? Spannend!!

Babbel, wat ontzettend naar dat je nog steeds in onzekerheid zit. De tijd gaat vast traag he? :*

Sterkte met je oma Hill!

Ik heb Omeprazol voorgeschreven gekregen van de gyn en heb nu al een paar dagen geen maagzuur meer. Helemaal niets *O* wat voelt dat heeeeeeerlijk!
E.
pi_123821179
Ik ben ook benieuwd naar gulara. En benieuwd of ik dan weer 48 weken op 1 blijf staan }:|

Hier trouwens ook nog geen tijd om te bevallen. Vandaag een klusjesdag en morgen gaat manlief naar Thialf en dat is ong. 2uur rijden vanaf thuis. Dus maandag is de eerste optie.

Fijn weekend allemaal!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_123821404
Oh ik hoop dat Gulara haar kleine ozzie nu wel heeft O+

pffff ik heb naar gedroomd vannacht ;( Hoort er ook bij, toch?
pi_123821474
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:01 schreef Babbel1 het volgende:
Wat lief dat jullie aan 'ons' denken!

Ik leef nog onder een steen..heb nog steeds dagelijks bloedverlies, waardoor ik er nog niet echt gerust op ben... het voelt nog als een 'ver van mijn bed'-show, waardoor ik het moeilijk vind om mee te posten.

We hebben het hele verhaal inmiddels wel aan de opa's en oma's verteld..dat was echt zo leuk! Iedereen leeft nu mee en dat is toch wel fijn..21 maart heb ik weer een echo.. tot dan probeer ik zoveel mogelijk te genieten!
-O- Wat rot zeg.. en wat duurt dat nog lang, 21 maart. :*
pi_123821678
Eresh wat heftig! Gefeliciteerd met jullie zoon! Ben ook erg benieuwd hoe hij het doet! Ik heb (nog) geen ervaring met kraamtranen maar kan me indenken dat deze spanning de nodige emotie op gaat leveren wat ook wel even verwerkt moet worden! Veel sterkte en op naar de roze wolk!
pi_123821874
Eresh ondanks het eerdere nieuws is ie der toch gefeliciteerd met je zoon.

Babbel lijkt me best vervelend telkens dat bloedverlies lijkt mij dat je er ook aardig ongerust van kan worden.

Hier nog steeds niks ,vk komt zo weer poging doen om haar te strippen. Ze is net im bad geweest om zo ontspannen mogelijk te zijn.
Het moet er in principe uitkomen voor woensdag zo niet word ze ingeleid.
Dat ik weinig er ben hier is ivm nog geen internet en zo (ja een hele slechte op precies 1 bij 1 meter in de gang en tot 70 cm hoog.
En ik ben nog steeds bezig met de kleine dingen te doen hier en daar af en toe een bromm
pi_123821901
Brommobiel vol te laden
pi_123822903
Gulara! Spannend hoor die stilte :D

Suiker jij kan echt nog geen 5 zijn want dan ben ik 6 en ik beval pas over 100 jaar :{w

En l0t, ja dat was ik! Fijn om te weten!

Vandaag baaldag hier. Vriend zou stofzuigen, maar heeft ie niet gedaan omdat ik sliep en nou issie de rest van de dag weg en zit ik in een smerig huis met een zeer lijf. Drie keer raden wat ik zo ga doen :') :( Soms heb ik echt het gevoel dat ik alles alleen moet doen... :{ Ik denk dat ik nu eerst even een potje ga janken.
Sarcasme. Herken het.
pi_123823089
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 12:03 schreef Spirit82 het volgende:
Gulara! Spannend hoor die stilte :D

Suiker jij kan echt nog geen 5 zijn want dan ben ik 6 en ik beval pas over 100 jaar :{w

En l0t, ja dat was ik! Fijn om te weten!

Vandaag baaldag hier. Vriend zou stofzuigen, maar heeft ie niet gedaan omdat ik sliep en nou issie de rest van de dag weg en zit ik in een smerig huis met een zeer lijf. Drie keer raden wat ik zo ga doen :') :( Soms heb ik echt het gevoel dat ik alles alleen moet doen... :{ Ik denk dat ik nu eerst even een potje ga janken.
:*
Ik ken dat :* Ze doen het niet expres en je sliep!
Je hebt je rust hard nodig :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_123823278
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 12:12 schreef Tally het volgende:

[..]

:*
Ik ken dat :* Ze doen het niet expres en je sliep!
Je hebt je rust hard nodig :*
Ja, maar intussen hoor ik al drie dagen "ik doe het vanavond" en er lijkt altijd wel een excuus te zijn. Meneer zou ook naar teksten voor het geboortekaartje zoeken, maar heeft in plaats daarvan vanochtend 5 uur zitten gamen :{ Dan denk ik: daar kun je toch wel een uurtje van gebruiken voor andere dingen?
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')