Dit bedacht ik me gisteren ook ineens!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:09 schreef bellelena het volgende:
Wat is het opeens snel gegaan! Ik slik hier wel echt even een traantje weg, we waren toch min of meer gelijk uitgerekend en jij hebt daar nu opeens al je babytje bij je liggen!
+1quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:35 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dit bedacht ik me gisteren ook ineens!
Met een tornmesje loshalenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:46 schreef GotC het volgende:
Oh en gister een pakje als cadeautje gekregen van m'n schoonoudersEnorm schattig! Maar wat wij ons afvroegen...er zitten van die piepkleine slofjes bij. En in de slofjes zitten labels. Waarom en wie heeft ooit bedacht dat dat handig oid zou zijn?
![]()
Ja, eruit knippen kan, maar je houdt altijd zo'n piepklein randje.
Ja dikke piemol, dan sta ik 4quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:17 schreef Suikertante het volgende:
Eh.. Als Asfalts meisje en Gulara bevallen dan sta ik op nummer 10
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:01 schreef Babbel1 het volgende:
Wat lief dat jullie aan 'ons' denken!
Ik leef nog onder een steen..heb nog steeds dagelijks bloedverlies, waardoor ik er nog niet echt gerust op ben... het voelt nog als een 'ver van mijn bed'-show, waardoor ik het moeilijk vind om mee te posten.
We hebben het hele verhaal inmiddels wel aan de opa's en oma's verteld..dat was echt zo leuk! Iedereen leeft nu mee en dat is toch wel fijn..21 maart heb ik weer een echo.. tot dan probeer ik zoveel mogelijk te genieten!
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:03 schreef Spirit82 het volgende:
Gulara! Spannend hoor die stilte
Suiker jij kan echt nog geen 5 zijn want dan ben ik 6 en ik beval pas over 100 jaar![]()
En l0t, ja dat was ik! Fijn om te weten!
Vandaag baaldag hier. Vriend zou stofzuigen, maar heeft ie niet gedaan omdat ik sliep en nou issie de rest van de dag weg en zit ik in een smerig huis met een zeer lijf. Drie keer raden wat ik zo ga doen![]()
Soms heb ik echt het gevoel dat ik alles alleen moet doen...
Ik denk dat ik nu eerst even een potje ga janken.
Ja, maar intussen hoor ik al drie dagen "ik doe het vanavond" en er lijkt altijd wel een excuus te zijn. Meneer zou ook naar teksten voor het geboortekaartje zoeken, maar heeft in plaats daarvan vanochtend 5 uur zitten gamenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ken datZe doen het niet expres en je sliep!
Je hebt je rust hard nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |