Oh, dat vind ik dan wel weer tof, dat het al een voorproefje kan zijn van hoe hij straks isquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:07 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Bij mij was het de laatste maanden echt continu..
En hij kriebelt en knijpt nu nog op dezelfde manier als hij bij je ligt..
In de draagdoek friemelt hij altijd aan mijn armen of zij precies zo..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:09 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik dan wel weer tof, dat het al een voorproefje kan zijn van hoe hij straks is
Wat een fijn einde van een heftige tijd. Heel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:49 schreef Ereshkigal het volgende:
Kom even melden dat ik vanavond bevallen ben van een zoontje Flint Jeremiah
Met de keijzersnede gehaald en maar goed ook... Zat een knoop in zn navelstreng....
Gelukkig dat we dit besloten hebben en kan hij nu goed groeien
De reden dat ze het gedaan hebben was omdat zijn hartslag tijdens de ctg weg vielquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:47 schreef L0t.. het volgende:
Wow Eresh, daar is 'ie gewoon al!Van harte gefeliciteerd met Flint
![]()
Hoop dat jullie ondanks alles wel kunnen genieten. Wat is nu de reden geweest om toch al wel een keizersnede te doen? Aangezien ze die knoop pas tijdens de OK ontdekten..
Nee! Vroeg ik me ook al af!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 05:28 schreef L-E het volgende:
Zeg, waarrr is Gulara? (of lees ik daar overheen, zou niet de eerste keer zijn)
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:03 schreef Babbel1 het volgende:
Blaatje, gefeliciteerd met je streepjes, echt zooo leuk!
Beter laat dan nooit ;-)
Van harte gefeliciteerd en wat ee supertoffe naam! Ik ben wel erg benieuwd naar zijn specs?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:49 schreef Ereshkigal het volgende:
Kom even melden dat ik vanavond bevallen ben van een zoontje Flint Jeremiah
Met de keijzersnede gehaald en maar goed ook... Zat een knoop in zn navelstreng....
Gelukkig dat we dit besloten hebben en kan hij nu goed groeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |