abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123809958
Wat fijn dat jullie de beslissing hebben kunnen nemen en dat het juist bleek. Ik hoop dat jullie ontzettend van de kleine man kunnen genieten al en dat hij vanaf nu hard gaat groeien :*
Sarcasme. Herken het.
pi_123809989
Gefeliciteerd Ereshkigal *O* *O* En veel sterkte
pi_123810065
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 22:07 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Bij mij was het de laatste maanden echt continu..
En hij kriebelt en knijpt nu nog op dezelfde manier als hij bij je ligt..
Oh, dat vind ik dan wel weer tof, dat het al een voorproefje kan zijn van hoe hij straks is O+
pi_123810118
Gefeliciteerd Ereshkigal met jullie mannetje! Ook veel sterkte en succes de komende tijd! :*
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_123810222
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 22:09 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Oh, dat vind ik dan wel weer tof, dat het al een voorproefje kan zijn van hoe hij straks is O+
In de draagdoek friemelt hij altijd aan mijn armen of zij precies zo.. O+
Bij mijn vriend doet hij het ook als hij op schoot zit. :Y
En hij is nu al bijna 2,5 jaar oud en het zit er nog in. :D
  vrijdag 8 maart 2013 @ 22:13:08 #231
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123810233
Eresh, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Sterkte voor de komende tijd. Hopelijk mag hij snel mee naar huis.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 22:19:02 #232
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_123810553
Eresh, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! En nu keihard groeien! :*
  vrijdag 8 maart 2013 @ 22:20:58 #233
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_123810669
Ik zag hier zo rechts links wat ebook en luisterboek posts...
Mocht er iemand interesse hebben. Ik heb een ziljoen ebooks en een half ziljoen luisterboeken.

Verder niet veel tijd om te lezen en te posten. Beetje oma ziekenhuis stress...
pi_123810866
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 21:49 schreef Ereshkigal het volgende:
Kom even melden dat ik vanavond bevallen ben van een zoontje Flint Jeremiah
Met de keijzersnede gehaald en maar goed ook... Zat een knoop in zn navelstreng....
Gelukkig dat we dit besloten hebben en kan hij nu goed groeien
Wat een fijn einde van een heftige tijd. Heel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! *O*
pi_123811382
Gefeliciteerd Eresh, wat is dat spannend geweest! Ik hoop dat hij buiten de buik nu goed zijn achterstand gaat inhalen zodat hij gauw mee naar huis kan.
pi_123812040
Wow Eresh, daar is 'ie gewoon al! :o Van harte gefeliciteerd met Flint *O* O+
Hoop dat jullie ondanks alles wel kunnen genieten. Wat is nu de reden geweest om toch al wel een keizersnede te doen? Aangezien ze die knoop pas tijdens de OK ontdekten..

Spirit, het kan prima hoor, ons kindje lag een paar weken geleden ook al deels ingedaald. Voel er ook niet veel van idd. Volgens de vk was het op zich al wel een goed teken dat ze in ieder geval in het bekken past. Dit omdat ik me afvroeg of mijn smalle heupen nog enige indicatie konden geven op een lastige bevalling. Maar dit was dus niet zo volgens hem. Jij maakte je daar ook zorgen over toch?
pi_123812084
Kan het zijn dat mijn mini wild wordt van babygehuil?
pi_123812650
Wat lief dat jullie aan 'ons' denken!

Ik leef nog onder een steen..heb nog steeds dagelijks bloedverlies, waardoor ik er nog niet echt gerust op ben... het voelt nog als een 'ver van mijn bed'-show, waardoor ik het moeilijk vind om mee te posten.

We hebben het hele verhaal inmiddels wel aan de opa's en oma's verteld..dat was echt zo leuk! Iedereen leeft nu mee en dat is toch wel fijn..21 maart heb ik weer een echo.. tot dan probeer ik zoveel mogelijk te genieten!
pi_123812736
Blaatje, gefeliciteerd met je streepjes, echt zooo leuk!

Beter laat dan nooit ;-)
pi_123812974
Babbel dat is inderdaad heel spannend.. Maar het duurt dus niet lang meer! En dan genieten hoor. Bloed kan er helaas bij horen.. :*
pi_123813539
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 22:47 schreef L0t.. het volgende:
Wow Eresh, daar is 'ie gewoon al! :o Van harte gefeliciteerd met Flint *O* O+
Hoop dat jullie ondanks alles wel kunnen genieten. Wat is nu de reden geweest om toch al wel een keizersnede te doen? Aangezien ze die knoop pas tijdens de OK ontdekten..

De reden dat ze het gedaan hebben was omdat zijn hartslag tijdens de ctg weg viel
Ik amper leven heb gevoeld vandaag
Doorslag gaf dat ik vertelde dat we ons neefje 3 jaar terug hebben moeten begraven vanwege navelstreng om zn nek en dus zn grote neef heeft hem uiteindelijk gered want de re kant van de knoop kwam al geen bloed meer door.....
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  vrijdag 8 maart 2013 @ 23:30:23 #242
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_123813803
Pff Eresh wat een achtbaan, fijn dat hij er is, hoop dat je het snel allemaal een plekje kunt geven en dat Flint de schade snel gaat inhalen
pi_123814619
Jeumig eresh dat is ineens allemaal snel gegaan :o
Maar een goede beslissing begrijp ik inmiddels.
Hopelijk gaat hij nu zijn groeiachterstand snel inhalen
Heel erg gefeliciteerd met jullie zoon. Ik vind dat hij hele mooie namen heeft.
pi_123819173
Wauw Eresh, wat een verhaal. Enorm gefeliciteerd, wat een stoere naam ook voor de kleine man. O+
pi_123819194
Zeg, waarrr is Gulara? (of lees ik daar overheen, zou niet de eerste keer zijn)
  zaterdag 9 maart 2013 @ 05:49:31 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123819214
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 05:28 schreef L-E het volgende:
Zeg, waarrr is Gulara? (of lees ik daar overheen, zou niet de eerste keer zijn)
Nee! Vroeg ik me ook al af! :%

En wat haat ik wakker liggen vanaf half 3 ;(
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_123819240
Eresh gefeliciteerd met jullie zoon, ik hoop dat hij nu lekker gaat groeien.

Gulara waar ben je?!?!?!??!

Mijn kleine was gisteren ook lekker druk toen ik op kraamvisite was en de kleine begon te huilen.
pi_123819342
Eresh gefeliciteerd met jullie zoon! Wat fijn dat alles zo goed is samen gekomen, de echo's, de onderzoeken, de opname en de ervaring met je neef! Hoe gaat het nu met je zoon? Is alle gevaar geweken?
pi_123819382
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:03 schreef Babbel1 het volgende:
Blaatje, gefeliciteerd met je streepjes, echt zooo leuk!

Beter laat dan nooit ;-)
:* thnx

En wat vervelend dat je nog steeds bloedverlies hebt.
Ik hoop dat ze je 21 maart een beetje gerust kunnen stellen met een mooie foto en dat het bloeden snel voorbij is. Je moet gewoon me volle teugen kunnen genieten :*

Eresh, gegeliciteerd met flint. wat fijn dat ze hem gewoon hebben gehaald. en dat je nu een oorzaak hebt voor het achterblijven van de groei. Lijkt me toch een geruststelling. Hoe doet hij het nu?
pi_123819398
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 21:49 schreef Ereshkigal het volgende:
Kom even melden dat ik vanavond bevallen ben van een zoontje Flint Jeremiah
Met de keijzersnede gehaald en maar goed ook... Zat een knoop in zn navelstreng....
Gelukkig dat we dit besloten hebben en kan hij nu goed groeien
Van harte gefeliciteerd en wat ee supertoffe naam! Ik ben wel erg benieuwd naar zijn specs?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')