Herkenbaar welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar intussen hoor ik al drie dagen "ik doe het vanavond" en er lijkt altijd wel een excuus te zijn. Meneer zou ook naar teksten voor het geboortekaartje zoeken, maar heeft in plaats daarvan vanochtend 5 uur zitten gamenDan denk ik: daar kun je toch wel een uurtje van gebruiken voor andere dingen?
Ja, dat doe ik tot nu toe ook maar dat ben ik dus juist zat. Moet ik hem echt alles voorkauwen? Misschien ben ik ook wel gewoon hormonaal vandaag, weet ik hetquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Eresh, van harte met de geboorte van jullie zoon. Wat een heftig idee ook dat er een knoop in de navelstreng zat. Gelukkig alles goed nu en kan de kleine man lekker verder groeien nu
[..]
Herkenbaar welIk heb zelf een shortlist gemaakt van kaartjes/teksten die ik leuk vond, en dan kon hij daar dan uit kiezen of eventueel andere input geven. Vond ik zelf een prima compromis.
Hormonaal mag! En zo zijn veel kerels. Voor onze tekst heb ik het onder zn neus gedrukt en gezegd nu kijken of IK beslis.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik tot nu toe ook maar dat ben ik dus juist zat. Moet ik hem echt alles voorkauwen? Misschien ben ik ook wel gewoon hormonaal vandaag, weet ik het
Jahoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Hormonaal mag! En zo zijn veel kerels. Voor onze tekst heb ik het onder zn neus gedrukt en gezegd nu kijken of IK beslis.
Vandaag is die van mij juist ontzettend lief. Nam de kleine mee naar boven zodat ik een tukje op de bank kon doen. Heeft de bovenverdiepingen gezogen. De was opgeruimd (die had ik gister gedaan). En de kleine nog even vermaakt met spelen en voorlezen.
Normaal is die van mij net zo'n boerenlul. Maar die heeft de laatste dagen door dat het wat moeilijker en zwaarder gaat. Vooral als mini in zo'n ADHD bui is als van de week (toen was hij toevallig thuis)quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jahoorwrijf het er maar even in. Die van mij zit met vrienden ergens aan de drank.
XM, wat heb je allemaal gekocht daaaannnn???
Nou dat kan ik me voorstellen. Voor dat geld had jij daar nog kunnen werken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:15 schreef Tally het volgende:
De hele week voelde ik me echt geweldig deze week. Vol energie. Veel gedaan.
Maar vandaag is het energiepeil beneden 0. En als je dan op Facebook ziet dat je oud collega's een borrel hadden afgelopen vrijdag waar blijkbaar wel geld voor is. En dat het dit keer niet in de kantine is (waar normaal alles gewoon neergezet word op een tafel) maar in die studio die omgetoverd is tot discotheek met bar voel ik me helemaal knap lullig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleding vind ik erg lastig. Draagt zo'n baby nou wel of niet nog wat over zo'n rompertje![]()
Hoeveel moet je in welke maat, wat combineer je met wat? Ik denk dat ik mijn moeder maar een keer moet uitnodigen om te bekijken wat we nou nog missen, want ik weet het niet
.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Let ook op het seizoen met grotere maten kopenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, dat is handig om te weten. Ik denk dat ik nog even wacht met meer kopen tot ik met verlof ben. Dan weten we misschien ook iets beter waar kindlief op uit gaat komen ongeveer qua grootte en gewicht.
Ik beval rond 30 mei. Waar zou het dan zo hoogzomerig ongeveer in moeten passen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:02 schreef laziness het volgende:
[..]
Let ook op het seizoen met grotere maten kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |