abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123823610
Eresh, van harte met de geboorte van jullie zoon. Wat een heftig idee ook dat er een knoop in de navelstreng zat. Gelukkig alles goed nu en kan de kleine man lekker verder groeien nu O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 12:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja, maar intussen hoor ik al drie dagen "ik doe het vanavond" en er lijkt altijd wel een excuus te zijn. Meneer zou ook naar teksten voor het geboortekaartje zoeken, maar heeft in plaats daarvan vanochtend 5 uur zitten gamen :{ Dan denk ik: daar kun je toch wel een uurtje van gebruiken voor andere dingen?
Herkenbaar wel :+ Ik heb zelf een shortlist gemaakt van kaartjes/teksten die ik leuk vond, en dan kon hij daar dan uit kiezen of eventueel andere input geven. Vond ik zelf een prima compromis. :Y
pi_123823661
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 12:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Eresh, van harte met de geboorte van jullie zoon. Wat een heftig idee ook dat er een knoop in de navelstreng zat. Gelukkig alles goed nu en kan de kleine man lekker verder groeien nu O+

[..]

Herkenbaar wel :+ Ik heb zelf een shortlist gemaakt van kaartjes/teksten die ik leuk vond, en dan kon hij daar dan uit kiezen of eventueel andere input geven. Vond ik zelf een prima compromis. :Y
Ja, dat doe ik tot nu toe ook maar dat ben ik dus juist zat. Moet ik hem echt alles voorkauwen? Misschien ben ik ook wel gewoon hormonaal vandaag, weet ik het :')
Sarcasme. Herken het.
pi_123824733
Eresh, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat een schrik zo, zeg! Ik hoop dat hij nu heel hard gaat groeien!

En dat hormonale herken ik.. gister heel boos geworden omdat hij volgens mijn hormonen alleen maar met zijn voetbalvrienden aan het whatsappen is, terwijl we binnen 2 weken de sleutel krijgen van ons huis en we nog veeel moeten regelen!

Vanmorgen ging ik ineens over mijn nek.. Stond ik daar te *O* -en, omdat ik zo blij was met mijn zwangerschapssymptoom :') *)
  zaterdag 9 maart 2013 @ 13:31:26 #279
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_123825056
Eresh, van hate gefeliciteerd met je zoon! *O*
Flint: groei groei!! O+
pi_123825062
We hebben dus gewoon gelijk babbel :P

En gefeliciteerd met je kotsaanval *O*
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 13:32:58 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123825084
Babypark leeggekocht en onze bijdrage aan de economie driedubbeldwars gedaan :') :D.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_123825310
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 12:34 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik tot nu toe ook maar dat ben ik dus juist zat. Moet ik hem echt alles voorkauwen? Misschien ben ik ook wel gewoon hormonaal vandaag, weet ik het :')
Hormonaal mag! En zo zijn veel kerels. Voor onze tekst heb ik het onder zn neus gedrukt en gezegd nu kijken of IK beslis.

Vandaag is die van mij juist ontzettend lief. Nam de kleine mee naar boven zodat ik een tukje op de bank kon doen. Heeft de bovenverdiepingen gezogen. De was opgeruimd (die had ik gister gedaan). En de kleine nog even vermaakt met spelen en voorlezen. O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_123825570
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 13:41 schreef Tally het volgende:

[..]

Hormonaal mag! En zo zijn veel kerels. Voor onze tekst heb ik het onder zn neus gedrukt en gezegd nu kijken of IK beslis.

Vandaag is die van mij juist ontzettend lief. Nam de kleine mee naar boven zodat ik een tukje op de bank kon doen. Heeft de bovenverdiepingen gezogen. De was opgeruimd (die had ik gister gedaan). En de kleine nog even vermaakt met spelen en voorlezen. O+
Jahoor :( wrijf het er maar even in. Die van mij zit met vrienden ergens aan de drank.

XM, wat heb je allemaal gekocht daaaannnn???
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 13:59:55 #284
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123825774
Als ik thuis ben, zal ik eens ff een lijstje posten. Eerst zo de Hema leegkopen :7.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_123825939
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 13:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jahoor :( wrijf het er maar even in. Die van mij zit met vrienden ergens aan de drank.

XM, wat heb je allemaal gekocht daaaannnn???
Normaal is die van mij net zo'n boerenlul. Maar die heeft de laatste dagen door dat het wat moeilijker en zwaarder gaat. Vooral als mini in zo'n ADHD bui is als van de week (toen was hij toevallig thuis) :D
pi_123826225
Heel herkenbaar hoor zulke mannen.
De mijne doet echt zijn best nu ik weinig kan/mag en bonjourt me ook gewoon naar bed 's middags.
Maar van de week ook. Hij zou stofzuigen. Dus ik zeg nog 's avonds "goh, je bent er niet meer aan toegekomen zeker". Hij "jawel hoor". :?

Echt overal kruimels en pluizen van de katten. Maar ik ben er dus achter dat hij niks optilt of wegschuift tijdens het stofzuigen.
Nou ja, normaal zou ik het dan de volgende dag zelf nog een keer doen. Nu leg ik me erbij neer en d3nk ik dat hij zijn best doet en ik niet teveel in zijn nek moet hijgen, want dat werkt averechts.
pi_123826226
De hele week voelde ik me echt geweldig deze week. Vol energie. Veel gedaan.
Maar vandaag is het energiepeil beneden 0. En als je dan op Facebook ziet dat je oud collega's een borrel hadden afgelopen vrijdag waar blijkbaar wel geld voor is. En dat het dit keer niet in de kantine is (waar normaal alles gewoon neergezet word op een tafel) maar in die studio die omgetoverd is tot discotheek met bar voel ik me helemaal knap lullig.
pi_123826298
En bij kaartjes enzo heb ik idd een shortlist gemaakt. Hij kon kiezen uit 2 lettertypes want de rest vond ik toch al niks en ik heb een eerste setup gemaakt qua tekst en dan mocht hij erop verder anticiperen. Werkt echt het beste bij ons.

Met vakanties of grote aankopen gaat het precies andersom. Hij leest zich in en oriënteert, en daarna bespreken we de opties.
pi_123826322
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 14:15 schreef Tally het volgende:
De hele week voelde ik me echt geweldig deze week. Vol energie. Veel gedaan.
Maar vandaag is het energiepeil beneden 0. En als je dan op Facebook ziet dat je oud collega's een borrel hadden afgelopen vrijdag waar blijkbaar wel geld voor is. En dat het dit keer niet in de kantine is (waar normaal alles gewoon neergezet word op een tafel) maar in die studio die omgetoverd is tot discotheek met bar voel ik me helemaal knap lullig.
Nou dat kan ik me voorstellen. Voor dat geld had jij daar nog kunnen werken. :*
pi_123826329
hier probeer ik het zoveel mogelijk te doen in het huishouden.
Zij doet wat lichte dingen .
Gister had ze der mopper bui ze mocht niks kon niks enz en ik wil eruit en kan nog makkelijk lopen enz.
Dus hup schoenen aan en 200 meter verderop het centrum in ,Tsja en dat valt tegen dan he .
Dus die moppert voorlopig minder.
Verders vk is geweest baarmoeder mond kon ze nu al iets in ,maar nog niet genoeg dus maandag weer een poging de allerlaatste .
Daarna zal onze kleine dwarsligger toch gehaald moeten worden
pi_123826457
Hè Tal wat zuur. Aan de andere kant, voor zo'n baas hoef je nu niet meer te werken.

Mijn vriend maakt juist beter schoon dan ik :@ Ik hoop dat ie het oppikt... Shortlists werken hier ook prima, maar die ben ik juist zat :') Zul je ook zien dat ie iets uit gaat zoeken, ik alles afkeur en alsnog die lijst ga maken :@
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 15:53:06 #292
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123828910
Buit :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleding vind ik erg lastig. Draagt zo'n baby nou wel of niet nog wat over zo'n rompertje :? :@ Hoeveel moet je in welke maat, wat combineer je met wat? Ik denk dat ik mijn moeder maar een keer moet uitnodigen om te bekijken wat we nou nog missen, want ik weet het niet :').
  zaterdag 9 maart 2013 @ 15:54:54 #293
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123828970
Ja wel kleding over een romper hoor :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 9 maart 2013 @ 15:56:17 #294
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123829027
Ah ok. (8> wist het ook niet. Ik heb maar gewoon wat in mn mandje gegooid bij de hema, meeste maat 56/62. Morgen die tassen van mn nichtje ff uitpluizen, daar zit ook nog van alles in.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 15:58:03 #295
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123829089
Shirtjes en broekjes over de romper. Hoe je dat combineert ligt aan je smaak. Maat 50/56 voor in het begin en niet teveel hele kleine maatjes. En het is zo bijgekocht hè :*
  zaterdag 9 maart 2013 @ 15:58:23 #296
244125 laziness
pi_123829105
Broekjes, truitjes, vestjes eventueel jurkjes, rokjes, maillotjes ;) En onder dat alles een romper.

En tip: Geen vestjes met capuchon voor die mini's en zoveel mogelijk zachte stofjes. Geen stugge spijkerbroekjes etc. Dat zit het fijnst bij zo'n kleine kruimel.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 15:59:45 #297
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123829148
62 is misschien nog wat groot in t begin. M zat toch wel een maand in maat 50 en die was 3390 gram. Tweeling is niet representatief ;)
  zaterdag 9 maart 2013 @ 16:01:19 #298
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123829201
Ok, dat is handig om te weten. Ik denk dat ik nog even wacht met meer kopen tot ik met verlof ben. Dan weten we misschien ook iets beter waar kindlief op uit gaat komen ongeveer qua grootte en gewicht.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 16:02:58 #299
244125 laziness
pi_123829252
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 16:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, dat is handig om te weten. Ik denk dat ik nog even wacht met meer kopen tot ik met verlof ben. Dan weten we misschien ook iets beter waar kindlief op uit gaat komen ongeveer qua grootte en gewicht.
Let ook op het seizoen met grotere maten kopen ;)
  zaterdag 9 maart 2013 @ 16:04:31 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123829307
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 16:02 schreef laziness het volgende:

[..]

Let ook op het seizoen met grotere maten kopen ;)
Ik beval rond 30 mei. Waar zou het dan zo hoogzomerig ongeveer in moeten passen? :') Ik heb echt géén idee _O-. Enigs kind en nooit opgepast...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')