quote:
Is dat die met het late doelpunt van Ambrosini? Daar speelde PSV inderdaad ook erg goed, maar ik heb toch steeds het gevoel gehad dat ze het niet zouden redden.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Eens. Al komt PSV-Milan in 2005 in de buurt. In ieder geval qua spanning.
Mwa.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax-Twente 15 mei 2011 was de spannendste wedstrijd voor mij
Sorry voor mijn 'maar'. Het was niet denigrerend bedoelt.quote:
Nooit geroepen, ken ook geen serieuze Feyenoorders die dat zeggen dus je hele redenering is al niet meer valide te noemen.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat Feyenoorders (net als ajacieden) altijd heel hard roepen dat de gemeente op geen enkele wijze financieel steunt of heeft gesteund en dat dat in beide gevallen dus gewoon zo is.
Sterker nog, in eerdere plannen voor de nieuwe Kuip is zelfs aangegeven dat de grootste financier van dat nieuwe stadion de naam voor het stadion zou geven. In de plannen toen zou het stadion de naam van..... Het Havenbedrijf gaan krijgen. Oftewel, grotendeels gefinancieerd door de gemeente in die plannen. En het moet wel raar lopen als dat in de uiteindelijke plannen niet hetzelfde gaat zijn.
Die wedstrijd was geen moment spannend, en daarmee des te mooierquote:Op maandag 4 maart 2013 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax-Twente 15 mei 2011 was de spannendste wedstrijd voor mij
Ja maar dat lag aan Dré Hazes uiteraard. Na zijn optreden kon de wedstrijd schriftelijk afgedaan worden.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die wedstrijd was geen moment spannend, en daarmee des te mooier
Welke is dat?quote:
quote:
Hey.. wacht eens.. dat doet de gemeente volgens mij ook met die grond van PSVquote:Op maandag 4 maart 2013 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nooit geroepen, ken ook geen serieuze Feyenoorders die dat zeggen dus je hele redenering is al niet meer valide te noemen.
En nogmaals: Het Havenbedrijf is een privaatrechtelijke rechtspersoon die gewoon als elke andere onderneming een winstoogmerk heeft en ook MOET hebben, ook ten aanzien van investeringen in een nieuw en huidig stadion. In simpele woorden gezegd: verantwoording moet kunnen worden afgelegd over de investeringen aan de aandeelhouders. Of nog simpeler gezegd: Er moet een verifieerbare winstverwachting aan de investeringen gekoppeld zijn. Hoe jij daar verbrassen van gemeenschapsgeld in ziet is mij een raadsel, ik zie er namelijk alleen het GENEREREN van gemeenschapsgeld in.
Ik zat de hele tijd met de spanning in mijn lijf er naar te kijkenquote:Op maandag 4 maart 2013 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die wedstrijd was geen moment spannend, en daarmee des te mooier
Ja, goed investeren in spelers als Wijnaldum.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey.. wacht eens.. dat doet de gemeente volgens mij ook met die grond van PSV![]()
![]()
Ik vond het mooi dat ze toen bij DWDD het als aanleiding zagen, dat ze wonnen.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja maar dat lag aan Dré Hazes uiteraard. Na zijn optreden kon de wedstrijd schriftelijk afgedaan worden.
Heel De Kuip ging los toen door het stadion ging dat Landzaat gescoord had, bleek het een eigen goal te zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat de hele tijd met de spanning in mijn lijf er naar te kijken
Ga ergens anders schijtlollig doen, je leest niet eens wat ik zeg.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:08 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ja, goed investeren in spelers als Wijnaldum.
Ik kijk vooral uit naar de reactie van GGMMRenequote:Op maandag 4 maart 2013 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Welke is dat?
[..]Weer zo'n meesterwerkje
![]()
![]()
Bedankt.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Welke is dat?
[..]Weer zo'n meesterwerkje
![]()
![]()
Klopt en dan nu ons cruciale argument: In tijden van bezuinigingen door de economische crisis niet te verantwoorden aan je electoraat, wanneer die investeringen noodzakelijk zijn door structureel financieel wanbeleid.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey.. wacht eens.. dat doet de gemeente volgens mij ook met die grond van PSV![]()
![]()
Jawel en als je die opmerking niet snapt heb jij de post van kapiteintje niet goed gelezen.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga ergens anders schijtlollig doen, je leest niet eens wat ik zeg.
Toen heb ik echt staan juichen. Toen minuut later Theo met zijn goal, gingen mijn broer en vader juichenquote:Op maandag 4 maart 2013 17:09 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Heel De Kuip ging los toen door het stadion ging dat Landzaat gescoord had, bleek het een eigen goal te zijn.
Dan moet je toch echt beter luisteren....quote:Op maandag 4 maart 2013 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nooit geroepen, ken ook geen serieuze Feyenoorders die dat zeggen dus je hele redenering is al niet meer valide te noemen.
Ze moeten verantwoording afleggen aan de aandeelhouders ja. En de gemeente heeft een meerderheid van 70%. Een puppet-onderneming dus.quote:En nogmaals: Het Havenbedrijf is een privaatrechtelijke rechtspersoon die gewoon als elke andere onderneming een winstoogmerk heeft en ook MOET hebben, ook ten aanzien van investeringen in een nieuw en huidig stadion. In simpele woorden gezegd: verantwoording moet kunnen worden afgelegd over de investeringen aan de aandeelhouders. Of nog simpeler gezegd: Er moet een verifieerbare winstverwachting aan de investeringen gekoppeld zijn. Hoe jij daar verbrassen van gemeenschapsgeld in ziet is mij een raadsel, ik zie er namelijk alleen het GENEREREN van gemeenschapsgeld in.
Je komt alleen maar om te trollen, jammer.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:09 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Jawel en als je die opmerking niet snapt heb jij de post van kapiteintje niet goed gelezen.
Maar dat ontken ik ook niet. En dat weet je al lang.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt en dan nu ons cruciale argument: In tijden van bezuinigingen door de economische crisis niet te verantwoorden aan je electoraat, wanneer die investeringen noodzakelijk zijn door structureel financieel wanbeleid.
Ah, de PSV'er komt weer met het woordje trollen aan.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je komt alleen maar om te trollen, jammer.
Jaloersquote:Op maandag 4 maart 2013 17:10 schreef Tarado het volgende:
Mooiste wedstrijden waar ik zelf bij was, CL finale 95, wedstrijd niet zo geweldig, het resultaat wel en Real-Ajax ook in 95, prachtige wedstrijd en staande ovatie van die Madrilenen, kippevel, goeie oude tijd.
Heb amper wat van die wedstrijd gezien.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen heb ik echt staan juichen. Toen minuut later Theo met zijn goal, gingen mijn broer en vader juichen.
Het Havenbedrijf is inderdaad opgericht om Feyenoord verkapte steun van Gemeente gelden te kunnen verlenen idd.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt beter luisteren....
[]
Ze moeten verantwoording afleggen aan de aandeelhouders ja. En de gemeente heeft een meerderheid van 70%. Een puppet-onderneming dus.
Moet wel mooi zijn geweest als ik die beelden terugziequote:Op maandag 4 maart 2013 17:10 schreef Tarado het volgende:
Mooiste wedstrijden waar ik zelf bij was, CL finale 95, wedstrijd niet zo geweldig, het resultaat wel en Real-Ajax ook in 95, prachtige wedstrijd en staande ovatie van die Madrilenen, kippevel, goeie oude tijd.
Volgens seizoen met HMF en mij op W1?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:10 schreef Caland het volgende:
Zojuist seizoenskaart verlengd, toch nog iets nuttigs gedaan vandaag.
Gewoon weer X mi mang.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens seizoen met HMF en mij op W1?
2x huilie huilie en een exit en nu kom je weer terug om schijtlollig te doen en een beetje tough chick ala Pink uit hangen.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:11 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ah, de PSV'er komt weer met het woordje trollen aan.
Dan zitten we op 1 lijn en weet je ook dat de situatie van PSV op een cruciaal punt verschilt.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar dat ontken ik ook niet. En dat weet je al lang.
Ik keek het thuis, maar mijn pa en broer wilde vanwege mij dat Ajax verloorquote:Op maandag 4 maart 2013 17:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb amper wat van die wedstrijd gezien.
Was nogal druk op het Leidse toen.
Wanneer er economische crisis is moet je sowieso niet PSV failliet laten gaan. Ze verdienen per jaar ongeveer 100miljoen aan.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt en dan nu ons cruciale argument: In tijden van bezuinigingen door de economische crisis niet te verantwoorden aan je electoraat, wanneer die investeringen noodzakelijk zijn door structureel financieel wanbeleid.
Tijd voor je pilletje want je slaat wartaal uit.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2x huilie huilie en een exit en nu kom je weer terug om schijtlollig te doen en een beetje tough chick ala Pink uit hangen.
Voor wie zijn ze dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek het thuis, maar mijn pa en broer wilde vanwege mij dat Ajax verloor. Ik was zo blij hè toen. Nooit zo blij geweest volgens mij
.
Laten we het gezellig houden. Op deze wijze wordt het natafelen nooit een succes.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2x huilie huilie en een exit en nu kom je weer terug om schijtlollig te doen en een beetje tough chick ala Pink uit hangen.
Je zou als club ook gewoon een stapje terug kunnen doen in plaats van voor 40 miljoen te invsteren.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer er economische crisis is moet je sowieso niet PSV failliet laten gaan. Ze verdienen per jaar ongeveer 100miljoen aan.
Lees je uberhaubt mijn posts nog wel?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan zitten we op 1 lijn en weet je ook dat de situatie van PSV op een cruciaal punt verschilt.
PR gemaakt.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:13 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Tijd voor je pilletje want je slaat wartaal uit.
Mijn vader is voor AZ, maar niet echt fanatiek ofzo. Hij vind het niet leuk dat er bijna elk jaar weer een ander team staat. En mijn broer kijkt eigenlijk alleen topwedstrijden, en heeft niet zo veel met voetbal, maar hij vind het leuk om mij te zien lijdenquote:
Was 60 miljoen toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:14 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Je zou als club ook gewoon een stapje terug kunnen doen in plaats van voor 40 miljoen te invsteren.
Ik heb je niet gehoord vanmiddag?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we het gezellig houden. Op deze wijze wordt het natafelen nooit een succes.
pr?quote:
Gay?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader is voor AZ, maar niet echt fanatiek ofzo. Hij vind het niet leuk dat er bijna elk jaar weer een ander team staat. En mijn broer kijkt eigenlijk alleen topwedstrijden, en heeft niet zo veel met voetbal, maar hij vind het leuk om mij te zien lijden.
Je zwaaide niet terug, daarna durfde ik niet meerquote:Op maandag 4 maart 2013 17:14 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik heb je niet gehoord vanmiddag?
Laat haar ook eens haar lolletje hebben.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
je kan niet in een grap trappen.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, je trapt in zijn grap. Wat zijn punt versterkt.
Jouw selectieve beschermingquote:Op maandag 4 maart 2013 17:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat haar ook eens haar lolletje hebben.
Dat dus. Gelijk niet renderende spelers ervoor kopen is verkwisting van gemeenschapsgeld.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:14 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Je zou als club ook gewoon een stapje terug kunnen doen in plaats van voor 40 miljoen te invsteren.
Hipster dus.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Ik weet niet, hij gaat liever naar festivals en housefeestjes enzo.
PR/TR, tomato tomato dingusquote:Op maandag 4 maart 2013 17:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, nooit eerder 1 gezien, wel zat TR's...
Toch mooi voor minder dan de helft van het geld een topspits kunnen halen.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat dus. Gelijk niet renderende spelers ervoor kopen is verkwisting van gemeenschapsgeld.
Ja, maak het maar belachelijk. Dat zeg ik niet. Maar zo discussieer jij altijd, alles verdraaien zodat het punt belachelijk lijkt te worden. Best treurig, als het niet op inhoud lukt.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het Havenbedrijf is inderdaad opgericht om Feyenoord verkapte steun van Gemeente gelden te kunnen verlenen idd.
Weggepest?quote:
Je maakt het zelf belachelijk. Sterker nog, je punt is gewoon belachelijk en niet te vergelijken. Wat is er niet inhoudelijk aan wat ik zeg dan? Haal het maar onderuit. Het Havenbedrijf is een privaatrechtelijke rechtspersoon die een winstoogmerk heeft en haar investeringen moet verantwoorden aan de aandeelhouders. Met andere woorden: Wanneer zij in de Kuip investeert, verdient zij daar ook aan en daarmee is het dan ook geen subsidiering, los van het feit dat het al geen publiekrechtelijke rechtspersoon is.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, maak het maar belachelijk. Dat zeg ik niet. Maar zo discussieer jij altijd, alles verdraaien zodat het punt belachelijk lijkt te worden. Best treurig, als het niet op inhoud lukt.
Wat ik zeg dat het Havenbedrijf daarvoor gebruikt wordt, niet dat het daarvoor is opgericht.
Komt vaker voor, mijn jongste broertje houdt ook niet van voetbal en is voor Ajax.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zienNiet van voetbal houden als man
Watdan?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zienNiet van voetbal houden als man
Bij PSV ook niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je maakt het zelf belachelijk. Sterker nog, je punt is gewoon belachelijk en niet te vergelijken. Wat is er niet inhoudelijk aan wat ik zeg dan? Haal het maar onderuit. Het Havenbedrijf is een privaatrechtelijke rechtspersoon die een winstoogmerk heeft en haar investeringen moet verantwoorden aan de aandeelhouders. Met andere woorden: Wanneer zij in de Kuip investeert, verdient zij daar ook aan en daarmee is het dan ook geen subsidiering, los van het feit dat het al geen publiekrechtelijke rechtspersoon is.
Dan houdt hij dus wel van voetbal.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt vaker voor, mijn jongste broertje houdt ook niet van voetbal en is voor Ajax.
Dat dacht ik ook net.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zitten de vrouwen hier in ploegendienst?
Net de YabYum hier.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
mannen die niet van voetbal houden..quote:
Dan ben jequote:Op maandag 4 maart 2013 17:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mannen die niet van voetbal houden..
wat als je niet van voetbal houdt?
Ik zag dat het weer mijn tijd was om hier binnen te vallenquote:Op maandag 4 maart 2013 17:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn broer haalt wel stress uit andere dingen.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
Eigenlijk wel fijn als je niet van voetbal houdt als man.. rare kut sport is het maar, zorgt voor veel te veel stress.
Hoiquote:
Barebacken?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn broer haalt wel stress uit andere dingen.
Ben je ook voor Ajax trouwens of hebben jullie altijd ruzie?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zag dat het weer mijn tijd was om hier binnen te vallen
quote:
quote:
Alles goed?quote:
Wat.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Genoeg plezier gehad op je troll account?
M'n auto is stoer.quote:
Als Hoppahoppa die auto ziet dan trapt hij er een deuk in.quote:
Er was een tijd dat ik niks met voetbal had en voor vitesse was omdat ik dan bruidsmeisje mocht worden. Nu sta ik te kankeren als Ajax een mindere dag heeft.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
Eigenlijk wel fijn als je niet van voetbal houdt als man.. rare kut sport is het maar, zorgt voor veel te veel stress.
Ik durf het ook niet te googlen.quote:
Gewoon google images doenquote:
Hoi LRquote:Op maandag 4 maart 2013 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb je google afbeeldingen voor
Leuk dat je het vraagt. Ja en met jou?quote:
Ik ga het niet voor je googlen, dan krijg ik die crap in mijn surfgeschiedenis...quote:
Laten we het houden op half jood/half vitesse.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben je ook voor Ajax trouwens of hebben jullie altijd ruzie?
Ik ben een vrij rustige jongen.. maar bij het voetbal..quote:Op maandag 4 maart 2013 17:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik niks met voetbal had en voor vitesse was omdat ik dan bruidsmeisje mocht worden. Nu sta ik te kankeren als Ajax een mindere dag heeft.
En vitesse, ach, ik ben flink geïndoctrineerd destijds.dus ook daar sta ik te kankeren.
Hallo, nog een dappere strijd uitgevochten?quote:
Rustig aan.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik niks met voetbal had en voor vitesse was omdat ik dan bruidsmeisje mocht worden. Nu sta ik te kankeren als Ajax een mindere dag heeft.
En vitesse, ach, ik ben flink geïndoctrineerd destijds.dus ook daar sta ik te kankeren.
Dus dan ben je een kamperjood...quote:Op maandag 4 maart 2013 17:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Laten we het houden op half jood/half vitesse.
quote:Op maandag 4 maart 2013 17:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga het niet voor je googlen, dan krijg ik die crap in mijn surfgeschiedenis...![]()
Als homo's seks hebben met random strangers zonder condoom. Ze halen kick uit de hogere kans op een soa.quote:
Laatste tijd niet echtquote:Op maandag 4 maart 2013 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo, nog een dappere strijd uitgevochten?
Niet eens voor AZ?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jou grenzen liggen, maar voor het duidelijkste resultaat zou ik wel de safe search uitzetten.quote:
The fuck.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als homo's seks hebben met random strangers zonder condoom. Ze halen kick uit de hogere kans op een soa.
Dat dacht ik iig
Zoveel tijd wilde ik niet nemen voor zo'n slechte grap.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nepper, had dan de verwante zoekopties weggepaint.
Ik heb het gegoogled. Waarom deed ik datquote:Op maandag 4 maart 2013 17:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als homo's seks hebben met random strangers zonder condoom. Ze halen kick uit de hogere kans op een soa.
Dat dacht ik iig
Ik vond dit al voldoendequote:Op maandag 4 maart 2013 17:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jou grenzen liggen, maar voor het duidelijkste resultaat zou ik wel de safe search uitzetten.
Je hebt het daadwerkelijk opgezocht?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ah viesbah![]()
Zonder safesearch is het echt ontzettend nsfw
Ik heb al zoveel ranzige shit gezien, ben hier niet bang voor.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je hebt het daadwerkelijk opgezocht?
En.... bedankt. Mijn eetlust is ook weer weg.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel ranzige shit gezien, ben hier niet bang voor.
Kreeg net weer een lekkere op whatsapp waarin ze gebruikte tampons uitwrongen in hun mond
Wat is er mis met jouw whatsapp groepje?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Kreeg net weer een lekkere op whatsapp waarin ze gebruikte tampons uitwrongen in hun mond
2x niks dus.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Laten we het houden op half jood/half vitesse.
Watquote:Op maandag 4 maart 2013 17:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Vlak ervoor nog een filmpje van een moddervette gozer in een latex pakje met een melkmachine op z'n lulquote:Op maandag 4 maart 2013 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En.... bedankt. Mijn eetlust is ook weer weg.
En jij deelt ook dat soort filmpjes met hun?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Vlak ervoor nog een filmpje van een moddervette gozer in een latex pakje met een melkmachine op z'n lul
quote:Op maandag 4 maart 2013 17:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Vlak ervoor nog een filmpje van een moddervette gozer in een latex pakje met een melkmachine op z'n lul
quote:Op maandag 4 maart 2013 17:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is er mis met jouw whatsapp groepje?
Ik zoek ze zelf niet actief op dus meestal niet neequote:Op maandag 4 maart 2013 17:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En jij deelt ook dat soort filmpjes met hun?
Ga nou niet net doen alsof dt in de Feyenoord-groep nooit voor komt.quote:
De gene die dat soort dingen doorstuurt naar jou, is hij door een te strakke kut geboren? Want er moet iets mis met zijn hersenen zijn, dat je dat soort dingen opzoekt.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zoek ze zelf niet actief op dus meestal niet nee
Niet zo stoer doen jijquote:Op maandag 4 maart 2013 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga nou niet net doen alsof dt in de Feyenoord-groep nooit voor komt.
Of van die kut grappen dat je eerst een lekkerwijf ziet, en als je hem vergroot 2 homos die elkaar in de bek schijten.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Wellicht dat er een x-rated groepje is, maar daar zit ik niet bij.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga nou niet net doen alsof dt in de Feyenoord-groep nooit voor komt.
Was dat die Bear Gryllis van Discovery?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahja ook fijnquote:Op maandag 4 maart 2013 17:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Of van die kut grappen dat je eerst een lekkerwijf ziet, en als je hem vergroot 2 homos die elkaar in de bek schijten.
Watte?!quote:Op maandag 4 maart 2013 17:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Of van die kut grappen dat je eerst een lekkerwijf ziet, en als je hem vergroot 2 homos die elkaar in de bek schijten.
Echt serieus... WTF?!quote:Op maandag 4 maart 2013 17:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 maart 2013 17:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die met die tafelpoot heb ik ook al een aantal keer gehad jaquote:Op maandag 4 maart 2013 17:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahja ook fijn
Ken ik er maar 2 van, twee dikke gozers die tongen in een zwembad en een gozer met een afgeschroefde tafelpoot in z'n reet
Examenfeest?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:37 schreef arachide. het volgende:
Ohja, hoeze, ik ga met een jongen naar mijn examenfeest!
Als dat geen neuken wordtquote:Op maandag 4 maart 2013 17:37 schreef arachide. het volgende:
Hè bah. Vunzigheden.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Flink hompen, eerst in de bek schijten en dan met je pik aanstompen.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Of wat?quote:
Standaard neuken is dat.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:37 schreef arachide. het volgende:
Jij gaat dit soort dingen nog in detail bekijken en analyseren ook...quote:Op maandag 4 maart 2013 17:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die met die tafelpoot heb ik ook al een aantal keer gehad ja
Snap alleen niet hoe ze die foto's maken, want het lijkt op het eerste gezicht gewoon legit.
Ja, je hebt toch ene relatie met ValHallen? Lijkt me logisch dat hij mee gaat.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:37 schreef arachide. het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2013 17:37 schreef mrstylo het volgende:
Ben ik hier nou te jong of te oud voor? Want ik heb echt geen vrienden die dit delen in mijn whatsapp groepjes.
www.reddit.com/r/fiftyfifty is ook lachenquote:Op maandag 4 maart 2013 17:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Misschien dat jij vrienden hebt die dit soort grapjes totaal niet aankunnen om het even politiekcorrect te zeggen.
Ik kan dit ook niet aan. Moest al bijna kotsten van 2 girls 1 cup (gelijk weg gedaan na paar seconden) en volgens mij is dat amateur shit (haha..woordgrapje).quote:Op maandag 4 maart 2013 17:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Misschien dat jij vrienden hebt die dit soort grapjes totaal niet aankunnen om het even politiekcorrect te zeggen.
In maart al?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wij hebben een verplicht examenfeest en je moet met een date van de andere sexe.
hihihi je zei sexequote:Op maandag 4 maart 2013 17:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wij hebben een verplicht examenfeest en je moet met een date van de andere sexe.
Mijn oom van 50 stuurt nog altijd van die mailtjes waar wijven pool ballen uit hun kut squirten en van dat soort rare dingenquote:Op maandag 4 maart 2013 17:37 schreef mrstylo het volgende:
Ben ik hier nou te jong of te oud voor? Want ik heb echt geen vrienden die dit delen in mijn whatsapp groepjes.
Oh ja, dat was wel heel stoer.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga ik je weer vergelijken met een Nazi.
Jij snapt hem niet, verkleint zie je bijvoorbeeld;quote:Op maandag 4 maart 2013 17:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Flink hompen, eerst in de bek schijten en dan met je pik aanstompen.
Lekker manquote:Op maandag 4 maart 2013 17:38 schreef Saind het volgende:
[..]
www.reddit.com/r/fiftyfifty is ook lachen
Daar zit ook een zooitje gore rotzooi tussenquote:Op maandag 4 maart 2013 17:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik snapte hem al niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mwa, ik faalde een beetje aangezien de vergelijking niet echt op ging.
Rot op met je slechte 9gag kloon.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:38 schreef Saind het volgende:
[..]
50/50 héquote:Op maandag 4 maart 2013 17:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar zit ook een zooitje gore rotzooi tussen
Heb hem veranderd, als jij het ook even doet.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het was leuker geweest wanneer je 9x zou zeggen.
gr gr
Done.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb hem veranderd, als jij het ook even doet.
Hehe, die is leuk gevonden zeg.quote:
Zo creatief ben ik ook weer niet.quote:
Hij kan volgens mij een bal meer dan 5x hooghouden.quote:
Uh, oke..quote:Op maandag 4 maart 2013 17:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij kan volgens mij een bal meer dan 5x hooghouden.
Huh?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, in juni, maar de desbetreffende persoon is sinds vandaag een jongen.
quote:Op maandag 4 maart 2013 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, echt leuke acties en (nog) geen kapsones.
Dat komt nog wel.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beste buitenspeler van de eredivisie.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij speelt bij Feyenoord, niet bij ajax.quote:
Clasie.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij speelt bij Feyenoord, niet bij ajax.
quote:Op maandag 4 maart 2013 17:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij speelt bij Feyenoord, niet bij ajax.
Ze zeiden zelfs dat we de beste buitenspelerS hebben. Ze bedoelden toch niet Rubinho he, want dan is het echt slecht gesteld met de buitenspelers in NL...quote:Op maandag 4 maart 2013 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Beste buitenspeler van de eredivisie.
Gr gr bert en pootje van mark
Mertens is ook goed.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zeiden zelfs dat we de beste buitenspelerS hebben. Ze bedoelden toch niet Rubinho he, want dan is het echt slecht gesteld met de buitenspelers in NL...
Ik heb rood haar, ben ik nu cool?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
... in mijn tijd was je al uitzonderlijk als je rood haar had.
12 doelpunten en 13 assists.quote:
Wij hadden nooit roojen in de klas om te pestenquote:Op maandag 4 maart 2013 17:59 schreef Caland het volgende:
Wij zeiden vroeger altijd 'rooie rooie boks met vlooien '
Nu niet meer dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:59 schreef Caland het volgende:
Wij zeiden vroeger altijd 'rooie rooie boks met vlooien '
In m'n hele onderwijscarrière slechts 2 allochtonen meegemaaktquote:Op maandag 4 maart 2013 17:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wij hadden nooit roojen in de klas om te pesten![]()
Wel negertjes.
Die van Game of Thronesquote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Rode vrouwen zijn soms best seksie. Die van mythbusters bijvoorbeeld.
Zoiets rood?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:00 schreef arachide. het volgende:
Het is geverfd rood. Bloedrood, niet oranje
Wat moet het dan pijnlijk voor je zijn om ajax wekelijks aan het werk te zien.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef Saind het volgende:
[..]
In m'n hele onderwijscarrière slechts 2 allochtonen meegemaakt
Klein dorp -> VWO -> TU
Wat een genot
Wel allochtonen meegemaakt, op de basisschool 1. En op het voortgezet onderwijs een boel, maar die zaten allemaal op lagere niveaus.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Klein dorp -> VWO -> TU
Wat een genot
ik meer, op de basisschool 8 autochtoontjes, 16 allochtoontjes in de klas. Directeur kreeg er blijkbaar veel subsidie voor.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Klein dorp -> VWO -> TU
Wat een genot
Locatie met alleen vwoquote:Op maandag 4 maart 2013 18:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wel allochtonen meegemaakt, op de basisschool 1. En op het voortgezet onderwijs een boel, maar die zaten allemaal op lagere niveaus.
Dat moet kut zijn, al die diefstal en shitquote:Op maandag 4 maart 2013 18:02 schreef Adames het volgende:
[..]
ik meer, op de basisschool 8 autochtoontjes, 16 allochtoontjes in de klas. Directeur kreeg er blijkbaar veel subsidie voor.
Tja, dan moet het wel zo zijn hé.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk het wel het is zelfs al op TV geweest.
Bij mij op de basisschool zat een Antilliaanquote:Op maandag 4 maart 2013 18:02 schreef Adames het volgende:
[..]
ik meer, op de basisschool 8 autochtoontjes, 16 allochtoontjes in de klas. Directeur kreeg er blijkbaar veel subsidie voor.
Meteen vriendjes worden en mee etenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij mij op de basisschool zat een Antilliaan. Al was die wel geadopteerd.
Mijn jaarlaag nu is allochtoonloos, op die halve Amerikaan na.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Klein dorp -> VWO -> TU
Wat een genot
Beter hebben die chicks morgen allemaal weer rokjes aan.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:07 schreef Caland het volgende:
Het is ook opeens lang licht, godverdomme wat een weelde toch weer.
Woensdag weer lekker korte broek en tshirt aan op de trainingquote:Op maandag 4 maart 2013 18:07 schreef Caland het volgende:
Met van die witte spaken eronder, nee dank je. Laat de zon er eerst maar een paar dagen wat kleur aangeven.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Beter hebben die chicks morgen allemaal weer rokjes aan.
Dat plaatje zwerft al een jaar op internetquote:Op maandag 4 maart 2013 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op het ingelaste nieuwsbericht op alle zenders.
waren irakezen met name, die vielen wel mee. Werden eerder massaal gepest. Vond ik dan wel weer zielig eigenlijkquote:Op maandag 4 maart 2013 18:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat moet kut zijn, al die diefstal en shit
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat plaatje zwerft al een jaar op internet
Dat is dan wel weer zo, ik ben nu zelf ook zo blank als een A4tjequote:Op maandag 4 maart 2013 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met van die witte spaken eronder, nee dank je. Laat de zon er eerst maar een paar dagen wat kleur aangeven.
nu is het echt volgens mij, ik zag hem vanmiddag ook langs komen bij een vriend en die is normaal geinformeerd in dat soort dingenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt? Dan ga ik ff snel kijken of mijn FB account er nog is. Ik heb nooit betaald.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is wel frappant, meestal zijn het de 50 jarige tantes die dat soort shit als eerste te weten komen op de een of andere manier.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:09 schreef Adames het volgende:
[..]
nu is het echt volgens mij, ik zag hem vanmiddag ook langs komen bij een vriend en die is normaal geinformeerd in dat soort dingen
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo, ik ben nu zelf ook zo blank als een A4tje
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat is wel frappant, meestal zijn het de 50 jarige tantes die dat soort shit als eerste te weten komen op de een of andere manier.
Namen en rugnummers van de pestkoppen graag. Moet ff wat doen.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:09 schreef Adames het volgende:
[..]
waren irakezen met name, die vielen wel mee. Werden eerder massaal gepest. Vond ik dan wel weer zielig eigenlijk
Ben je net zo lang onder de zonnebank geweest als Sjek?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nog wel kleur, zonnebankje dit dat.
Das toch juist een chino?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo'n pofbroek is al jaren uit de mode.
Foto van de dag. Gisteren was dat die van een kroket.quote:
Kameraad van mrstylo.quote:
Okequote:Op maandag 4 maart 2013 18:09 schreef Adames het volgende:
[..]
nu is het echt volgens mij, ik zag hem vanmiddag ook langs komen bij een vriend en die is normaal geinformeerd in dat soort dingen
Nee. M'n Pa heeft dezelfde kleur als Sjek en die gaat NOOIT onder de zonnebankquote:Op maandag 4 maart 2013 18:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je net zo lang onder de zonnebank geweest als Sjek?
Nee joh.quote:
Je zal maar de weg kwijt raken in een zonnig land zonder bruin beschermlaagje.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je net zo lang onder de zonnebank geweest als Sjek?
Oke vuurtoren.quote:
Ik kan alweer bijna met m'n kratje voor het huis zitten de hele dagquote:Op maandag 4 maart 2013 18:07 schreef Caland het volgende:
Tokkie?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik kan alweer bijna met m'n kratje voor het huis zitten de hele dag
Gelukkig wel.quote:
Leuke spits om Pelle op te volgen bij Feyenoord. Maakt er 50. Voordat hij in de kerst terug wordt geeist door Arsenal.quote:
Diep.twitter:JetroWillems_15 twitterde op maandag 04-03-2013 om 14:54:48Succes is een taart waarvan iedereen mee eet. Maar zodra hij op is zie je niemand meer!!! reageer retweet
Godverdomme ja stereo bij het voorraam zetten beetje aan scooters sleutelen. Het goede leven.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik kan alweer bijna met m'n kratje voor het huis zitten de hele dag
Fixed.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:21 schreef Caland het volgende:
Diep.twitter:JetroWillems_15 twitterde op maandag 04-03-2013 om 14:54:48Geld is een taart waarvan iedereen mee eet. Maar zodra hij op is zie je niemand meer!!! reageer retweet
Jonko d'r bij.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Godverdomme ja stereo bij het voorraam zetten beetje aan scooters sleutelen. Het goede leven.
Voor je huis bier drinken? Ziet er tokkie uit.quote:
Ik mag me stereo niet meer bij het raam hebben van die kankerwoutenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Godverdomme ja stereo bij het voorraam zetten beetje aan scooters sleutelen. Het goede leven.
Hij vult de leemte op die Steve achterlaatquote:Op maandag 4 maart 2013 18:21 schreef Caland het volgende:
Diep.twitter:JetroWillems_15 twitterde op maandag 04-03-2013 om 14:54:48Succes is een taart waarvan iedereen mee eet. Maar zodra hij op is zie je niemand meer!!! reageer retweet
Gewoon bij de voordeur. Problemen mee ofzo?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor je huis bier drinken? Ziet er tokkie uit.
Of bedoel je achtertuin ofzo?
Jij moet nog veel leren als Utregter, turkse vriendquote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor je huis bier drinken? Ziet er tokkie uit.
Of bedoel je achtertuin ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |