Pasta met tonijnquote:Op maandag 4 maart 2013 16:55 schreef DonRaja het volgende:
Ik weet niet waar we over discussiëren.
Wat eten we vandaag?
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:51 schreef Jimbo het volgende:
ik las gister iets over excelsior, dat ze daar kranten inzamelden om zo de club in t leven te houden
ook een mooi initiatiefKunnen wij geen koper inzamelen voor Feyenoord
[ afbeelding ]
Wie weet zit hier ook nog wel een flinke lading in, smelten we die om
Ik ga voor 2.50 bij de Hema uiteten. Weet nog niet wat ik ga kiezen.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:55 schreef DonRaja het volgende:
Wat eten we vandaag?
Begin daar dan mee frikandelquote:Op maandag 4 maart 2013 16:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog 1 keer en dan stop ik ermee: Er is géén geld aangenomen van Ajax. Dus je punt slaat als een tang op een varken, omdat het nooit is gebeurd.
Dat was in 1993 zeker? Ja toen zat ik nog in de boxquote:Op maandag 4 maart 2013 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Teams met Nilis, Romario speelden ook erg goed hoor.
http://www.knorr.nl/nl/pr(...)hinese-kantonese-kipquote:Op maandag 4 maart 2013 16:55 schreef DonRaja het volgende:
Wat eten we vandaag?
Lolbroek.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat Feyenoord opzichtig zijn handje ophield en heel blij was dat Ajax-supporters en corifeeen er eurotjes in gooide. Dat je je daar eigenlijk hard voor moet schamen.
Sperziebonenquote:Op maandag 4 maart 2013 16:55 schreef DonRaja het volgende:
Wat eten we vandaag?
Probeer je troll nog enigszins te maskeren.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat Feyenoord opzichtig zijn handje ophield en heel blij was dat Ajax-supporters en corifeeen er eurotjes in gooide. Dat je je daar eigenlijk hard voor moet schamen.
Bloemkool met een sausje Hollands maar wel lekker.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:55 schreef DonRaja het volgende:
Wat eten we vandaag?
Wat ga jij eten?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:55 schreef DonRaja het volgende:
Wat eten we vandaag?
Waar het om gaat is dat Feyenoorders (net als ajacieden) altijd heel hard roepen dat de gemeente op geen enkele wijze financieel steunt of heeft gesteund en dat dat in beide gevallen dus gewoon zo is.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En nu nog het stuk waarin ze er meer geld in steken dan er voor terugkrijgen? En het stuk waarin in crisistijd 35 miljoen gemeenschapsgeld direct in een door structureel financieel wanbeleid noodlijdende club wordt gepompt? Oh wacht...
kun je ook voorgebakken eieren kopen danquote:Op maandag 4 maart 2013 16:58 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik eet een zelfgebakken ei op wit brood. Het bruine brood is op.
Met spek?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:58 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik eet een zelfgebakken ei op wit brood. Het bruine brood is op.
Je kan wel iemand anders jouw ei laten bakken.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:58 schreef Saind het volgende:
[..]
kun je ook voorgebakken eieren kopen dan
Ik kijk nergens meer van op.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:58 schreef Saind het volgende:
[..]
kun je ook voorgebakken eieren kopen dan
Die Ronaldo kon ook wel aardig ballen.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Teams met Nilis, Romario speelden ook erg goed hoor.
Hou nou op gast, het nieuwe stadion gaat sowieso een groot VW signatuur krijgen. Havenbedrijf is geopperd, maar nooit concreet geweest.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat Feyenoorders (net als ajacieden) altijd heel hard roepen dat de gemeente op geen enkele wijze financieel steunt of heeft gesteund en dat dat in beide gevallen dus gewoon zo is.
Sterker nog, in eerdere plannen voor de nieuwe Kuip is zelfs aangegeven dat de grootste financier van dat nieuwe stadion de naam voor het stadion zou geven. In de plannen toen zou het stadion de naam van..... Het Havenbedrijf gaan krijgen. Oftewel, grotendeels gefinancieerd door de gemeente in die plannen. En het moet wel raar lopen als dat in de uiteindelijke plannen niet hetzelfde gaat zijn.
VW? Vindt Opel dat goed?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hou nou op gast, het nieuwe stadion gaat sowieso een groot VW signatuur krijgen. Havenbedrijf is geopperd, maar nooit concreet geweest.
Nooit echt bewust meegemaakt.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die Ronaldo kon ook wel aardig ballen.
Ja, maar voor mijn gevoel was het voetbal op zich toen niet echt mooi. Maar ik kan me vergissen, PSV heeft mij nooit echt geboeid.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is geen haat.
[..]
Beste beschrijving ooit.
VolkersWessel.quote:
Ik heb PSV altijd een vreselijke club gevonden, nooit van kunnen genieten.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar voor mijn gevoel was het voetbal op zich toen niet echt mooi. Maar ik kan me vergissen, PSV heeft mij nooit echt geboeid.
Zeker denk ik de beste speler die ooit voor voor PSV heeft gespeeldquote:Op maandag 4 maart 2013 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PSV-Steaua is nog steeds 1 van de mooiste wedstrijden die ik heb gezien.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb PSV altijd een vreselijke club gevonden, nooit van kunnen genieten.
Jaja, en jullie denken dat die het hele stadion gaan financieren zonder hulp van de gemeente? Bij de haven, waar de grond heel duur is?quote:
Wanneer was dat?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
PSV-Steaua is nog steeds 1 van de mooiste wedstrijden die ik heb gezien.
Bij de haven? Gewoon midden op Noord-Zee man!quote:Op maandag 4 maart 2013 17:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jaja, en jullie denken dat die het hele stadion gaan financieren zonder hulp van de gemeente? Bij de haven, waar de grond heel duur is?
quote:Op maandag 4 maart 2013 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eens. Al komt PSV-Milan in 2005 in de buurt. In ieder geval qua spanning.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lees je eerst eens eventjes in zou ik zeggen.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jaja, en jullie denken dat die het hele stadion gaan financieren zonder hulp van de gemeente? Bij de haven, waar de grond heel duur is?
Fantastische wedstrijd ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Eens. Al komt PSV-Milan in 2005 in de buurt. In ieder geval qua spanning.
Oohja die wedstrijd keek ik toen op vakantie. Was wel spannende wedstrijd ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Bijna 500quote:
Traumatisch, maar mooi.quote:
Ik denk dat je het punt een beetje mist. Probleem van de subsidie bij PSV is dat er gelijk nadat deze was goedgekeurd om de club van de ondergang te redden, er doodleuk 2 miljoenenaankopen werden aangekondigd. Dat was op z'n zachtst gezegd enigszins debiel.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het is een kutclub.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:03 schreef mrstylo het volgende:
Waarom gaat het weer over PSV hier? Jullie raken echt nooit uitgepraat erover he?
quote:
qua spanning? Feyenoord-PSV 2002quote:Op maandag 4 maart 2013 17:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat je het punt een beetje mist. Probleem van de subsidie bij PSV is dat er gelijk nadat deze was goedgekeurd om de club van de ondergang te redden, er doodleuk 2 miljoenenaankopen werden aangekondigd. Dat was op z'n zachtst gezegd enigszins debiel.
Voor de rest interesseert het me niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |