Je doet je best maar je begrijpt het gewoon nietquote:Op maandag 4 maart 2013 16:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Oftewel: het kontjebonken is weer begonnen.
Aangezien Feyenoord nu nog minder in de pap te brokkelen heeft zal die scheiding alleen maar groter worden.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je ook hoe dat met het nieuwe stadion gaat worden?
Ze moeten nog tegen Vitesse toch? En ik zie ze juist punten verspelen bij de kleintjes als de druk omhoog gaat.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ze hebben een relatief makkelijk programma en spelen bijna nooit echt slecht.
Wat ik zei, als je eens zou lezen had je het gezien.. dat je die grote bek ook gewoon waar moet maken en elke cent die ook maar uit de richting van iets wat naar Ajax ruikt gewoon terug stuurt en zegt we doen het zelf jongens.quote:
Ajax en Feyenoord hebben inderdaad gemeen dat ze PSV uitkotsen.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En toch maken jullie je zo druk om PSV en haten jullie er op..volgens mij zit het toch dieper dan jullie toe willen geven.
Waarschijnlijk net als bij Ajax. Een aparte NV die het stadion beheert, grotendeels in handen van de gemeente of het Havenbedrijf of een andere door de gemeente gesubsidieerde NV. In ieder geval zo dat iedereen lekker vol kan blijven houden dat Feyenoord geen gemeentesteun ontvangt, terwijl het feitelijk wel zo is.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aangezien Feyenoord nu nog minder in de pap te brokkelen heeft zal die scheiding alleen maar groter worden.
Vitesse thuis nog ja. Max gelijkspel voor Vitesse.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze moeten nog tegen Vitesse toch? En ik zie ze juist punten verspelen bij de kleintjes als de druk omhoog gaat.
Sinds wanneer is dat bedrijf in handen van de gemeente dan? Was dat al zo in 1937, en de jaren daarvoor?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wel prachtig trouwens dat niemand hier op reageert.
Ik vind die interviews van Derksen wel grappig, hij is opeens helemaal niet kritisch meer.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat loopt die van Bommel te janken bij Derksen danWat een act
Het doet pijn he, geen bestaansrecht en nagenoeg geen achterban hebben.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net als bij Ajax. Een aparte NV die het stadion beheert, grotendeels in handen van de gemeente of het Havenbedrijf of een andere door de gemeente gesubsidieerde NV. In ieder geval zo dat iedereen lekker vol kan blijven houden dat Feyenoord geen gemeentesteun ontvangt, terwijl het feitelijk wel zo is.
Helemaal niet, het is gewoon de hang naar erkenning die bij jullie zo diep zit, dat alles als haat uitgelegd wordtquote:Op maandag 4 maart 2013 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En toch maken jullie je zo druk om PSV en haten jullie er op..volgens mij zit het toch dieper dan jullie toe willen geven.
Dan moet Feyenoord ook gewoon huur betalen hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 16:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net als bij Ajax. Een aparte NV die het stadion beheert, grotendeels in handen van de gemeente of het Havenbedrijf of een andere door de gemeente gesubsidieerde NV. In ieder geval zo dat iedereen lekker vol kan blijven houden dat Feyenoord geen gemeentesteun ontvangt, terwijl het feitelijk wel zo is.
Als PSV je zo weinig boeide zou je er geen aandacht aan besteden lijkt me?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helemaal niet, het is gewoon de hang naar erkenning die bij jullie zo diep zit, dat alles als haat uitgelegd wordt
Als de druk dat ze kampioen kunnen worden er komt, zie ik ze wel weer inzakken.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:41 schreef Caland het volgende:
Feyenoord heeft die dip kort voor en na de winterstop gehad.
sinds het begin, vroeger van de staat nu 50/50 gemeente/staat.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat bedrijf in handen van de gemeente dan? Was dat al zo in 1937, en de jaren daarvoor?
Dat is hij sowieso zelden als de mensen tegenover hem zitten. M.u.v. Kraay en Genee.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind die interviews van Derksen wel grappig, hij is opeens helemaal niet kritisch meer.
Ja. Voorheen was het Havenbedrijf 100% van de gemeente.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat bedrijf in handen van de gemeente dan? Was dat al zo in 1937, en de jaren daarvoor?
PSV betaald ook netjes huur voor de grond, dus, wat is het probleem?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan moet Feyenoord ook gewoon huur betalen hoorVoor niks gaat de zon op. Ook voor voetbalclubs.
Oh wait, als PSV-er ben jij natuurlijk de uitzondering op die gouden regel
PSV heeft een eigen stadion en betaald pacht voor de grond.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan moet Feyenoord ook gewoon huur betalen hoorVoor niks gaat de zon op. Ook voor voetbalclubs.
Oh wait, als PSV-er ben jij natuurlijk de uitzondering op die gouden regel
Het is geen haat.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beste beschrijving ooit.quote:PSV is ook gewoon een beetje het onpopulaire rijkeluisjongetje in de klas dat zo graag erkenning wil en het nooit zal krijgen.
Ik vind dat ze een betere verdediging hebben als Ajax en PSV. En gelijkwaardig aan Feyenoord. En dan nog aardige aanvallers en goede spits. Alleen in de breedte zijn ze niet heel sterk.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Vitesse heeft van de top 4 duidelijk minder kwaliteit. De allerbeste spits alleen verbloemt dat niet.
Petrovicquote:Op maandag 4 maart 2013 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is hij sowieso zelden als de mensen tegenover hem zitten. M.u.v. Kraay en Genee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |