In m'n hele onderwijscarrière slechts 2 allochtonen meegemaaktquote:Op maandag 4 maart 2013 17:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wij hadden nooit roojen in de klas om te pesten![]()
Wel negertjes.
Die van Game of Thronesquote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Rode vrouwen zijn soms best seksie. Die van mythbusters bijvoorbeeld.
Zoiets rood?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:00 schreef arachide. het volgende:
Het is geverfd rood. Bloedrood, niet oranje
Wat moet het dan pijnlijk voor je zijn om ajax wekelijks aan het werk te zien.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef Saind het volgende:
[..]
In m'n hele onderwijscarrière slechts 2 allochtonen meegemaakt
Klein dorp -> VWO -> TU
Wat een genot
Wel allochtonen meegemaakt, op de basisschool 1. En op het voortgezet onderwijs een boel, maar die zaten allemaal op lagere niveaus.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Klein dorp -> VWO -> TU
Wat een genot
ik meer, op de basisschool 8 autochtoontjes, 16 allochtoontjes in de klas. Directeur kreeg er blijkbaar veel subsidie voor.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Klein dorp -> VWO -> TU
Wat een genot
Locatie met alleen vwoquote:Op maandag 4 maart 2013 18:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wel allochtonen meegemaakt, op de basisschool 1. En op het voortgezet onderwijs een boel, maar die zaten allemaal op lagere niveaus.
Dat moet kut zijn, al die diefstal en shitquote:Op maandag 4 maart 2013 18:02 schreef Adames het volgende:
[..]
ik meer, op de basisschool 8 autochtoontjes, 16 allochtoontjes in de klas. Directeur kreeg er blijkbaar veel subsidie voor.
Tja, dan moet het wel zo zijn hé.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk het wel het is zelfs al op TV geweest.
Bij mij op de basisschool zat een Antilliaanquote:Op maandag 4 maart 2013 18:02 schreef Adames het volgende:
[..]
ik meer, op de basisschool 8 autochtoontjes, 16 allochtoontjes in de klas. Directeur kreeg er blijkbaar veel subsidie voor.
Meteen vriendjes worden en mee etenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij mij op de basisschool zat een Antilliaan. Al was die wel geadopteerd.
Mijn jaarlaag nu is allochtoonloos, op die halve Amerikaan na.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Klein dorp -> VWO -> TU
Wat een genot
Beter hebben die chicks morgen allemaal weer rokjes aan.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:07 schreef Caland het volgende:
Het is ook opeens lang licht, godverdomme wat een weelde toch weer.
Woensdag weer lekker korte broek en tshirt aan op de trainingquote:Op maandag 4 maart 2013 18:07 schreef Caland het volgende:
Met van die witte spaken eronder, nee dank je. Laat de zon er eerst maar een paar dagen wat kleur aangeven.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Beter hebben die chicks morgen allemaal weer rokjes aan.
Dat plaatje zwerft al een jaar op internetquote:Op maandag 4 maart 2013 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op het ingelaste nieuwsbericht op alle zenders.
waren irakezen met name, die vielen wel mee. Werden eerder massaal gepest. Vond ik dan wel weer zielig eigenlijkquote:Op maandag 4 maart 2013 18:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat moet kut zijn, al die diefstal en shit
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat plaatje zwerft al een jaar op internet
Dat is dan wel weer zo, ik ben nu zelf ook zo blank als een A4tjequote:Op maandag 4 maart 2013 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met van die witte spaken eronder, nee dank je. Laat de zon er eerst maar een paar dagen wat kleur aangeven.
nu is het echt volgens mij, ik zag hem vanmiddag ook langs komen bij een vriend en die is normaal geinformeerd in dat soort dingenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt? Dan ga ik ff snel kijken of mijn FB account er nog is. Ik heb nooit betaald.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is wel frappant, meestal zijn het de 50 jarige tantes die dat soort shit als eerste te weten komen op de een of andere manier.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:09 schreef Adames het volgende:
[..]
nu is het echt volgens mij, ik zag hem vanmiddag ook langs komen bij een vriend en die is normaal geinformeerd in dat soort dingen
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo, ik ben nu zelf ook zo blank als een A4tje
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat is wel frappant, meestal zijn het de 50 jarige tantes die dat soort shit als eerste te weten komen op de een of andere manier.
Namen en rugnummers van de pestkoppen graag. Moet ff wat doen.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:09 schreef Adames het volgende:
[..]
waren irakezen met name, die vielen wel mee. Werden eerder massaal gepest. Vond ik dan wel weer zielig eigenlijk
Ben je net zo lang onder de zonnebank geweest als Sjek?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nog wel kleur, zonnebankje dit dat.
Das toch juist een chino?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo'n pofbroek is al jaren uit de mode.
Foto van de dag. Gisteren was dat die van een kroket.quote:
Kameraad van mrstylo.quote:
Okequote:Op maandag 4 maart 2013 18:09 schreef Adames het volgende:
[..]
nu is het echt volgens mij, ik zag hem vanmiddag ook langs komen bij een vriend en die is normaal geinformeerd in dat soort dingen
Nee. M'n Pa heeft dezelfde kleur als Sjek en die gaat NOOIT onder de zonnebankquote:Op maandag 4 maart 2013 18:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je net zo lang onder de zonnebank geweest als Sjek?
Nee joh.quote:
Je zal maar de weg kwijt raken in een zonnig land zonder bruin beschermlaagje.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je net zo lang onder de zonnebank geweest als Sjek?
Oke vuurtoren.quote:
Ik kan alweer bijna met m'n kratje voor het huis zitten de hele dagquote:Op maandag 4 maart 2013 18:07 schreef Caland het volgende:
Tokkie?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik kan alweer bijna met m'n kratje voor het huis zitten de hele dag
Gelukkig wel.quote:
Leuke spits om Pelle op te volgen bij Feyenoord. Maakt er 50. Voordat hij in de kerst terug wordt geeist door Arsenal.quote:
Diep.twitter:JetroWillems_15 twitterde op maandag 04-03-2013 om 14:54:48Succes is een taart waarvan iedereen mee eet. Maar zodra hij op is zie je niemand meer!!! reageer retweet
Godverdomme ja stereo bij het voorraam zetten beetje aan scooters sleutelen. Het goede leven.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik kan alweer bijna met m'n kratje voor het huis zitten de hele dag
Fixed.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:21 schreef Caland het volgende:
Diep.twitter:JetroWillems_15 twitterde op maandag 04-03-2013 om 14:54:48Geld is een taart waarvan iedereen mee eet. Maar zodra hij op is zie je niemand meer!!! reageer retweet
Jonko d'r bij.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Godverdomme ja stereo bij het voorraam zetten beetje aan scooters sleutelen. Het goede leven.
Voor je huis bier drinken? Ziet er tokkie uit.quote:
Ik mag me stereo niet meer bij het raam hebben van die kankerwoutenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Godverdomme ja stereo bij het voorraam zetten beetje aan scooters sleutelen. Het goede leven.
Hij vult de leemte op die Steve achterlaatquote:Op maandag 4 maart 2013 18:21 schreef Caland het volgende:
Diep.twitter:JetroWillems_15 twitterde op maandag 04-03-2013 om 14:54:48Succes is een taart waarvan iedereen mee eet. Maar zodra hij op is zie je niemand meer!!! reageer retweet
Gewoon bij de voordeur. Problemen mee ofzo?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor je huis bier drinken? Ziet er tokkie uit.
Of bedoel je achtertuin ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |