In m'n hele onderwijscarrière slechts 2 allochtonen meegemaaktquote:Op maandag 4 maart 2013 17:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wij hadden nooit roojen in de klas om te pesten![]()
Wel negertjes.
Die van Game of Thronesquote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Rode vrouwen zijn soms best seksie. Die van mythbusters bijvoorbeeld.
Zoiets rood?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:00 schreef arachide. het volgende:
Het is geverfd rood. Bloedrood, niet oranje
Wat moet het dan pijnlijk voor je zijn om ajax wekelijks aan het werk te zien.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef Saind het volgende:
[..]
In m'n hele onderwijscarrière slechts 2 allochtonen meegemaakt
Klein dorp -> VWO -> TU
Wat een genot
Wel allochtonen meegemaakt, op de basisschool 1. En op het voortgezet onderwijs een boel, maar die zaten allemaal op lagere niveaus.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Klein dorp -> VWO -> TU
Wat een genot
ik meer, op de basisschool 8 autochtoontjes, 16 allochtoontjes in de klas. Directeur kreeg er blijkbaar veel subsidie voor.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Klein dorp -> VWO -> TU
Wat een genot
Locatie met alleen vwoquote:Op maandag 4 maart 2013 18:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wel allochtonen meegemaakt, op de basisschool 1. En op het voortgezet onderwijs een boel, maar die zaten allemaal op lagere niveaus.
Dat moet kut zijn, al die diefstal en shitquote:Op maandag 4 maart 2013 18:02 schreef Adames het volgende:
[..]
ik meer, op de basisschool 8 autochtoontjes, 16 allochtoontjes in de klas. Directeur kreeg er blijkbaar veel subsidie voor.
Tja, dan moet het wel zo zijn hé.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk het wel het is zelfs al op TV geweest.
Bij mij op de basisschool zat een Antilliaanquote:Op maandag 4 maart 2013 18:02 schreef Adames het volgende:
[..]
ik meer, op de basisschool 8 autochtoontjes, 16 allochtoontjes in de klas. Directeur kreeg er blijkbaar veel subsidie voor.
Meteen vriendjes worden en mee etenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij mij op de basisschool zat een Antilliaan. Al was die wel geadopteerd.
Mijn jaarlaag nu is allochtoonloos, op die halve Amerikaan na.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Klein dorp -> VWO -> TU
Wat een genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |