Nee joh.quote:
Je zal maar de weg kwijt raken in een zonnig land zonder bruin beschermlaagje.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je net zo lang onder de zonnebank geweest als Sjek?
Oke vuurtoren.quote:
Ik kan alweer bijna met m'n kratje voor het huis zitten de hele dagquote:Op maandag 4 maart 2013 18:07 schreef Caland het volgende:
Het is ook opeens lang licht, godverdomme wat een weelde toch weer.
Tokkie?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik kan alweer bijna met m'n kratje voor het huis zitten de hele dag
Gelukkig wel.quote:
Leuke spits om Pelle op te volgen bij Feyenoord. Maakt er 50. Voordat hij in de kerst terug wordt geeist door Arsenal.quote:
Diep.twitter:JetroWillems_15 twitterde op maandag 04-03-2013 om 14:54:48Succes is een taart waarvan iedereen mee eet. Maar zodra hij op is zie je niemand meer!!! reageer retweet
Godverdomme ja stereo bij het voorraam zetten beetje aan scooters sleutelen. Het goede leven.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik kan alweer bijna met m'n kratje voor het huis zitten de hele dag
Fixed.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:21 schreef Caland het volgende:
Diep.twitter:JetroWillems_15 twitterde op maandag 04-03-2013 om 14:54:48Geld is een taart waarvan iedereen mee eet. Maar zodra hij op is zie je niemand meer!!! reageer retweet
Jonko d'r bij.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Godverdomme ja stereo bij het voorraam zetten beetje aan scooters sleutelen. Het goede leven.
Voor je huis bier drinken? Ziet er tokkie uit.quote:
Ik mag me stereo niet meer bij het raam hebben van die kankerwoutenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Godverdomme ja stereo bij het voorraam zetten beetje aan scooters sleutelen. Het goede leven.
Hij vult de leemte op die Steve achterlaatquote:Op maandag 4 maart 2013 18:21 schreef Caland het volgende:
Diep.twitter:JetroWillems_15 twitterde op maandag 04-03-2013 om 14:54:48Succes is een taart waarvan iedereen mee eet. Maar zodra hij op is zie je niemand meer!!! reageer retweet
Gewoon bij de voordeur. Problemen mee ofzo?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor je huis bier drinken? Ziet er tokkie uit.
Of bedoel je achtertuin ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |