Was 60 miljoen toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:14 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Je zou als club ook gewoon een stapje terug kunnen doen in plaats van voor 40 miljoen te invsteren.
Ik heb je niet gehoord vanmiddag?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we het gezellig houden. Op deze wijze wordt het natafelen nooit een succes.
pr?quote:
Gay?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader is voor AZ, maar niet echt fanatiek ofzo. Hij vind het niet leuk dat er bijna elk jaar weer een ander team staat. En mijn broer kijkt eigenlijk alleen topwedstrijden, en heeft niet zo veel met voetbal, maar hij vind het leuk om mij te zien lijden.
Je zwaaide niet terug, daarna durfde ik niet meerquote:Op maandag 4 maart 2013 17:14 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik heb je niet gehoord vanmiddag?
Laat haar ook eens haar lolletje hebben.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2x huilie huilie en een exit en nu kom je weer terug om schijtlollig te doen en een beetje tough chick ala Pink uit hangen.
je kan niet in een grap trappen.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, je trapt in zijn grap. Wat zijn punt versterkt.
Jouw selectieve beschermingquote:Op maandag 4 maart 2013 17:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat haar ook eens haar lolletje hebben.
Dat dus. Gelijk niet renderende spelers ervoor kopen is verkwisting van gemeenschapsgeld.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:14 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Je zou als club ook gewoon een stapje terug kunnen doen in plaats van voor 40 miljoen te invsteren.
Hipster dus.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Ik weet niet, hij gaat liever naar festivals en housefeestjes enzo.
PR/TR, tomato tomato dingusquote:Op maandag 4 maart 2013 17:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, nooit eerder 1 gezien, wel zat TR's...
Toch mooi voor minder dan de helft van het geld een topspits kunnen halen.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat dus. Gelijk niet renderende spelers ervoor kopen is verkwisting van gemeenschapsgeld.
Ja, maak het maar belachelijk. Dat zeg ik niet. Maar zo discussieer jij altijd, alles verdraaien zodat het punt belachelijk lijkt te worden. Best treurig, als het niet op inhoud lukt.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het Havenbedrijf is inderdaad opgericht om Feyenoord verkapte steun van Gemeente gelden te kunnen verlenen idd.
Weggepest?quote:
Je maakt het zelf belachelijk. Sterker nog, je punt is gewoon belachelijk en niet te vergelijken. Wat is er niet inhoudelijk aan wat ik zeg dan? Haal het maar onderuit. Het Havenbedrijf is een privaatrechtelijke rechtspersoon die een winstoogmerk heeft en haar investeringen moet verantwoorden aan de aandeelhouders. Met andere woorden: Wanneer zij in de Kuip investeert, verdient zij daar ook aan en daarmee is het dan ook geen subsidiering, los van het feit dat het al geen publiekrechtelijke rechtspersoon is.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, maak het maar belachelijk. Dat zeg ik niet. Maar zo discussieer jij altijd, alles verdraaien zodat het punt belachelijk lijkt te worden. Best treurig, als het niet op inhoud lukt.
Wat ik zeg dat het Havenbedrijf daarvoor gebruikt wordt, niet dat het daarvoor is opgericht.
Komt vaker voor, mijn jongste broertje houdt ook niet van voetbal en is voor Ajax.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zienNiet van voetbal houden als man
Watdan?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zienNiet van voetbal houden als man
Bij PSV ook niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je maakt het zelf belachelijk. Sterker nog, je punt is gewoon belachelijk en niet te vergelijken. Wat is er niet inhoudelijk aan wat ik zeg dan? Haal het maar onderuit. Het Havenbedrijf is een privaatrechtelijke rechtspersoon die een winstoogmerk heeft en haar investeringen moet verantwoorden aan de aandeelhouders. Met andere woorden: Wanneer zij in de Kuip investeert, verdient zij daar ook aan en daarmee is het dan ook geen subsidiering, los van het feit dat het al geen publiekrechtelijke rechtspersoon is.
Dan houdt hij dus wel van voetbal.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt vaker voor, mijn jongste broertje houdt ook niet van voetbal en is voor Ajax.
Dat dacht ik ook net.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zitten de vrouwen hier in ploegendienst?
Net de YabYum hier.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
mannen die niet van voetbal houden..quote:
Dan ben jequote:Op maandag 4 maart 2013 17:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mannen die niet van voetbal houden..
wat als je niet van voetbal houdt?
Ik zag dat het weer mijn tijd was om hier binnen te vallenquote:Op maandag 4 maart 2013 17:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn broer haalt wel stress uit andere dingen.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
Eigenlijk wel fijn als je niet van voetbal houdt als man.. rare kut sport is het maar, zorgt voor veel te veel stress.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |