Hoiquote:
Barebacken?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn broer haalt wel stress uit andere dingen.
Ben je ook voor Ajax trouwens of hebben jullie altijd ruzie?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zag dat het weer mijn tijd was om hier binnen te vallen
quote:
quote:
Alles goed?quote:
Wat.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Genoeg plezier gehad op je troll account?
M'n auto is stoer.quote:
Als Hoppahoppa die auto ziet dan trapt hij er een deuk in.quote:
Er was een tijd dat ik niks met voetbal had en voor vitesse was omdat ik dan bruidsmeisje mocht worden. Nu sta ik te kankeren als Ajax een mindere dag heeft.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
Eigenlijk wel fijn als je niet van voetbal houdt als man.. rare kut sport is het maar, zorgt voor veel te veel stress.
Ik durf het ook niet te googlen.quote:
Gewoon google images doenquote:
Hoi LRquote:Op maandag 4 maart 2013 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb je google afbeeldingen voor
Leuk dat je het vraagt. Ja en met jou?quote:
Ik ga het niet voor je googlen, dan krijg ik die crap in mijn surfgeschiedenis...quote:
Laten we het houden op half jood/half vitesse.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben je ook voor Ajax trouwens of hebben jullie altijd ruzie?
Ik ben een vrij rustige jongen.. maar bij het voetbal..quote:Op maandag 4 maart 2013 17:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik niks met voetbal had en voor vitesse was omdat ik dan bruidsmeisje mocht worden. Nu sta ik te kankeren als Ajax een mindere dag heeft.
En vitesse, ach, ik ben flink geïndoctrineerd destijds.dus ook daar sta ik te kankeren.
Hallo, nog een dappere strijd uitgevochten?quote:
Rustig aan.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik niks met voetbal had en voor vitesse was omdat ik dan bruidsmeisje mocht worden. Nu sta ik te kankeren als Ajax een mindere dag heeft.
En vitesse, ach, ik ben flink geïndoctrineerd destijds.dus ook daar sta ik te kankeren.
Dus dan ben je een kamperjood...quote:Op maandag 4 maart 2013 17:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Laten we het houden op half jood/half vitesse.
quote:Op maandag 4 maart 2013 17:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga het niet voor je googlen, dan krijg ik die crap in mijn surfgeschiedenis...![]()
Als homo's seks hebben met random strangers zonder condoom. Ze halen kick uit de hogere kans op een soa.quote:
Laatste tijd niet echtquote:Op maandag 4 maart 2013 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo, nog een dappere strijd uitgevochten?
Niet eens voor AZ?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jou grenzen liggen, maar voor het duidelijkste resultaat zou ik wel de safe search uitzetten.quote:
The fuck.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als homo's seks hebben met random strangers zonder condoom. Ze halen kick uit de hogere kans op een soa.
Dat dacht ik iig
Zoveel tijd wilde ik niet nemen voor zo'n slechte grap.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nepper, had dan de verwante zoekopties weggepaint.
Ik heb het gegoogled. Waarom deed ik datquote:Op maandag 4 maart 2013 17:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als homo's seks hebben met random strangers zonder condoom. Ze halen kick uit de hogere kans op een soa.
Dat dacht ik iig
Ik vond dit al voldoendequote:Op maandag 4 maart 2013 17:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jou grenzen liggen, maar voor het duidelijkste resultaat zou ik wel de safe search uitzetten.
Je hebt het daadwerkelijk opgezocht?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ah viesbah![]()
Zonder safesearch is het echt ontzettend nsfw
Ik heb al zoveel ranzige shit gezien, ben hier niet bang voor.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je hebt het daadwerkelijk opgezocht?
En.... bedankt. Mijn eetlust is ook weer weg.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel ranzige shit gezien, ben hier niet bang voor.
Kreeg net weer een lekkere op whatsapp waarin ze gebruikte tampons uitwrongen in hun mond
Wat is er mis met jouw whatsapp groepje?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Kreeg net weer een lekkere op whatsapp waarin ze gebruikte tampons uitwrongen in hun mond
2x niks dus.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Laten we het houden op half jood/half vitesse.
Watquote:Op maandag 4 maart 2013 17:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Vlak ervoor nog een filmpje van een moddervette gozer in een latex pakje met een melkmachine op z'n lulquote:Op maandag 4 maart 2013 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En.... bedankt. Mijn eetlust is ook weer weg.
En jij deelt ook dat soort filmpjes met hun?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Vlak ervoor nog een filmpje van een moddervette gozer in een latex pakje met een melkmachine op z'n lul
quote:Op maandag 4 maart 2013 17:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Vlak ervoor nog een filmpje van een moddervette gozer in een latex pakje met een melkmachine op z'n lul
quote:Op maandag 4 maart 2013 17:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is er mis met jouw whatsapp groepje?
Ik zoek ze zelf niet actief op dus meestal niet neequote:Op maandag 4 maart 2013 17:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En jij deelt ook dat soort filmpjes met hun?
Ga nou niet net doen alsof dt in de Feyenoord-groep nooit voor komt.quote:
De gene die dat soort dingen doorstuurt naar jou, is hij door een te strakke kut geboren? Want er moet iets mis met zijn hersenen zijn, dat je dat soort dingen opzoekt.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zoek ze zelf niet actief op dus meestal niet nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |