Hoiquote:
Barebacken?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn broer haalt wel stress uit andere dingen.
Ben je ook voor Ajax trouwens of hebben jullie altijd ruzie?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zag dat het weer mijn tijd was om hier binnen te vallen
quote:
quote:
Alles goed?quote:
Wat.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Genoeg plezier gehad op je troll account?
M'n auto is stoer.quote:
Als Hoppahoppa die auto ziet dan trapt hij er een deuk in.quote:
Er was een tijd dat ik niks met voetbal had en voor vitesse was omdat ik dan bruidsmeisje mocht worden. Nu sta ik te kankeren als Ajax een mindere dag heeft.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
Eigenlijk wel fijn als je niet van voetbal houdt als man.. rare kut sport is het maar, zorgt voor veel te veel stress.
Ik durf het ook niet te googlen.quote:
Gewoon google images doenquote:
Hoi LRquote:Op maandag 4 maart 2013 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb je google afbeeldingen voor
Leuk dat je het vraagt. Ja en met jou?quote:
Ik ga het niet voor je googlen, dan krijg ik die crap in mijn surfgeschiedenis...quote:
Laten we het houden op half jood/half vitesse.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben je ook voor Ajax trouwens of hebben jullie altijd ruzie?
Ik ben een vrij rustige jongen.. maar bij het voetbal..quote:Op maandag 4 maart 2013 17:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik niks met voetbal had en voor vitesse was omdat ik dan bruidsmeisje mocht worden. Nu sta ik te kankeren als Ajax een mindere dag heeft.
En vitesse, ach, ik ben flink geïndoctrineerd destijds.dus ook daar sta ik te kankeren.
Hallo, nog een dappere strijd uitgevochten?quote:
Rustig aan.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik niks met voetbal had en voor vitesse was omdat ik dan bruidsmeisje mocht worden. Nu sta ik te kankeren als Ajax een mindere dag heeft.
En vitesse, ach, ik ben flink geïndoctrineerd destijds.dus ook daar sta ik te kankeren.
Dus dan ben je een kamperjood...quote:Op maandag 4 maart 2013 17:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Laten we het houden op half jood/half vitesse.
quote:Op maandag 4 maart 2013 17:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga het niet voor je googlen, dan krijg ik die crap in mijn surfgeschiedenis...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |