Niet zo stoer doen jijquote:Op maandag 4 maart 2013 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga nou niet net doen alsof dt in de Feyenoord-groep nooit voor komt.
Of van die kut grappen dat je eerst een lekkerwijf ziet, en als je hem vergroot 2 homos die elkaar in de bek schijten.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Vlak ervoor nog een filmpje van een moddervette gozer in een latex pakje met een melkmachine op z'n lul
Nee, echt niet. Wellicht dat er een x-rated groepje is, maar daar zit ik niet bij.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga nou niet net doen alsof dt in de Feyenoord-groep nooit voor komt.
Was dat die Bear Gryllis van Discovery?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel ranzige shit gezien, ben hier niet bang voor.
Kreeg net weer een lekkere op whatsapp waarin ze gebruikte tampons uitwrongen in hun mond
Ahja ook fijnquote:Op maandag 4 maart 2013 17:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Of van die kut grappen dat je eerst een lekkerwijf ziet, en als je hem vergroot 2 homos die elkaar in de bek schijten.
Watte?!quote:Op maandag 4 maart 2013 17:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Of van die kut grappen dat je eerst een lekkerwijf ziet, en als je hem vergroot 2 homos die elkaar in de bek schijten.
Echt serieus... WTF?!quote:Op maandag 4 maart 2013 17:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 maart 2013 17:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die met die tafelpoot heb ik ook al een aantal keer gehad jaquote:Op maandag 4 maart 2013 17:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahja ook fijn
Ken ik er maar 2 van, twee dikke gozers die tongen in een zwembad en een gozer met een afgeschroefde tafelpoot in z'n reet
Examenfeest?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:37 schreef arachide. het volgende:
Ohja, hoeze, ik ga met een jongen naar mijn examenfeest!
Als dat geen neuken wordtquote:Op maandag 4 maart 2013 17:37 schreef arachide. het volgende:
Hè bah. Vunzigheden.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Flink hompen, eerst in de bek schijten en dan met je pik aanstompen.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Of wat?quote:
Standaard neuken is dat.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:37 schreef arachide. het volgende:
Jij gaat dit soort dingen nog in detail bekijken en analyseren ook...quote:Op maandag 4 maart 2013 17:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die met die tafelpoot heb ik ook al een aantal keer gehad ja
Snap alleen niet hoe ze die foto's maken, want het lijkt op het eerste gezicht gewoon legit.
Ja, je hebt toch ene relatie met ValHallen? Lijkt me logisch dat hij mee gaat.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:37 schreef arachide. het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2013 17:37 schreef mrstylo het volgende:
Ben ik hier nou te jong of te oud voor? Want ik heb echt geen vrienden die dit delen in mijn whatsapp groepjes.
www.reddit.com/r/fiftyfifty is ook lachenquote:Op maandag 4 maart 2013 17:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Misschien dat jij vrienden hebt die dit soort grapjes totaal niet aankunnen om het even politiekcorrect te zeggen.
Ik kan dit ook niet aan. Moest al bijna kotsten van 2 girls 1 cup (gelijk weg gedaan na paar seconden) en volgens mij is dat amateur shit (haha..woordgrapje).quote:Op maandag 4 maart 2013 17:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Misschien dat jij vrienden hebt die dit soort grapjes totaal niet aankunnen om het even politiekcorrect te zeggen.
In maart al?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wij hebben een verplicht examenfeest en je moet met een date van de andere sexe.
hihihi je zei sexequote:Op maandag 4 maart 2013 17:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wij hebben een verplicht examenfeest en je moet met een date van de andere sexe.
Mijn oom van 50 stuurt nog altijd van die mailtjes waar wijven pool ballen uit hun kut squirten en van dat soort rare dingenquote:Op maandag 4 maart 2013 17:37 schreef mrstylo het volgende:
Ben ik hier nou te jong of te oud voor? Want ik heb echt geen vrienden die dit delen in mijn whatsapp groepjes.
Oh ja, dat was wel heel stoer.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga ik je weer vergelijken met een Nazi.
Jij snapt hem niet, verkleint zie je bijvoorbeeld;quote:Op maandag 4 maart 2013 17:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Flink hompen, eerst in de bek schijten en dan met je pik aanstompen.
Lekker manquote:Op maandag 4 maart 2013 17:38 schreef Saind het volgende:
[..]
www.reddit.com/r/fiftyfifty is ook lachen
Daar zit ook een zooitje gore rotzooi tussenquote:Op maandag 4 maart 2013 17:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik snapte hem al niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mwa, ik faalde een beetje aangezien de vergelijking niet echt op ging.
Rot op met je slechte 9gag kloon.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:38 schreef Saind het volgende:
[..]
50/50 héquote:Op maandag 4 maart 2013 17:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar zit ook een zooitje gore rotzooi tussen
Heb hem veranderd, als jij het ook even doet.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het was leuker geweest wanneer je 9x zou zeggen.
gr gr
Done.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb hem veranderd, als jij het ook even doet.
Hehe, die is leuk gevonden zeg.quote:
Zo creatief ben ik ook weer niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |