Dit vind ik trouwens een hele mooie bewering. Waaruit kan jij opmaken of iemand boven de vmax rijdt? Je teller heeft een flinke afwijking, de een meer dan de ander. Ik heb het zondag nog even ondervonden, op de teller reed ik rond de 180 km/h en mijn GPS gaf 165 km/h aan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:22 schreef AdoraBelle het volgende:
En al helemaal niet als je al ver boven de vmax komt aanvliegen.
Omdat ik zelf dan ook mijn zicht kwijt ben. Zeker binnen de bebouwde kom, tussen rijen langsgeparkeerde auto's en dergelijke, vind ik het prettig om rond te kunnen kijken, maar ook om veilig een noodstop te kunnen maken. 't Zal niet de eerste keer zijn dat er een bal een 50 weg op gaat met een kind erachteraan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:23 schreef Ridocar het volgende:
Serieuze vraag: Waarom irriteren mensen zich aan bumperklevers? Die zitten toch achter je? Ze hinderen toch niet?
Ja, het zicht naar achter ben je kwijt. Maar dan zou ik die ander even voorlaten. Extra rondje rotonde ofzo. In ieder geval met de luxe wagen. Ik weet van mezelf dat ik een traag figuur ben in het verkeer. Ik ga dus zeker niet sneller rijden...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Omdat ik zelf dan ook mijn zicht kwijt ben. Zeker binnen de bebouwde kom, tussen rijen langsgeparkeerde auto's en dergelijke, vind ik het prettig om rond te kunnen kijken, maar ook om veilig een noodstop te kunnen maken. 't Zal niet de eerste keer zijn dat er een bal een 50 weg op gaat met een kind erachteraan.
Alleen dat stukje 'Er zijn genoeg veilige en effectieve strategieën die werken zonder stressverhogend te werken.'... Ik zou niet weten hoe, behalve de methode die ik in de vorige post beschreef. Maar dan nog zijn er genoeg wegen waar inhalen niet kan of mag. Blijf je mooi zitten met je bumperklever...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
http://www.infopolitie.nl(...)perkleven-de-theorie
[..]
Misschien even op die site lezen? Ze beginnen namelijk 1 regel lager...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:04 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Alleen dat stukje 'Er zijn genoeg veilige en effectieve strategieën die werken zonder stressverhogend te werken.'... Ik zou niet weten hoe, behalve de methode die ik in de vorige post beschreef. Maar dan nog zijn er genoeg wegen waar inhalen niet kan of mag. Blijf je mooi zitten met je bumperklever...
quote:Versnellen om weg te komen
(Vooral) op een snelweg kunt u iemand tegenkomen die bumperkleeft terwijl u aan het inhalen bent. De auto's aan uw rechterkant (die allemaal te dicht bij elkaar rijden, zoals normaal) zorgen er voor dat u niet naar rechts kan, dus versnelt u om de ruimte achter u te vergroten. Dit werkt geweldig als uw voertuig krachtiger is dan die van de bumperklever.
Overdrijf het niet en ga niet door tot een onveilige snelheid!!! Versnellen om weg te komen is meestal maar een tijdelijke oplossing omdat de bumperklever waarschijnlijk weer terug zal komen. Wees voorbereid om naar rechts te gaan en hem te laten passeren als dit gebeurt.
Een hoop open deuren. Veel van deze methoden gebruik ik ook. Maar dan moet er wel gelegenheid zijn. Veel bumperklevers hebben niet in de gaten dat ik ook niet over auto's kan springen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Misschien even op die site lezen? Ze beginnen namelijk 1 regel lager...
...maar niet voor mij van toepassing. Ik heb een station diesel met 90 pk...quote:Vooral deze is in mijn geval goed te doen (maar ik heb nooit last van bumperklevers, ze doen maar wat ze willen achter me):
[..]
Dat zeg ik, op de dashcam kun jij niet zien of ik een motorstoring heb waardoor ik afrem. En als ik een motorstoring heb dan gaat de politie mij ook echt niet meenemen naar de kant. Hoogstens kijken of ze me kunnen helpen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:16 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dashcam.
Daarbij heb ik er al een keer eentje gezien die dus in de remmen ging bij iemand die achterop kwam. Auto daarachter was echter een politieauto en de remmer mocht mooi mee naar de kant.![]()
Een remactie bij een bumperklever is nooit geoorloofd. Ik ga ook niet in de vol in de remmen wanneer iemand bumperkleeft, dat schrijf ik nergens. Dat is jouw interpretatie. Afremmen is heel wat anders dan vol in de remmen gaan hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bewijs jij maar eens dat die ander zat te bumperkleven en dat je remactie geoorloofd was.
Wat een kwal ben jij. Waarom zou je zoiets hopen voor iemand die je niet eens kent?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Totdat je de verkeerde tegenkomt
Iets dat ik van harte hoop
Gelukkig heb je ook dagelijks een motorstoring en is dat terug te vinden in je ECU.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:17 schreef AdoraBelle het volgende:
Dat zeg ik, op de dashcam kun jij niet zien of ik een motorstoring heb waardoor ik afrem. En als ik een motorstoring heb dan gaat de politie mij ook echt niet meenemen naar de kant. Hoogstens kijken of ze me kunnen helpen.
Oh als ik 130 dan kan ik echt wel inschatten of iemand achter mij harder rijdt dan de vmax. Zo groot is die afwijking niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:26 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dit vind ik trouwens een hele mooie bewering. Waaruit kan jij opmaken of iemand boven de vmax rijdt? Je teller heeft een flinke afwijking, de een meer dan de ander. Ik heb het zondag nog even ondervonden, op de teller reed ik rond de 180 km/h en mijn GPS gaf 165 km/h aan.
Als ik 125 op de GPS rijd waar 130 toegestaan, vlieg ik iedereen al voorbij. En dan rijd ik dus nog NIET boven de vmax.
Of ik kan niet lezen, of ik schrijf toch echt remactie. Hoe jij die remactie uitvoert of dat met terugschakelen, gas los, handrem of voetrem is zal mijn echt niet interesseren.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat zeg ik, op de dashcam kun jij niet zien of ik een motorstoring heb waardoor ik afrem. En als ik een motorstoring heb dan gaat de politie mij ook echt niet meenemen naar de kant. Hoogstens kijken of ze me kunnen helpen.
[..]
Een remactie bij een bumperklever is nooit geoorloofd. Ik ga ook niet in de vol in de remmen wanneer iemand bumperkleeft, dat schrijf ik nergens. Dat is jouw interpretatie. Afremmen is heel wat anders dan vol in de remmen gaan hoor.
Mijn auto heeft geen ecu en voor zover ik weet kan ik niet bepalen wanneer ik een motorstoring krijg dus als ik erop aangesproken word kan ik aangeven dat het een mogelijk een motorstoring is maar dat ik geen verstand van auto's heb en hij gewoon vreemd deed of een vreemd geluid maakte.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:19 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ook dagelijks een motorstoring en is dat terug te vinden in je ECU.
Ik heb het nergens over remactie lieve schat. Ik zeg afremmen, dat is heel wat anders.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Of ik kan niet lezen, of ik schrijf remactie. Hoe jij die remactie uitvoert of dat met terugschakelen, gas los, handrem of voetrem is zal mijn echt niet interesseren.
Auto's vanaf 1970 hebben dat al.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mijn auto heeft geen ecu en voor zover ik weet kan ik niet bepalen wanneer ik een motorstoring krijg dus als ik erop aangesproken word kan ik aangeven dat het een mogelijk een motorstoring is maar dat ik geen verstand van auto's heb en hij gewoon vreemd deed of een vreemd geluid maakte.
Afremmen = remactie. Zelf het woord afremmen zegt al dat je iets doet om af te remmen, de remactie.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over remactie lieve schat. Ik zeg afremmen, dat is heel wat anders.
Afremmen is afremmen. Geen discussie mogelijk. Als ik voor een stoplicht afrem doe ik dat toch ook niet met de handrem?quote:
Bord... kop....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Afremmen is afremmen. Geen discussie mogelijk. Als ik voor een stoplicht afrem doe ik dat toch ook niet met de handrem?
Dus?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Afremmen is afremmen. Geen discussie mogelijk. Als ik voor een stoplicht afrem doe ik dat toch ook niet met de handrem?
Nee, maar wel op hetzelfde mechanisme.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Afremmen is afremmen. Geen discussie mogelijk. Als ik voor een stoplicht afrem doe ik dat toch ook niet met de handrem?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over remactie lieve schat. Ik zeg afremmen, dat is heel wat anders.
- Zoals je schrijft lijkt het niet alsof je rustig de rem in drukt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:22 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik trap ook weleens op de rem hoor als er iemand verschrikkelijk zit te drukken en ik al de vmax rijd. Dan wachten ze maar wat langer tot ik die vrachtwagen heb ingehaald, want ik ga echt niet harder rijden omdat iemand achter me zo nodig haast heeft. En al helemaal niet als je al ver boven de vmax komt aanvliegen.
Een remactie zie ik als vol in de remmen gaan om de gene achter je te irriteren, met de kans dat de gene achter je op je inrijdt.quote:
Ja, dus je voert een remactie uit. Handrem, gas los, voetrem, terug schakelen, weet ik veel. Je doet een actie om te remmen. Die remactie zorgt ervoor dat je afremt. Kom op zeg...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij ja. Afremmen doe je wanneer je je snelheid wilt verminderen.
Oh wel? Afremmen om vaart te maken is inderdaad wel raar.... Maar het is en blijft een remactie...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij ja. Afremmen doe je wanneer je je snelheid wilt verminderen.
Remactie = vaart verminderen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Een remactie zie ik als vol in de remmen gaan om de gene achter je te irriteren, met de kans dat de gene achter je op je inrijdt.
Dat is dus niet wat ik doe, maar wel wat jij suggereert.
Nee, als ik net een vrachtwagen inhaal is er geen ruimte om aan de kant te gaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:23 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
[..]
- Zoals je schrijft lijkt het niet alsof je rustig de rem in drukt.
- Als je ziet dat iemand ver boven de vmax aan komt vliegen kun je toch al eerder aan de kant gaan?
Jij bent de gene die hier moeilijk loopt te doen door allemaal andere woorden te gebruiken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, dus je voert een remactie uit. Handrem, gas los, voetrem, terug schakelen, weet ik veel. Je doet een actie om te remmen. Die remactie zorgt ervoor dat je afremt. Kom op zeg...
Dat jou definite weer wat anders is kan ik niet ruiken. Maar daar mogen we het niet over hebben in dit topic.
Nee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh wel? Afremmen om vaart te maken is inderdaad wel raar.... Maar het is en blijft een remactie...
Nee.quote:
Speciaal voor jouw dan, zodat je het wel begrijpt in je eigen interpretatie:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent de gene die hier moeilijk loopt te doen door allemaal andere woorden te gebruiken.
In plaats van dat je afremmen zegt ga je het weer anders noemen. Ik zie een remactie als dat wat ik net aangeef, en daarin ben ik echt niet de enige.
quote:Bewijs jij maar eens dat die ander zat te bumperkleven en dat afremmen geoorloofd was.
Jij bent de gene hier die een malloot is met je politiek correcte reacties. Waarschijnlijk heb je niet eens een rijbewijs.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:27 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, misschien moeten AdoraBelle en Oxygene elkaar eens tegenkomen op de snelweg en elkaar doodrijden....
Lijkt me verstandig om die twee malloten verder gewoon te negeren in dit topic
Daar heb ik je allang antwoord op gegeven wijsneus. En hiermee leg je dus ook niks uit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw dan, zodat je het wel begrijpt in je eigen interpretatie:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs al wat langer dan jou denk ik... en jij bent gewoon een dom wicht dat voor eigen rechter gaat spelen en nog dom bent om te beweren dat afremmen geen remactie is...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent de gene hier die een malloot is met je politiek correcte reacties. Waarschijnlijk heb je niet eens een rijbewijs.
Zoals jij het uitlegt werkt het dus niet in de praktijk en dat weet je donders goed. Je bent alleen de moraalridder hier aan het uithangen.
Het boeit niet hoe hard je remt. Je remt af en dat is gewoon not done. Ook de manier waarop je afremt boeit totaal niet...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daar heb ik je allang antwoord op gegeven wijsneus. En hiermee leg je dus ook niks uit.
ach joh, ze komt vanzelf de verkeerde tegen.... vanaf nu lekker negeren dat domme wijf...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het boeit niet hoe hard je remt. Je remt af en dat is gewoon not done. Ook de manier waarop je afremt boeit totaal niet...
dat is een remtest, dat is iets anders.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Een remactie zie ik als vol in de remmen gaan om de gene achter je te irriteren, met de kans dat de gene achter je op je inrijdt.
Dat is dus niet wat ik doe, maar wel wat jij suggereert.
Ik ben helemaal niet voor eigen rechter aan het spelen. Ik laat me gewoon niet opjagen door anderen en als mensen me wel proberen op te jagen door op m'n bumper te kleven dan doe ik het wat rustiger aan. Daar is niks gevaarlijks aan. Ga jij je rijbewijs zelf lekker inleveren met je kortzichtigheid en gebrek aan verkeersinzicht.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs al wat langer dan jou denk ik... en jij bent gewoon een dom wicht dat voor eigen rechter gaat spelen en nog dom bent om te beweren dat afremmen geen remactie is...
Ga jij eens lekker je rijbewijs inleveren
Dus dat bepaal jij even dat afremmen not done is? Right...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het boeit niet hoe hard je remt. Je remt af en dat is gewoon not done. Ook de manier waarop je afremt boeit totaal niet...
De eerste fatsoenlijke reactie in dit topic. Bedankt voor de uitlegquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
dat is een remtest, dat is iets anders.
elke keer dat jouw voet op het rempedaal komt is een remactie. of dat nou wild of rustig gaat.
elke manier van snelheid minderen = afremmen.
Nee, de politie en justitie zeggen dat. Lees je überhaupt het topic wel?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dus dat bepaal jij even dat afremmen not done is? Right...
maar ik begrijp het dus goed dat jij niet zsm direct naar rechts gaat zodra dat mogelijk is, maar dat die actie afhangt van overige weggebruikers...... das toch wel vreemd te noemenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet voor eigen rechter aan het spelen. Ik laat me gewoon niet opjagen door anderen en als mensen me wel proberen op te jagen door op m'n bumper te kleven dan doe ik het wat rustiger aan. Daar is niks gevaarlijks aan. Ga jij je rijbewijs zelf lekker inleveren met je kortzichtigheid en gebrek aan verkeersinzicht.
Jawel hoor, zodra er genoeg ruimte is ga ik naar rechts. Maar zodra er dus een paar vrachtwagens achter elkaar rijden zonder ruimte ertussen, en er komt iemand pushen, dan ga ik me niet haasten omdat die gene achter me dat zo graag wil.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
maar ik begrijp het dus goed dat jij niet zsm direct naar rechts gaat zodra dat mogelijk is, maar dat die actie afhangt van overige weggebruikers...... das toch wel vreemd te noemen
Dat kan ik beter aan jou vragen. Volgens mij begrijp je nog steeds niet wat ik nou gepost heb.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, de politie en justitie zeggen dat. Lees je überhaupt het topic wel?
Haha, jij hebt echt een plaat voor je harses zeg....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet voor eigen rechter aan het spelen. Ik laat me gewoon niet opjagen door anderen en als mensen me wel proberen op te jagen door op m'n bumper te kleven dan doe ik het wat rustiger aan. Daar is niks gevaarlijks aan. Ga jij je rijbewijs zelf lekker inleveren met je kortzichtigheid en gebrek aan verkeersinzicht.
Dan ben jij de enige persoon op de wereld die het woord remactie niet snapt. Best een knappe prestatie, zelfs voor een vrouw.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Een remactie zie ik als vol in de remmen gaan om de gene achter je te irriteren, met de kans dat de gene achter je op je inrijdt.
Dat is dus niet wat ik doe, maar wel wat jij suggereert.
En er wordt precies hetzelfde gezegd als wat ik en anderen al zeiden....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De eerste fatsoenlijke reactie in dit topic. Bedankt voor de uitleg.
Inhoudelijke reactiequote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haha, jij hebt echt een plaat voor je harses zeg....
logisch dat je je niet extra gaat haasten, maar ook heel logisch dat je dat proces dan niet expres gaat vertragen. nergens voor nodig tochquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jawel hoor, zodra er genoeg ruimte is ga ik naar rechts. Maar zodra er dus een paar vrachtwagens achter elkaar rijden zonder ruimte ertussen, en er komt iemand pushen, dan ga ik me niet haasten omdat die gene achter me dat zo graag wil.
Want jij telt voor de rest van de wereld? Knap hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan ben jij de enige persoon op de wereld die het woord remactie niet snapt. Best een knappe prestatie, zelfs voor een vrouw.
Jij bent er zo'n 1 die dus met 103 een vrachtwagen inhaalt. Noted.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jawel hoor, zodra er genoeg ruimte is ga ik naar rechts. Maar zodra er dus een paar vrachtwagens achter elkaar rijden zonder ruimte ertussen, en er komt iemand pushen, dan ga ik me niet haasten omdat die gene achter me dat zo graag wil.
Ja, gezien jouw domheid heeft het toch geen zin om het uit te leggenquote:
Maar gewoon eerlijk en objectief bekeken (dus zonder emotiedingetjes) : Waarom rem je tijdens het inhalen als er een bumperklever aankomt? Ja, irritatie enzo. Ik snap. Maar dan duurt het inhalen langer en zit jij langer met de bumperklever opgescheept. Gewoon inhaalmanoeuvre afmaken en naar rechts en dan is er toch niets aan de hand?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daar heb ik je allang antwoord op gegeven wijsneus. En hiermee leg je dus ook niks uit.
Meid, dit topic staat al vol van de mannen die zichzelf voor hun kop slaan over jouw domheid.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Want jij telt voor de rest van de wereld? Knap hoor.
Oja? Is hij ook zo beledigend dan en noemt hij het ook opzettelijk een ongeluk veroorzaken?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En er wordt precies hetzelfde gezegd als wat ik en anderen al zeiden....
Sowieso zouden ze mensen die vooraan een 'treintje' rijdt en weigert door te rijden standrechtelijk moeten executeren.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:39 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Maar gewoon eerlijk en objectief bekeken (dus zonder emotiedingetjes) : Waarom rem je tijdens het inhalen als er een bumperklever aankomt? Ja, irritatie enzo. Ik snap. Maar dan duurt het inhalen langer en zit jij langer met de bumperklever opgescheept. Gewoon inhaalmanoeuvre afmaken en naar rechts en dan is er toch niets aan de hand?
Ik lach altijd om die figuren die met hoge snelheid bij een bosje medeweggebruikers aan komt rijden, op het laatste moment in de ho-ijzers gaat hangen en weer op het gas hangt als er weer ruimte is. Alsof 'ie niet ver genoeg vooruit kijkt
Eigenlijk vind ik niemand ver genoeg vooruit kijken, maar dat zal wel uit professioneel oogpunt zijn, vooruit kijken is bij mij een tweede natuur.
Je leest ook lekker selectief... het ging om REMACTIEquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oja? Is hij ook zo beledigend dan en noemt hij het ook opzettelijk een ongeluk veroorzaken?
Ik blijf gewoon de vmax wanneer er iemand ver boven de vmax achterop komt rijden. Zodra die irritant gaat doen zoals bumperkleven of met de lichten spelen wil ik weleens wat langzamer gaan rijden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
logisch dat je je niet extra gaat haasten, maar ook heel logisch dat je dat proces dan niet expres gaat vertragen. nergens voor nodig toch
Nee hoor, ik haal gewoon met de vmax een vrachtwagen inquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij bent er zo'n 1 die dus met 103 een vrachtwagen inhaalt. Noted.
Oké, doeiquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, gezien jouw domheid heeft het toch geen zin om het uit te leggen
Ja, want je hindert expres het overige verkeer.....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon de vmax wanneer er iemand ver boven de vmax achterop komt rijden. Zodra die irritant gaat doen zoals bumperkleven of met de lichten spelen wil ik weleens wat langzamer gaan rijden.
Maar blijkbaar wordt dat door de mensen hier geïnterpreteerd als opzettelijk een ongeluk veroorzaken en ben ik opeens een dom wijf.
Totdat er eentje aan je kofferbak hangt. Dan gaat minimaal het gas eraf. Ofzo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik haal gewoon met de vmax een vrachtwagen in.
Het wordt steeds anders:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:41 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik blijf gewoon de vmax wanneer er iemand ver boven de vmax achterop komt rijden. Zodra die irritant gaat doen zoals bumperkleven of met de lichten spelen wil ik weleens wat langzamer gaan rijden.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:22 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik trap ook weleens op de rem hoor als er iemand verschrikkelijk zit te drukken en ik al de vmax rijd. Dan wachten ze maar wat langer tot ik die vrachtwagen heb ingehaald, want ik ga echt niet harder rijden omdat iemand achter me zo nodig haast heeft. En al helemaal niet als je al ver boven de vmax komt aanvliegen.
In je eerste post stond nog dat je op de rem trapte...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon de vmax wanneer er iemand ver boven de vmax achterop komt rijden. Zodra die irritant gaat doen zoals bumperkleven of met de lichten spelen wil ik weleens wat langzamer gaan rijden.
Maar blijkbaar wordt dat door de mensen hier geïnterpreteerd als opzettelijk een ongeluk veroorzaken en ben ik opeens een dom wijf.
Wat betreft afremmen: zie mijn reactie op rival hierbovenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:39 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Maar gewoon eerlijk en objectief bekeken (dus zonder emotiedingetjes) : Waarom rem je tijdens het inhalen als er een bumperklever aankomt? Ja, irritatie enzo. Ik snap. Maar dan duurt het inhalen langer en zit jij langer met de bumperklever opgescheept. Gewoon inhaalmanoeuvre afmaken en naar rechts en dan is er toch niets aan de hand?
Ik lach altijd om die figuren die met hoge snelheid bij een bosje medeweggebruikers aan komt rijden, op het laatste moment in de ho-ijzers gaat hangen en weer op het gas hangt als er weer ruimte is. Alsof 'ie niet ver genoeg vooruit kijkt .
Eigenlijk vind ik niemand ver genoeg vooruit kijken, maar dat zal wel uit professioneel oogpunt zijn, vooruit kijken is bij mij een tweede natuur.
Ze mogen zichzelf wel voor de kop slaan om hun eigen domheid. Ik ben alles behalve dom en heb het nu wel duidelijk genoeg uitgelegd lijkt me.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Meid, dit topic staat al vol van de mannen die zichzelf voor hun kop slaan over jouw domheid.
Leuk, die aannames... maar je zou toch niet meer op me reageren?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, want je hindert expres het overige verkeer.....
Maar goed, we zien je binnenkort wel bij wegmisbruikers... Ik voorspel dat je zo'n hysterische trut wordt die de politie gaat uitschelden enzo
Ja, dan trap ik ook op de rem. Hoe kan ik anders afremmen zonder dat pedaal in te trappen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In je eerste post stond nog dat je op de rem trapte...
Draaikont...
Je weet blijkbaar zelf niet eens meer wat je gepost hebt, logisch dat je dan niet snapt wat ik je probeer uit te leggen.
En hiermee bewijs je je domheidquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dan trap ik ook op de rem. Hoe kan ik anders afremmen zonder dat pedaal in te trappen?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dan trap ik ook op de rem. Hoe kan ik anders afremmen zonder dat pedaal in te trappen?
Het feit dat je de zelfreflectie van een doperwt hebt werkt niet echt mee met het maken van je standpunten he. Ja, je bent dom, je bent een domme weggebruiker en je bent nog dommer in het uitleggen en verdedigen van je acties. Neem dat nou aan, niet van 1, niet van 2, niet van 3, nee, zelfs niet van 4 verschillende personen, maar ongeveer 9 personen die hier in dit topic jou allemaal stuk voor stuk afserveren op je intellect als het gaat om autorijden. Je bent gewoon een drama.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ze mogen zichzelf wel voor de kop slaan om hun eigen domheid. Ik ben alles behalve dom en heb het nu wel duidelijk genoeg uitgelegd lijkt me.
En dus bevestig je weer dat je op je rem trapt en dus expres een gevaarlijke situatie veroorzaakt....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zie daar hetzelfde staan hoor, alleen in andere woorden. Heb je soms een bril nodig?
Misschien had ik het woord veilig moeten toevoegen. Dat was waarop ik doelde.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Handrem, gas los, terug schakelen. Heb ik dat niet al 5 minuten eerder ook al gezegd?
Afremmen en op de rem trappen waren geen remactie toch? DAFUQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dan trap ik ook op de rem. Hoe kan ik anders afremmen zonder dat pedaal in te trappen?
Heerlijk, deze reactiequote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het feit dat je de zelfreflectie van een doperwt hebt werkt niet echt mee met het maken van je standpunten he. Ja, je bent dom, je bent een domme weggebruiker en je bent nog dommer in het uitleggen en verdedigen van je acties. Neem dat nou aan, niet van 1, niet van 2, niet van 3, nee, zelfs niet van 4 verschillende personen, maar ongeveer 9 personen die hier in dit topic jou allemaal stuk voor stuk afserveren op je intellect als het gaat om autorijden. Je bent gewoon een drama.
hij is fout bezig hoor, dat zijn we allemaal wel met elkaar eens. maar waarom zou je extra langzaam gaan rijden dan? je leert die persoon niks af. je zorgt alleen voor extra frustratie. bij hem en bij jezelf....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon de vmax wanneer er iemand ver boven de vmax achterop komt rijden. Zodra die irritant gaat doen zoals bumperkleven of met de lichten spelen wil ik weleens wat langzamer gaan rijden.
Maar blijkbaar wordt dat door de mensen hier geïnterpreteerd als opzettelijk een ongeluk veroorzaken en ben ik opeens een dom wijf.
Dit is al eens aan de orde geweest, het topic daarna had de naam 'met eigen rechters' gekregen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:49 schreef Ridocar het volgende:
En zo komt dit topic in no-time vol...
Mag ik de volgende tt voorspellen? 'Remmen voor bumperklevers'
Mooi, dan kunnen we nu weer verder zonder gekibbel en waardeoordelen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Nou, bedankt hoor jongens. Ik heb weer heerlijk gelachen om al jullie reacties. Maar nu ga ik er vandoor, ik heb alweer genoeg tijd verspild.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank jullie voor jullie aandacht
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Laat eens raden... fly-over a2-a76 Kerensheide? Daar had je het eerder ook over en ik herken het wel daar ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Rechtdoorrijridders.
Wel hard rechtdoor rijden, maar een bocht die je makkelijk met 160 km/h kunt nemen, die rijden ze dan met 100 km/h.
Zijn echt 100 bochten in Nederland waar dit geldt volgens mijquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:52 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Laat eens raden... fly-over a2-a76 Kerensheide? Daar had je het eerder ook over en ik herken het wel daar ja.
+1quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:45 schreef Fiorano het volgende:
Buiten dat, fietsers blijken heilig te zijn....De dood aan fietsers
Yup.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:52 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Laat eens raden... fly-over a2-a76 Kerensheide? Daar had je het eerder ook over en ik herken het wel daar ja.
Adviessnelheid is daar 70.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn echt 100 bochten in Nederland waar dit geldt volgens mij![]()
Al kan ik het bij sommige bochten de mensen niet kwalijk nemen gezien de bebording. Alleen omdat ik er dagelijks (alleen) rij weet ik dat het harder kan.
Dat is zeker zo jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn echt 100 bochten in Nederland waar dit geldt volgens mij![]()
Al kan ik het bij sommige bochten de mensen niet kwalijk nemen gezien de bebording. Alleen omdat ik er dagelijks (alleen) rij weet ik dat het harder kan.
Al is dat wel een verraderlijk punt, er vinden toch regelmatig ongelukken plaats en het zou me niets verbazen als er een hoge snelheid in het spel is geweest.quote:
Sinds de opening is er nog geen 1 ongeluk gebeurd daar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:00 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Al is dat wel een verraderlijk punt, er vinden toch regelmatig ongelukken plaats en het zou me niets verbazen als er een hoge snelheid in het spel is geweest.
A2 -> A67 ri venlo is er ook zo eentje, juist lekker sturen met 130. Wel spannend puntje waar de wegverkanting draait.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:52 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Laat eens raden... fly-over a2-a76 Kerensheide? Daar had je het eerder ook over en ik herken het wel daar ja.
Ha! Grappig. Ik wist niet eens dat dit arrest bestondquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
Eendjesarrest: http://www.jwb.nl/ja/default.asp?view=details&id=2001-119
[..]
Remmer schuldig ondanks dat hij volgens hem rechtmatig geremd zou hebben. Waarom nemen jullie zelfs uitspraken van de rechtbank niet serieus?
Vorige week nogquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sinds de opening is er nog geen 1 ongeluk gebeurd daar.
Oh, dat heb ik niet eens meegekregen.quote:
Die is inderdaad ook wel nice! Hoeveel mensen daar niet van strook durven te wisselen is wel erg schrijnend.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:02 schreef blup het volgende:
[..]
A2 -> A67 ri venlo is er ook zo eentje, juist lekker sturen met 130. Wel spannend puntje waar de wegverkanting draait.
Verklaar nader?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:06 schreef Rode_banaan het volgende:
. Heb al een paar busjes de kreukels in zien gaan.
wees blij dat je er nog nooit wat van heb gehoord.. Ik zou je kenteken onthouden en je vervolgens aangeven voor doorrrijden na een ongeval, wat een misdrijf is..quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:06 schreef Rode_banaan het volgende:
Ik trap ook altijd hard op de rem als er weer een bouwvakkers busje aan het kleven is. Heb al een paar busjes de kreukels in zien gaan.
Haha vet grappig. Het enige wat niet zo grappig is, dat hun baas meestal niet blij is.
Alsof jij tijd hebt om een kenteken te noteren als je achterop een auto knalt en daarna je auto stil zitquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:14 schreef Marco001 het volgende:
[..]
wees blij dat je er nog nooit wat van heb gehoord.. Ik zou je kenteken onthouden en je vervolgens aangeven voor doorrrijden na een ongeval, wat een misdrijf is..
Ja, dan krijg ik misschien een bekeuring voor bumperkleven, maar die is goedkoper als mijn eigen risico + de tijd dat ik de auto "kwijt" ben.
Tuurlijk, waarom zou je die tijd niet hebben?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Alsof jij tijd hebt om een kenteken te noteren als je achterop een auto knalt en daarna je auto stil zit
Of je bent aan het bluffen of je bent een enorme autodebielist.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:06 schreef Rode_banaan het volgende:
Ik trap ook altijd hard op de rem als er weer een bouwvakkers busje aan het kleven is. Heb al een paar busjes de kreukels in zien gaan.
Haha vet grappig. Het enige wat niet zo grappig is, dat hun baas meestal niet blij is.
Mooie post met die usernaamquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:23 schreef GevaarOpDeWeg het volgende:
Gister mij als voetganger geërgerd aan een groepje wielrenners. Het begint lekker weer te worden dus ineens durven ze zich weer overal te laten zien in hun gekke pakjes. Ik stak de weg over bij een voetgangers oversteek plaats en hun kwamen aanfietsen. Alleen leken ze ineens de rem niet meer te kunnen vinden, want toen ik bijna was overgestoken zag ik er 2 bijna op hun bek gaan omdat ze mij pas op het laatste moment probeerde te ontwijken. Met als gevolg dat ze naar mij gaan vloeken
. Maar natuurlijk niet in gaan op mijn gebaar dat ze terug moeten komen, waarbij ik de betekenis van die mooie witte strepen op de weg graag wil uitleggen. Ze zijn helaas niet gevallen, maar hopelijk zijn ze wel goed geschrokken
.
Verder reden ze belachelijk snel op een weg met veel uitritten. Ze konden me ruim op tijd zien aankomen. Ze fietsten allen zonder licht, ondanks dat het inmiddels aardig begon te schemeren. Er was overigs ook geen aparte fietsstrook op de weg, tot zover dat uitmaakt qua voorrang.
Meen je dit?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:06 schreef Rode_banaan het volgende:
Ik trap ook altijd hard op de rem als er weer een bouwvakkers busje aan het kleven is. Heb al een paar busjes de kreukels in zien gaan.
Haha vet grappig. Het enige wat niet zo grappig is, dat hun baas meestal niet blij is.
Dan moet je beter vooruit kijken en gewoon het gas loslaten als zo'n situatie zich voordoetquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:38 schreef HiddenResponse het volgende:
Bestuurders die je per se moeten inhalen boven de 130, je dan aan de kant gaat voor ze en ze dan met minimale snelheid inhalen waardoor je zelf moet remmen voor het verkeer voor jeVind je het gek dat er dan zoveel mensen links blijven rijden.
Jij weet tenminste wél hoe het moetquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:13 schreef Descendent het volgende:
Het was leer lekker druk op de snelweg... Ik zat een tijdje achter een witte Polo die nogal dicht op zn voorganger zat en zag dus regelmatig één oorzaak van hoe files ontstaan.... met dat zenuwachtige gerem van m.... omdat ie er te dicht op zat..![]()
Mán; het rijdt zoveel relaxter als je wat meer afstand houdt.... Op een 100 weg vanochtend hetzelfde verhaal.. en dan denk ik: Waar zijn ze toch mee bezig?
Link van maps naar die rotonde? Want ik snap niets van je hele verhaal. Aangezien je het over een buitenste, een binnenste en een middenbaan hebt, ga ik er van uit dat je op een 3 strooksrotonde reed? Of was het een rotonde met verhoogde rijbaanscheidingen, want dan is het al heel vreemd dat iemand van de middelste baan je kan afsnijden...quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:39 schreef Pushnshove het volgende:
- Je rijdt op de buitenste baan van een rotonde zo net schuin achter iemand die op de binnenste baan rijdt. Je geeft die persoon wat ruimte om voor jou een baan op te schuiven in het geval dat hij de volgende afslag wil hebben (die jij neemt). Hij schuift niet op, waarna jij je richtingaanwijzer naar rechts aanzet en eventjes over je schouder kijkt aangezien je de afrit wil nemen. Op het moment dat je je hoofd terugdraait naar voren word je keihard afgesneden door die auto van de middenbaan die de afrit neemt.
Niet strook?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:57 schreef Mirgeam het volgende:
Middenbaan bedoeld ie binnenbaan mee zo te lezen
Nou nou, wat een irritatie. Iemand zet z'n knipper niet uit omdat die straks toch weer aan moet en je verder geen afslagen hebt tussen de afrit en het kruispunt dat eraan komt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:09 schreef User_Tinus het volgende:
Verderop bij de afrit een tweede irritatie, namelijk mensen die het vertikken om hun knipperlicht uit te zetten nadat de afrit zich allang afgescheiden heeft van de daadwerkelijke snelweg. En dat alleen omdat ze te lui zijn om hun knippertje een halve kilometer verderop weer aan te zetten, als ze toevallig naar rechts meoten. Kan mij voorstellen dat mensen het uit gemak doen, maar ik vind het niet getuigen van bewust met het verkeer bezig zijn. 1-1
Ik vind dat geneuk over baan en strook zo flauw worden. Gebruik gewoon weghelft als je je op het deel van de weg bevindt waar normaal het verkeer rijdt dat uit tegenovergestelde richting komtquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind dat geneuk over baan en strook zo flauw worden. Gebruik gewoon weghelft als je je op het deel van de weg bevindt waar normaal het verkeer rijdt dat in tegenovergestelde richting komt.
Genoeg mafkezen die hun knipper vergeten uit te zetten en onderaan de afrit voorgesorteerd staan voor linksaf... met de knipper naar rechts nog steeds aan. Dus dat luie gedrag maakt het er niet duidelijker op.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:03 schreef AdoraBelle het volgende:
ik vind het juist duidelijker voor het overige verkeer omdat ze nu al vroeg kunnen inspelen op wat je gaat doen.
Dat er een paar zijn die het verkeerd doen maakt het niet onduidelijk hoor. Dat is gewoon jouw verkeerde gedachte.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:12 schreef OEM het volgende:
[..]
Genoeg mafkezen die hun knipper vergeten uit te zetten en onderaan de afslag voorgesorteerd staan voor linksaf... met de knipper naar rechts nog steeds aan. Dus dat luie gedrag maakt het er niet duidelijker op.
Dat is echt mijn grootste ergernis. Het gebeurt me ook regelmatig, dan heb ik weer iemand zwaar klevend achter me. Dan besluit ik om naar rechts te gaan, want die wil er wel erg graag voorbij. Rijdt hij na een halve kilometer nog steeds naast me, terwijl ik moet afremmen voor de vrachtwagen die ik dan nader.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:38 schreef HiddenResponse het volgende:
Bestuurders die je per se moeten inhalen boven de 130, je dan aan de kant gaat voor ze en ze dan met minimale snelheid inhalen waardoor je zelf moet remmen voor het verkeer voor jeVind je het gek dat er dan zoveel mensen links blijven rijden.
Hoe moet ik weten of er een luie flikker in zit (jij) of een mafkees?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:12 schreef AdoraBelle het volgende:
Dat is gewoon jouw verkeerde gedachte.
Sorry hoor, maar als je mij een luie flikker gaat noemen dan ga ik ook niet de moeite nemen om inhoudelijk in te gaan op je reactie.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:14 schreef OEM het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten of er een luie flikker in zit (jij) of een mafkees?
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je mij een luie flikker gaat noemen dan ga ik ook niet de moeite nemen om inhoudelijk in te gaan op je reactie.
Een weg waarbij je niet kunt wisselen van baanvak heeft banen, een weg waar dat wel kan heeft rijstroken. Maar je mag ze hier gewoon door elkaar gebruiken hoor. Dat heb ik een paar dagen geleden geleerd...quote:
Ik laat mijn knipper de knipper ook altijd aan (bij een stoplicht), als ik weet dat er een stoplicht nadert waarbij je gelijk weer rechts moet. Je raadt dus al hoe ik voorgesorteerd staquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:12 schreef OEM het volgende:
[..]
Genoeg mafkezen die hun knipper vergeten uit te zetten en onderaan de afrit voorgesorteerd staan voor linksaf... met de knipper naar rechts nog steeds aan. Dus dat luie gedrag maakt het er niet duidelijker op.
Ik had zelfs een keer ruzie daardoor op de weg. Hij wou mij inhalen met echt een stomme snelheid. Toen zag ik al dat ik anders moest afremmen en heb best een snelle auto dus gaf ik gas en reed ik hem rechts voorbij en toen naar links. Toen een stuk verder ging ik terug naar rechts en keek ik wat hij ging doen en toen keek ik hem recht in de ogen toen hij naast mij reed en als ik het goed heb kunnen liplezen zei hij met een rood hoofd kutwijf of ka...wijfquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:13 schreef Cybje het volgende:
[..]
Dat is echt mijn grootste ergernis. Het gebeurt me ook regelmatig, dan heb ik weer iemand zwaar klevend achter me. Dan besluit ik om naar rechts te gaan, want die wil er wel erg graag voorbij. Rijdt hij na een halve kilometer nog steeds naast me, terwijl ik moet afremmen voor de vrachtwagen die ik dan nader.
Inmiddels ga ik maar gewoon niet meer zo vaak naar rechts. Maar het zou zoveel fijner zijn als we gewoon konden samenwerken in het verkeer. Ik naar rechts, die andere persoon er redelijk snel langs en ik weer terug naar links. Iedereen blij...
Ja dat is wel relaxed aan een snelle autoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:50 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik had zelfs een keer ruzie daardoor op de weg. Hij wou mij inhalen met echt een stomme snelheid. Toen zag ik al dat ik anders moest afremmen en heb best een snelle auto dus gaf ik gas en reed ik hem rechts voorbij en toen naar links. Toen een stuk verder ging ik terug naar rechts en keek ik wat hij ging doen en toen keek ik hem recht in de ogen toen hij naast mij reed en als ik het goed heb kunnen liplezen zei hij met een rood hoofd kutwijf of ka...wijf![]()
Zo rustig wat dat toen niet. Kwam hem later weer tegen op een stuk waar je maar 100 mocht en had hem weer ingehaald ( zag het pas toen ik er voorbij was ) net voor mijn afslag en hij ging daar ook af. Toen reed hij nog een heel stuk achter mij aan en bij elk stoplicht kreeg ik het toch wel even warm dat hij zou uitstappenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:57 schreef Cybje het volgende:
[..]
Ja dat is wel relaxed aan een snelle autoHeb het ook wel eens gedaan.
Is wel mooi, maken ze zich helemaal druk en ik rijd rustig verder
Ok, dat is wel minder relaxed ja...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:11 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Zo rustig wat dat toen niet. Kwam hem later weer tegen op een stuk waar je maar 100 mocht en had hem weer ingehaald ( zag het pas toen ik er voorbij was ) net voor mijn afslag en hij ging daar ook af. Toen reed hij nog een heel stuk achter mij aan en bij elk stoplicht kreeg ik het toch wel even warm dat hij zou uitstappen
Ik ook een keer, een fikse zelfs..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:50 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik had zelfs een keer ruzie daardoor op de weg. Hij wou mij inhalen met echt een stomme snelheid. Toen zag ik al dat ik anders moest afremmen en heb best een snelle auto dus gaf ik gas en reed ik hem rechts voorbij en toen naar links. Toen een stuk verder ging ik terug naar rechts en keek ik wat hij ging doen en toen keek ik hem recht in de ogen toen hij naast mij reed en als ik het goed heb kunnen liplezen zei hij met een rood hoofd kutwijf of ka...wijf![]()
Nou nee, boontje komt op z'n loontje...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:32 schreef Ambrosius het volgende:
Nee, dat is handig. De tering, nog dommer dan die Audi-rijder eigenlijk.
Jammer dat het niet mis is gegaan. Die 17 is je recente leeftijd geweest gok ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:33 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Nou nee, boontje komt op z'n loontje...
Haha, ga mij niet lopen vertellen dat jij alles via het vertrouwde boekje doet?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jammer dat het niet mis is gegaan. Die 17 is je recente leeftijd geweest gok ik.
Bimbo? Dat woord gebruik je te vaak, bovendien verkeerd.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:40 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Haha, ga mij niet lopen vertellen dat jij alles via het vertrouwde boekje doet?
Nee bimbo, dat is het aantal behaalde Grandslams....
Lol, let je nou echt op hoe vaak ik een woord gebruik?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bimbo? Dat woord gebruik je te vaak, bovendien verkeerd.
Natuurlijk doe ik niet alles volgens het boekje, maar zulke domme acties als jij beschrijft doe ik niet. De weg is geen speeltuin hè. Als je gewoon links blijft rijden, erger je 'm al genoeg. Met achter hem kleven ben jij degene die fout bezig is, hij doet niks verkeerd. Maar goed, duidelijk dat je het verder niet echt begrijpt.
Ik begrijp het ook niet, je geeft zelf aan dat je het vreselijk irritant vond dat hij aan het kleven was, inplaats van gewoon naar rechts te gaan en hem voorbij te laten gaan waardoor je dus geen last meer van hem hebt ga je jezelf verlagen tot zijn niveau en bij hem kleven.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:55 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Lol, let je nou echt op hoe vaak ik een woord gebruik?
De weg is cker geen speeltuin, heb ik dat dan gezegd?
Je doet net alsof ik dit dagelijks doe...
Nee nee, hij deed niets verkeerd, hij liep alleen daarvoor te kleven.
(niets verkeerd natuurlijk, ahuuuum)
Wij begrijpen elkaar niet, dat is het punt....
haha had al verwacht dat iemand zou happenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:20 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Een weg waarbij je niet kunt wisselen van baanvak heeft banen, een weg waar dat wel kan heeft rijstroken. Maar je mag ze hier gewoon door elkaar gebruiken hoor. Dat heb ik een paar dagen geleden geleerd...
Jij reageert tenminste chill, en wilt dus de echte reden weten...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:08 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet, je geeft zelf aan dat je het vreselijk irritant vond dat hij aan het kleven was, inplaats van gewoon naar rechts te gaan en hem voorbij te laten gaan waardoor je dus geen last meer van hem hebt ga je jezelf verlagen tot zijn niveau en bij hem kleven.
Als hij nu ook zo'n 'grapje' als jou had uitgehaald en op de rem was gaan staan was jij toch de sjaak geweest als je in z'n koffer zou zitten.
Als je richting Rotterdam rijdt op een doordeweekse dag dan zou je het wel begrijpen...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:23 schreef Ambrosius het volgende:
20 à 30 minuten niet naar rechts kunnen? Onmogelijk. Of je stond in de file.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |