Maar gewoon eerlijk en objectief bekeken (dus zonder emotiedingetjes) : Waarom rem je tijdens het inhalen als er een bumperklever aankomt? Ja, irritatie enzo. Ik snap. Maar dan duurt het inhalen langer en zit jij langer met de bumperklever opgescheept. Gewoon inhaalmanoeuvre afmaken en naar rechts en dan is er toch niets aan de hand?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daar heb ik je allang antwoord op gegeven wijsneus. En hiermee leg je dus ook niks uit.
Meid, dit topic staat al vol van de mannen die zichzelf voor hun kop slaan over jouw domheid.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Want jij telt voor de rest van de wereld? Knap hoor.
Oja? Is hij ook zo beledigend dan en noemt hij het ook opzettelijk een ongeluk veroorzaken?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En er wordt precies hetzelfde gezegd als wat ik en anderen al zeiden....
Sowieso zouden ze mensen die vooraan een 'treintje' rijdt en weigert door te rijden standrechtelijk moeten executeren.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:39 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Maar gewoon eerlijk en objectief bekeken (dus zonder emotiedingetjes) : Waarom rem je tijdens het inhalen als er een bumperklever aankomt? Ja, irritatie enzo. Ik snap. Maar dan duurt het inhalen langer en zit jij langer met de bumperklever opgescheept. Gewoon inhaalmanoeuvre afmaken en naar rechts en dan is er toch niets aan de hand?
Ik lach altijd om die figuren die met hoge snelheid bij een bosje medeweggebruikers aan komt rijden, op het laatste moment in de ho-ijzers gaat hangen en weer op het gas hangt als er weer ruimte is. Alsof 'ie niet ver genoeg vooruit kijkt
Eigenlijk vind ik niemand ver genoeg vooruit kijken, maar dat zal wel uit professioneel oogpunt zijn, vooruit kijken is bij mij een tweede natuur.
Je leest ook lekker selectief... het ging om REMACTIEquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oja? Is hij ook zo beledigend dan en noemt hij het ook opzettelijk een ongeluk veroorzaken?
Ik blijf gewoon de vmax wanneer er iemand ver boven de vmax achterop komt rijden. Zodra die irritant gaat doen zoals bumperkleven of met de lichten spelen wil ik weleens wat langzamer gaan rijden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
logisch dat je je niet extra gaat haasten, maar ook heel logisch dat je dat proces dan niet expres gaat vertragen. nergens voor nodig toch
Nee hoor, ik haal gewoon met de vmax een vrachtwagen inquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij bent er zo'n 1 die dus met 103 een vrachtwagen inhaalt. Noted.
Oké, doeiquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, gezien jouw domheid heeft het toch geen zin om het uit te leggen
Ja, want je hindert expres het overige verkeer.....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon de vmax wanneer er iemand ver boven de vmax achterop komt rijden. Zodra die irritant gaat doen zoals bumperkleven of met de lichten spelen wil ik weleens wat langzamer gaan rijden.
Maar blijkbaar wordt dat door de mensen hier geïnterpreteerd als opzettelijk een ongeluk veroorzaken en ben ik opeens een dom wijf.
Totdat er eentje aan je kofferbak hangt. Dan gaat minimaal het gas eraf. Ofzo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik haal gewoon met de vmax een vrachtwagen in.
Het wordt steeds anders:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:41 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik blijf gewoon de vmax wanneer er iemand ver boven de vmax achterop komt rijden. Zodra die irritant gaat doen zoals bumperkleven of met de lichten spelen wil ik weleens wat langzamer gaan rijden.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:22 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik trap ook weleens op de rem hoor als er iemand verschrikkelijk zit te drukken en ik al de vmax rijd. Dan wachten ze maar wat langer tot ik die vrachtwagen heb ingehaald, want ik ga echt niet harder rijden omdat iemand achter me zo nodig haast heeft. En al helemaal niet als je al ver boven de vmax komt aanvliegen.
In je eerste post stond nog dat je op de rem trapte...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar blijkbaar wordt dat door de mensen hier geïnterpreteerd als opzettelijk een ongeluk veroorzaken en ben ik opeens een dom wijf.
Wat betreft afremmen: zie mijn reactie op rival hierbovenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:39 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Maar gewoon eerlijk en objectief bekeken (dus zonder emotiedingetjes) : Waarom rem je tijdens het inhalen als er een bumperklever aankomt? Ja, irritatie enzo. Ik snap. Maar dan duurt het inhalen langer en zit jij langer met de bumperklever opgescheept. Gewoon inhaalmanoeuvre afmaken en naar rechts en dan is er toch niets aan de hand?
Ik lach altijd om die figuren die met hoge snelheid bij een bosje medeweggebruikers aan komt rijden, op het laatste moment in de ho-ijzers gaat hangen en weer op het gas hangt als er weer ruimte is. Alsof 'ie niet ver genoeg vooruit kijkt .
Eigenlijk vind ik niemand ver genoeg vooruit kijken, maar dat zal wel uit professioneel oogpunt zijn, vooruit kijken is bij mij een tweede natuur.
Ze mogen zichzelf wel voor de kop slaan om hun eigen domheid. Ik ben alles behalve dom en heb het nu wel duidelijk genoeg uitgelegd lijkt me.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Meid, dit topic staat al vol van de mannen die zichzelf voor hun kop slaan over jouw domheid.
Leuk, die aannames... maar je zou toch niet meer op me reageren?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, want je hindert expres het overige verkeer.....
Maar goed, we zien je binnenkort wel bij wegmisbruikers... Ik voorspel dat je zo'n hysterische trut wordt die de politie gaat uitschelden enzo
Ja, dan trap ik ook op de rem. Hoe kan ik anders afremmen zonder dat pedaal in te trappen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In je eerste post stond nog dat je op de rem trapte...
Draaikont...
Je weet blijkbaar zelf niet eens meer wat je gepost hebt, logisch dat je dan niet snapt wat ik je probeer uit te leggen.
En hiermee bewijs je je domheidquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dan trap ik ook op de rem. Hoe kan ik anders afremmen zonder dat pedaal in te trappen?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dan trap ik ook op de rem. Hoe kan ik anders afremmen zonder dat pedaal in te trappen?
Het feit dat je de zelfreflectie van een doperwt hebt werkt niet echt mee met het maken van je standpunten he. Ja, je bent dom, je bent een domme weggebruiker en je bent nog dommer in het uitleggen en verdedigen van je acties. Neem dat nou aan, niet van 1, niet van 2, niet van 3, nee, zelfs niet van 4 verschillende personen, maar ongeveer 9 personen die hier in dit topic jou allemaal stuk voor stuk afserveren op je intellect als het gaat om autorijden. Je bent gewoon een drama.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ze mogen zichzelf wel voor de kop slaan om hun eigen domheid. Ik ben alles behalve dom en heb het nu wel duidelijk genoeg uitgelegd lijkt me.
En dus bevestig je weer dat je op je rem trapt en dus expres een gevaarlijke situatie veroorzaakt....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zie daar hetzelfde staan hoor, alleen in andere woorden. Heb je soms een bril nodig?
Misschien had ik het woord veilig moeten toevoegen. Dat was waarop ik doelde.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Handrem, gas los, terug schakelen. Heb ik dat niet al 5 minuten eerder ook al gezegd?
Afremmen en op de rem trappen waren geen remactie toch? DAFUQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heerlijk, deze reactiequote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het feit dat je de zelfreflectie van een doperwt hebt werkt niet echt mee met het maken van je standpunten he. Ja, je bent dom, je bent een domme weggebruiker en je bent nog dommer in het uitleggen en verdedigen van je acties. Neem dat nou aan, niet van 1, niet van 2, niet van 3, nee, zelfs niet van 4 verschillende personen, maar ongeveer 9 personen die hier in dit topic jou allemaal stuk voor stuk afserveren op je intellect als het gaat om autorijden. Je bent gewoon een drama.
hij is fout bezig hoor, dat zijn we allemaal wel met elkaar eens. maar waarom zou je extra langzaam gaan rijden dan? je leert die persoon niks af. je zorgt alleen voor extra frustratie. bij hem en bij jezelf....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dit is al eens aan de orde geweest, het topic daarna had de naam 'met eigen rechters' gekregen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:49 schreef Ridocar het volgende:
En zo komt dit topic in no-time vol...
Mag ik de volgende tt voorspellen? 'Remmen voor bumperklevers'
Mooi, dan kunnen we nu weer verder zonder gekibbel en waardeoordelen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Nou, bedankt hoor jongens. Ik heb weer heerlijk gelachen om al jullie reacties. Maar nu ga ik er vandoor, ik heb alweer genoeg tijd verspild.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank jullie voor jullie aandacht
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Laat eens raden... fly-over a2-a76 Kerensheide? Daar had je het eerder ook over en ik herken het wel daar ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Rechtdoorrijridders.
Wel hard rechtdoor rijden, maar een bocht die je makkelijk met 160 km/h kunt nemen, die rijden ze dan met 100 km/h.
Zijn echt 100 bochten in Nederland waar dit geldt volgens mijquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:52 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Laat eens raden... fly-over a2-a76 Kerensheide? Daar had je het eerder ook over en ik herken het wel daar ja.
+1quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:45 schreef Fiorano het volgende:
Buiten dat, fietsers blijken heilig te zijn....De dood aan fietsers
Yup.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:52 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Laat eens raden... fly-over a2-a76 Kerensheide? Daar had je het eerder ook over en ik herken het wel daar ja.
Adviessnelheid is daar 70.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn echt 100 bochten in Nederland waar dit geldt volgens mij![]()
Al kan ik het bij sommige bochten de mensen niet kwalijk nemen gezien de bebording. Alleen omdat ik er dagelijks (alleen) rij weet ik dat het harder kan.
Dat is zeker zo jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn echt 100 bochten in Nederland waar dit geldt volgens mij![]()
Al kan ik het bij sommige bochten de mensen niet kwalijk nemen gezien de bebording. Alleen omdat ik er dagelijks (alleen) rij weet ik dat het harder kan.
Al is dat wel een verraderlijk punt, er vinden toch regelmatig ongelukken plaats en het zou me niets verbazen als er een hoge snelheid in het spel is geweest.quote:
Sinds de opening is er nog geen 1 ongeluk gebeurd daar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:00 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Al is dat wel een verraderlijk punt, er vinden toch regelmatig ongelukken plaats en het zou me niets verbazen als er een hoge snelheid in het spel is geweest.
A2 -> A67 ri venlo is er ook zo eentje, juist lekker sturen met 130. Wel spannend puntje waar de wegverkanting draait.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:52 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Ha! Grappig. Ik wist niet eens dat dit arrest bestondquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
Eendjesarrest: http://www.jwb.nl/ja/default.asp?view=details&id=2001-119
[..]
Remmer schuldig ondanks dat hij volgens hem rechtmatig geremd zou hebben. Waarom nemen jullie zelfs uitspraken van de rechtbank niet serieus?
Vorige week nogquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sinds de opening is er nog geen 1 ongeluk gebeurd daar.
Oh, dat heb ik niet eens meegekregen.quote:
Die is inderdaad ook wel nice! Hoeveel mensen daar niet van strook durven te wisselen is wel erg schrijnend.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:02 schreef blup het volgende:
[..]
A2 -> A67 ri venlo is er ook zo eentje, juist lekker sturen met 130. Wel spannend puntje waar de wegverkanting draait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |