Niet onder invloed dus geen probleem.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:58 schreef ueberduitser het volgende:
65+ Nederlanders in Volvo's op de Autobahn![]()
Afgelopen zaterdag even naar Köln geweest om voor m'n zoon een nieuwe auto kopen.
Op de terugweg lekker 175km/h op de cruise, het was betrekkelijk rustig. Switch ik naar de linkerbaan om een vrachtauto, met daarachter een Nederlandse Volvo in te gaan halen. Ik ga ruim op tijd naar links, geef de NL-er ook de kans/ruimte om te zien dat ik er aan kom. Besluit de Volvo toch op het laatste moment de vrachtauto ook maar in te gaan halen. Geen knipperlicht niks, gewoon naar links rammen om vervolgens de vrachtwagen met nog geen 100km/h in te gaan halenNooit van spiegels gehoord waarschijnlijk
![]()
Vrouw naast me met de neus op het dashboard, dat was een behoorlijke snelle vertraging van 175 naar 98
Niks mis mee. Zelfs in Duitsland zelf rijden ze vrij normaal.quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:56 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Matige ragebait van incel. Keurig dat Duitsers (en iedereen anders) zich gewoon aan de snelheidslimiet houdt
Is geen ragebait, waar ik op doel is dat ze dit vaak doen terwijl ze je net inhalen. Is gewoon een soort van brake-check.quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:56 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Matige ragebait van incel. Keurig dat Duitsers (en iedereen anders) zich gewoon aan de snelheidslimiet houdt
Moet je je maar aan de snelheid houden, hoor. Je ziet dat bord toch ook? Het is geen suggestie hè, die borden zijn blauw en vierkant.quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:05 schreef incel het volgende:
[..]
Is geen ragebait, waar ik op doel is dat ze dit vaak doen terwijl ze je net inhalen. Is gewoon een soort van brake-check.
Je moet netjes met het verkeer meerijden. Als iedereen 100 rijdt en er staat nog zo'n verdwaald bord van wegwerkzaamheden en je gaat opeens op de rem (sowieso rempedaal gebruiken op snelweg betekent dat je niet kan rijden) dan snap je er niks vanquote:Op donderdag 14 mei 2026 13:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Moet je je maar aan de snelheid houden, hoor. Je ziet dat bord toch ook? Het is geen suggestie hè, die borden zijn blauw en vierkant.
Als je niet anticipeert op de borden voor je snufferd, snap je er niks van.quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:34 schreef incel het volgende:
[..]
Je moet netjes met het verkeer meerijden. Als iedereen 100 rijdt en er staat nog zo'n verdwaald bord van wegwerkzaamheden en je gaat opeens op de rem (sowieso rempedaal gebruiken op snelweg betekent dat je niet kan rijden) dan snap je er niks van
Vind ik ook heerlijkquote:Op donderdag 14 mei 2026 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Niks mis mee. Zelfs in Duitsland zelf rijden ze vrij normaal.
Deze ga ik ook gebruikenquote:Op donderdag 14 mei 2026 13:38 schreef Jordy-B het volgende:
Niemand zit te wachten op een vakantieherinnering uit Leeuwarden.
Nee, je moet je aan de regels houden. Dat anderen te hard rijden betekent niet dat jij dat dan ook maar moet doen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:34 schreef incel het volgende:
[..]
Je moet netjes met het verkeer meerijden.
Als je bang bent voor vrachtwagens kun je er beter snel langs gaan, dan duurt het korterquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:16 schreef bijdehand het volgende:
Wat bezielt mensen die een vrachtwagen inhalen met 2 kilometer per uur verschil, en zodra ze de vrachtwagen voorbij zijn fors gas geven? Zijn die bang voor vrachtwagens naast hen? Tering
Klinkt m.i. als een artikel 5. Duitser moet zijn snelheid op een normale manier aanpassen en niet gaan zitten brakechecken, ook al denkt 'ie in z'n recht te staan.quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:15 schreef incel het volgende:
Duitsers die bij zo'n 70 bord opeens keihard op de rem gaan en ook echt precies 70 gaan rijdenStelletje moraalridders iedereen weet dat die borden 9 van de 10 keer voor jan lul daar staan en je 100 meter verderop wel weer gewoon 100 mag.
Ik denk dat incel alles anders dan "laten uitrollen" als een brakecheck ervaart, maar het is natuurlijk niet zo dat een snelheidsbeperking betekent dat je vanaf dat bord je gas loslaat en hem laat uitrollen zodat je een kilometer later misschien eens op de juiste snelheid zit. De snelheidsbeperking geldt vanaf dat bord en vanaf dat bord moet je dus ook de nieuwe maximumsnelheid voeren. Incel heeft gewoon het anticiperend vermogen van een visstick en vindt het vreemd dat een Duitser zich gewoon aan de regels houdt.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:00 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Klinkt m.i. als een artikel 5. Duitser moet zijn snelheid op een normale manier aanpassen en niet gaan zitten brakechecken, ook al denkt 'ie in z'n recht te staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |