Geen last van toen ik eco-stand reed.quote:Op woensdag 24 september 2025 03:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Is dat niet de eco settings van moderne auto's ? Heb de indruk dat je met moderne auto's veel steviger gas moet geven om de auto een beetje te laten werken ....
Wij hebben dus ook een automaat, oude bak met echt helemaal niet veel vermogen verder, maar ik heb ook het idee dat het hebben van een automaat je sowieso al iets sneller maakt bij het stoplicht.quote:Op woensdag 24 september 2025 06:25 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik rijd bijna altijd in eco modus. Als ik vooraan sta dan rijd ik bij de meeste al tot wel 100m weg. Zonder dat ik echt mijn best doe. En dan heb ik nu slechts een mild hybride. Wel een automaat.
"Oh ja, ik heb nog meer versnellingen."quote:Op woensdag 24 september 2025 09:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wij hebben dus ook een automaat, oude bak met echt helemaal niet veel vermogen verder, maar ik heb ook het idee dat het hebben van een automaat je sowieso al iets sneller maakt bij het stoplicht.
Niet eens vanwege het vermogen vd auto maar omdat veel mensen gewoon traag als een pannenkoek schakelen heb ik het idee
Ik verwacht mijn nieuwe volgende maand. Dan ga ik me nog meer ergeren aan traag optrekken. Die is plugin hybride.quote:Op woensdag 24 september 2025 09:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wij hebben dus ook een automaat, oude bak met echt helemaal niet veel vermogen verder, maar ik heb ook het idee dat het hebben van een automaat je sowieso al iets sneller maakt bij het stoplicht.
Niet eens vanwege het vermogen vd auto maar omdat veel mensen gewoon traag als een pannenkoek schakelen heb ik het idee
Nu klink je als het gemiddelde opgefokte klootzakje van 20 in een GTI.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:38 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik verwacht mijn nieuwe volgende maand. Dan ga ik me nog meer ergeren aan traag optrekken. Die is plugin hybride.
Hahah. Dank je. Die bij het werk staat nog al kort op groen. Als iemand dan eerst 3s nodig heeft om in beweging te komen… Ik ben geen opgefokte van 20 in een GTI natuurlijk. Dat weet je ook wel.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu klink je als het gemiddelde opgefokte klootzakje van 20 in een GTI.![]()
Ik ben als snelste weg bij het stoplicht, maar erger me aan weinig. Tenzij het gevaarlijk wordt. 15 jaar oude koekblikken met vrouwen die niet in durven te voegen bv.
Ja, dat links hangen terwijl je niet vlot bent, die snap ik ook niet. Of mensen die links en rechts ingehaald worden. Als je er voorbij gaat kijken ze strak vooruit, ze hebben niks in de gaten. Helemaal zen achter het stuur rijden ze zo door.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:35 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hahah. Dank je. Die bij het werk staat nog al kort op groen. Als iemand dan eerst 3s nodig heeft om in beweging te komen… Ik ben geen opgefokte van 20 in een GTI natuurlijk. Dat weet je ook wel.
Als ik vooraan sta ben ik gewoon vlot weg zonder gek te doen. Ik ga niet opgefokt doen als iemand treuzelt maar irritant is het wel. Vooral als ze dan perse op de linker baan staan als er meerdere banen zijn. En dan vervolgens als een oma wegrijden. Neem dan de rechter baan.
Ja, maar over vier kilometer moeten ze in de linkerbaan staan en anders KrIjGeN Ze HeM eR mIssChIeN nIeT mEeR tUsSeN.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, dat links hangen terwijl je niet vlot bent, die snap ik ook niet.
Ja maar ze moeten het filmen en op social media zetten want het is spannend!quote:Op zondag 28 september 2025 21:03 schreef Ridocar het volgende:
Van de week stond ik weer eens in een kijkersfile. Ellende op de andere rijbaan en ik stond weer 7 kilometer aan te schuiven omdat men blijkbaar niet kan multitasken en de primaire taak (namelijk het autorijden zelf) verzaken omdat kijken naar blikschade enorrrum belangrijk is.
En vlak erna weten ze dan wel het gaspedaal te vinden. Stelletje @#&¤!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |