abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 september 2026 @ 17:45:22 #201
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221888071
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2026 17:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb het vroeger wel eens gedaan. Doe het nu niet meer. Ook als ze ruimte geven bij het stoplicht (dit gebeurde me in de zomer, ik stond 2e bij het stoplicht en de auto voor me maakte het wat breder :D ).
Waarom niet? Van de rechter mag het gewoon als je tussen 2 rijen die rechtdoor gaan naar voren kruipt. Je mag alleen geen puntstukken, stroken voor andere richtingen of redresseerstroken gebruiken. Moet zeggen dat ik het op het stuk naar huis, waar het altijd tyfusdruk is en iedereen te belazerd om wat weer naar de berm te bewegen, ik laatstgenoemde 2 ook wel doe. Redresseerstroken zijn er wat mij betreft om de automobilisten in goede banen te leiden. Als motorrijder een auto over een redresseerstrook inhalen geeft geen enkel gevaar.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Moderator donderdag 1 oktober 2026 @ 11:03:20 #202
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221891480
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2026 14:11 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:

[..]
Kijk, en dat is dus een terechte klacht. Debiel rijgedrag (motor, fiets, auto, anders) is gewoon debiel.
Ja nouja een klacht wil ik het niet noemen, ik accepteer dat het nou eenmaal zo gaat. Overigens is debiel rijgedrag overal, en al helemaal als je in landen komt waar de infrastructuur slecht is, dan doet iedereen letterlijk maar wat.

In Nederland is de infra geloof ik een vd beste vd wereld, dus 'debiel' rijgedrag komt daar vooral voort uit: verveling, egoisme, ongeduld, stoer willen doen etc... Tsja. 🤷🏻‍♂️
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')