abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 mei 2026 @ 11:01:26 #126
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220771180
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:58 schreef ueberduitser het volgende:
65+ Nederlanders in Volvo's op de Autobahn |:(

Afgelopen zaterdag even naar Köln geweest om voor m'n zoon een nieuwe auto kopen.
Op de terugweg lekker 175km/h op de cruise, het was betrekkelijk rustig. Switch ik naar de linkerbaan om een vrachtauto, met daarachter een Nederlandse Volvo in te gaan halen. Ik ga ruim op tijd naar links, geef de NL-er ook de kans/ruimte om te zien dat ik er aan kom. Besluit de Volvo toch op het laatste moment de vrachtauto ook maar in te gaan halen. Geen knipperlicht niks, gewoon naar links rammen om vervolgens de vrachtwagen met nog geen 100km/h in te gaan halen :? Nooit van spiegels gehoord waarschijnlijk 8)7
Vrouw naast me met de neus op het dashboard, dat was een behoorlijke snelle vertraging van 175 naar 98
Niet onder invloed dus geen probleem.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220771388
Een hoop Britten op de weg de laatste tijd die kennelijk vergeten dat bij ons links niet de langzaamste baan is. _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 14 mei 2026 @ 12:15:43 #128
483584 incel
they/them
pi_220789944
Duitsers die bij zo'n 70 bord opeens keihard op de rem gaan en ook echt precies 70 gaan rijden :') Stelletje moraalridders iedereen weet dat die borden 9 van de 10 keer voor jan lul daar staan en je 100 meter verderop wel weer gewoon 100 mag.
pi_220790259
Matige ragebait van incel. Keurig dat Duitsers (en iedereen anders) zich gewoon aan de snelheidslimiet houdt _O_
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 mei 2026 @ 12:57:51 #130
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220790265
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 12:56 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Matige ragebait van incel. Keurig dat Duitsers (en iedereen anders) zich gewoon aan de snelheidslimiet houdt _O_
Niks mis mee. Zelfs in Duitsland zelf rijden ze vrij normaal.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 14 mei 2026 @ 13:05:09 #131
483584 incel
they/them
pi_220790323
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 12:56 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Is geen ragebait, waar ik op doel is dat ze dit vaak doen terwijl ze je net inhalen. Is gewoon een soort van brake-check.
pi_220790521
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:05 schreef incel het volgende:

[..]
Is geen ragebait, waar ik op doel is dat ze dit vaak doen terwijl ze je net inhalen. Is gewoon een soort van brake-check.
Moet je je maar aan de snelheid houden, hoor. Je ziet dat bord toch ook? Het is geen suggestie hè, die borden zijn blauw en vierkant.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 14 mei 2026 @ 13:34:21 #133
483584 incel
they/them
pi_220790526
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:33 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Moet je je maar aan de snelheid houden, hoor. Je ziet dat bord toch ook? Het is geen suggestie hè, die borden zijn blauw en vierkant.
Je moet netjes met het verkeer meerijden. Als iedereen 100 rijdt en er staat nog zo'n verdwaald bord van wegwerkzaamheden en je gaat opeens op de rem (sowieso rempedaal gebruiken op snelweg betekent dat je niet kan rijden) dan snap je er niks van
pi_220790550
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:34 schreef incel het volgende:

[..]
Je moet netjes met het verkeer meerijden. Als iedereen 100 rijdt en er staat nog zo'n verdwaald bord van wegwerkzaamheden en je gaat opeens op de rem (sowieso rempedaal gebruiken op snelweg betekent dat je niet kan rijden) dan snap je er niks van
Als je niet anticipeert op de borden voor je snufferd, snap je er niks van.

Overigens houd ik me op onbekende wegen ook strak aan de snelheid. Niemand zit te wachten op een vakantieherinnering uit Leeuwarden.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220790695
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Niks mis mee. Zelfs in Duitsland zelf rijden ze vrij normaal.
Vind ik ook heerlijk :) morgenmiddag gaan we weer die kant op, altijd genieten. Bijvoorbeeld bij de af- en opritten van de snelweg, men houdt gewoon rekening met het uitvoegend en invoegend verkeer O+
pi_220790758
Wat bezielt mensen die een vrachtwagen inhalen met 2 kilometer per uur verschil, en zodra ze de vrachtwagen voorbij zijn fors gas geven? Zijn die bang voor vrachtwagens naast hen? Tering :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_220790765
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:38 schreef Jordy-B het volgende:
Niemand zit te wachten op een vakantieherinnering uit Leeuwarden.
Deze ga ik ook gebruiken _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 14 mei 2026 @ 14:17:48 #138
12221 Tijn