abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 september 2025 @ 07:01:52 #51
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218855704
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 03:10 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
Is dat niet de eco settings van moderne auto's ? Heb de indruk dat je met moderne auto's veel steviger gas moet geven om de auto een beetje te laten werken ....
Geen last van toen ik eco-stand reed.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator woensdag 24 september 2025 @ 09:10:41 #52
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_218856204
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 06:25 schreef alpeko het volgende:

[..]
Ik rijd bijna altijd in eco modus. Als ik vooraan sta dan rijd ik bij de meeste al tot wel 100m weg. Zonder dat ik echt mijn best doe. En dan heb ik nu slechts een mild hybride. Wel een automaat.
Wij hebben dus ook een automaat, oude bak met echt helemaal niet veel vermogen verder, maar ik heb ook het idee dat het hebben van een automaat je sowieso al iets sneller maakt bij het stoplicht.

Niet eens vanwege het vermogen vd auto maar omdat veel mensen gewoon traag als een pannenkoek schakelen heb ik het idee :P
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 september 2025 @ 09:11:51 #53
Brabo Bastard
pi_218856221
quote:
12s.gif Op woensdag 24 september 2025 09:10 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Wij hebben dus ook een automaat, oude bak met echt helemaal niet veel vermogen verder, maar ik heb ook het idee dat het hebben van een automaat je sowieso al iets sneller maakt bij het stoplicht.

Niet eens vanwege het vermogen vd auto maar omdat veel mensen gewoon traag als een pannenkoek schakelen heb ik het idee :P
"Oh ja, ik heb nog meer versnellingen."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 24 september 2025 @ 10:08:30 #54
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_218856591
Van die lui die hem er op de rotonde/kruising nog wel even snel voorlangs drukken maar vervolgens totaal niet doorrijden..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_218857254
Ik heb, ivm vakantie, echt genoten van 2x op zondag op de Duitse autobahn _O_ Op wat Baustelles na dan. Dus ja de ergernis is dan vooral: de NL snelwegen. Dan is 100 slaapverwekkend langzaam.
pi_218857336
quote:
12s.gif Op woensdag 24 september 2025 09:10 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik verwacht mijn nieuwe volgende maand. Dan ga ik me nog meer ergeren aan traag optrekken. Die is plugin hybride.
pi_218859470
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 11:38 schreef alpeko het volgende:

[..]
Ik verwacht mijn nieuwe volgende maand. Dan ga ik me nog meer ergeren aan traag optrekken. Die is plugin hybride.
Nu klink je als het gemiddelde opgefokte klootzakje van 20 in een GTI. :+

Ik ben als snelste weg bij het stoplicht, maar erger me aan weinig. Tenzij het gevaarlijk wordt. 15 jaar oude koekblikken met vrouwen die niet in durven te voegen bv.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_218859489
En wat is woensdag een pareltje op de weg. Het is echt net het weekend met klootjesvolk. _O_
pi_218859577
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 16:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Nu klink je als het gemiddelde opgefokte klootzakje van 20 in een GTI. :+

Ik ben als snelste weg bij het stoplicht, maar erger me aan weinig. Tenzij het gevaarlijk wordt. 15 jaar oude koekblikken met vrouwen die niet in durven te voegen bv.
Hahah. Dank je. Die bij het werk staat nog al kort op groen. Als iemand dan eerst 3s nodig heeft om in beweging te komen… Ik ben geen opgefokte van 20 in een GTI natuurlijk. Dat weet je ook wel.

Als ik vooraan sta ben ik gewoon vlot weg zonder gek te doen. Ik ga niet opgefokt doen als iemand treuzelt maar irritant is het wel. Vooral als ze dan perse op de linker baan staan als er meerdere banen zijn. En dan vervolgens als een oma wegrijden. Neem dan de rechter baan.
pi_218859628
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 16:35 schreef alpeko het volgende:

[..]
Hahah. Dank je. Die bij het werk staat nog al kort op groen. Als iemand dan eerst 3s nodig heeft om in beweging te komen… Ik ben geen opgefokte van 20 in een GTI natuurlijk. Dat weet je ook wel.

Als ik vooraan sta ben ik gewoon vlot weg zonder gek te doen. Ik ga niet opgefokt doen als iemand treuzelt maar irritant is het wel. Vooral als ze dan perse op de linker baan staan als er meerdere banen zijn. En dan vervolgens als een oma wegrijden. Neem dan de rechter baan.
Ja, dat links hangen terwijl je niet vlot bent, die snap ik ook niet. Of mensen die links en rechts ingehaald worden. Als je er voorbij gaat kijken ze strak vooruit, ze hebben niks in de gaten. Helemaal zen achter het stuur rijden ze zo door. :D
pi_218860126
Ik zat achter een Roemeen in een oude dacia. Was heel duidelijk een Roemeen in een oude Dacia. Reed ook als een Roemeen in een oude dacia... :')
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_218860131
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 16:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ja, dat links hangen terwijl je niet vlot bent, die snap ik ook niet.
Ja, maar over vier kilometer moeten ze in de linkerbaan staan en anders KrIjGeN Ze HeM eR mIssChIeN nIeT mEeR tUsSeN. :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_218895249
Van de week stond ik weer eens in een kijkersfile. Ellende op de andere rijbaan en ik stond weer 7 kilometer aan te schuiven omdat men blijkbaar niet kan multitasken en de primaire taak (namelijk het autorijden zelf) verzaken omdat kijken naar blikschade enorrrum belangrijk is.

En vlak erna weten ze dan wel het gaspedaal te vinden. Stelletje @#&¤!
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
  zondag 12 oktober 2025 @ 14:21:53 #64
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_218997086
Waarom zijn er toch altijd van die mensen die hun auto op een verder nagenoeg lege parkeerplaats echt strak naast die van jou moeten zetten.. Zijn ook veelal van die barrels waarbij je kunt zien dat de eigenaar geen fuck geeft om zijn auto (en waarschijnlijk dus nog minder om die van een ander).Ik parkeer mijn auto dan al bewust zover mogelijk achterop de parkeerplaats en nog moeten ze hem daar dan helemaal naast zetten.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie FP zondag 12 oktober 2025 @ 16:02:35 #65
Brabo Bastard
pi_218997783
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2025 21:03 schreef Ridocar het volgende:
Van de week stond ik weer eens in een kijkersfile. Ellende op de andere rijbaan en ik stond weer 7 kilometer aan te schuiven omdat men blijkbaar niet kan multitasken en de primaire taak (namelijk het autorijden zelf) verzaken omdat kijken naar blikschade enorrrum belangrijk is.

En vlak erna weten ze dan wel het gaspedaal te vinden. Stelletje @#&¤!
Ja maar ze moeten het filmen en op social media zetten want het is spannend!

Flikker op. Echt.
"Omae wa mou shindeiru."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')