abonnement Unibet Coolblue
pi_212080368
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 16:40 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Ik had eigenlijk meer last van takelwagens die auto's uit de sloot moeten trekken en een vrachtwagen die half in de berm over de weg stond. Beter langzaam rijden dan zo goed als helemaal stil staan.
Dit.

Ik sta wel elke dag een keer 20 minuten stil vanwege een botsing.
Als mensen nou wat meer afstand houden en rustiger rijden…
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Vis een optie? donderdag 18 januari 2024 @ 18:50:18 #252
70532 loveli
N
pi_212081030
Als iedereen nou winterbanden had...
crap in = crap out
  vrijdag 19 januari 2024 @ 15:54:21 #253
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_212092226
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 08:42 schreef MatthijsDJ het volgende:
Vorige week weer de klassieker...

Ik rijd netjes rechts, de auto voor mij komt dichter bij dus netjes richting aangeven, naar links en klaar om de auto voor mij te gaan inhalen...

Waarop natuurlijk de betreffende chauffeur besluit harder te gaan rijden.. Flink harder zelfs, dus ik weer naar rechts.. Waarna natuurlijk de voorganger gewoon weer veeel langzamer gaat rijden :D.
Elke dag weer dit, ga meestal maar gewoon wat boven de maximumsnelheid rijden zodat ik niet in de mongolenstrook hoef.
pi_212092291
quote:
80s.gif Op donderdag 18 januari 2024 18:50 schreef loveli het volgende:
Als iedereen nou winterbanden had...
Voor die 6 dagen per jaar.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_212092399
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 16:40 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Ik had eigenlijk meer last van takelwagens die auto's uit de sloot moeten trekken en een vrachtwagen die half in de berm over de weg stond. Beter langzaam rijden dan zo goed als helemaal stil staan.
Mja, zie zo met deze sneeuw zat mensen die gewoon echt niet kunnen rijden en dat dus ook beter niet meer zouden (mogen) doen.
pi_212092425
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 15:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Voor die 6 dagen per jaar.
Met winterse omstandigheden is het simpelweg veiliger.
pi_212092436
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 16:09 schreef Halcon het volgende:

[..]
Met winterse omstandigheden is het simpelweg veiliger.
Ja?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_212092492
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 16:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ja?
Met sneeuw? Ja. Dat het maar een paar dagen per jaar sneeuwt, verandert daar niks aan.
pi_212093504
quote:
80s.gif Op donderdag 18 januari 2024 18:50 schreef loveli het volgende:
Als iedereen nou winterbanden had...
Ik heb gisteravond voor het eerst dit jaar uit vrije wil zestig gereden in plaats van tachtig, andere ritten waren anderen (uitglijders) de oorzaak van vertraging. Of ik met winterbanden vlotter had gereden is ook nog maar de vraag.

In ieder geval heeft die zes km me dus hooguit een paar minuten minder dan een minuut gekost. Twee keer per jaar banden wisselen kost veel meer tijd. Afgezien nog van de kosten van het wisselen en de opslag.

Laat mij maar lekker met vier seizoenen banden rijden. Die paar keer per jaar prut op de weg doe ik wel wat rustiger aan.

Eneh, die uitglijders waren misschien wel mensen die dachten met winterbanden evengoed honderd te kunnen rijden waar tachtig mag.
pi_212093541
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 17:55 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Ik heb gisteravond voor het eerst dit jaar uit vrije wil zestig gereden in plaats van tachtig, andere ritten waren anderen (uitglijders) de oorzaak van vertraging. Of ik met winterbanden vlotter had gereden is ook nog maar de vraag.

In ieder geval heeft die zes km me dus hooguit een paar minuten gekost. Twee keer per jaar banden wisselen kost veel meer tijd. Afgezien nog van de kosten van het wisselen en de opslag.

Laat mij maar lekker met vier seizoenen banden rijden. Die paar keer per jaar prut op de weg doe ik wel wat rustiger aan.

Eneh, die uitglijders waren misschien wel mensen die dachten met winterbanden evengoed honderd te kunnen rijden waar tachtig mag.
Hier denk ik ook wel eens aan.

En verder eens wbt kosten, gedoe, tijd en geregel. Mij niet gezien.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_212240170
Mensen die het niet kunnen hebben als je ze inhaalt :r

Reed net op een weg waar je 80 mag, en reed daar achter iemand die 60 reed.
Nu was het donker en slecht verlicht, dus als iemand dan niet harder durft, helemaal prima ^O^

Maar je mag en kan daar inhalen en ik gaf ruim op tijd richting aan zodat ie kon zien dat ik hem in ging halen.

Gooit die %@¥$™©#* hem naar links :(
Dus ik rem af en ga ervan uit dat ie mij niet gezien heeft en wacht tot ie weer naar rechts is.
Dus ik een hernieuwde poging, gooit ie hem er weer voor :( :(

Bewuste actie dus :( :( 8)7 :(

Uiteindelijk wel voorbij gekomen.

Dat soort idioten zouden ze ter plekke met hun gebit op een stoeprand moeten leggen :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_212240175
ZIEDEND :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')