Mag ik jou dan vragen hoe mensen het voor elkaar krijgen om als een totale idioot keihard op te trekken als Stevie Wonder kan zien dat je een paar honderd meter verderop weer moet remmen om in sync met de rest van het verkeer te komen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Daar op inhakend trouwens, hoe krijgen mensen het voor elkaar zo extreem langzaam op te trekken..
Misschien betaalt hij zelf de brandstof.quote:
Mensen moeten gewoon van a naar b. Als je plezier wil hebben, koop je maar een PlayStation.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heeft niks met planning te maken, het verpest gewoon het hele rijplezier om zo traag te rijden. En het hoeft niet megahard, maar gewoon 130 (zoals het eerst ook gewoon officieel mocht) rijdt veel lekkerder. Dat merk je nu weer als je Duitsland of België komt, en dan neem ik het slechte asfalt graag voor lief. Veel mooiere doorstroming, daar is niemand zo laf om met 100 links te blijven rijden. Als je graag 100 rijdt blijf dan rechts.
Ik rijd elke dag met plezier.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon van a naar b. Als je plezier wil hebben, koop je maar een PlayStation.
En moet je ook te hard rijden om plezier te hebben?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En moet je ook te hard rijden om plezier te hebben?
Hyaenidae wel, en dat vind ik stom.quote:
Aan beide kanten van deze medaille zit een valide ergernis vind ikquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Mag ik jou dan vragen hoe mensen het voor elkaar krijgen om als een totale idioot keihard op te trekken als Stevie Wonder kan zien dat je een paar honderd meter verderop weer moet remmen om in sync met de rest van het verkeer te komen?
Er is geen enkel wetsartikel dat mij verbiedt om met 100 links te rijden als de snelheidslimiet voor de hele weg 100 is. Als jij daar last van hebt is dat jouw probleem. Als jij harder wilt rijden ga je maar naar Zandvoort of Valkenswaard, maar opde openbare weg ben je in overtreding als je harder dan 100 wilt rijden..quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heeft niks met planning te maken, het verpest gewoon het hele rijplezier om zo traag te rijden. En het hoeft niet megahard, maar gewoon 130 (zoals het eerst ook gewoon officieel mocht) rijdt veel lekkerder. Dat merk je nu weer als je Duitsland of België komt, en dan neem ik het slechte asfalt graag voor lief. Veel mooiere doorstroming, daar is niemand zo laf om met 100 links te blijven rijden. Als je graag 100 rijdt blijf dan rechts.
Dat vraag ik me al jaren af, maar toch doet men het op uiterst regelmatige basis.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:36 schreef Hyaenidae het volgende:
Want waarom zou iemand gaan bumperkleven als jij niet de oorzaak van het traag rijdende verkeer bent maar de auto('s) voor je.
Onnodig links rijden is wel verboden. Dus als je naar rechts kan moet je dat doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Er is geen enkel wetsartikel dat mij verbiedt om met 100 links te rijden als de snelheidslimiet voor de hele weg 100 is. Als jij daar last van hebt is dat jouw probleem. Als jij harder wilt rijden ga je maar naar Zandvoort of Valkenswaard, maar opde openbare weg ben je in overtreding als je harder dan 100 wilt rijden..
Dat is niet zo lastig, dat zijn opgejaagde idioten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Mag ik jou dan vragen hoe mensen het voor elkaar krijgen om als een totale idioot keihard op te trekken als Stevie Wonder kan zien dat je een paar honderd meter verderop weer moet remmen om in sync met de rest van het verkeer te komen?
Is de Paseo niet meegekomen naar Spanje?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:03 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb gewoon een slome Opel met simpele 1.6 motor
Jawel. Heb er ruim 2 jaar hier mee rondgereden. Staat op Spaans kenteken ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:54 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Is de Paseo niet meegekomen naar Spanje?
Ik vind dat je met 60/70% het gaspedaal wel erg diep intrapt. Als ik dat standaard zou doen, kan ik jaarlijks voor nieuwe banden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Aan beide kanten van deze medaille zit een valide ergernis vind ik
Mensen die als een totaal-idioot vol gas met brullende motor optrekken komen nogalover idd...
Maar mensen die echt tien seconden erover doen om van nul naar 40km/u te geraken zijn ook zeer ergerlijk (en deze komen in mijn ervaring het meest voor).
Ik heb gewoon een slome Opel met simpele 1.6 motor en met grote regelmaat als iemand voor mij optrekt nadat het groen werd moet ik echt maar 20% gas geven omdat ik anders in zijn bumper beland 🙄
Bedoel, geef gewoon een normale fatsoenlijke zeg 60/70% gas ipv alleen met je kleine teen tegen het gaspedaal te tikken.
Ja. Maar niemand kan mij verplichten alleen links te gaan rijden als ik maar meer dan 100 rij. Ik mag gerust een vrachtwagen met 100 inhalen als die 80 rijdt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Onnodig links rijden is wel verboden. Dus als je naar rechts kan moet je dat doen.
We hebben niet allemaal een Ferrari hequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:21 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik vind dat je met 60/70% het gaspedaal wel erg diep intrapt. Als ik dat standaard zou doen, kan ik jaarlijks voor nieuwe banden.
Nee, sommigen van ons hebben een Veyronquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal een Ferrari he
Ik heb gewoon een saaie Toyota hybride, maar de ondersteuning van de elektromotor maakt dat hij vrij vlot weg is vanuit stilstand. Door de traploze overbrenging, gaat geen tijd verloren aan schakelbewegingen, maar is de versnelling constant.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal een Ferrari he
1/24.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, sommigen van ons hebben een Veyron
Die kreeg ik erbij toen ik hem kocht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |