Zo he, wat kan jij goed tegen kritiekquote:Op maandag 4 maart 2013 23:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik geirriteerd? nee hoorer zitten hier wat mensen die wat pissed worden om mijn antwoorden
denk dat dat realistischer is
En ik kan prima tegen kritiek., Doe er alleen niets mee als ik het er niet mee eens ben
Ik ga nu lekker op bed
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja meneer de rechter ik zag iets op de weg voor me liggen en uit reactie trapte ik op de rem.
Dan ben je aan het spookrij.... lamaar.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee waarom? Als ik inhaal en rij v-max of harder en heb mijn tijd nodig om in te halen doe ik dat.
Als ik 110 zou rijden op de linkerbaan vind ik het weer wat anders.
Toch rijden er een hoop rijdende rechters rond. Altijd voorrang nemen, ondanks het feit dat je er nooit recht op hebt. Het scheelt veel als men gewoon zijn ding doet op de weg. Rijden, anticiperen en respect voor al het overig verkeer.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]hebben we weer zo'n 'rijdende rechter'
Hoe zou jij het omschrijven dat iemand wel goed tegen kritiek kan dan? Het voor waarheid aannemen en zijn rijstijl veranderen? Ik ben het er gewoon niet mee eensquote:
Maar uiteindelijk was hij wel eerder dan jou bij de rotonde he, dus hij won wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou vanmorgen bijna een fietser onder de auto. Dat joch dacht nog wel even voor mijn auto voor langs te kunnen bij een rotonde...heb hem even getrakteerd op een claxonfestijn. Volgens mij is hij nu naar huis uithuilen bij mamma.
Binnen of buiten de bebouwde kom ?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou vanmorgen bijna een fietser onder de auto. Dat joch dacht nog wel even voor mijn auto voor langs te kunnen bij een rotonde...heb hem even getrakteerd op een claxonfestijn. Volgens mij is hij nu naar huis uithuilen bij mamma.
Niet alle rotondes in Nederland voldoen aan de algemene regels. Je kunt beter gewoon vragen wie er voorrang had, maar ik ga er gewoon vanuit day Oxy voorrang had...quote:
Niet alle rotondes in Leeuwarden hebben de fietsers voorrang. Dus de fietser had tanden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet alle rotondes in Nederland voldoen aan de algemene regels. Je kunt beter gewoon vragen wie er voorrang had, maar ik ga er gewoon vanuit day Oxy voorrang had...
Maar die heeft hij kennelijk niet laten zien..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Niet alle rotondes in Leeuwarden hebben de fietsers voorrang. Dus de fietser had tanden.
wat verwacht je van een joch van 16 op een fietsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:35 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Maar die heeft hij kennelijk niet laten zien..
Nee op een forum lopen huilen over dit soort futiliteiten is zo volwassenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
Daar is dit prachtige topic toch voor?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:45 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Nee op een forum lopen huilen over dit soort futiliteiten is zo volwassen
En wielrenners!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:45 schreef Fiorano het volgende:
Buiten dat, fietsers blijken heilig te zijn....De dood aan fietsers
Ja die sowieso.quote:
Die denken echt dat ze God zijn soms. Heb nog nooit een wielrenner gezien die zich aan de regels houdt. Nooit.quote:
Stiekempjes loop je zelf even hard te huilen dus...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Daar is dit prachtige topic toch voor?
Hoe moet ik dat voor me zien? Je haalt een fietser in op een buitenweg, gaat hij dan links rijden of rijdt ie jou dan in de weg?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Die denken echt dat ze God zijn soms. Heb nog nooit een wielrenner gezien die zich aan de regels houdt. Nooit.
En dat is juist het hele probleem. Fietsers weten dat ze juridisch nagenoeg onschendbaar zijn en gedragen zich daar ook naar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:50 schreef Balsam het volgende:
Buiten de vraag of de fietser voorrang had of niet, voorrang hoor je te krijgen en niet altijd op te eisen.
Als jij de fietser had geraakt was jij toch de schuldige geweest ondanks het feit dat hij geen voorrang had, want het feit blijft dat hij een zwakkere verkeersdeelnemer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |