Zo he, wat kan jij goed tegen kritiekquote:Op maandag 4 maart 2013 23:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik geirriteerd? nee hoorer zitten hier wat mensen die wat pissed worden om mijn antwoorden
denk dat dat realistischer is
En ik kan prima tegen kritiek., Doe er alleen niets mee als ik het er niet mee eens ben
Ik ga nu lekker op bed
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja meneer de rechter ik zag iets op de weg voor me liggen en uit reactie trapte ik op de rem.
Dan ben je aan het spookrij.... lamaar.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee waarom? Als ik inhaal en rij v-max of harder en heb mijn tijd nodig om in te halen doe ik dat.
Als ik 110 zou rijden op de linkerbaan vind ik het weer wat anders.
Toch rijden er een hoop rijdende rechters rond. Altijd voorrang nemen, ondanks het feit dat je er nooit recht op hebt. Het scheelt veel als men gewoon zijn ding doet op de weg. Rijden, anticiperen en respect voor al het overig verkeer.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]hebben we weer zo'n 'rijdende rechter'
Hoe zou jij het omschrijven dat iemand wel goed tegen kritiek kan dan? Het voor waarheid aannemen en zijn rijstijl veranderen? Ik ben het er gewoon niet mee eensquote:
Maar uiteindelijk was hij wel eerder dan jou bij de rotonde he, dus hij won wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou vanmorgen bijna een fietser onder de auto. Dat joch dacht nog wel even voor mijn auto voor langs te kunnen bij een rotonde...heb hem even getrakteerd op een claxonfestijn. Volgens mij is hij nu naar huis uithuilen bij mamma.
Binnen of buiten de bebouwde kom ?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou vanmorgen bijna een fietser onder de auto. Dat joch dacht nog wel even voor mijn auto voor langs te kunnen bij een rotonde...heb hem even getrakteerd op een claxonfestijn. Volgens mij is hij nu naar huis uithuilen bij mamma.
Niet alle rotondes in Nederland voldoen aan de algemene regels. Je kunt beter gewoon vragen wie er voorrang had, maar ik ga er gewoon vanuit day Oxy voorrang had...quote:
Niet alle rotondes in Leeuwarden hebben de fietsers voorrang. Dus de fietser had tanden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet alle rotondes in Nederland voldoen aan de algemene regels. Je kunt beter gewoon vragen wie er voorrang had, maar ik ga er gewoon vanuit day Oxy voorrang had...
Maar die heeft hij kennelijk niet laten zien..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Niet alle rotondes in Leeuwarden hebben de fietsers voorrang. Dus de fietser had tanden.
wat verwacht je van een joch van 16 op een fietsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:35 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Maar die heeft hij kennelijk niet laten zien..
Nee op een forum lopen huilen over dit soort futiliteiten is zo volwassenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou vanmorgen bijna een fietser onder de auto. Dat joch dacht nog wel even voor mijn auto voor langs te kunnen bij een rotonde...heb hem even getrakteerd op een claxonfestijn. Volgens mij is hij nu naar huis uithuilen bij mamma.
Daar is dit prachtige topic toch voor?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:45 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Nee op een forum lopen huilen over dit soort futiliteiten is zo volwassen
En wielrenners!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:45 schreef Fiorano het volgende:
Buiten dat, fietsers blijken heilig te zijn....De dood aan fietsers
Ja die sowieso.quote:
Die denken echt dat ze God zijn soms. Heb nog nooit een wielrenner gezien die zich aan de regels houdt. Nooit.quote:
Stiekempjes loop je zelf even hard te huilen dus...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Daar is dit prachtige topic toch voor?
Hoe moet ik dat voor me zien? Je haalt een fietser in op een buitenweg, gaat hij dan links rijden of rijdt ie jou dan in de weg?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Die denken echt dat ze God zijn soms. Heb nog nooit een wielrenner gezien die zich aan de regels houdt. Nooit.
En dat is juist het hele probleem. Fietsers weten dat ze juridisch nagenoeg onschendbaar zijn en gedragen zich daar ook naar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:50 schreef Balsam het volgende:
Buiten de vraag of de fietser voorrang had of niet, voorrang hoor je te krijgen en niet altijd op te eisen.
Als jij de fietser had geraakt was jij toch de schuldige geweest ondanks het feit dat hij geen voorrang had, want het feit blijft dat hij een zwakkere verkeersdeelnemer is.
Ik snap je even niet. Wie heeft het hier over een buitenweg?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:51 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Stiekempjes loop je zelf even hard te huilen dus...
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien? Je haalt een fietser in op een buitenweg, gaat hij dan links rijden of rijdt ie jou dan in de weg?
Je bent ook wel stoer he?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
En ik lach de bumperklever uit want ik ga echt op de rem als iemand bumperkleeft en gaat seinen als ik mij aan de snelheid hou of sneller ga.
Maargoed, als de fietser duidelijk zichtbaar is en jij rijdt hem dus aan omdat je voorrang hebt terwijl je ook had kunnen remmen toen hij ging oversteken, dan gaat er echt geen vrijspraak volgen voor jouquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
En daar heb je het volgende probleem. Doordat een aantal lieden er teveel rekening mee houden en ze voorrang geven waar ze dat niet hebben, gaan er een aantal vanuit dat ze altijd voorrang krijgen.
En je kan mij veel proberen te laten doen, maar als ik op een 80 weg rijd, ga ik echt geen snelheid minderen bij een fietsersoversteek. Dan gaan ze er juist voorlangs. En ja kan nog zo aansprakelijk gesteld worden als automobilist, maar als je voorrang hebt en er steekt een fietser over, is 50 km/h vaak al dodelijk voor de fietser. En ook al word je vervolgd, een veroordeling volgt echt niet altijd: nieuwsbericht.
Jammer dat het nieuwsbericht spreekt over een automobilist die een fietser niet zag, want de fietser had in deze geen voorrang en zag de automobilist dus niet. Daarbij was het donker.
Dus je bent net zo stoer als ikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bent ook wel stoer he?
Uiteraard heb ik aan bumperklevers ook een broertje dood, want als ik links rijd kan ik gewoon nergens heen.
Ik trap niet op mijn rem of laat mijn gas los...quote:
Gefeliciteerd. Deel anders eens met ons een frustratie in het verkeer die jij hebt meegemaakt. Ben erg benieuwd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik trap niet op mijn rem of laat mijn gas los...
Ik laat me gewoon niet opnaaien
Ik probeer mij in het verkeer niet meer te frustreren... Zonde van mijn energie en goede humeur..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Deel anders eens met ons een frustratie in het verkeer die jij hebt meegemaakt. Ben erg benieuwd.
Merk er weinig van in dit topic van je goeie humeur.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik probeer mij in het verkeer niet meer te frustreren... Zonde van mijn energie en goede humeur..
Nee, internet dat iemand's humeur door kan geven bestaat nog niet...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Merk er weinig van in dit topic van je goeie humeur.
Wat doe je dan in dit topic?
Uiteraard en daar hoef ik het niet altijd mee eens te zijn, en ik mag gedragen in het verkeer wat ik wil...waar jij het niet altijd mee eens hoeft te zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, internet dat iemand's humeur door kan geven bestaat nog niet...
En ik mag lezen en posten waar ik wil....
Dank!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:22 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik trap ook weleens op de rem hoor als er iemand verschrikkelijk zit te drukken en ik al de vmax rijd. Dan wachten ze maar wat langer tot ik die vrachtwagen heb ingehaald, want ik ga echt niet harder rijden omdat iemand achter me zo nodig haast heeft. En al helemaal niet als je al ver boven de vmax komt aanvliegen.
Als jij het normaal vindt om anderen in gevaar te brengen, kan ik alleen maar hopen dat jij jezelf gehandicapt rijdt en lekker als kasplantje verder moet....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Uiteraard en daar hoef ik het niet altijd mee eens te zijn, en ik mag gedragen in het verkeer wat ik wil...waar jij het niet altijd mee eens hoeft te zijn
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als jij het normaal vindt om andere in gevaar te brengen, kan ik alleen maar hopen dat jij jezelf gehandicapt rijdt en lekker als kasplantje verder moet....
Niet zo veel eigenlijk, ik heb de laatste tijd niet zo veel achter het stuur gezeten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dank!
Jij nog spannenden dingen meegemaakt?
Ik hoop echt dat je dit een keer doet bij iemand met een VROS of iemand met een dashcam die dan vervolgens bovenop je klapt. Praktijk wijst inmiddels al uit dat niet hij, maar jij, dan de klos bent.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:22 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik trap ook weleens op de rem hoor als er iemand verschrikkelijk zit te drukken en ik al de vmax rijd. Dan wachten ze maar wat langer tot ik die vrachtwagen heb ingehaald, want ik ga echt niet harder rijden omdat iemand achter me zo nodig haast heeft. En al helemaal niet als je al ver boven de vmax komt aanvliegen.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:09 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je dit een keer doet bij iemand met een VROS of iemand met een dashcam die dan vervolgens bovenop je klapt. Praktijk wijst inmiddels al uit dat niet hij, maar jij, dan de klos bent.
Nee hoor, je hebt het fout. Er zijn genoeg redenen te bedenken waarvoor ik zou moeten afremmen die je niet kunt zien van buiten. Bewijs jij dan maar dat dat niet zo was.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:09 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je dit een keer doet bij iemand met een VROS of iemand met een dashcam die dan vervolgens bovenop je klapt. Praktijk wijst inmiddels al uit dat niet hij, maar jij, dan de klos bent.
quote:Wat moet u niet doen?
- Leer hem geen lesje
- Ga de spanning van de situatie niet ophogen
- Knipper niet met uw remlichten
- Ga niet remmen
- Ga niet versnellen en vertragen om hem zodanig te irriteren dat hij wel een grotere tussenruimte moet laten
- Probeer hem niet te vertragen
- Maak het niet moeilijker voor hem om in te halen
- Ga niet onregelmatig rijden omdat u denkt dat hij daardoor een grotere afstand gaat houden
Er zijn genoeg veilige en effectieve strategieën die werken zonder stressverhogend te werken.
Bedankt voor het advies. Maar uiteindelijk bepaal ik het gewoon zelf.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
http://www.infopolitie.nl(...)perkleven-de-theorie
[..]
Dat zeg ik, dashcam.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt het fout. Er zijn genoeg redenen te bedenken waarvoor plotseling in de remmen zou moeten die je niet kunt zien van buiten. Bewijs jij dan maar dat dat niet zo was.
Bewijs jij maar eens dat die ander zat te bumperkleven en dat je remactie geoorloofd was.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt het fout. Er zijn genoeg redenen te bedenken waarvoor ik zou moeten afremmen die je niet kunt zien van buiten. Bewijs jij dan maar dat dat niet zo was.
En ik hoop echt dat jij een keer je meerdere tegenkomt want de arrogantie spat van je post af.
Remmer schuldig ondanks dat hij volgens hem rechtmatig geremd zou hebben. Waarom nemen jullie zelfs uitspraken van de rechtbank niet serieus?quote:Verweerder in cassatie ziet - terwijl hij met zijn auto over de provinciale weg rijdt - een eend naar zijn weghelft lopen, neemt naar eigen zeggen gas terug en remt daarna. De WAM-verzekerde van Stad Rotterdam rijdt hem van achteren aan. Verweerder stelt Stad Rotterdam (eiseres tot cassatie) aansprakelijk. De Rechtbank acht de door verweerder gestelde toedracht niet geloofwaardig en meent dat deze door zijn handelwijze een plotseling onverwacht gevaar in het leven heeft geroepen waarop de WAM-verzekerde van Stad Rotterdam niet tijdig meer kon reageren. De vordering wordt afgewezen. In hoger beroep heeft het Hof overwogen dat vaststaat dat de WAM-verzekerde van Stad Rotterdam zijn auto niet tijdig tot stilstand heeft gebracht en dat Stad Rotterdam derhalve de door haar gestelde toedracht – dat verweerder door zijn handelwijze een plotseling onverwacht gevaar in het leven heeft geroepen – bewijst.
Rechtsvraag: Het cassatiemiddel keert zich tegen voornoemde bewijslastverdeling van het Hof.
Beslissing: De Hoge Raad stelt voorop dat artikel 177 Rv. bepaalt dat de bewijslast van de feiten die volgens verweerder leiden tot aansprakelijkheid van Stad Rotterdam op hem rust. Uit de overweging van het Hof blijkt niet of het Hof van deze hoofdregel is uitgegaan. Mocht het Hof dat niet hebben gedaan, dan is het Hof van een onjuiste rechtsopvatting uitgegaan. Is het Hof wel van deze hoofdregel uitgegaan, maar van mening dat sprake dient te zijn van een uitzondering op deze regel, dan heeft het zijn beslissing niet naar de eis der wet met redenen omkleed. In de gegeven omstandigheden is het enkele feit dat de WAM-verzekerde zijn auto niet tijdig tot stilstand heeft kunnen brengen, geen toereikende motivering. Zonder nadere redengeving – en deze ontbreekt – is het oordeel onbegrijpelijk dat gezien het feit dat de verzekerde van Stad Rotterdam met zijn auto tegen de achterzijde van verweerder is gebotst, de door verweerder gestelde toedracht voorshands vaststaat (r.o. 3.2). De Hoge Raad vernietigt het arrest. De A-G heeft tot verwerping van het beroep geconcludeerd.
Totdat je de verkeerde tegenkomtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bedankt voor het advies. Maar uiteindelijk bepaal ik het gewoon zelf.
Ik heb ze altijd voor me rijden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:23 schreef Ridocar het volgende:
Serieuze vraag: Waarom irriteren mensen zich aan bumperklevers? Die zitten toch achter je? Ze hinderen toch niet?
1996 belde, ze willen hun grap terug...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb ze altijd voor me rijden.
Dit vind ik trouwens een hele mooie bewering. Waaruit kan jij opmaken of iemand boven de vmax rijdt? Je teller heeft een flinke afwijking, de een meer dan de ander. Ik heb het zondag nog even ondervonden, op de teller reed ik rond de 180 km/h en mijn GPS gaf 165 km/h aan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:22 schreef AdoraBelle het volgende:
En al helemaal niet als je al ver boven de vmax komt aanvliegen.
Omdat ik zelf dan ook mijn zicht kwijt ben. Zeker binnen de bebouwde kom, tussen rijen langsgeparkeerde auto's en dergelijke, vind ik het prettig om rond te kunnen kijken, maar ook om veilig een noodstop te kunnen maken. 't Zal niet de eerste keer zijn dat er een bal een 50 weg op gaat met een kind erachteraan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:23 schreef Ridocar het volgende:
Serieuze vraag: Waarom irriteren mensen zich aan bumperklevers? Die zitten toch achter je? Ze hinderen toch niet?
Ja, het zicht naar achter ben je kwijt. Maar dan zou ik die ander even voorlaten. Extra rondje rotonde ofzo. In ieder geval met de luxe wagen. Ik weet van mezelf dat ik een traag figuur ben in het verkeer. Ik ga dus zeker niet sneller rijden...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Omdat ik zelf dan ook mijn zicht kwijt ben. Zeker binnen de bebouwde kom, tussen rijen langsgeparkeerde auto's en dergelijke, vind ik het prettig om rond te kunnen kijken, maar ook om veilig een noodstop te kunnen maken. 't Zal niet de eerste keer zijn dat er een bal een 50 weg op gaat met een kind erachteraan.
Alleen dat stukje 'Er zijn genoeg veilige en effectieve strategieën die werken zonder stressverhogend te werken.'... Ik zou niet weten hoe, behalve de methode die ik in de vorige post beschreef. Maar dan nog zijn er genoeg wegen waar inhalen niet kan of mag. Blijf je mooi zitten met je bumperklever...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
http://www.infopolitie.nl(...)perkleven-de-theorie
[..]
Misschien even op die site lezen? Ze beginnen namelijk 1 regel lager...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:04 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Alleen dat stukje 'Er zijn genoeg veilige en effectieve strategieën die werken zonder stressverhogend te werken.'... Ik zou niet weten hoe, behalve de methode die ik in de vorige post beschreef. Maar dan nog zijn er genoeg wegen waar inhalen niet kan of mag. Blijf je mooi zitten met je bumperklever...
quote:Versnellen om weg te komen
(Vooral) op een snelweg kunt u iemand tegenkomen die bumperkleeft terwijl u aan het inhalen bent. De auto's aan uw rechterkant (die allemaal te dicht bij elkaar rijden, zoals normaal) zorgen er voor dat u niet naar rechts kan, dus versnelt u om de ruimte achter u te vergroten. Dit werkt geweldig als uw voertuig krachtiger is dan die van de bumperklever.
Overdrijf het niet en ga niet door tot een onveilige snelheid!!! Versnellen om weg te komen is meestal maar een tijdelijke oplossing omdat de bumperklever waarschijnlijk weer terug zal komen. Wees voorbereid om naar rechts te gaan en hem te laten passeren als dit gebeurt.
Een hoop open deuren. Veel van deze methoden gebruik ik ook. Maar dan moet er wel gelegenheid zijn. Veel bumperklevers hebben niet in de gaten dat ik ook niet over auto's kan springen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Misschien even op die site lezen? Ze beginnen namelijk 1 regel lager...
...maar niet voor mij van toepassing. Ik heb een station diesel met 90 pk...quote:Vooral deze is in mijn geval goed te doen (maar ik heb nooit last van bumperklevers, ze doen maar wat ze willen achter me):
[..]
Dat zeg ik, op de dashcam kun jij niet zien of ik een motorstoring heb waardoor ik afrem. En als ik een motorstoring heb dan gaat de politie mij ook echt niet meenemen naar de kant. Hoogstens kijken of ze me kunnen helpen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:16 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dashcam.
Daarbij heb ik er al een keer eentje gezien die dus in de remmen ging bij iemand die achterop kwam. Auto daarachter was echter een politieauto en de remmer mocht mooi mee naar de kant.![]()
Een remactie bij een bumperklever is nooit geoorloofd. Ik ga ook niet in de vol in de remmen wanneer iemand bumperkleeft, dat schrijf ik nergens. Dat is jouw interpretatie. Afremmen is heel wat anders dan vol in de remmen gaan hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bewijs jij maar eens dat die ander zat te bumperkleven en dat je remactie geoorloofd was.
Wat een kwal ben jij. Waarom zou je zoiets hopen voor iemand die je niet eens kent?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Totdat je de verkeerde tegenkomt
Iets dat ik van harte hoop
Gelukkig heb je ook dagelijks een motorstoring en is dat terug te vinden in je ECU.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:17 schreef AdoraBelle het volgende:
Dat zeg ik, op de dashcam kun jij niet zien of ik een motorstoring heb waardoor ik afrem. En als ik een motorstoring heb dan gaat de politie mij ook echt niet meenemen naar de kant. Hoogstens kijken of ze me kunnen helpen.
Oh als ik 130 dan kan ik echt wel inschatten of iemand achter mij harder rijdt dan de vmax. Zo groot is die afwijking niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:26 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dit vind ik trouwens een hele mooie bewering. Waaruit kan jij opmaken of iemand boven de vmax rijdt? Je teller heeft een flinke afwijking, de een meer dan de ander. Ik heb het zondag nog even ondervonden, op de teller reed ik rond de 180 km/h en mijn GPS gaf 165 km/h aan.
Als ik 125 op de GPS rijd waar 130 toegestaan, vlieg ik iedereen al voorbij. En dan rijd ik dus nog NIET boven de vmax.
Of ik kan niet lezen, of ik schrijf toch echt remactie. Hoe jij die remactie uitvoert of dat met terugschakelen, gas los, handrem of voetrem is zal mijn echt niet interesseren.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat zeg ik, op de dashcam kun jij niet zien of ik een motorstoring heb waardoor ik afrem. En als ik een motorstoring heb dan gaat de politie mij ook echt niet meenemen naar de kant. Hoogstens kijken of ze me kunnen helpen.
[..]
Een remactie bij een bumperklever is nooit geoorloofd. Ik ga ook niet in de vol in de remmen wanneer iemand bumperkleeft, dat schrijf ik nergens. Dat is jouw interpretatie. Afremmen is heel wat anders dan vol in de remmen gaan hoor.
Mijn auto heeft geen ecu en voor zover ik weet kan ik niet bepalen wanneer ik een motorstoring krijg dus als ik erop aangesproken word kan ik aangeven dat het een mogelijk een motorstoring is maar dat ik geen verstand van auto's heb en hij gewoon vreemd deed of een vreemd geluid maakte.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:19 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ook dagelijks een motorstoring en is dat terug te vinden in je ECU.
Ik heb het nergens over remactie lieve schat. Ik zeg afremmen, dat is heel wat anders.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Of ik kan niet lezen, of ik schrijf remactie. Hoe jij die remactie uitvoert of dat met terugschakelen, gas los, handrem of voetrem is zal mijn echt niet interesseren.
Auto's vanaf 1970 hebben dat al.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mijn auto heeft geen ecu en voor zover ik weet kan ik niet bepalen wanneer ik een motorstoring krijg dus als ik erop aangesproken word kan ik aangeven dat het een mogelijk een motorstoring is maar dat ik geen verstand van auto's heb en hij gewoon vreemd deed of een vreemd geluid maakte.
Afremmen = remactie. Zelf het woord afremmen zegt al dat je iets doet om af te remmen, de remactie.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over remactie lieve schat. Ik zeg afremmen, dat is heel wat anders.
Afremmen is afremmen. Geen discussie mogelijk. Als ik voor een stoplicht afrem doe ik dat toch ook niet met de handrem?quote:
Bord... kop....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Afremmen is afremmen. Geen discussie mogelijk. Als ik voor een stoplicht afrem doe ik dat toch ook niet met de handrem?
Dus?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Afremmen is afremmen. Geen discussie mogelijk. Als ik voor een stoplicht afrem doe ik dat toch ook niet met de handrem?
Nee, maar wel op hetzelfde mechanisme.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Afremmen is afremmen. Geen discussie mogelijk. Als ik voor een stoplicht afrem doe ik dat toch ook niet met de handrem?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over remactie lieve schat. Ik zeg afremmen, dat is heel wat anders.
- Zoals je schrijft lijkt het niet alsof je rustig de rem in drukt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:22 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik trap ook weleens op de rem hoor als er iemand verschrikkelijk zit te drukken en ik al de vmax rijd. Dan wachten ze maar wat langer tot ik die vrachtwagen heb ingehaald, want ik ga echt niet harder rijden omdat iemand achter me zo nodig haast heeft. En al helemaal niet als je al ver boven de vmax komt aanvliegen.
Een remactie zie ik als vol in de remmen gaan om de gene achter je te irriteren, met de kans dat de gene achter je op je inrijdt.quote:
Ja, dus je voert een remactie uit. Handrem, gas los, voetrem, terug schakelen, weet ik veel. Je doet een actie om te remmen. Die remactie zorgt ervoor dat je afremt. Kom op zeg...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij ja. Afremmen doe je wanneer je je snelheid wilt verminderen.
Oh wel? Afremmen om vaart te maken is inderdaad wel raar.... Maar het is en blijft een remactie...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij ja. Afremmen doe je wanneer je je snelheid wilt verminderen.
Remactie = vaart verminderen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Een remactie zie ik als vol in de remmen gaan om de gene achter je te irriteren, met de kans dat de gene achter je op je inrijdt.
Dat is dus niet wat ik doe, maar wel wat jij suggereert.
Nee, als ik net een vrachtwagen inhaal is er geen ruimte om aan de kant te gaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:23 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
[..]
- Zoals je schrijft lijkt het niet alsof je rustig de rem in drukt.
- Als je ziet dat iemand ver boven de vmax aan komt vliegen kun je toch al eerder aan de kant gaan?
Jij bent de gene die hier moeilijk loopt te doen door allemaal andere woorden te gebruiken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, dus je voert een remactie uit. Handrem, gas los, voetrem, terug schakelen, weet ik veel. Je doet een actie om te remmen. Die remactie zorgt ervoor dat je afremt. Kom op zeg...
Dat jou definite weer wat anders is kan ik niet ruiken. Maar daar mogen we het niet over hebben in dit topic.
Nee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh wel? Afremmen om vaart te maken is inderdaad wel raar.... Maar het is en blijft een remactie...
Nee.quote:
Speciaal voor jouw dan, zodat je het wel begrijpt in je eigen interpretatie:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent de gene die hier moeilijk loopt te doen door allemaal andere woorden te gebruiken.
In plaats van dat je afremmen zegt ga je het weer anders noemen. Ik zie een remactie als dat wat ik net aangeef, en daarin ben ik echt niet de enige.
quote:Bewijs jij maar eens dat die ander zat te bumperkleven en dat afremmen geoorloofd was.
Jij bent de gene hier die een malloot is met je politiek correcte reacties. Waarschijnlijk heb je niet eens een rijbewijs.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:27 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, misschien moeten AdoraBelle en Oxygene elkaar eens tegenkomen op de snelweg en elkaar doodrijden....
Lijkt me verstandig om die twee malloten verder gewoon te negeren in dit topic
Daar heb ik je allang antwoord op gegeven wijsneus. En hiermee leg je dus ook niks uit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw dan, zodat je het wel begrijpt in je eigen interpretatie:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs al wat langer dan jou denk ik... en jij bent gewoon een dom wicht dat voor eigen rechter gaat spelen en nog dom bent om te beweren dat afremmen geen remactie is...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent de gene hier die een malloot is met je politiek correcte reacties. Waarschijnlijk heb je niet eens een rijbewijs.
Zoals jij het uitlegt werkt het dus niet in de praktijk en dat weet je donders goed. Je bent alleen de moraalridder hier aan het uithangen.
Het boeit niet hoe hard je remt. Je remt af en dat is gewoon not done. Ook de manier waarop je afremt boeit totaal niet...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daar heb ik je allang antwoord op gegeven wijsneus. En hiermee leg je dus ook niks uit.
ach joh, ze komt vanzelf de verkeerde tegen.... vanaf nu lekker negeren dat domme wijf...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het boeit niet hoe hard je remt. Je remt af en dat is gewoon not done. Ook de manier waarop je afremt boeit totaal niet...
dat is een remtest, dat is iets anders.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Een remactie zie ik als vol in de remmen gaan om de gene achter je te irriteren, met de kans dat de gene achter je op je inrijdt.
Dat is dus niet wat ik doe, maar wel wat jij suggereert.
Ik ben helemaal niet voor eigen rechter aan het spelen. Ik laat me gewoon niet opjagen door anderen en als mensen me wel proberen op te jagen door op m'n bumper te kleven dan doe ik het wat rustiger aan. Daar is niks gevaarlijks aan. Ga jij je rijbewijs zelf lekker inleveren met je kortzichtigheid en gebrek aan verkeersinzicht.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs al wat langer dan jou denk ik... en jij bent gewoon een dom wicht dat voor eigen rechter gaat spelen en nog dom bent om te beweren dat afremmen geen remactie is...
Ga jij eens lekker je rijbewijs inleveren
Dus dat bepaal jij even dat afremmen not done is? Right...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het boeit niet hoe hard je remt. Je remt af en dat is gewoon not done. Ook de manier waarop je afremt boeit totaal niet...
De eerste fatsoenlijke reactie in dit topic. Bedankt voor de uitlegquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
dat is een remtest, dat is iets anders.
elke keer dat jouw voet op het rempedaal komt is een remactie. of dat nou wild of rustig gaat.
elke manier van snelheid minderen = afremmen.
Nee, de politie en justitie zeggen dat. Lees je überhaupt het topic wel?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dus dat bepaal jij even dat afremmen not done is? Right...
maar ik begrijp het dus goed dat jij niet zsm direct naar rechts gaat zodra dat mogelijk is, maar dat die actie afhangt van overige weggebruikers...... das toch wel vreemd te noemenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet voor eigen rechter aan het spelen. Ik laat me gewoon niet opjagen door anderen en als mensen me wel proberen op te jagen door op m'n bumper te kleven dan doe ik het wat rustiger aan. Daar is niks gevaarlijks aan. Ga jij je rijbewijs zelf lekker inleveren met je kortzichtigheid en gebrek aan verkeersinzicht.
Jawel hoor, zodra er genoeg ruimte is ga ik naar rechts. Maar zodra er dus een paar vrachtwagens achter elkaar rijden zonder ruimte ertussen, en er komt iemand pushen, dan ga ik me niet haasten omdat die gene achter me dat zo graag wil.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
maar ik begrijp het dus goed dat jij niet zsm direct naar rechts gaat zodra dat mogelijk is, maar dat die actie afhangt van overige weggebruikers...... das toch wel vreemd te noemen
Dat kan ik beter aan jou vragen. Volgens mij begrijp je nog steeds niet wat ik nou gepost heb.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, de politie en justitie zeggen dat. Lees je überhaupt het topic wel?
Haha, jij hebt echt een plaat voor je harses zeg....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet voor eigen rechter aan het spelen. Ik laat me gewoon niet opjagen door anderen en als mensen me wel proberen op te jagen door op m'n bumper te kleven dan doe ik het wat rustiger aan. Daar is niks gevaarlijks aan. Ga jij je rijbewijs zelf lekker inleveren met je kortzichtigheid en gebrek aan verkeersinzicht.
Dan ben jij de enige persoon op de wereld die het woord remactie niet snapt. Best een knappe prestatie, zelfs voor een vrouw.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Een remactie zie ik als vol in de remmen gaan om de gene achter je te irriteren, met de kans dat de gene achter je op je inrijdt.
Dat is dus niet wat ik doe, maar wel wat jij suggereert.
En er wordt precies hetzelfde gezegd als wat ik en anderen al zeiden....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De eerste fatsoenlijke reactie in dit topic. Bedankt voor de uitleg.
Inhoudelijke reactiequote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haha, jij hebt echt een plaat voor je harses zeg....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |