abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123624962
Heb je nog een actiecode over? Ik heb dringend een rijbewijs nodig! PM me maar
Daar waar de nood het hoogst is, treft men een camera
  maandag 4 maart 2013 @ 18:21:52 #52
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_123625723
5.gif5.gif5.gif
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_123626458
quote:
Zie TT :')
pi_123626547
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 17:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dank je voor het ingrijpen over geneuzel over woordgebruik. Iedereen weet wat je bedoelt.

Enfin! vandaag weer: ik rij op een rotonde driekwart en geef voor de extra duidelijkheid altijd richting naar links aan zodat mensen weten dat ik de 1/2 afslag niet neem. Staat er een bestelbus te wachten op het 1/2 invoeg gedeelte en die gaat er precies op terwijl ik ter hoogte van de 1/2 afslag de 3/4 afslag wil nemen en dus de BAAN naar rechts moet hebben....even getrakteerd op een claxonfestival...me auto er even voor geknald en mijn weg vervolgd. Eikels die geen inzicht hebben :W
Toevallig heeft een rotonde verschillende banen, dus deze keer had je het wel goed.

Je leert het wel.
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
  maandag 4 maart 2013 @ 19:00:26 #55
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_123627077
quote:
10s.gif Op maandag 4 maart 2013 18:41 schreef swollywood het volgende:

[..]

Zie TT :')
Dat ze lekker effe naar de buurtsuper loopt, net als alle andere huisvrouwen :{w
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_123627107
Volgens zijn profiel is het een man.

Maar kunnen we weer eens ontopic gaan? Dit verveelt net zo erg als het banen en stroken-verhaal.
pi_123629864
Dat ik dit topic nooit eerder heb gevonden! Waar moet ik beginnen?

Fietsers:
Met hun houding van: " Alles wat ik doe is toch wel geoorloofd ". Niet alleen pubers, maar ook oude mensen, ouders met kinderen, noem maar op. Stuk voor stuk gooien ze zich met gemak voor een auto omdat die toch wel op de rem trapt. Simpelweg omdat de automobilist anders de lul is.
(Graag wil ik nog even wielrenners apart vermelden. Dat is letterlijk het schuim der aarde. Die houden zich nooit aan de regels, zijn asociaal en fietsen gewoon door. Want je gemiddelde snelheid zou toch eens een kilometer zakken.)
(Ook nog een aparte vermelding voor het fenomeen "de Fietsstraat". Het is natuurlijk heel erg slim om fietsers dan een aparte straat te geven, midden door de stad, waar ze nog meer recht hebben :') )

Langzame mensen:
Van die types die niet snappen dat 50 op je kilometerteller in het echt tussen de 40 en 45 zit. Of nog erger, mensen die doelbewust 30/35 gaan rijden waar je 50 mag. Of nog erger, mensen die op een 80km weg met een doorgetrokken streep voor je gaan rijden en niet harder gaan dan 60. Vaak zijn dit oude mensen of een auto vol met korte, pittige kapsels.

Bumperklevers:
Als ik 130 rij wil ik niet aangeduwd worden omdat jij als koerier in je bestelbus elke 5 minuten een bestemming moet halen. Seinen met je lichten? toeteren? Rot op joh, gek.

De Politie:
Ik heb nu al enkele keren gezien hoe onze vrienden van de politie op een rood stoplicht aankomen, hun sirenes aanzetten, en doorrijden. Vervolgens gaan net na het kruispunt de lichten weer uit. Sterf, alsjeblieft.

Inhalende vrachtwagens:
Serieus, kan iemand mij uitleggen waarom iemand inhaalt op het moment dat jij 87 rijdt en die gozer voor je 86,99 rijdt? Schamen die gasten zich niet kapot als er een stroom van 300 miljoen auto's achter rijdt die zich kapot ergeren aan die idioot in die truck?

Oude bestuurders:
Hoewel ik snap dat de bejaarden ook nog de deur uit willen, snap ik niet dat ze die mensen nog in de auto laten. Regelmatig zie ik een bejaard persoon die versteend van angst met 75 op de rechterbaan van de snelweg rijdt. Neem een taxi, een bus of een vliegend tapijt maar blijf in godsnaam alsjeblieft van de weg af.

Mensen met een mooiere/snellere auto dan ik:
Dat spreekt voor zich. :P

Niet op elkaar afgestelde stoplichten:
Ik woon in Oss(ja, dan vraag je er ook wel deels om, maar toch). Hier heeft de SP gemeente het zo voor elkaar gekregen met hun auto-ontmoedigingsbeleid dat geen een stoplicht goed staat afgesteld. Er is er eentje hier bij het spoor waar je serieus soms gewoon 15 minuten staat te wachten. Dan is het niet vreemd dat mensen soms door rood gaan rijden. Zelfs 's nachts sta je gewoon 5 minuten stil.

Mensen die het gewoon niet snappen:
Hoe moeilijk is het om goed voor te sorteren? Hoe moeilijk is het om gewoon door te rijden? Hoe zou je het vinden als je gewoon eens invoegde terwijl je 90 reed?

:')______!

Dit is slechts een kleine greep uit het smorgasbord van mijn ervaringen op de weg. Waarom ga ik ook alweer met de auto? Oh ja, de trein is nog een miljard keer irritanter. ;(
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  FOK!fotograaf maandag 4 maart 2013 @ 20:09:30 #58
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_123630845
quote:
9s.gif Op maandag 4 maart 2013 19:55 schreef Triptamine2 het volgende:
Het is natuurlijk heel erg slim om fietsers dan een aparte straat te geven, midden door de stad, waar ze nog meer recht hebben :')
Een fietsstraat heeft in Nederland geen enkele juridische betekenis.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_123630916
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:09 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Een fietsstraat heeft in Nederland geen enkele juridische betekenis.
Laat ik het dan zo zeggen: Een straat waar fietsers met nog meer langs elkaar gaan fietsen en nog meer schijt hebben aan de rest.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  FOK!fotograaf maandag 4 maart 2013 @ 20:34:08 #60
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_123632543
quote:
14s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:10 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Laat ik het dan zo zeggen: Een straat waar fietsers met nog meer langs elkaar gaan fietsen en nog meer schijt hebben aan de rest.
Dat snap ik. Ik haal er echter, ook al zou het niet mogen, gewoon fietsers in. Maargoed, ik doe wel meer dat niet mag. :') Ik haal hier bijvoorbeeld ook zo nu en dan in:
quote:
Of nog erger, mensen die op een 80km weg met een doorgetrokken streep voor je gaan rijden en niet harder gaan dan 60.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_123632859
quote:
Of nog erger, mensen die op een 80km weg met een doorgetrokken streep voor je gaan rijden en niet harder gaan dan 60. Vaak zijn dit oude mensen of een auto vol met korte, pittige kapsels.
Vaak krijgen ze nog tijd om op te trekken van mij want bij sommige mensen duurt dit 500m voordat ze van 60 naar 80 gaan :'), maar als het te lang duurt is die streep weg bij mij.
pi_123640982
Fietsers zijn inderdaad een klacht opzich waard, zeker de Groningse fietsers rijden soms net alsof ze gewoon overreden willen worden..

Nog een klacht die ik vanochtend bedacht in de dagelijkse file richting het Julianaplein. Ik kwam vanaf Driebond en moest er bij Helpman af. Echter, bij de oprit voor Helpman was het ook aardig druk, dus ik liet netjes 1 auto voor mij invoegen in de langzaam rijdende file; toen reed er schuin achter mij nog een bouwvakkersbusje met lange aanhangwagen. Die werd er echter totaal niet tussen gelaten door de dame achter mij(Leek er zelfs op dat ze hem expres ging klemrijden! )
Op zich een klacht waard, en een best wel grote ergernis van mij, dus ik ben maar even stil gaan staan, waardoor de bouwvakkers nog net mooi voor mij in konden voegen en de dame achter mij dus maar mooi even moest wachten. (en de mensen daarachter ook, maar die moesten anders ook wachten dus dat maakt weinig uit. ) :+
Nog wel netjes een bedankje gekregen van de bouwlui.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_123641160
quote:

Bumperklevers:
Als ik 130 rij wil ik niet aangeduwd worden omdat jij als koerier in je bestelbus elke 5 minuten een bestemming moet halen. Seinen met je lichten? toeteren? Rot op joh, gek.

Even over het seinen met groot licht van de bumperklevers.. Dit is gewoon toegestaan! net als het claxoneren van hun, enige wat ze fout doen is het bumperkleven.

Besides, als je 130 op de teller rijd, rij je werkelijk 120km/u ongeveer.
  maandag 4 maart 2013 @ 22:47:28 #64
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_123641561
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 22:40 schreef Marco001 het volgende:
Even over het seinen met groot licht van de bumperklevers.. Dit is gewoon toegestaan! net als het claxoneren van hun
Afgezien van het feit dat het RVV dit expliciet verbiedt, is het inderdaad toegestaan ja. 8)7
Gaan we deze discussie met drogredenen en fopargumenten weer voeren?
pi_123641669
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 22:47 schreef OEM het volgende:
et RVV dit expliciet v
Nope, staat in het verdrag van Wenen en is toegestaan, maar die discussie hebben we al eerder gehad.
  maandag 4 maart 2013 @ 22:53:01 #66
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_123641902
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 22:49 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Nope, staat in het verdrag van Wenen en is toegestaan, maar die discussie hebben we al eerder gehad.
Ja, de discussie waarin je een briefwisseling van Geelhoed als "bron" gebruikt (wat al dubieus is) en je vervolgens compleet mist dat in het vervolg van die briefwisseling alles weer onderuit gehaald wordt.
pi_123642099
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 22:53 schreef OEM het volgende:

[..]

Ja, de discussie waarin je een briefwisseling van Geelhoed als "bron" gebruikt (wat al dubieus is) en je vervolgens compleet mist dat in het vervolg van die briefwisseling alles weer onderuit gehaald wordt.
Jup, iedereen ook zijn eigen visie inderdaad, en ik laat het hier ook verder bij, behalve dat ik van mening ben dat het RVV wat die regel betreft in strijd is met het verdrag, wat wil zeggen dat er geen sanctie voor mag worden opgelegd.
pi_123642590
quote:

De Politie:
Ik heb nu al enkele keren gezien hoe onze vrienden van de politie op een rood stoplicht aankomen, hun sirenes aanzetten, en doorrijden. Vervolgens gaan net na het kruispunt de lichten weer uit. Sterf, alsjeblieft.

De politie gebruikt de optische- en geluidsignalen wanneer dit nodig is.
Als ze het niet nodig hebben, omdat het verkeer niet druk is en ze overal makkelijk doorkomen gaan ze het niet aanzetten.

Dat ze het bij de stoplichten aanzetten is enkel om beter op te vallen bij andere weggebruikers.
De politie mag namelijk ook gewoon zonder optische- en geluidssignalen door rood rijden.

Ik zie dus niet wat er zo erg aan is.
  maandag 4 maart 2013 @ 23:10:07 #69
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_123642780
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 22:56 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Jup, iedereen ook zijn eigen visie inderdaad, en ik laat het hier ook verder bij, behalve dat ik van mening ben dat het RVV wat die regel betreft in strijd is met het verdrag, wat wil zeggen dat er geen sanctie voor mag worden opgelegd.
Ieder z'n mening, maar je gaat me niet vertellen dat als je achter iemand aan rijdt, en niet eens KAN inhalen, dat je seinen/claxoneren goedpraat op basis van "Outside built-up areas when it is desirable to warn a driver that he is about to be overtaken".

Gewoon een boete dus, en de rechter lacht je uit.
pi_123642911
En ik lach de bumperklever uit want ik ga echt op de rem als iemand bumperkleeft en gaat seinen als ik mij aan de snelheid hou of sneller ga.
pi_123642943
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:06 schreef dylanrr het volgende:

[..]

De politie gebruikt de optische- en geluidsignalen wanneer dit nodig is.
Als ze het niet nodig hebben, omdat het verkeer niet druk is en ze overal makkelijk doorkomen gaan ze het niet aanzetten.

Dat ze het bij de stoplichten aanzetten is enkel om beter op te vallen bij andere weggebruikers.
De politie mag namelijk ook gewoon zonder optische- en geluidssignalen door rood rijden.

Ik zie dus niet wat er zo erg aan is.
Dat, zovaak meegemaakt inderdaad.. Hoewel ze er ook af en toe misbruik van maken. (vol door rood knallen en even later vol op de remmen voor de flitspaal.. ) maar goed, als je je daar al druk om gaat maken..
  maandag 4 maart 2013 @ 23:13:28 #72
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_123642977
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
En ik lach de bumperklever uit want ik ga echt op de rem als iemand bumperkleeft en gaat seinen als ik mij aan de snelheid hou of sneller ga.
Dat dus.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_123643051
quote:
Ja, en dan heb je het geluk dat hij een dashcam heeft en er mooi gefilmd is dat jij zonder reden op de rem ging. Dan mag jij mooi betalen.
  maandag 4 maart 2013 @ 23:14:35 #74
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_123643057
quote:
Nou maar hopen dat ie geen dashcam heeft. Rechters vinden het niet zo cool als je bewust ongevallen veroorzaakt.
pi_123643127
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:13 schreef Descendent het volgende:

[..]

Dat dus.
vooral doen, is al een keer iemand de gevangenis ingegaan daardoor. (heeft daardoor een ongeval veroorzaakt met dodelijk afloop.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')