quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind dat geneuk over baan en strook zo flauw worden. Gebruik gewoon weghelft als je je op het deel van de weg bevindt waar normaal het verkeer rijdt dat in tegenovergestelde richting komt.
Genoeg mafkezen die hun knipper vergeten uit te zetten en onderaan de afrit voorgesorteerd staan voor linksaf... met de knipper naar rechts nog steeds aan. Dus dat luie gedrag maakt het er niet duidelijker op.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:03 schreef AdoraBelle het volgende:
ik vind het juist duidelijker voor het overige verkeer omdat ze nu al vroeg kunnen inspelen op wat je gaat doen.
Dat er een paar zijn die het verkeerd doen maakt het niet onduidelijk hoor. Dat is gewoon jouw verkeerde gedachte.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:12 schreef OEM het volgende:
[..]
Genoeg mafkezen die hun knipper vergeten uit te zetten en onderaan de afslag voorgesorteerd staan voor linksaf... met de knipper naar rechts nog steeds aan. Dus dat luie gedrag maakt het er niet duidelijker op.
Dat is echt mijn grootste ergernis. Het gebeurt me ook regelmatig, dan heb ik weer iemand zwaar klevend achter me. Dan besluit ik om naar rechts te gaan, want die wil er wel erg graag voorbij. Rijdt hij na een halve kilometer nog steeds naast me, terwijl ik moet afremmen voor de vrachtwagen die ik dan nader.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:38 schreef HiddenResponse het volgende:
Bestuurders die je per se moeten inhalen boven de 130, je dan aan de kant gaat voor ze en ze dan met minimale snelheid inhalen waardoor je zelf moet remmen voor het verkeer voor jeVind je het gek dat er dan zoveel mensen links blijven rijden.
Hoe moet ik weten of er een luie flikker in zit (jij) of een mafkees?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:12 schreef AdoraBelle het volgende:
Dat is gewoon jouw verkeerde gedachte.
Sorry hoor, maar als je mij een luie flikker gaat noemen dan ga ik ook niet de moeite nemen om inhoudelijk in te gaan op je reactie.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:14 schreef OEM het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten of er een luie flikker in zit (jij) of een mafkees?
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je mij een luie flikker gaat noemen dan ga ik ook niet de moeite nemen om inhoudelijk in te gaan op je reactie.
Een weg waarbij je niet kunt wisselen van baanvak heeft banen, een weg waar dat wel kan heeft rijstroken. Maar je mag ze hier gewoon door elkaar gebruiken hoor. Dat heb ik een paar dagen geleden geleerd...quote:
Ik laat mijn knipper de knipper ook altijd aan (bij een stoplicht), als ik weet dat er een stoplicht nadert waarbij je gelijk weer rechts moet. Je raadt dus al hoe ik voorgesorteerd staquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:12 schreef OEM het volgende:
[..]
Genoeg mafkezen die hun knipper vergeten uit te zetten en onderaan de afrit voorgesorteerd staan voor linksaf... met de knipper naar rechts nog steeds aan. Dus dat luie gedrag maakt het er niet duidelijker op.
Ik had zelfs een keer ruzie daardoor op de weg. Hij wou mij inhalen met echt een stomme snelheid. Toen zag ik al dat ik anders moest afremmen en heb best een snelle auto dus gaf ik gas en reed ik hem rechts voorbij en toen naar links. Toen een stuk verder ging ik terug naar rechts en keek ik wat hij ging doen en toen keek ik hem recht in de ogen toen hij naast mij reed en als ik het goed heb kunnen liplezen zei hij met een rood hoofd kutwijf of ka...wijfquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:13 schreef Cybje het volgende:
[..]
Dat is echt mijn grootste ergernis. Het gebeurt me ook regelmatig, dan heb ik weer iemand zwaar klevend achter me. Dan besluit ik om naar rechts te gaan, want die wil er wel erg graag voorbij. Rijdt hij na een halve kilometer nog steeds naast me, terwijl ik moet afremmen voor de vrachtwagen die ik dan nader.
Inmiddels ga ik maar gewoon niet meer zo vaak naar rechts. Maar het zou zoveel fijner zijn als we gewoon konden samenwerken in het verkeer. Ik naar rechts, die andere persoon er redelijk snel langs en ik weer terug naar links. Iedereen blij...
Ja dat is wel relaxed aan een snelle autoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:50 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik had zelfs een keer ruzie daardoor op de weg. Hij wou mij inhalen met echt een stomme snelheid. Toen zag ik al dat ik anders moest afremmen en heb best een snelle auto dus gaf ik gas en reed ik hem rechts voorbij en toen naar links. Toen een stuk verder ging ik terug naar rechts en keek ik wat hij ging doen en toen keek ik hem recht in de ogen toen hij naast mij reed en als ik het goed heb kunnen liplezen zei hij met een rood hoofd kutwijf of ka...wijf![]()
Zo rustig wat dat toen niet. Kwam hem later weer tegen op een stuk waar je maar 100 mocht en had hem weer ingehaald ( zag het pas toen ik er voorbij was ) net voor mijn afslag en hij ging daar ook af. Toen reed hij nog een heel stuk achter mij aan en bij elk stoplicht kreeg ik het toch wel even warm dat hij zou uitstappenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:57 schreef Cybje het volgende:
[..]
Ja dat is wel relaxed aan een snelle autoHeb het ook wel eens gedaan.
Is wel mooi, maken ze zich helemaal druk en ik rijd rustig verder
Ok, dat is wel minder relaxed ja...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:11 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Zo rustig wat dat toen niet. Kwam hem later weer tegen op een stuk waar je maar 100 mocht en had hem weer ingehaald ( zag het pas toen ik er voorbij was ) net voor mijn afslag en hij ging daar ook af. Toen reed hij nog een heel stuk achter mij aan en bij elk stoplicht kreeg ik het toch wel even warm dat hij zou uitstappen
Ik ook een keer, een fikse zelfs..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:50 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik had zelfs een keer ruzie daardoor op de weg. Hij wou mij inhalen met echt een stomme snelheid. Toen zag ik al dat ik anders moest afremmen en heb best een snelle auto dus gaf ik gas en reed ik hem rechts voorbij en toen naar links. Toen een stuk verder ging ik terug naar rechts en keek ik wat hij ging doen en toen keek ik hem recht in de ogen toen hij naast mij reed en als ik het goed heb kunnen liplezen zei hij met een rood hoofd kutwijf of ka...wijf![]()
Nou nee, boontje komt op z'n loontje...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:32 schreef Ambrosius het volgende:
Nee, dat is handig. De tering, nog dommer dan die Audi-rijder eigenlijk.
Jammer dat het niet mis is gegaan. Die 17 is je recente leeftijd geweest gok ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:33 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Nou nee, boontje komt op z'n loontje...
Haha, ga mij niet lopen vertellen dat jij alles via het vertrouwde boekje doet?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jammer dat het niet mis is gegaan. Die 17 is je recente leeftijd geweest gok ik.
Bimbo? Dat woord gebruik je te vaak, bovendien verkeerd.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:40 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Haha, ga mij niet lopen vertellen dat jij alles via het vertrouwde boekje doet?
Nee bimbo, dat is het aantal behaalde Grandslams....
Lol, let je nou echt op hoe vaak ik een woord gebruik?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bimbo? Dat woord gebruik je te vaak, bovendien verkeerd.
Natuurlijk doe ik niet alles volgens het boekje, maar zulke domme acties als jij beschrijft doe ik niet. De weg is geen speeltuin hè. Als je gewoon links blijft rijden, erger je 'm al genoeg. Met achter hem kleven ben jij degene die fout bezig is, hij doet niks verkeerd. Maar goed, duidelijk dat je het verder niet echt begrijpt.
Ik begrijp het ook niet, je geeft zelf aan dat je het vreselijk irritant vond dat hij aan het kleven was, inplaats van gewoon naar rechts te gaan en hem voorbij te laten gaan waardoor je dus geen last meer van hem hebt ga je jezelf verlagen tot zijn niveau en bij hem kleven.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:55 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Lol, let je nou echt op hoe vaak ik een woord gebruik?
De weg is cker geen speeltuin, heb ik dat dan gezegd?
Je doet net alsof ik dit dagelijks doe...
Nee nee, hij deed niets verkeerd, hij liep alleen daarvoor te kleven.
(niets verkeerd natuurlijk, ahuuuum)
Wij begrijpen elkaar niet, dat is het punt....
haha had al verwacht dat iemand zou happenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:20 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Een weg waarbij je niet kunt wisselen van baanvak heeft banen, een weg waar dat wel kan heeft rijstroken. Maar je mag ze hier gewoon door elkaar gebruiken hoor. Dat heb ik een paar dagen geleden geleerd...
Jij reageert tenminste chill, en wilt dus de echte reden weten...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:08 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet, je geeft zelf aan dat je het vreselijk irritant vond dat hij aan het kleven was, inplaats van gewoon naar rechts te gaan en hem voorbij te laten gaan waardoor je dus geen last meer van hem hebt ga je jezelf verlagen tot zijn niveau en bij hem kleven.
Als hij nu ook zo'n 'grapje' als jou had uitgehaald en op de rem was gaan staan was jij toch de sjaak geweest als je in z'n koffer zou zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |