uhh nee.. Ik begrijp er de ballen van.quote:[img]http:i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Is er iemand die het verhaal van Asbest Hooligan nog snapt?
Waarom gaan jullie niet gewoon samen in het flatje met ligbad die baby verwelkomen dan?
quote:
Wij kennen asfalt langer dan vandaag. Ik denk dat dat het is...quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
Waarom maken jullie je er allemaal zo druk om?
Echt, laat die man...
het heeft niks met Z&G te maken... Meer iets voor R&Pquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
Echt, laat die man...
asfalt is volgens mij een beetje beperkt in verschillende opzichten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Is er iemand die het verhaal van Asbest Hooligan nog snapt?
Waarom gaan jullie niet gewoon samen in het flatje met ligbad die baby verwelkomen dan?
Omdat het verhaal steeds vager wordt. Ik begin me zo langzamerhand af te vragen wat er nog meer speelt. Het gaat echt niet alleen om een woning of wat beesten als jeugdzorg je pas geboren baby uit huis plaatst.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
Echt, laat die man...
Oh zit ie niet meer in dat huis wat al die fokkers helemaal voor hem opgeknapt hebben dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:13 schreef gomi het volgende:
[..]
asfalt is volgens mij een beetje beperkt in verschillende opzichten.
geloof ook dat hij nu voor de 4e keer gaat verhuizen binnen 3 jaar ofzo.
en elke keer is de woning helemaal top als hij erin gaat. wanneer hij weggaat blijkt t een baggerzooi.
nee, daar is hij uit weggegaan omdat hij een ruimere woning kreeg. bleek alleen een wietplantage te zijn geweest. was dus vrij bagger.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh zit ie niet meer in dat huis wat al die fokkers helemaal voor hem opgeknapt hebben dan?
Jah, alsof je huid oprekt ofzo?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
Jeukende plek onder je borsten daar waar je ribben beurs zijn... sound familiar? Opgespannen huid ofzo?
Ik vind het zo'n naar gevoel
Hij en zijn vriendin werken op een sociale werkplaats. Misschien is dat alleen al een puntje van jeugdzorg om ze in de gaten te willen houden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Omdat het verhaal steeds vager wordt. Ik begin me zo langzamerhand af te vragen wat er nog meer speelt. Het gaat echt niet alleen om een woning of wat beesten als jeugdzorg je pas geboren baby uit huis plaatst.
Dus ik vraag me af, nu er dus op papier wordt voldaan aan voorwaarden van jeugdzorg, of de situatie inderdaad dusdanig bedreigend is dat er hier sprake is dat de baby inderdaad in een onstabiele en onveilige omgeving terecht komt.
Ja, gevoelloos ook, nasty he??quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef Suikertante het volgende:
Dat boek
LB ik heb dat gevoel nu op een heel groot deel van mijn buik en de andere helft is bijna gevoelloos.. Voelt ook alsof de bewegingen van de mini gedempt worden. Maar masseren met olie helpt bij mij wel bij de gespannen huid!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:35 schreef Kleurdoos het volgende:
oke, ik prefereer asfalts verhalen
Ik vind het nu vooral irritant omdat ik de halve dag mn hand op mn ribben moet drukken voor wat verlichting, doet echt zeer andersquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier ook buikjeuk en strakke huid. Heb het vooral als ik een groeispurtje heb voor mijn gevoel. Voelt niet lekker nee.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap geen kont van die zoab-verhalen. Kan er ook niet zoveel mee. Hoop vooral dat het kind het (toch) goed krijgt.
Daarom ook dat 'voor mn werk' erbijquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:51 schreef RockabeIIa het volgende:
nog een paar jaar en dan mag je elke ochtend vroeg op
Ben jij mij¿ Dat waren ook namen in mijn top.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:40 schreef danic het volgende:
Zo vind ik David en Levi heel mooi
Oh enneh.....onze oudste heet Eva,, zegt genoeg toch
Ik heb ze ook allemaal gehadquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:53 schreef Kleurdoos het volgende:
O en cravings, fruit, veel,snoeptomaatjes, patat/kroket/bitterballen en broodjes pure hagelslag en idd, cornflakes/ricepops,honeypops..
Ook mooiquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:56 schreef Blokje. het volgende:
[..]
Kijk, dat is een mooie mijlpaal
9 weken hier
Ah zo, ja dat is wel even fijn om vooraf te weten jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:31 schreef Suikertante het volgende:
Bla, onze VK laat dat altijd doen, maar toevallig gaan ze bij mij ook even kijken of de placenta er goed bij ligt. In het begin van de zwangerschap lag ie voor de uitgang, maar de kans is groter dat hij nu goed ligt dan dat hij nog steeds voor de uitgang ligt. Toch fijn om het straks zeker te weten
Ik dacht al, deze ken ik nog nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Crap, nou ja ik kon toch wel uit de kast komenIk ben Zoya83
Wanneer heb jij je echo? Toch ook snel?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:06 schreef Blokje. het volgende:
[..]
Ik dacht al, deze ken ik nog niet
Leuk, uit de kast!
Echofoto'squote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:11 schreef Suikertante het volgende:
Haha ik zat ook al te kijken! Ik kende je niet, maar dat laat uit de kast komen vind ik altijd erg verwarrend dus ik ben ook blij
Echo was goed! Straks meer (+foto)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb ook nog een echoladder gemaakt, want dit was waarschijnlijk de laatste echoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik maak kinderen met enorm dikke/grote koppen en ik kwam er makkelijk vanaf, zonder scheuren en in totaal 10 minuten persen voor 2 stuks. en sliertebenen!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:30 schreef Suikertante het volgende:
Spirit volgens de echomevrouw was het ietsje zwaarder dan gemiddeld, ze zei dat normaal tussen de 1700 en 1800 gram zou zijn.
En ze zei ook nog dat ik me geen zorgen moest maken, want het zat vast in de lange benen en die hoef je er niet uit te persen
* handje geeftquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:42 schreef Suikertante het volgende:
Wel fijn he, is alvast twee kilo die je er niet zelf vanaf hoeft te werken straks! Plus een halve kilo vruchtwater, blijft er nog maar eh... 11 kilo over(bij mij dan)
dankje enquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:47 schreef Fieder het volgende:
Bla en SDM gefeliciteerd!
Batsen en deobussen even niet graag![]()
hoe bedoel je waar je op moet letten?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:47 schreef Fieder het volgende:
Jipster een knipper
Suiker mooie plaatjes! En tof die ladder.
Zoya/ bubseltje![]()
![]()
KD mooie mijlpaal![]()
En natuurlijk de andere mijlpalen![]()
Ff updateje![]()
Ik werd vannacht om 4 uur heel beroerd wakker, helemaal aan t bibberen en overal pijn. Pas rond 12 u vanmiddag voelde ik me weer beter, nu gaat t ff heel lekker. Hoop dat t zo blijft.
Mn baarmoedermond was nog niet helemaal ready, dus er is n pilletje ingebracht. Niks gedaan. Nu t tweede pilletje, rond 4 u weer kijken.![]()
Kortom: voorlopig geen baby![]()
Zijn er nog ervaringsdeskundigen met goed advies qua inleiden? Dingen waar ik op moet letten ofzo?
Hoop dat je je inderdaad beter blijft voelen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:47 schreef Fieder het volgende:
Jipster een knipper
Zoya/ bubseltje![]()
![]()
KD mooie mijlpaal![]()
Ff updateje![]()
Ik werd vannacht om 4 uur heel beroerd wakker, helemaal aan t bibberen en overal pijn. Pas rond 12 u vanmiddag voelde ik me weer beter, nu gaat t ff heel lekker. Hoop dat t zo blijft.
Mn baarmoedermond was nog niet helemaal ready, dus er is n pilletje ingebracht. Niks gedaan. Nu t tweede pilletje, rond 4 u weer kijken.![]()
Zijn er nog ervaringsdeskundigen met goed advies qua inleiden? Dingen waar ik op moet letten ofzo?
Tja dat weet ik niet zo goed eigenlijkquote:
Bleef het maar beperkt bij zweethandjes. Ik sta standaard op standje klam. Soms gepaard met natte bovenlipquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:13 schreef Spirit82 het volgende:
Stomme vraag misschien, maar hebben meer zwangeren last van zweethandjes? Ik kan mn muis niet eens meer normaal vasthouden
Fijn dat ik kon helpen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:19 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind mn zweethandjes ineens een stuk minder erg als ik dat zo hoor gulara
Duidelijk aangeven hoe jij de pijn ervaart. Bij mij zaten ze maar te fucken met die syntho omdat ik nog grapjes maakte. Zo ging ik om met de pijn..ipv kermen heel veel stomme grapjes.Je voelt zelf wel of t klopt of niet (denk ik)quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:47 schreef Fieder het volgende:
Jipster een knipper
Zoya/ bubseltje![]()
![]()
KD mooie mijlpaal![]()
Ff updateje![]()
Nope!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:34 schreef Keshet het volgende:
Wat KD zegt dus.
Bij mij werden er geen weeën geregistreerd maar ik had best wel krampen in mijn buik. Ik was doodsbenauwd voor de echte weeën; ik vond die krampen namelijk al erg veel pijn doen en dan zouden weeën dus nog meer pijn gaan doen!
Ik vroeg om pijnstilling, de verpleegkundige vond dat een beetje raar want er gebeurde nog niks. Gyn ging de ontsluiting checken. In een krap uur van 4 naar 10cm...
Achteraf ook wel logisch dat er geen weeën geregistreerd werden; ik had helemaal niet van die banden om mijn buik. Niet mijn helderste moment.![]()
Gulara! Ben je aan het bevallen?
Fieder: Heel veel succes.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:34 schreef Keshet het volgende:
Wat KD zegt dus.
Bij mij werden er geen weeën geregistreerd maar ik had best wel krampen in mijn buik. Ik was doodsbenauwd voor de echte weeën; ik vond die krampen namelijk al erg veel pijn doen en dan zouden weeën dus nog meer pijn gaan doen!
Ik vroeg om pijnstilling, de verpleegkundige vond dat een beetje raar want er gebeurde nog niks. Gyn ging de ontsluiting checken. In een krap uur van 4 naar 10cm...
Achteraf ook wel logisch dat er geen weeën geregistreerd werden; ik had helemaal niet van die banden om mijn buik. Niet mijn helderste moment.![]()
Bij Elin had ik de banden in het begin niet strak of goed om mijn buik zitten, zelfde geval, je zag wel heuveltjes, maar heel licht..terwijl ik er al bijna wasquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:34 schreef Keshet het volgende:
Wat KD zegt dus.
M'n mobiel ligt naast de Rennies.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:42 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
![]()
lekker ding
Fieder, het is overigens normaal dat de synto ongeveer ieder half uur opgehoogd wordt, dus daar moet je niet van schrikken. Geef idd duidelijk je grens aan verder, en als jij pijnstilling wilt, direct om vragen.
Gulara oh noes! Bel je vent op zn mobiel om het te komen brengen! tenzij ie naast je ligthoewel dat ook wel wat heeft
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:47 schreef Gulara het volgende:
[..]
M'n mobiel ligt naast de Rennies.Ik ga nú m'n bed uit walvissen.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:07 schreef Gerberaatje het volgende:
Als iemand nog een manduca zoekt.. Ik heb er net een gekocht voor 49,50 incl verzenden...
Hier: http://www.kadolis.com/se(...)query=Manduca&page=0
Met code VP5013 50% korting op alles!!!
Opleving voor het begint?!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:35 schreef Gulara het volgende:
Ik kom me nog even melden. Ik voel me vandaag minder zwanger dan ooit. Had zelfs het gevoel dat ik wel een radslag kon maken.Fijn natuurlijk, maar ik denk wel dat er nog lang geen baby aankomt.
Zal morgen een uitgebreid bijlezen.
Je wilt niet weten wat voor opleving ik had de dag voor de bevalling..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:35 schreef Gulara het volgende:
Ik kom me nog even melden. Ik voel me vandaag minder zwanger dan ooit. Had zelfs het gevoel dat ik wel een radslag kon maken.Fijn natuurlijk, maar ik denk wel dat er nog lang geen baby aankomt.
Zal morgen een uitgebreid bijlezen.
Bij ons (Sittard) is het beleid dat je dan ingeleid wordt voor de 40 weken. Het is hier ook standaard dat je een ruggenprik krijgt ivm traag vorderende ontsluiting.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb nog een vraagje trouwens; een vriendin van mij heeft haar kindje in stuit liggen, de draaipoging is mislukt, en volgens mij wil ze een stuitbevalling proberen. Gaan ze dan wachten tot het vanzelf begint of zou ze dan ingeleid worden voor de 40 weken?
Ooh dat hikken kan behoorlijk irritant zijn als je wilt slapen. Beschuitjes zijn prijs goed. Hoop dat je nog even lekker kunt slapen.quote:Op zondag 3 maart 2013 04:46 schreef Spirit82 het volgende:
Spannend gulara! Eerst zeggen dat milka je inhaalt en vervolgens over krampen beginnen
Hier eerste wakkernacht. Kruimel lijkt de hik te hebben uitgevonden. Gisteravond en vannacht weer, plus bijbehorende gewoel en geschop en toen kreeg ik hongerdus ben maar beschuitje gaan eten
Hopelijk word ik zo wel weer moe want dit schiet ook niet echt op... Is zo vaak de hik hebben trouwens normaal?
Leuke verrassing inderdaad!quote:Op zondag 3 maart 2013 07:45 schreef _wolk82_ het volgende:
Gulara dat klinkt spannend, wel lekker dat je zo lang hebt kunnen slapen.
En ik wist idd van niets, hij vroeg afgelopen maandag wel of we vrijdag iets te doen hadden en of hij de auto mee kon krijgen en door de manier waarop had ik wel het vermoeden dat hij iets voor mij aan het regelen was, maar ik dacht aan een cadeautje of zoiets.
Normaal gesproken is mijn vriend ook absoluut niet romantisch, maar de laatste weken is hij heel erg aan het veranderen
Spirit is het gelukt om je vriendje wakker te houden of ben jezelf weer lekker in slaap gevallen?
Sexy!quote:Op zondag 3 maart 2013 12:11 schreef Hilzillah het volgende:
Thanks all!Super goed mijn best gedaan en het ging heel heel heel goed. Nog 4 uitvoeringen te gaan
Niet te veel verf op bek toch het ergste weg kunnen werken
[ afbeelding ]
Aditude met jammerlijk mislukte duckface maakte een hoop goed
[ afbeelding ]
En het lijkt wel of huid makeup fijn vond. Pukkels helemaal weg roodness ook, alleen nog uitgedroogd. Maar daar heb ik een mega vet spullie voor gekregen van makeupmevrouw.
Morgen ben ik weer helemaal m'n eigen griezelige gezicht!
Ik breek even in: zou die halve harde buik niet gewoon het kindje kunnen zijn dat zich dan een beetje stevig tegen die kant aan nestelt?quote:Op zondag 3 maart 2013 11:19 schreef Suikertante het volgende:
KD, idemIk vind het niet echt een pretje trouwens, maar goed. In het begin van de zwangerschap dacht ik trouwens ook wel eens dat ik een harde buik had, maar toen bleek een paar weken later dat het nog veel harder kon! Ik heb nu sinds kort wel eens een halve harde buik, dat kan vast technisch gezien niet, maar dan voelt de helft echt loeihard aan en de andere helft is gewoon zacht.
...
Dat kwam ook bij mij op idd, doet die van mij ook regelmatig. Voelt niet altijd even fijn ookquote:Op zondag 3 maart 2013 12:44 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ik breek even in: zou die halve harde buik niet gewoon het kindje kunnen zijn dat zich dan een beetje stevig tegen die kant aan nestelt?
Dat! Heb ik wel in ieder geval. En als ik dan goed ga voelen, meen ik een piepklein babykontje te voelen aan die kant.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:44 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ik breek even in: zou die halve harde buik niet gewoon het kindje kunnen zijn dat zich dan een beetje stevig tegen die kant aan nestelt?
Oh dat is dan wel weer apart, ik dacht dat je gewoon linker- of rechterhelft bedoeldequote:Op zondag 3 maart 2013 12:52 schreef Suikertante het volgende:
Oh, dat hoop ik! Vind ik wel plausibel klinken inderdaad![]()
Aan de andere kant, het is vaak de bovenste helft en hij ligt met zijn hoofd naar beneden..
Welk deel?!quote:Op zondag 3 maart 2013 22:27 schreef danic het volgende:
Hij heeft ook gewoon dikke pech hoor![]()
We hebben de naam al zo lang dat ze voor ons ook echt al het meisje met die naam is. Toen ik de proefdruk van het kaartje vrijdagavond zag met haar naam erop was ik ook echt ontroerd omdat het zo goed en echt voelde.
Als ze er over een paar weken is en hij hoort de naam en ik herinner hem aan dit moment weet hij dat ook vast niet meer.
En ik weet zeker dat als jullie dit onthouden en straks de naam horen, het ook niet zullen begrijpen. De naam is namelijk een tijd geleden in het namentopic voorbij gekomen en wij waren gelijk verliefd, en ik las daar alleen maar positieve reacties op de naam.
Trouwens, al was dat niet zo.....dan hadden jullie allemaal pech![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:48 schreef danic het volgende:
Joh, volgens mij riep hij maar wat.
Aan de andere kant. ....als je beseft dat hij me amaryllis had willen noemen, moet je de arme man misschien maar niet te serieus nemen
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:48 schreef danic het volgende:
Aan de andere kant. ....als je beseft dat hij me amaryllis had willen noemen, moet je de arme man misschien maar niet te serieus nemen
oh myquote:Op zondag 3 maart 2013 22:48 schreef danic het volgende:
Krijgt deze de stoere naam?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:31 schreef danic het volgende:
Gelukkig ging het bij ons niet zo. Dan verraad mijn gezicht het ook wel.
2 jaar terug kreeg ik een mailtje van As1981. Ze wilde graag een gokje doen maar zonder dat mijn gezicht me zou verraden dus vandaar via mail. Het enige dat ze wist was dat we twijfelden tussen een stoere optie en een lieve.
Ze gaf als stoere naam Eva op en als lieve naam liz. En als je dan bedenkt dat ze dus eva lynn heet..
Hoezo ik ken je goed??
Eva was trouwens in onze interpretatie de lieve naam. De stoere hebben we nooit aan iemand verteld.
Haha, kan dat me zo goed voorstellen. Vreemd is dat inderdaad. Ben benieuwd! Gelukkig -past- er m.i. een hoop bij de naam van je oudste.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:39 schreef danic het volgende:
Nope![]()
Dat was eerst wel het plan, maar hij voelde ineens niet meer goed bij mij. Hormonen hè![]()
En toen viel en we voor deze.
Arubaquote:
Uiteraard! Gedeelde smart enzo..quote:
Kopen! Is ook prima massageoliequote:Op maandag 4 maart 2013 09:01 schreef Gulara het volgende:
Hier nog steeds zonder baby en weeën. Het grote dilemma van dit moment is dat m'n flesje bio oil bijna op is en dat ik niet weet of het de moeite is om een nieuwe te kopen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |