Bij Elin had ik de banden in het begin niet strak of goed om mijn buik zitten, zelfde geval, je zag wel heuveltjes, maar heel licht..terwijl ik er al bijna wasquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:34 schreef Keshet het volgende:
Wat KD zegt dus.
Bij mij werden er geen weeën geregistreerd maar ik had best wel krampen in mijn buik. Ik was doodsbenauwd voor de echte weeën; ik vond die krampen namelijk al erg veel pijn doen en dan zouden weeën dus nog meer pijn gaan doen!
Ik vroeg om pijnstilling, de verpleegkundige vond dat een beetje raar want er gebeurde nog niks. Gyn ging de ontsluiting checken. In een krap uur van 4 naar 10cm...
Achteraf ook wel logisch dat er geen weeën geregistreerd werden; ik had helemaal niet van die banden om mijn buik. Niet mijn helderste moment.![]()
Gulara! Ben je aan het bevallen?
Fieder: Heel veel succes.
M'n mobiel ligt naast de Rennies.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:42 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
![]()
lekker ding
Fieder, het is overigens normaal dat de synto ongeveer ieder half uur opgehoogd wordt, dus daar moet je niet van schrikken. Geef idd duidelijk je grens aan verder, en als jij pijnstilling wilt, direct om vragen.
Gulara oh noes! Bel je vent op zn mobiel om het te komen brengen! tenzij ie naast je ligthoewel dat ook wel wat heeft
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:47 schreef Gulara het volgende:
[..]
M'n mobiel ligt naast de Rennies.Ik ga nú m'n bed uit walvissen.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:07 schreef Gerberaatje het volgende:
Als iemand nog een manduca zoekt.. Ik heb er net een gekocht voor 49,50 incl verzenden...
Hier: http://www.kadolis.com/se(...)query=Manduca&page=0
Met code VP5013 50% korting op alles!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |