Een ringsling vinden veel mensen veel moeilijker goed af te stellen dan een draagdoek..quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:32 schreef bellelena het volgende:
Vraagje voor de dames die dragen: Ik heb nu twee lange doeken, maar zou het handig zijn om ook een korte doek of ringsling aan te schaffen? Om bijvoorbeeld van de auto naar het huis te dragen of wat sneller binnenshuis om te doen? Of juist om voor de zekerheid mee te nemen ergens naar toe? Of is het dan net zo handig om gewoon een lange te gebruiken?
En if so, welke is dan handiger voor zulke doeleinden, ringsling of korte doek?
Dankjewel voor de snelle reactie!quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:46 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Een ringsling vinden veel mensen veel moeilijker goed af te stellen dan een draagdoek..
Ik draag nu al ruim 4 jaar en met 2 kinderen maar een doek is ook bij mij altijd nog sneller.
Maar het gaat om wat je zelf graag doet. Ik denk dat je aan een ringsling meer hebt dan aan een korte doek. Maar wil je er langer mee dragen en het meenemen voor de zekerheid dan gewoon de lange doek.
Oeh, welke knoop dan bijv? Ik heb een ringsling maar kan er niet mee uit de voeten. Als ik em probeer te spannen verschuift de hele doek incl ringen naar mn baby toe..quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:22 schreef Pvoesss het volgende:
Een korte doek kan handig zijn maar iis niet even snel..Een ringsling alleen idd van auto naar binnen of hele kleine stukjes (bovoorbeeld als je snel een boodschap doet en ze niet kunnen/willen lopen.
En er zijn met lange doeken ook al knopen die je voor kan knopen als je even snel boodschap doet etc
Wat ik doe is de doek niet te los om me heen hangen, dan gaan de ringen al vrij snel richting kind, met aantrekken vd stof.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:39 schreef nytar het volgende:
Ik wil juist graag een ringsling, maar met het lenen van de ringsling had ik idd ook dat die ringen bij mn uk terecht kwamen. Wat is daar tegen te doen? Niks toch?
Mijn paarse mag gaanquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:18 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb nog steeds een lange doek in huis, die gebruik ik eigenlijk al heel lang niet meer, die moet ik eigenlijk verkopen.
Voor Lientje gebruik ik nu eigenlijk alleen de Wompat, ik ben zoooo blij dat ik die heb gekocht.![]()
Voor ons babyjongetje gebruik ik de eerste tijd de ringsling en evt een nieuwe doek, maar dan wil ik iets van een CB of een Amazonas ofzo, in ieder geval redelijk soepel en dun.
Dat hou ik even in gedachten, paars staat mij goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:45 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mijn paarse mag gaan(Ja, die is ook paars ja
)
Ik zal es kijken naar een schuifknoop, misschien dat ik daar beter mee uit de voeten kan. En dank je Pvoess, voor je linkjes!
wat vraag je ervoor ?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:20 schreef Keshet het volgende:
Ik heb een (Hoppediz?) Miami ringsling die weg mag trouwens. Is erg roze en draagt heerlijk! Anyone?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
De Calin Bleu is een dunne zomerdoek toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:20 schreef Keshet het volgende:
Ook nog een olijfgroene Calin Bleu maat 6 trouwens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Iemand een mannelijkere ringsling in de verkoop? Roze staat mn mannen wel, maar liever met matequote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:20 schreef Keshet het volgende:
Ik heb een (Hoppediz?) Miami ringsling die weg mag trouwens. Is erg roze en draagt heerlijk! Anyone?
De doeken mogen voor kleine prijsjes weg.
Ik neem de chocobana sling van Mrien over, heb een Simon en mijn all time fave waar ik de naam even niet van weet die ik altijd pak.
OS is ook heel mooi! En heeft veel zacht-wordt potentiequote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:15 schreef SupremeEvil het volgende:
Didymos OS ruby/gold
Mooi![]()
En dan te bedenken dat ik maar 1 doek heb, die ik op dit moment amper (niet) gebruik omdat ik wacht op mooi weer...
Zo! Dat is nog eens een interessante korting!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:07 schreef Gerberaatje het volgende:
Als iemand nog een manduca zoekt.. Ik heb er net een gekocht voor 49,50 incl verzenden...
Hier: http://www.kadolis.com/se(...)query=Manduca&page=0
Met code VP5013 50% korting op alles!!!
Oh das wel heeeel aantrekkelijk zeg!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:07 schreef Gerberaatje het volgende:
Als iemand nog een manduca zoekt.. Ik heb er net een gekocht voor 49,50 incl verzenden...
Hier: http://www.kadolis.com/se(...)query=Manduca&page=0
Met code VP5013 50% korting op alles!!!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |