abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123478737
Zwangerschap & geboorte

22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
14 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
18 april: _Wolk82_ (meisje)
18 april: Piekie81 (jongetje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
04 mei: Spi 4rit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
09 mei: twentemeisje (jongetje)
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
***07 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76 (meisje)
29 juni: winski05 (papa)

31 juli: Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor*** (jongetje)
16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen
16 augustus: Hilzillah
16 augustus: covie
17 augustus: Laiveneertiekje
21 augustus: Sull

13 september: Kleurdoos
26 september: Spewey
27 september: Ymme
30 september: Zoya83

04 oktober: Blokje.
16 oktober: Frezan
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:06:26 #2
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_123478852
Is er iemand die het verhaal van Asbest Hooligan nog snapt?
Waarom gaan jullie niet gewoon samen in het flatje met ligbad die baby verwelkomen dan?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_123478853
Waar Bla erbij komt!! Welkom!!

Asfalt, klinkt als een betere woning en dat is natuurlijk heel fijn voor je vriendin! Maar waarom woon jij daar niet?
Home is where the O+ is...
pi_123478872
Fieder, heel veel succes en sterkte morgen!
pi_123478906
Gefeliciteerd. Bla.! Wat leuk!
Succes Finder.!

quote:
[img]http:i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Waarom gaan jullie niet gewoon samen in het flatje met ligbad die baby verwelkomen dan?
uhh nee.. Ik begrijp er de ballen van.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_123479013
Blijkbaar is asfalt het probleem.
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:09:16 #7
176471 oh-oh
pi_123479048
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:08 schreef Ticootje het volgende:
Blijkbaar is asbest het probleem.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_123479088
Waarom maken jullie je er allemaal zo druk om?

Echt, laat die man...
pi_123479157
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:09 schreef LadyBlack het volgende:

Echt, laat die man...
Wij kennen asfalt langer dan vandaag. Ik denk dat dat het is...
pi_123479174
quote:

Echt, laat die man...
het heeft niks met Z&G te maken... Meer iets voor R&P
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_123479269
Ik vind het gezeik op hem minstens net zo een topicvervuiling als zijn verhalen. Wat LB zegt idd.
pi_123479326
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef oh-oh het volgende:
asfalt is volgens mij een beetje beperkt in verschillende opzichten.
geloof ook dat hij nu voor de 4e keer gaat verhuizen binnen 3 jaar ofzo.
en elke keer is de woning helemaal top als hij erin gaat. wanneer hij weggaat blijkt t een baggerzooi.
pi_123479330
Ja maar door alle lurkers hier die erop ingaan raakt het topic er alleen maar voller van! ;)
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:13:45 #14
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123479350
Een voordeel, zijn vriendin gaat bijna bevallen als het goed is. :+
pi_123479371
quote:

Echt, laat die man...
Omdat het verhaal steeds vager wordt. Ik begin me zo langzamerhand af te vragen wat er nog meer speelt. Het gaat echt niet alleen om een woning of wat beesten als jeugdzorg je pas geboren baby uit huis plaatst.

Dus ik vraag me af, nu er dus op papier wordt voldaan aan voorwaarden van jeugdzorg, of de situatie inderdaad dusdanig bedreigend is dat er hier sprake is dat de baby inderdaad in een onstabiele en onveilige omgeving terecht komt.
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:14:02 #16
176471 oh-oh
pi_123479375
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:13 schreef gomi het volgende:

[..]

asfalt is volgens mij een beetje beperkt in verschillende opzichten.
geloof ook dat hij nu voor de 4e keer gaat verhuizen binnen 3 jaar ofzo.
en elke keer is de woning helemaal top als hij erin gaat. wanneer hij weggaat blijkt t een baggerzooi.
Oh zit ie niet meer in dat huis wat al die fokkers helemaal voor hem opgeknapt hebben dan?
( Groucho Marx )
pi_123479413
We zouden het eerst zo doen maar dit appartement vonden we bij toeval , nu gaan we met zijn 3en straks in het apartementje
Dus al met al alles is gewoon klaar nu
net mooi huisje morgen er in
alles staat er al bijna
huisje was gewoon het probleem
eerdere huisje was perfekt wat opgeknapt was , maar klein
2e huisje waar wij vanuit daar naar toe zouden is door de makelaar zijn fout en streken niet door gegaan
1e huisje had ik al opgezegd ivm dat ik een huurcontract had er van van dit 2e huis
toen heb ik met spoed het 3e huisje geregeld 10 dagen voor ik zonder huis kwam te zitten
was al een jaar bezig met proberen te verhuizen uit deze bouwval ,maar het wou niet vlotten
en nu wel
de zwangerschap en worden was ook niet gepland dat lag wat verder in de toekomst in de planning,nu begonnen ze moeilijk te doen over het huis en zorgen te maken.
dat is nu klaar nu staat niets meer in de weg hier
het was niet zo dat ik gepland 3 x verhuizen wou,gewoon 1x verhuizen omdat we hier alles hebben ipv in een stil dorp
dat liep anders niet iedereen heeft geluk
nu kunnen we wel alles op orde hebben en goed en ook laten zien

[ Bericht 37% gewijzigd door asfalthooligan op 28-02-2013 22:24:52 ]
pi_123479504
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:14 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh zit ie niet meer in dat huis wat al die fokkers helemaal voor hem opgeknapt hebben dan?
nee, daar is hij uit weggegaan omdat hij een ruimere woning kreeg. bleek alleen een wietplantage te zijn geweest. was dus vrij bagger.
daarna naar die woning waar hij nu zit volgens mij. kan ook dat er nog een woning tussen zat hoor
pi_123479520
En opeens is er geen vuiltje meer aan de lucht?

Wanneer komt het boek uit?
pi_123479818
Jeukende plek onder je borsten daar waar je ribben beurs zijn... sound familiar? Opgespannen huid ofzo?

Ik vind het zo'n naar gevoel :X
pi_123479845
Dat boek _O-

LB ik heb dat gevoel nu op een heel groot deel van mijn buik en de andere helft is bijna gevoelloos.. Voelt ook alsof de bewegingen van de mini gedempt worden. Maar masseren met olie helpt bij mij wel bij de gespannen huid!
pi_123479889
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
Jeukende plek onder je borsten daar waar je ribben beurs zijn... sound familiar? Opgespannen huid ofzo?

Ik vind het zo'n naar gevoel :X
Jah, alsof je huid oprekt ofzo?
pi_123479900
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Omdat het verhaal steeds vager wordt. Ik begin me zo langzamerhand af te vragen wat er nog meer speelt. Het gaat echt niet alleen om een woning of wat beesten als jeugdzorg je pas geboren baby uit huis plaatst.

Dus ik vraag me af, nu er dus op papier wordt voldaan aan voorwaarden van jeugdzorg, of de situatie inderdaad dusdanig bedreigend is dat er hier sprake is dat de baby inderdaad in een onstabiele en onveilige omgeving terecht komt.
Hij en zijn vriendin werken op een sociale werkplaats. Misschien is dat alleen al een puntje van jeugdzorg om ze in de gaten te willen houden.
Totaal niet denigrerend of zo bedoelt, maar kan me zo indenken dat het er iets mee te maken heeft.
pi_123479936
open een eigen topic puhlease
pi_123480023
Whoopwhoop, it's the sound of the puhlease.. :7

Sorry :@
pi_123480170
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef Suikertante het volgende:
Dat boek _O-

LB ik heb dat gevoel nu op een heel groot deel van mijn buik en de andere helft is bijna gevoelloos.. Voelt ook alsof de bewegingen van de mini gedempt worden. Maar masseren met olie helpt bij mij wel bij de gespannen huid!
Ja, gevoelloos ook, nasty he??

Ik zal straks ook ff smeren, dat vergeet ik echt de hele tijd... Als ik om de week een keertje creme op mn buik smeer is het veel :')
pi_123480316
Ik vergeet het steeds vaker, maar als het dan zo voelt dan doe ik het gauw weer! En ja die gevoelloosheid vind ik ook niet zo lekker. Heb het vandaag ook vaginaal :@
pi_123480344
Even on topic: hoera voor de nieuwe streepjes!

Fieder veel succes! Zet m op!

Jeuk rond ribben herken ik wel..volgens mij idd opgespannen huid.
pi_123480382
Oh dat lijkt me ook eh... apart Suiker :o
pi_123480551
Ja en het voelt ook alsof alles opzwelt. En ik kan het zelfs met een spiegel niet goed meer zien. Dus mijn vriend gaat straks maar met een zaklamp op onderzoek :D
Romantisch he O+ :')
pi_123480623
:D
pi_123480742
oke, ik prefereer asfalts verhalen
pi_123480783
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:35 schreef Kleurdoos het volgende:
oke, ik prefereer asfalts verhalen
_O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_123480877
_O-
pi_123480914
KD jij vaginale hooligan :(
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:37:41 #36
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123480926
Ik dacht even 'lees ik dit nu goed?'

:Y _O-
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:38:13 #37
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123480958
Vaginale hooligan :') dat zag ik ff voor me en dat zag er heel apart uit :')
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_123481007
Hier ook buikjeuk en strakke huid. Heb het vooral als ik een groeispurtje heb voor mijn gevoel. Voelt niet lekker nee.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_123481010
Suiker _O-
pi_123481114
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier ook buikjeuk en strakke huid. Heb het vooral als ik een groeispurtje heb voor mijn gevoel. Voelt niet lekker nee.
Ik vind het nu vooral irritant omdat ik de halve dag mn hand op mn ribben moet drukken voor wat verlichting, doet echt zeer anders :X maar op zo'n jeukende, dove huid is dat niks prettig :{
pi_123481181
Ik snap geen kont van die zoab-verhalen. Kan er ook niet zoveel mee. Hoop vooral dat het kind het (toch) goed krijgt.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_123481254
Ik zie m zo de grotten afspeuren met grootlicht, en zo'n helm met lampje op zijn hoofd, pikhouweel in zijn hand.. zoekend naar een opgezwollen poes..

visuele instelling.
got it
pi_123481337
Omg KD... Mental image...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_123481448
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap geen kont van die zoab-verhalen. Kan er ook niet zoveel mee. Hoop vooral dat het kind het (toch) goed krijgt.
_O- _O_
pi_123481490
Nou zó moeilijk is ie nou ook weer niet te vinden hoor!
pi_123481497
Ik ga naar bed nu; de voorlopig laatste keer dat ik vroeg naar bed moet om de volgende ochtend voor mn werk vroeg op te staan O+ *O*
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:51:42 #47
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_123481724
nog een paar jaar en dan mag je elke ochtend vroeg op :P
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:55:47 #48
381212 Gulara
From the future
pi_123481964
Hallo!

Meld! Met baby in buik en niet verhuisd. *)

Op wat kramp na gebeurt er hier weinig.

Fieder wat vervelend dat je zo ziek bent joh! :* Hoop dat je je snel beter voelt en dat je jongetje lekker bij jou mag blijven.

Ik las een lief berichtje van suiker en vriendin over de naam. O+

En verder las ik nog heel veel meer, maar helaas waren de laatste pagina's verhuisgerelateerd en ben ik de helft dus weer kwijt. :( Asfalt, ik vind het prima dat je hier wilt meepraten. Maar zo langzamerhand gaat het niet meer over de zwangerschap. Ook andere mensen hebben vast naast de zwangerschap nog andere (stressvolle) dingen die spelen. Maar dit forum is groot genoeg om dat ergens anders kwijt te kunnen. (just my two cents...)

Dan kan ik als hoogzwangere met geheugen van een goudvis tenminste fatsoenlijk reageren op iedereen.
pi_123481969
Ik vertrek ook met zaklamp richting bed *;

(Goedemorgen Gulara!)
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:58:40 #50
381212 Gulara
From the future
pi_123482120
Oh ja, er waren nog twee verse zwangeren:

Welkom

Sharpdressedman *O*

&

Blabla *O*

Slaap lekker suiker! :z
pi_123482150
Asfalt, fijn dat het nu opgelost is en ik hoop dat jullie je nu lekker kunnen richten op jullie gezinnetje!

Suiker, LB en XM, klinkt naar!
Enne, Suiker, ik wens je vriend succes ;).
pi_123482159
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:51 schreef RockabeIIa het volgende:
nog een paar jaar en dan mag je elke ochtend vroeg op :P
Daarom ook dat 'voor mn werk' erbij oO<

Ik ben me er van bewust dat ik als avondmens straks genadeloos screwed ben elke ochtend ;( :')
pi_123484639
Fieder, wat een schrik! Hopelijk knap je snel wat op en kunnen ze gericht handelen. Succes morgen met de inleiding en ik hoop dat je kindje gewoon lekker bij jou op zaal mag blijven.

SDM gefeliciteerd *O*

Bla_bla gefeliciteerd *O*

LB, ik doe met je mee! Ook hier morgen de laatste werkdag *O* en dan lekker verlof.
Heb al een lijstje liggen met wat ik nog wil/moet doen, maar dat was vooral om rust in mijn hoofd te creëren.
Gisteren de kaartjes besteld, dus nu wachten op de eerste digitale proefdruk. Best spannend!

Vanmorgen wezen babysnuffelen bij Inca O+ oh mán hoe heerlijk was het om zo'n klein, mooi prulleke te zien en ook nog even vast te houden! Dat de mijne er niet spontaan uitrammelde is een godswonder!

Daarna doorgeraced naar de verloskundige voor controle. Alles goed, maar ze kon van de ligging geen chocola maken :?
Over het algemeen is zusje een dwarse tante en heb ik regelmatig haar hoofdje in mijn handen (blijft bizar, echt zo'n bolletje wat ik dan vast heb), dus kan ik precies zeggen hoe ze ligt.
Maar ik zei vanmorgen tegen Inca ook al dat ik het even niet kon zeggen hoe ze lag.
Dus......volgende week woensdag een extra echo om de ligging te bepalen. Ik heb gelijk maar even doorgevraagd naar het beleid rondom geplande keizersnedes, aangezien zusje over het algemeen in stuit ligt. Beleid is dan dus ks plannen in de 38e week. Das al heul snel! Maar ik ga nog steeds voor een draaikontje die goed komt te liggen en waarbij ik normaal beval.

Oh, en namen.....ik merk dat ik bijbelse namen ook vaak heel mooi vind. Helaas zijn sommige namen dan weer heel populair, wat ik jammer vind, maar dat zou me niet heel erg tegen houden. Zo vind ik David en Levi heel mooi. Maar ook Hannah en de naam van de dochter van Bitterend vind ik mooi, hoewel die laatste niet bij ons past.
Oh enneh.....onze oudste heet Eva,, zegt genoeg toch :P
pi_123485231
Bla! gefeliciteerd!! wat leuk O+ O+ *O* *O* Nog zo'n mooierd <3

Fieder wat een schrik zeg, succes met de inleiding.

Gulura pffrt... kun je niet gewoon vast een beetje meepersen? :+
:)
pi_123486034
Succes morgen Fieder. Hoop dat het allemaal een beetje meevalt!

SDM & Bla gefeliciteerd met de streepjes!!
  vrijdag 1 maart 2013 @ 00:15:40 #56
381212 Gulara
From the future
pi_123486419
Danic morgen lekker verlof, fijn!

Ik denk dat meepersen niet het gewenste resultaat gaat hebben. :')

Onze naam staat ook al heel lang vast. Komt (8> van de week aan met de opmerking of het toch wel echt de leukste naam is. :( o|O Gelukkig kan ie slecht liegen en zag ik dat het een grapje je was. Maar echt hoor! }:|
Het is geen top 20 naam, en voorwaarde was ook dat het tweetalig fatsoenlijk (en het liefst een beetje hetzelfde) uitgesproken kon worden. Wat anderen er van vinden vind ik niet zo heel belangrijk. Wij zijn er blij mee.
pi_123488212
Zijn dit nu zwangerschaps cravings? Om 01.15 niet meer kunnen slapen omdat je trek hebt in een stokbroodje met roomboter en ham? (Wat ik natuurlijk niet in huis heb)
pi_123489333
Bedankt voor de lieve welkoms enzo :)

Vanmorgen dacht ik, zometeen even checken of ik dit niet gedroomd heb..maar toen kikte de misselijkheid in en dacht ik "nou ik heb dus niet gedroomd" :D

Ben bij D nooit misselijk geweest dus dit is nieuw, ben benieuwd of de rest van de zwangerschsp er wel op gaat lijken, zou tof zijn want dat waren peanuts

Fieder succes!
Danic al met verlof, fijn zeg..geniet er van :)

En wat namen betreft..tja we hadden al jaren DE meisjesnaam...maar manlief heeft een paar nieuwe op de tafel gegooid. Nja we hebben in elk geval dezelfde smaak dus komt goed
pi_123489378
Bla! Nog steeds zwanger! O+ Gauw wat eten helpt als je net wakker wordt. Hier is de misselijkheid sinds een week weer terug, maar eten helpt gelukkig.

En Danic, wanneer kun je de proefdruk verwachten? Spannend hoor!

Ik ga opstaan, om 9 uur liggingsecho..
pi_123489428
Ja het is inderdaad bijna weg na wat gegeten te hebben :)

Lag ie nog niet goedom dan? Of is dat standaard (sorry nog niet zo op de hoogte van iedereens status ;))
  vrijdag 1 maart 2013 @ 07:54:48 #61
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_123489429
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:40 schreef danic het volgende:
Zo vind ik David en Levi heel mooi
Oh enneh.....onze oudste heet Eva,, zegt genoeg toch :P
Ben jij mij¿ Dat waren ook namen in mijn top.
Maar vond David naast Eva net te bijbels.
En Levi is de zoon van hele goede vrienden.
pi_123489596
Fieder succes!!!! :*
pi_123489652
Bla :D Lekker genieten van de misselijkheid ;)

Fieder, succes vandaag meis :* Hoop dat je je iig iets beter voelt.

Succes bij de liggingsecho suiker!
pi_123489726
Bla, onze VK laat dat altijd doen, maar toevallig gaan ze bij mij ook even kijken of de placenta er goed bij ligt. In het begin van de zwangerschap lag ie voor de uitgang, maar de kans is groter dat hij nu goed ligt dan dat hij nog steeds voor de uitgang ligt. Toch fijn om het straks zeker te weten :)

Oja, voor de geïnteresseerden (haha), zaklampexpeditie had geen afwijkende resultaten tot gevolg! :)

En Fieder, heel veel succes vandaag, en tegelijk beterschap! Hoop dat het meevalt en je je kleintje gewoon bij je mag houden!
pi_123489825
Heel veel succes vandaag Fieder! :*

Suiker ook succes!
pi_123489870
Hilz, heel bekend ja! Ik heb dat met cornflakes...

Bla, blij dat eten helpt!

Suiker, fijn dat er niets afwijkends is maar wel gek dat het zo voelt. Hoop dat de kleine man goed ligt al!

Fieder, succes vandaag!! Alles gaat vast goed met jullie!
pi_123489997
12 weken vandaag O+
pi_123490009
O en cravings, fruit, veel,snoeptomaatjes, patat/kroket/bitterballen en broodjes pure hagelslag en idd, cornflakes/ricepops,honeypops..
pi_123490067
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:52 schreef Kleurdoos het volgende:
12 weken vandaag O+
Kijk, dat is een mooie mijlpaal *O*

9 weken hier :)
pi_123490231
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:53 schreef Kleurdoos het volgende:
O en cravings, fruit, veel,snoeptomaatjes, patat/kroket/bitterballen en broodjes pure hagelslag en idd, cornflakes/ricepops,honeypops..
Ik heb ze ook allemaal gehad :D. Het lijkt sinds 15 weken iets beheersbaarder te worden, al móét ik nog steeds op bepaalde momenten bepaald voedsel :D
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:08:03 #71
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123490236
Fieder, heel veel succes vandaag!! ;)

Cravings, ik eet graag beschuiten, met muisjes/kaas/jam, roggebrood soms ook erg zin in. Terwijl ik dat beide normaal niet zo vaak eet. Graag verse jus, heel graag verse groente.
Wat ik niet eet als ik zwanger ben is ei en brie lust ik ook opeens niet. Vlees eet ik veel minder en lang niet alles momenteel.

Geen rare dingen dus eigenlijk, vorige zwangerschap ook niet echt gehad, pas de laatste paar weken, toen ging ik aan komkommers en wortels, en best veel. :+
pi_123490252
En wat cornflakes betreft... Koop niet de goedkoopste variant omdat je er toevallig zo veel van eet - gatver :(
pi_123490311
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:56 schreef Blokje. het volgende:

[..]

Kijk, dat is een mooie mijlpaal *O*

9 weken hier :)
Ook mooi :Y had hem deze week 2x :+
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:16:51 #74
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123490439
Bla, gefeliciteerd! *O*

Fieder succes! :% :%
pi_123490695
Gefeliciteerd met de streepjes en de misselijkheid Bla! De enige misselijkheid waar je blij van wordt.. (nou ja, relatief dan)
En ook streepjes voor SDM!

Fieder, succes vandaag!! Hoe is het nu met de koorts?

30 weken hier! Mooi rond getalletje... (nog maar een maand tot m'n verlof... aargh!)
pi_123490836
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:31 schreef Suikertante het volgende:
Bla, onze VK laat dat altijd doen, maar toevallig gaan ze bij mij ook even kijken of de placenta er goed bij ligt. In het begin van de zwangerschap lag ie voor de uitgang, maar de kans is groter dat hij nu goed ligt dan dat hij nog steeds voor de uitgang ligt. Toch fijn om het straks zeker te weten :)
Ah zo, ja dat is wel even fijn om vooraf te weten ja :) ben benieuwd of hij nu weg is oor de uitgang dan. Wist niet dat dat ding zich nog kom verplaatsentijdens de zwangerschap.

12 weken voor kd *O* dat is toch wel een mijlpaal :)
En ook een *O* voor de 9 voor blokje en de 30 voor shandaly ;)

Het enige dat me tot nu toe op viel qua eten is dat ik ineens van pittig hou...normaal is dat niet mijn ding
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:36:51 #77
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123490847
Bla gefeliciteerd *O* *O*

Fieder suc6 :% :%
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:04:03 #78
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123491434
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bla gefeliciteerd *O* *O*

Fieder suc6 :% :%
Crap, nou ja ik kon toch wel uit de kast komen :+ Ik ben Zoya83 *)
pi_123491491
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:04 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Crap, nou ja ik kon toch wel uit de kast komen :+ Ik ben Zoya83 *)
Ik dacht al, deze ken ik nog niet _O-

Leuk, uit de kast! *O*
pi_123491626
Haha ik zat ook al te kijken! Ik kende je niet, maar dat laat uit de kast komen vind ik altijd erg verwarrend dus ik ben ook blij *O*

Echo was goed! Straks meer (+foto)
pi_123491682
Gefeliciteerd met de streepjes! *O*

En de mijlpalen! *O*

En mijn 26 weken! *O*

En de rest! *O*
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:15:45 #82
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123491722
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:06 schreef Blokje. het volgende:

[..]

Ik dacht al, deze ken ik nog niet _O-

Leuk, uit de kast! *O*
Wanneer heb jij je echo? Toch ook snel?

Suiker fijn dat de echo goed was *O*
pi_123491947
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:11 schreef Suikertante het volgende:
Haha ik zat ook al te kijken! Ik kende je niet, maar dat laat uit de kast komen vind ik altijd erg verwarrend dus ik ben ook blij *O*

Echo was goed! Straks meer (+foto)
Echofoto's *O* Fijn dat het goed was meis!

Bubseltje (dat is wel even wennen!), ik mag a.s. woensdag (eindelijk!)..
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:36:25 #84
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123492195
Nog een paar daagjes wachten gelukkig. Ik weet alleen niet wanneer ik weer een echo krijg :').

Dus ik ga de volgende keer controle maar wel met een volle blaas _O-
pi_123492582
Vanochtend bloed laten prikken, kon helaas niet bij de lokale prikpost omdat er ook bloed voor de combinatietest nodig was dus mocht ik met peuter naar Harderwijk.

Ik had weer eens niet goed gelezen en was in de veronderstelling dat ik nuchter moest zijn dus kotsmisselijk
die kant opgereden, hoefde dat niet.... argh Doosch! :')
pi_123492637
*O* Bijna verlof voor LB en Danic!

*O* 12 weken voor Kleurdoos!

*O* 9 weken voor Blokje!

*O* 30 weken voor Shandaly!

*O* 26 weken oftewel een halfjaar voor L-E!

*O* Bubseltje uit de kast!

:% :% Zet hem op vandaag Fieder, heel veel succes! Dat je maar snel met je eigenste jommetje mag knuffel O+

*O* Goede echo voor Suiker!
pi_123492869
Even een hart onder de riem voor Fieder, zet hem op vandaag!
Vanmiddag weer naar het ziekenhuis fietsen, dit maal voor een preoperatief gesprek. Mini hier merkt dat er wt op komst is, is de laatste dagen erg bezig met haar pop als babybroertje.
Mijn man stond vanochtend te dansen ' het is maart, de geboortemaand van onze zoon'! En Ik kon alleen maar denken ' ow ja, hij mut der ook nog uit...'
pi_123494452
Een *O* voor alle mijlpalen en goede echo's! Ook voor mezelf, want net een knippertje gezien van 7.2 wk! O+

Wel 4 dagen teruggezet, maar dat kan volgens mij nog veranderen met de termijn echo over 3 weken.

Fieder en andere LLM, sterkte en succes!
pi_123494486
Wat fijn Jipster, een mooie echo!

Klinkt lief milka, hoe je grote kleine er al mee bezig is :)
  vrijdag 1 maart 2013 @ 11:55:53 #90
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_123494589
Wat fijn Jipster!

Fieder daar ga je!!! Heel veel succes! :%
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_123494615
Ola ola, daar ben ik weder!
Wat een mijlpalen zeg! KD, Blokje, Shandaly, L-E en Jipster, hoera! *O*
En ook voor Milka :)
En natuurlijk Fieder, die wordt ingeleid. Ook best wel een mijlpaal ;) *O* :%
Spewey, hoop dat jij intussen lekker zit te vreten :D

De echo was echt heel leuk. De placenta ligt goed, hij ligt goed (en laag, plet inderdaad mijn blaas), hij heeft lange benen en grote kolenschoppen, weegt al meer dan 2 kilo en we zagen zijn haar wapperen! De echomevrouw vond het ook indrukwekkend lang haar, dat hebben we dan ook uitgebreid bewonderd ;)

De foto's worden wel wat minder duidelijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb ook nog een echoladder gemaakt, want dit was waarschijnlijk de laatste echo O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123495039
Wow mooie plaatjes suikertante! En die ladder ook, erg leuk!

Cravings heb ik wel, knapperbolletjes, redband pretmix :7 en vooral veel fruit.
pi_123495169
Dank je! Knapperbolletjes? Bedoel je van die balletjes voor in de soep?
pi_123495207
Jipster wat fijn! *O*

Wat een leuke ladder, Suiker! Prachtig ook die eerste ring <3

Cravings? Alleen fruit, echt alle soorten! :Y) Van vet ga ik bijna direct over m'n nek en het kotst niet lekker dus de snackbar zal ik voorlopig niet bezoeken :D
pi_123495236
Suiker O+ Wat een mooie foto's! Die ladder is echt heel erg gaaf! Nu nog eentje van uit de buik O+

*O* Een knippertje voor Jipster!
  vrijdag 1 maart 2013 @ 12:21:33 #96
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123495240
Jipster een knippertje *O*

Suiker mooie plaatjes O+
pi_123495279
Fijn Jipster :Y

En mooie plaatjes Suiker. Fijn dat je placenta inderdaad goed ligt
pi_123495292
*O* Voor de mijlpalen, inclusief die van mij, 31 weken. Ik heb het gevierd met uitslapen want ik werd pas 12 uur wakker :@ en ik heb geen vrij vandaag...

Gave echo foto's suiker! Maar al 2kg!? En ik dacht dat ik er straks een groot kind uit moest gooien :D
Sarcasme. Herken het.
pi_123495311
Gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangere en alle mijlpalen!

Knapperbolletjes moest ik ff googlen hoor, hoe kom je er op... hier geen enkele craving te ontdekken. Meer zin in drop, maar dat komt er weer niet van om te gaan eten, dus dat telt niet denk ik.

Suikertante wat heb je de echo's mooi gerangschikt!
pi_123495421
Wow Suiker, hoe gaaf om te zien! Die sprong van 6 naar 13 weken :o!
  vrijdag 1 maart 2013 @ 12:27:39 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_123495428
Gefeliciteerd Bubseltje! *O*
En Jipster ook met jullie knippertje! *O*
pi_123495519
Spirit volgens de echomevrouw was het ietsje zwaarder dan gemiddeld, ze zei dat normaal tussen de 1700 en 1800 gram zou zijn.
En ze zei ook nog dat ik me geen zorgen moest maken, want het zat vast in de lange benen en die hoef je er niet uit te persen :+
pi_123495851
Ow dat valt idd wel mee dan :) Jeetje ik had me niet gerealiseerd dat we al zulke dikkerdjes hadden :@
Sarcasme. Herken het.
pi_123495888
Wel fijn he, is alvast twee kilo die je er niet zelf vanaf hoeft te werken straks! Plus een halve kilo vruchtwater, blijft er nog maar eh... 11 kilo over :') (bij mij dan)
pi_123495972
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:30 schreef Suikertante het volgende:
Spirit volgens de echomevrouw was het ietsje zwaarder dan gemiddeld, ze zei dat normaal tussen de 1700 en 1800 gram zou zijn.
En ze zei ook nog dat ik me geen zorgen moest maken, want het zat vast in de lange benen en die hoef je er niet uit te persen :+
ik maak kinderen met enorm dikke/grote koppen en ik kwam er makkelijk vanaf, zonder scheuren en in totaal 10 minuten persen voor 2 stuks. en sliertebenen!
pi_123496039
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:42 schreef Suikertante het volgende:
Wel fijn he, is alvast twee kilo die je er niet zelf vanaf hoeft te werken straks! Plus een halve kilo vruchtwater, blijft er nog maar eh... 11 kilo over :') (bij mij dan)
* handje geeft
Sarcasme. Herken het.
pi_123496115
Kun je nagaan KD! Ik hoef alleen maar te niezen! O+
pi_123498316
Jipster een knipper
Suiker mooie plaatjes! En tof die ladder.
Zoya/ bubseltje :D :W
KD mooie mijlpaal *O*
En natuurlijk de andere mijlpalen *O*
Bla en SDM gefeliciteerd!

Ff updateje :)
Ik werd vannacht om 4 uur heel beroerd wakker, helemaal aan t bibberen en overal pijn. Pas rond 12 u vanmiddag voelde ik me weer beter, nu gaat t ff heel lekker. Hoop dat t zo blijft.
Mn baarmoedermond was nog niet helemaal ready, dus er is n pilletje ingebracht. Niks gedaan. Nu t tweede pilletje, rond 4 u weer kijken. :Z
Kortom: voorlopig geen baby :)

Zijn er nog ervaringsdeskundigen met goed advies qua inleiden? Dingen waar ik op moet letten ofzo?
Batsen en deobussen even niet graag :+
  vrijdag 1 maart 2013 @ 13:54:04 #109
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_123498612
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 13:47 schreef Fieder het volgende:

dankje en _O-
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_123498667
Fieder, klinkt als een rotnacht, fijn dat je je nu beter voelt! Ik heb geen tips, volgens mij kun je niet zoveel doen behalve ontspannen?
pi_123498731
quote:
Jipster een knipper
KD mooie mijlpaal *O*

Ik werd vannacht om 4 uur heel beroerd wakker, helemaal aan t bibberen en overal pijn. Pas rond 12 u vanmiddag voelde ik me weer beter, nu gaat t ff heel lekker. Hoop dat t zo blijft.
Mn baarmoedermond was nog niet helemaal ready, dus er is n pilletje ingebracht. Niks gedaan. Nu t tweede pilletje, rond 4 u weer kijken. :Z

Zijn er nog ervaringsdeskundigen met goed advies qua inleiden? Dingen waar ik op moet letten ofzo?
hoe bedoel je waar je op moet letten?
  vrijdag 1 maart 2013 @ 13:57:00 #112
381212 Gulara
From the future
pi_123498748
quote:
Jipster een knipper
KD mooie mijlpaal *O*

Hoop dat je je inderdaad beter blijft voelen. :* En dat het tweede pilletje z'n werk gaat doen. *O*

Verder geen advies.
pi_123498897
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 13:56 schreef mignonne het volgende:
hoe bedoel je waar je op moet letten?
Tja dat weet ik niet zo goed eigenlijk :P misschien bepaalde houdingen die de ontsluiting bevorderen? Of dingen die je achteraf liever anders had gehad...
pi_123499286
:P

ik ben niet ingeleid dus kan daar niets over zeggen.
Ontspanning is key zoals bij alle bevallingen, maar met een inleiding heb je wel een beejte een handicap.Rust veel en goed nu het nog kan, van weeën word je echt wakker, de diepe ontspanning van slaap kan veel voor je doen en je hebt je energie straks nodig.

Sterkte en succes :*
pi_123499504
Stomme vraag misschien, maar hebben meer zwangeren last van zweethandjes? Ik kan mn muis niet eens meer normaal vasthouden -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_123499536
Zweetvoeten op vakantie, heb ik anders nooit!
pi_123499587
Straks weer naar de gynaecoloog. Hopelijk krijgen we wat meer te horen over de keizersnede. En jeetje dr hoofdje zit nu niet meer richting mijn zij maar tegen mijn ribben. *hap naar adem*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:17:35 #118
381212 Gulara
From the future
pi_123499664
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:13 schreef Spirit82 het volgende:
Stomme vraag misschien, maar hebben meer zwangeren last van zweethandjes? Ik kan mn muis niet eens meer normaal vasthouden -O-
Bleef het maar beperkt bij zweethandjes. Ik sta standaard op standje klam. Soms gepaard met natte bovenlip :') en zweet dat in straaltjes vanaf je billen naar beneden stroomt.
Nou zijn de temperaturen wel iets anders, maar ik zweet zeker meer dan normaal. Langer dan een paar minuten bellen is lastig, want dan drijft de telefoon van m'n oor weg. :D
pi_123499729
Ik vind mn zweethandjes ineens een stuk minder erg als ik dat zo hoor gulara :')
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:23:13 #120
381212 Gulara
From the future
pi_123499886
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:19 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind mn zweethandjes ineens een stuk minder erg als ik dat zo hoor gulara :')
Fijn dat ik kon helpen. ^O^
pi_123500110
quote:
Jipster een knipper
KD mooie mijlpaal *O*

Duidelijk aangeven hoe jij de pijn ervaart. Bij mij zaten ze maar te fucken met die syntho omdat ik nog grapjes maakte. Zo ging ik om met de pijn..ipv kermen heel veel stomme grapjes.Je voelt zelf wel of t klopt of niet (denk ik)
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:34:19 #122
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_123500284
Wat KD zegt dus.
Bij mij werden er geen weeën geregistreerd maar ik had best wel krampen in mijn buik. Ik was doodsbenauwd voor de echte weeën; ik vond die krampen namelijk al erg veel pijn doen en dan zouden weeën dus nog meer pijn gaan doen!
Ik vroeg om pijnstilling, de verpleegkundige vond dat een beetje raar want er gebeurde nog niks. Gyn ging de ontsluiting checken. In een krap uur van 4 naar 10cm...

Achteraf ook wel logisch dat er geen weeën geregistreerd werden; ik had helemaal niet van die banden om mijn buik. Niet mijn helderste moment. :')

Gulara! Ben je aan het bevallen? :D

Fieder: Heel veel succes. :*
A grand adventure has begun.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:38:04 #123
381212 Gulara
From the future
pi_123500469
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:34 schreef Keshet het volgende:
Wat KD zegt dus.
Bij mij werden er geen weeën geregistreerd maar ik had best wel krampen in mijn buik. Ik was doodsbenauwd voor de echte weeën; ik vond die krampen namelijk al erg veel pijn doen en dan zouden weeën dus nog meer pijn gaan doen!
Ik vroeg om pijnstilling, de verpleegkundige vond dat een beetje raar want er gebeurde nog niks. Gyn ging de ontsluiting checken. In een krap uur van 4 naar 10cm...

Achteraf ook wel logisch dat er geen weeën geregistreerd werden; ik had helemaal niet van die banden om mijn buik. Niet mijn helderste moment. :')

Nope! :s) Hoewel m'n kind volgens mij wel alvast met z'n handje de weg naar buiten aan het vrijmaken is. :'(
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:39:44 #124
381212 Gulara
From the future
pi_123500535
Oh no! Lig ik net helemaal gesettled in bed... Ben ik m'n water en Rennies vergeten te pakken. :'( :'( :'(
pi_123500666
quote:
Wat KD zegt dus.

_O- :D
lekker ding O+

Fieder, het is overigens normaal dat de synto ongeveer ieder half uur opgehoogd wordt, dus daar moet je niet van schrikken. Geef idd duidelijk je grens aan verder, en als jij pijnstilling wilt, direct om vragen.

Gulara oh noes! Bel je vent op zn mobiel om het te komen brengen! tenzij ie naast je ligt :P hoewel dat ook wel wat heeft
pi_123500728
quote:
Wat KD zegt dus.

Bij Elin had ik de banden in het begin niet strak of goed om mijn buik zitten, zelfde geval, je zag wel heuveltjes, maar heel licht..terwijl ik er al bijna was ;)
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:47:02 #127
381212 Gulara
From the future
pi_123500840
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:42 schreef mignonne het volgende:

[..]

_O- :D
lekker ding O+

Fieder, het is overigens normaal dat de synto ongeveer ieder half uur opgehoogd wordt, dus daar moet je niet van schrikken. Geef idd duidelijk je grens aan verder, en als jij pijnstilling wilt, direct om vragen.

Gulara oh noes! Bel je vent op zn mobiel om het te komen brengen! tenzij ie naast je ligt :P hoewel dat ook wel wat heeft
M'n mobiel ligt naast de Rennies. :') Ik ga nú m'n bed uit walvissen.
pi_123500949
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:47 schreef Gulara het volgende:

[..]

M'n mobiel ligt naast de Rennies. :') Ik ga nú m'n bed uit walvissen.
:D poor you!
beter voorbereiden joh! Ook heul handig om alvast in je systeem te hebben voor als je straks borstvoeding gaat geven misschien. :+ Dat je zeg maar nét je kind ein-de-lijk aangelegd hebt en dat je denkt crap... ik moet plassen }:| en dat daarna je telefoon gaat die natúúrlijk nog op de keukentafel ligt enz. :')
pi_123501320
Suiker, wat een mooie echo's trouwens, dat voetje O+ en Jipster, feli met je knippert O+ ik werd idd ook eerst 2 weken teruggezet, toen een week vooruit en vervolgens weer bijna een week vooruit ;)
pi_123502008
Volgens mij heeft die kleine hier de hik. Ik voel haar overal "tikken" en volgens mij vindt ze het niks want ze is enorm aan het draaien en rommelen. Ik voel de hikkende plekken af en toe ook wegschuiven, zo grappig!
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:23:34 #131
378192 -mandy-
I am who I am
pi_123502467
Voor de nieuwe zwangeren welkom!!!!

Voor alle mijlpalen *O* *O* *O* !

Mooie echo's suiker!

Zou zo graag nog eens lekker slapen 's nachts. Of m'n buik ligt in de weg, of m'n voeten zijn dermate warm dat ik niet kan slapen.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:43:36 #132
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123503283
Suiker, wat een fijne echo plaatjes

*O* Hoezee, voor nieuwe streepjes en voor een knipper!

Ik voel sinds deze week geregeld een klein voetje dat schopt, zo 'pok' tegen mijn buikwand. :D
Ik voel hem al heel veel weken zacht bewegen, maar dat is meer wat woelen binnenin mijn buik.

Zo tof....mijn jommetjesbaby. O+
pi_123507008
*O* voor de nieuwe streepjes.

Suiker wat leuk om die foto's zo onder elkaar te zetten, zo zie je de groei echt goed.

Zweethanden check.

Fieder hoe gaat ie nu bij jou?

(8> is met iets bezig en ik mag niet weten wat, moet op mijn bed blijven liggen :( . Ik ben veel te nieuwsgierig waar die mee bezig is.
pi_123507142
Datum is bekend O+
Eerst de familie even langs voor ik hem hier bekend maak O+
pi_123507471
Tally, nu al bekend, ze zijn er vroeg bij met de planning! Wel fijn dat je het nu al weet!
pi_123507997
Zo, net bij de anesthesist geweest en goedgekeurd voor de ks. Nu alleen nog even bloed laten afnemen volgende week en dan zijn we er klaar voor!

Fieder balen dat het niet opschiet.
Een mooie knipper voor Jipster *O*
pi_123508686
Bla, gefeliciteerd!

Een knipper voor Jipster!

Suiker, wat mooi! Groot al zeg :o

Fieder, wat rot dat het niet wil opschieten. Hopelijk nu al wel :*

Tally, al een datum! Wauw, dan komt het dichtbij :D

Ik heb nog steeds hoofdpijn. Echt niet leuk :(
E.
pi_123509701
Wow Tally, al een datum, gaaf! :D

Suiker, wat leuk om de progressie zo te zien, past mooi bij je buikenreeks ;)

Fieder, ik hoop dat het tweede pilletje z'n werk heeft gedaan en dat alles goed gaat :*

LB en danic: VERLOF!! :D *O* *O* *O*
pi_123509843
De vorige keer kreeg ik het later te weten omdat zij me nog wilde overtuigen van een draaipoging. Met mijn dwarsligger/stuitje en mijn verleden wilde ze niet eens proberen over te halen. Ik heb het ook gewoon gevraagd. We weten dat het een keizersnede gaat worden en wanneer word deze gepland? Nou nu omdat het nu ook in stuit ligt.
Dus nog 6 weken en dan word ik weer mama O+
pi_123512607
Wolk, weet je al wat je vriend aan 't doen was?

Fieder ik ben ook heel benieuwd hoe het met jou gaat! Voel je je nog goed? En komt er al iets op gang?
Of ben je inmiddels lekker in je cocoon terechtgekomen O+

Tally een datum! Spannend joh! *O*
En Milka ook al klaar voor KS! :o

Spark, dat is echt kl*te, hoofdpijn. Ik hoop dat het snel zakt :*
  vrijdag 1 maart 2013 @ 21:59:50 #141
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_123518400
Voor degenen die straks willen gaan dragen, supergoede tip van Gerbera:

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 21:07 schreef Gerberaatje het volgende:
Als iemand nog een manduca zoekt.. Ik heb er net een gekocht voor 49,50 incl verzenden... :o

Hier: http://www.kadolis.com/se(...)query=Manduca&page=0

Met code VP5013 50% korting op alles!!!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_123520171
Wat fijn dat je gewoon al een datum hebt tally!

En milka ook al helemaal klaar ervoor :) volgende week gewoon je babytje al in je armen!

Spark, hoofdpijn sucks

En fieder ik hoop dat er schot in de zaak zit

En wolk weet je al waarom je niet uit bed mocht :)
pi_123521259
Ladyblack!! We hebben verlof *O*
Heerlijk, daar ga ik dus echt van genieten heb ik besloten.lekker's morgens qualitytime met eva, dan van 13.00-16.00 rust (iets voor mezelf of meeslapen met eva), daarna iets in huis en's avonds zitten. Dat is mijn planning :+

Oh, en ik zag net dat de proefdruk gemaild was O+ O+ O+
Echt, ik kan nog 100 van die smiley's neerzetten, want het is echt in 1x goed wat mij betreft. Vriend moet nog ff goedkeuren.....maar zal wel goed zijn denk ik.
Maar zo, met haar naam er al bij......ik werd er gewoon een beetje emotioneel van. Ik wil mijn meisje ontmoeten O+
pi_123521663
LB en Danic verlof! *O*

Gaaf dat geboortekaartje Danic. Toen wij de eerste proef kregen waren we ook meteen verliefd. Ze vroeg nog op en aanmerkingen maar hij was eigenlijk al meteen perfect. Nu nog zo lang wachten tot we hem mogen versturen.

Ik ben ook benieuwd wolk, wat laat je ons in spanning }:| ;)

Mijn hoofdpijn is echt waardeloos ja, heb het al sinds maandag en sinds dinsdag heel heftig. Gelukkig was mijn bloeddruk netjes en de CTG ook goed maar verdorie, het doet pijn! En paracetamol helpt geen ruk :'(
E.
pi_123522888
sparkling, ik heb je een dm gestuurd. :* weet niet of je mobiel zit en ze kunt lezen of niet :)
pi_123523149
Jaaaaaa baby *O* *O* toch nog gelukt, had t niet meer verwacht vandaag!

Toen ik voor mn laatste pilletje ging bleek mn baarmoedermond rijp. Vliezen gebroken en toen ging t als n speer.
Half 5 vliezen gebroken en om kwart over 7 was onze zoon Lucas er. O+
Hij heeft al n beetje gesabbeld aan de borst maar ik vind het nog lastig, ff wennen :)
Omdat t zo snel ging heeft hij niet de nodige antibiotica binnengekregen dus we moeten nog even blijven. Voor nu ziet t er goed uit.

Pff eindelijk O+

Is er nog iemand wakker :+
pi_123523222
woaaaaaaah!!! verse baby!!!!!! *O* *O* *O* *O*
Wat superfijn dat hij er is joh! Dat heb je toch nog rap gedaan!
Prachtige naam, en fijn dat het er goed uitziet voor nu.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 23:50:55 #148
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_123523253
Wiehoewww gefeliciteerd!!! *O*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_123523291
*O*

Gefeliciteerd Fieder en wat een mooie naam! Veel geluk gewenst en dat jullie maar snel op mogen knappen
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 1 maart 2013 @ 23:55:49 #150
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_123523484
Verse baby! *O* Van harte gefeliciteerd met Lucas en wat heb je dat nog snel gedaan!
Lekker genieten nu <3
pi_123523490
We zijn nog wakker hoor Fieder, gefeliciteerd met Lucas!! *O* wat fijn dat het toch nog redelijk snel is gegaan! Hoop dat jij je ook goed voelt :)
  vrijdag 1 maart 2013 @ 23:56:45 #152
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123523526
Oooooh Fieder, gefeliciteerd!!!! *O*

Wat een mooie naam heeft je zoon O+ Snel opknappen allebei en dan lekker genieten!!!
  vrijdag 1 maart 2013 @ 23:58:26 #153
378192 -mandy-
I am who I am
pi_123523613
Fieder gefeliciteerd met je zoon *O* *O* !!!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_123523647
Fieder gefeliciteerd met jullie zoon O+ *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_123523840
Gefeliciteerd Fieder *O* *O*
  zaterdag 2 maart 2013 @ 00:18:02 #156
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_123524330
Fieder van harte met jullie zoon Lucas *O* fijne kraamtijd en lekker genieten hoor!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_123524441
Gefeliciteerd met je zoon!!!
pi_123524552
Fieder van harte met jullie zoon! Lekker genieten nu!
pi_123524776
Even tussendoor.. Ik heb net een nieuw dieptepuntje bereikt: kokhalzen en plassen tegelijk(en niet op de wc :'))
We konden er wel om lachen maar nu loopt dus elke keer het zuur in mijn mond telkens als ik bijna in slaap val. Dan word ik dus wakker en verslik me bijna. Dit wordt een lange nacht zo! Iemand tips?
pi_123524960
Ohh van harte Fieder O+ *O*
Ik schoot er zowaar een beetje van vol!
pi_123525105
Gefeliciteerd Fieder! Dat is nog snel gegaan!
pi_123525355
He getver suiker. Helaas herkenbaar het maagzuur dan he. Ik gebruik de maagzuur middeltjes en als dat niet helpt ga ik half zittend proberen te slapen met extra kussens..leuk is anders.. succes!
  zaterdag 2 maart 2013 @ 01:14:38 #163
381212 Gulara
From the future
pi_123525839
Fieder gefeliciteerd! *O* Wat fijn dat ie toch nog vandaag -gisteren- kwam! Nu lekker genieten. O+
  zaterdag 2 maart 2013 @ 01:17:50 #164
381212 Gulara
From the future
pi_123525901
Suiker wat vervelend. -O- Misschien wat meer rechtop liggen inderdaad. Dat zuur in je mond is zo rot. Heb het zelf gelukkig maar een enkele keer gehad.

En meld. Nog geen tekenen van een naderende baby hier. Eigenlijk ook best lekker geslapen. Vooral de laatste paar uur was ik echt helemaal weg. :Z Ook wel weer eens lekker. ^O^
pi_123527306
*O* Fieder *O* *O* *O* Hij is er!!!
Van harte met je zoon Lucas! :*
  zaterdag 2 maart 2013 @ 04:19:43 #166
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123527934
fieder gefeliciteerd met Lucas! *G* laatste stuk is snel gegaan! Geniet ze!

Suiker :*
pi_123527949
Jaaaaaa Fieder, hij is er! O+ Van harte gefeliciteerd mama ! *O* Geniet ervan en ik hoop dat jullie snel naar huis mogen :*. Hoe gaat het met je koorts?
pi_123528050
Gefeliciteerd Fieder!!
pi_123528076
*O* Gefeliciteerd fieder *O*
Leuke naam ook :Y
pi_123528077
Fieder gefeliciteerd *O* *O* *O* , wat is dat laatste stuk snel gegaan!! Geniet maar lekker van jullie ventje.

Suiker bah dat klinkt niet lekker, bij mij helpt vanille vla, warme melk, rennies en half rechtop zitten.

Mijn (8> is O+ O+ O+ , hij had een babyshower georganiseerd, hele huis vol met vrienden en familie, veel cadeaus gekregen en hij had heerlijk gekookt voor iedereen. Ik mocht helemaal niets doen en heb lekker genoten. Aan het einde van de avond wel helemaal kapot en slecht geslapen maar dat geeft niet, was super gisteravond.
pi_123528079
Wat ontzettend lief wolk! O+

Ow en suiker heb je nog kunnen slapen? Niks zo vervelend als maagzuur. Ik zou ook zeggen, probeer een beetje rechtop te slapen.

Hier gewoon al om half 7 wakker in t weeken, terwijl ik kon uitslapen :')
pi_123528088
Fieder van harte met je zoontje! Hopelijk snel naar huis.

Wolk wat lief van je vriend!
pi_123528121
Fijn he bla bla zwanger zijn, gewoon lekker blijven liggen en anders vanmiddag op de bank nog even een tukkie als je erg moe bent.
pi_123528156
Ow dat kan ik al helemaal niet, s'middags op de bank. En stiekem komt t wel goed uit. Kan ik zo nog naar paardlief, daar had ik eigenlijk geen tijd voor ivm drukke dag
pi_123528183
Fieder gefeliciteerd!! Wat een gave naam, en wat heb je dat snel gedaan *G* *G*
pi_123528230
Meiden bedankt voor de tips. Waren al bekend, maar na een paar missers heb ik toch nog redelijk geslapen vanaf een uur of vier. Nu moet ik eruit want ik moet de hele dag werken.

Wolk wat een lieverd die vriend van jou! En nu lekker bijkomen 😍
pi_123528248
Werkse suiker, ik zag net dat (8> ook al boodschappen heeft gedaan voor de hele week dus ik kan lekker rustig aan doen in huis vandaag O+
pi_123528258
Fieder gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Lucas. Mooie naam!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 08:06:23 #179
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_123528269
Van harte Fieder
  zaterdag 2 maart 2013 @ 08:10:31 #180
35189 Troel
scherp en bot
pi_123528284
gefeliciteerd Fieder!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_123528322
Fieder gefeliciteerd met jullie zoon Lucas!
pi_123528332
Fieder gefeliciteerd met je zoon. Hopelijk mogen jullie snel naar huis. Nu heerlijk genieten.
pi_123528368
Fieder *O* gefeliciteerd!!
Ik vind Lucas een hele mooie naam, zou zo mijn keuze kunnen zijn.

Wolk, wat een lieve man heb jij! Eerst die babyshower en dan ook nog de boodschappen al gedaan hebben. Kun jij lekker van je weekend genieten.

En maagzuur.....wat mij voor de nacht perfect helpt is een rennie innemen voor het slapen. Dan krijg ik er s nachts geen last van.
pi_123528390
Fieder *O* *O* *O* daar is hij dan eindelijk! Gefeliciteerd! Nu lekker genieten van elkaar.

Nu wachten op nieuws van Asfalt * ben benieuwd hoe dat gaat en naar de namen, waarom verwacht ik daar een Damian of een Destiny bij :@ :X *

Wolk wat een lieve man heb jij O+

En idd, volgende week heb ik gewoon ook al een baby! Heel raar maar we zijn er klaar voor!
  zaterdag 2 maart 2013 @ 08:41:52 #185
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_123528436
Gefeliciteerd Fieder, hij is er!!! *G*

Mooie naam! O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_123528511
Gefeliciteerd Fieder!! Mooie naam O+ Hoop dat jullie snel naar huis mogen.
Sarcasme. Herken het.
pi_123528526
Gefeliciteerd met je zoon *O*
  zaterdag 2 maart 2013 @ 08:58:34 #188
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123528531
Fieder *O* hij is er! Goed en snel gedaan joh :)! Geniet van je zoon O+
pi_123528586
Helaas was dit wel de rennie voorbij Danic, denk dat ik er nu toch wat meer op moet gaan letten wat ik eet..
Maar de nacht is beter verlopen dan ik van tevoren had verwacht, dus viel mee! :)

Fieder, ben benieuwd hoe t nu met L gaat! Is zijn temperatuur goed en hoe is jet met jou?
pi_123528620
Fieder, gefeliciteerd met jullie zoon Lucas!! Lekker genieten en bijkomen *O* *O* *O*
Tralalalaaa
pi_123528676
Fieder, gefeliciteerd! O+

Suiker, waar Rennies mij niet helpen doet Gaviscon dat wel. Met name snachts. Had je dat al geprobeerd?
  zaterdag 2 maart 2013 @ 09:23:36 #192
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_123528715
Gefeliciteerd Fieder! Een zoon! *O*
Mooie naam!
A grand adventure has begun.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 09:32:15 #193
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123528802
Fieder gefeliciteerd *O* Mooie naam *O*
pi_123528918
Ja Fieder, daar is hij dan. Gefeliciteerd! En nu kan het genieten beginnen O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_123529039
Jaaaa Fieder! Hij is er eindelijk, gefeliciteerd! *O* *O* *O* mooie naam heeft jullie zoon. Genieten maar!

Suiker, gadverdamme! Ik ben ook al voorbij het stadium rennies en mij helpt het heel erg om alleen nog water te drinken of ranja en na het avondeten helemaal niets meer te eten. En verder dingen waar ik zeker maagzuur van krijg niet meer te eten, ook overdag niet. Maar zelfs dan moet ik nog regelmatig iets nemen ertegen, maar dat helpt dan redelijk. Werkze trouwens!

Mignonne, ik had het net gelezen en wat terug gestuurd :*

Wolk, wat lief van je vriend O+
E.
pi_123529121
Fieder, gefeliciteerd!!
geniet er maar lekker van! *O* *O*
pi_123529223
*O* *O* Van harte gefeliciteerd Fieder!! *O* *O*
  zaterdag 2 maart 2013 @ 10:14:30 #198
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_123529232
*O* fieder van harte gefeliciteerd met lucas *O*
W
Z
E
  zaterdag 2 maart 2013 @ 10:28:36 #199
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123529430
Allereerst *O* voor Fieder! Feli met je zoon! *O* 1-3-13, mooie datum ook :Y.

Verder nog een verlate *O* voor alle mijlpalen van gister en ik zag mooie echo's van Suiker voorbij flitsen. Leuk zo'n overzicht :Y.

Tally een datum, ook fijn :Y.

En wolk! Wat een lieve vriend heb jij :o! Koesteren hoor. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat de mijne zoiets zou regelen. Hij is heel lief, maar romantiek zit niet echt in zn genen :').

Hier geen maagzuurproblemen, kan alles nog eten en heb in mn hele leven 1x een rennie genomen, dus heb geen advies. Sterkte voor de ladies die ermee kampen.

Gister druk geweest met de voorbereidingen voor vandaag. (8> en ik vieren onze verjaardagen vandaag. Hij was vorige week woensdag jarig en ik komende donderdag, dus we vieren het altijd samen. Huis is aan de kant, taarten gebakken, nu alleen nog ff douchen en mezelf mooi maken voor zover dat nog kan, en dan kan het feest beginnen.

Morgen ga ik érnstig in de relax-stand :+.

Fijne dag ladies :W
pi_123529671
Fieder gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! En wat een leuke naam! Hoop dat jullie niet te lang hoeven te blijven!

[ Bericht 0% gewijzigd door Hilzillah op 02-03-2013 11:03:52 ]
  zaterdag 2 maart 2013 @ 11:02:01 #201
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123529949
Wolk, wat een geweldige vriend heb je _O_

XM, veel plezier vandaag! En ook genoeg zitten he! Duvel kan ook taart snijden en koffieschenken enzo ;)

Wij hebben morgenochtend de doop van ons nichtje, ik ben zo benieuwd! Heb dat nog nooit meegemaakt. Zo eerst maar eens een leuk cadeautje regelen :)
  zaterdag 2 maart 2013 @ 11:18:49 #202
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123530233
Fieder van harte!! Dat is nog snel gegaan zeg, jeetje! :* Geniet ervan en hoop dat alles goed is en jullie snel naar huis mogen! O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_123530392
Zie resultaat van een middagje zwemmen met mijn mini broer en zus.

Gaat dit over? :') Misschien een reactie op chloor? Nog nooit eerder gehad of gezien. Weet ook niet of het komt omdat ik zwanger ben...

Vanavond uitvoering van mijn toneelvereniging. Ik zal maar wat vroeger gaan, ik vermoed dat de makeup afdeling wat extra werk nodig zal hebben vandaag.

Wel een grappig detail. Ik speel de hoer :D

Waarom zijn mijn foto's zo groot? Hij is verkleind :@
pi_123530543
Wow Tally, een datum!!! Dat is speciaal om nu al te weten O+

*O* Fieder, daar is hij O+ jullie zoon O+ Gefeliciteerd! En wat is het toch nog snel gegaan!

O+ Wolk, wat lief van je vriend!

-O- Suiker, wat rottig, gelukkig toch nog de nacht doorgekomen...

w/ Gefeliciteerd XM!

Ziet er niet fijn uit Hilzillah, lijkt inderdaad op een chloorreactie, hoop dat het snel wegtrekt! Enne, ook voorzichtig met de makeup eroverheen, dat dat het niet per ongeluk erger maakt enzo :*
pi_123532959
Fieder, wat goed!! Gefeliciteerd!!

Danic en LB verlof, lekker!

Wolk, wat lief!

Hilz, ziet er niet fijn uit nee. Succes vanavond!
pi_123533673
Het jeukt als de neten en als ik lach voelt het alsof de scheuren in mijn gezicht springen. :')
C'est ca. Zal er allemaal wel bijhoren.

Bedankt voor de makeup waarschuwing Bellelena, had ik nog niet aan gedacht eigenlijk.
pi_123535599
Fieder!! Je mannetje is er!! *G* *G* *G* Leuke naam!
Hoe is het nu met jullie? Is bij jou de koorts inmiddels weg? Ben je al thuis aan het genieten?

Getsie Hilzillah, dat ziet er inderdaad vervelend uit. Zou er wel vanuit gaan dat het weer wegtrekt, zal vast een soort van allergische reactie zijn. Alleen op je gezicht of ook elders?
Make-up lijkt me inderdaad niet fijn, misschien anders toch een huisarts/apotheek raadplegen? Misschien hebben ze een zalfje wat de jeuk kan verlichten...

En ik vergeet vast weer een hoop...

We gaan hier zometeen op pad langs bouwmarkten en misschien Ikea enzo voor de volgende stap in de nieuwe babykamer. Keileuk an sich, maar heb vandaag al behoorlijk last van m'n buik en banden en alles in die omgeving, dus ik ga proberen het toch heeeeel rustig aan te doen...
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:35:04 #208
381212 Gulara
From the future
pi_123535714
Ik kom me nog even melden. Ik voel me vandaag minder zwanger dan ooit. Had zelfs het gevoel dat ik wel een radslag kon maken. :') Fijn natuurlijk, maar ik denk wel dat er nog lang geen baby aankomt.

Zal morgen een uitgebreid bijlezen. :z
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:40:24 #209
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123535890
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:35 schreef Gulara het volgende:
Ik kom me nog even melden. Ik voel me vandaag minder zwanger dan ooit. Had zelfs het gevoel dat ik wel een radslag kon maken. :') Fijn natuurlijk, maar ik denk wel dat er nog lang geen baby aankomt.

Opleving voor het begint?! :o :D Geniet nog van je fijne dagje dan!

Hilzillah, dat ziet er niet tof uit -O-

Shandaly, ik benijd je niet :') ik heb regelmatig mn kind dwars door mn buik (en op mn blaas :X ) staan als ik veel loop, en 's avonds dan een bekken aan gort, dus doe maar héél rustig inderdaad!
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:40:51 #210
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123535904
Ohja, en ik vergeet Tally steeds; wat cool dat je al een datum hebt!! Aftellen! :Y O+
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:42:10 #211
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123535938
Ik heb nog een vraagje trouwens; een vriendin van mij heeft haar kindje in stuit liggen, de draaipoging is mislukt, en volgens mij wil ze een stuitbevalling proberen. Gaan ze dan wachten tot het vanzelf begint of zou ze dan ingeleid worden voor de 40 weken?
pi_123537954
Gelukkig alleen gezicht. Denk dat het komt door hormoon pukkeltjes icm chloor en winterhuidje. Zojuist ingesmeerd met uber vette creme en aan makeup mevrouw gevraagd of ze vanavond iets minder wil smeren. Op hoop van zegen :')
pi_123539866
Wij komen net bij de Ikea vandaan :D Gingen voor matrasje maar komen natuurlijk zonder dat en met een hele shitload aan andere dingen thuis waaronder nieuw servies. Ow en voor het eerst deze zwangerschap naar de Mac geweest want ik had ineens zo'n zin in die frietsaus!! :Y)
Sarcasme. Herken het.
pi_123539889
Vanmiddag heel charmant tepelhoedjes gehaald...... :') aangezien mijn oudste mijn tetters ook stuk vrat ben ik nu voorbereid.
Hilzillah, mocht het niet overgaan, even langs de huisarts. Die heeft van die hele vete zalf, bazenspul!
pi_123540104
Huuuuuu milkshake hou's op met die enge posts!! :@
Sarcasme. Herken het.
pi_123540122
Wat doet mijn iPad met mijn posts ;(
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:50:39 #217
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_123541949
Fieder, geweldig! Van harte gefeliciteerd met je kereltje! *O*
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:51:44 #218
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_123542004
Fieder daar is hij dan! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Lucas!
  zaterdag 2 maart 2013 @ 18:00:52 #219
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_123542399
Gefeliciteerd fieder!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_123543512
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:35 schreef Gulara het volgende:

Je wilt niet weten wat voor opleving ik had de dag voor de bevalling..
Ben nog gaan winkelen en de stad in geweest en noem maar op..
Ik kon uberhaupt vanaf week 16 amper lopen en toen de hele dag de stad ineens in :D
pi_123546051
Toi Toi Toi Hilz!

LB, niet zeker, denk dat het beleid verschilt per ziekenhuis?

Hier dagje weggeweest, was super maar voel nu wel m'n bekken! Gelukkig morgen niets :)
pi_123548475
Zo.. dat was me het winkelrondje wel zeg... het 'rustig-aan-doen' staat voor nu en morgen op de planning. Maar we hebben inmiddels alle materialen voor onze custom-made-commode in huis, én een nieuw bed voor Lars, zodat zijn ledikantje naar zijn zusje kan, én - volledig ongerelateerd - een nieuwe bril uitgezocht voor manlief (wordt-ie straks gewoon nóg knapper!) :D
Het was weer een leuke tetrispuzzel bij de Ikea om de boel in de auto te krijgen. Als we ergens onderweg agenten tegen waren gekomen, hadden we een groot probleem gehad, want mijn man had absoluut geen zicht meer naar rechts (ik wel, dus we deden goed teamwerk). Ook de vijfde versnelling en de achteruit kon hij niet echt meer bij, dus dat deed ik ook voor hem op commando... Hebben zo'n lol gehad.. tranen over m'n wangen van het lachen... heerlijk, had ik echt even nodig.

Ik heb geen flauw idee wbt je vraag over die stuitbevalling LB. Geen ervaring mee so far (gelukkig)
pi_123548623
Fieder, gefeliciteerd met je zoon! Hopelijk kunnen jullie snel naar huis!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_123552436
Ik merk dat ik echt zoooo veel mis als ik bijlees op de telefoon. :(

Tally, wat tof, een datum! Ik had het idee dat jij nog niet zo gek ver bent, maar als je over 6 weken mag bevallen ben je dat dus al wel :)

LB en danic verlof *O*

Verder vind ik dat we hier eens aan de slag moeten. Onze slaapkamer moet gedaan, en dan kan er een babyhoekje in komen. En de wieg staat nog 235 km verderop. Ik heb zin om lekker te rommelen met het wiegje en dat soort nonsens, want dat kind valt er al bijna uit ja! Nog maar 14 weken! Dus.

Vriendje begrijpt mijn haast niet zo. Hij is duidelijk niet zwanger. oO<
pi_123552992
Fieder van harte gefeliciteerd met Lucas! *O*

Oh en Bla_Bla_Bla, jou had ik ook nog niet gefeliciteerd met je streepjes! Geweldig! *O*
pi_123556852
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb nog een vraagje trouwens; een vriendin van mij heeft haar kindje in stuit liggen, de draaipoging is mislukt, en volgens mij wil ze een stuitbevalling proberen. Gaan ze dan wachten tot het vanzelf begint of zou ze dan ingeleid worden voor de 40 weken?
Bij ons (Sittard) is het beleid dat je dan ingeleid wordt voor de 40 weken. Het is hier ook standaard dat je een ruggenprik krijgt ivm traag vorderende ontsluiting.
Hier wachten ze niet tot het spontaan begint vanwege risico op een spoed ks. Dan zijn ze liever voorbereid.
  zondag 3 maart 2013 @ 03:42:36 #227
381212 Gulara
From the future
pi_123562844
Zo even fatsoenlijk bijgelezen:

Wolk wat lief van je vriend een surprisebabyshower! O+ Wist je helemaal van niks?

Bla, ik hoop dat je vandaag wel hebt kunnen uitslapen. Want dat is zo fijn! :s)

Milka volgende week al een baby! *O* Dan ga je me misschien nog wel inhalen!

XM hoe was jullie verjaardagsfeest?

Hillzillah dat ziet er inderdaad niet zo goed uit. Hoop dat het een beetje bij is getrokken en dat je optreden geslaagd was. :*
( ;) Voor de clientèle is een goeie huid natuurlijk ook van belang. Kun je veel meer vragen. :P )

Shandaly fijn dat het gelukt is in de IKEA en de spullen in de auto tetrissen klinkt herkenbaar. :P

Spirit, het is toch heel logisch dat je met meer thuiskomt van de IKEA dan de bedoeling was. Ik heb me nog nooit aan m'n lijstje gehouden. :') Goeie tip van de Macfrietsaus. Die gaat op mijn dit-moet-ik-eten-als-ik-in-Nederland-ben-lijstje. ^O^

LE klinkt als nesteldrang. *O* Ik heb daar zelf persoonlijk maar heel weinig last van. :@

En meld. Heb een gat in de dag geslapen. Ben echt de afgelopen nachten een beetje aan het bijtanken. Begin van de nacht is dan een soort shuttlerun tussen bed en wc, maar vroeg in de ochtend dan val ik me toch als een blok in slaap.
Werd vanochtend wel een paar keer gewekt door wat krampen. En het voelt een beetje alsof ik flink ongesteld ben. Dus wellicht gebeurt er toch iets.
pi_123563381
Spannend gulara! Eerst zeggen dat milka je inhaalt en vervolgens over krampen beginnen ;)

Hier eerste wakkernacht. Kruimel lijkt de hik te hebben uitgevonden. Gisteravond en vannacht weer, plus bijbehorende gewoel en geschop en toen kreeg ik honger :@ dus ben maar beschuitje gaan eten :Y) Hopelijk word ik zo wel weer moe want dit schiet ook niet echt op... Is zo vaak de hik hebben trouwens normaal?
Sarcasme. Herken het.
  zondag 3 maart 2013 @ 04:58:12 #229
381212 Gulara
From the future
pi_123563443
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 04:46 schreef Spirit82 het volgende:
Spannend gulara! Eerst zeggen dat milka je inhaalt en vervolgens over krampen beginnen ;)

Hier eerste wakkernacht. Kruimel lijkt de hik te hebben uitgevonden. Gisteravond en vannacht weer, plus bijbehorende gewoel en geschop en toen kreeg ik honger :@ dus ben maar beschuitje gaan eten :Y) Hopelijk word ik zo wel weer moe want dit schiet ook niet echt op... Is zo vaak de hik hebben trouwens normaal?
Ooh dat hikken kan behoorlijk irritant zijn als je wilt slapen. Beschuitjes zijn prijs goed. Hoop dat je nog even lekker kunt slapen. :*

Ja een beetje dubbel inderdaad. Het voelt als menstruatiepijn in buik en rug. Maar hoef niks weg te zuchten of zo. Het suddert gewoon een beetje. Vervelend, maar dat is het dan ook.
pi_123563447
Prijs goed man! Ik ga weer naar bed! Vriend uit z'n slaap houden. Hij moet wel meezwangeren natuurlijk :P
Sarcasme. Herken het.
  zondag 3 maart 2013 @ 05:04:27 #231
381212 Gulara
From the future
pi_123563463
Hmmm vreemde autocorrect. :? Bedoelde 'altijd goed'. :P

Succes met vriend wakker houden. ^O^ Maar hopelijk slapen jullie allebei weer snel.
pi_123563690
Gulara dat klinkt spannend, wel lekker dat je zo lang hebt kunnen slapen.
En ik wist idd van niets, hij vroeg afgelopen maandag wel of we vrijdag iets te doen hadden en of hij de auto mee kon krijgen en door de manier waarop had ik wel het vermoeden dat hij iets voor mij aan het regelen was, maar ik dacht aan een cadeautje of zoiets.
Normaal gesproken is mijn vriend ook absoluut niet romantisch, maar de laatste weken is hij heel erg aan het veranderen O+

Spirit is het gelukt om je vriendje wakker te houden of ben jezelf weer lekker in slaap gevallen?
  zondag 3 maart 2013 @ 07:53:28 #233
381212 Gulara
From the future
pi_123563711
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 07:45 schreef _wolk82_ het volgende:
Gulara dat klinkt spannend, wel lekker dat je zo lang hebt kunnen slapen.
En ik wist idd van niets, hij vroeg afgelopen maandag wel of we vrijdag iets te doen hadden en of hij de auto mee kon krijgen en door de manier waarop had ik wel het vermoeden dat hij iets voor mij aan het regelen was, maar ik dacht aan een cadeautje of zoiets.
Normaal gesproken is mijn vriend ook absoluut niet romantisch, maar de laatste weken is hij heel erg aan het veranderen O+

Spirit is het gelukt om je vriendje wakker te houden of ben jezelf weer lekker in slaap gevallen?
Leuke verrassing inderdaad! O+
pi_123563717
Gulara zo begon mijn bevalling ook, vanaf 12 u smiddags kreeg ik menstruatie krampen en over de dag heen werden die steeds heftiger. Om 23.00 u toen dokter gebeld en om 8.50 volgende dag was ze er ;)
Tralalalaaa
pi_123564222
Fiedertje enorm gefeliciteerd met jullie manneke! Hoop dat je snel thuis mag gaangenieten van je nieuwe gezinnetje en je snel wedr beger bent.

En ik ben benieuwd naar je ervaring!
pi_123564237
Spannend Gulara!

Hier lijkt het net of ik soms al harde buiken heb, maar of dat kan met amper 8 wk zwangerschap?!
  zondag 3 maart 2013 @ 09:44:44 #237
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_123564275
Spannend Gulara!

Gisteren de verjaardag van peuter in de Efteling gevierd, hadden we door het fijne weer vorig weekend een weekje uitgesteld. Hele leuke dag gehad maar ik ben wel rond 21:00 uur in slaap gevallen, de laatste keer dat ik zo vroeg op een zaterdagavond sliep is denk ik wel 27 jaar geleden :D
pi_123564355
Fieder, gefeliciteerd met jullie zoon!

Nieuwe zwangere welkom. :)

Verder raak ik niet bijgelezen. Gisteren verjaardag van onze zoon gehad, 3 jaar alweer. En 's ochtends een mooi kindje op de echo mogen bewonderen. Hij zwaaide naar zijn grote broer :)
Alles is goed! Wel inwendige echo daar het uitwending niet goed te zien was maar inwendig ook niet zo heel duidelijk, kon te maken hebben met litteken weefsel van keizersnede of gewoon dikke pech. Maar het was duidelijk een kindje met armen en beentjes, blijft zo speciaal.

De misselijkheid en het overgeven wordt minder hier, maar ik blijf zo vreselijk moe en slaap ook slecht. Bleh :(
pi_123564472
Gulara, klinkt spannend!!

Jipster, ik had rond de 8 weken harde buiken na het klaarkomen ;). Het kan dus wel!
Trok overigens na een week of 2 wel weg.

Ymme, vervelend die vermoeidheid he! Wel leuk dat je een goede echo had!
pi_123564867
jipster idem hier. VK gaf aan dat t mogelijk is, maar als je er veel last van hebt, je even een urinecheckup moet doen voor evt. blaasontsteking.

en Cwen, idem, maar dan de hele zwangerschap :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleurdoos op 03-03-2013 11:22:34 ]
pi_123565522
KD, idem ;) Ik vind het niet echt een pretje trouwens, maar goed. In het begin van de zwangerschap dacht ik trouwens ook wel eens dat ik een harde buik had, maar toen bleek een paar weken later dat het nog veel harder kon! Ik heb nu sinds kort wel eens een halve harde buik, dat kan vast technisch gezien niet, maar dan voelt de helft echt loeihard aan en de andere helft is gewoon zacht.

Spewey wel leuk dat jullie nog zijn gegaan! Eigenlijk zou ik nog met mijn moeder naar de Winterefteling maar ik denk dat het nu toch een beetje te zwaar is geworden. Best gek, de volgende keer dat ik naar de Efteling ga heb ik dus een mini! O+

Ymme, wat fijn een goede echo, en dat hij naar zijn broertje zwaaide is natuurlijk O+!

Hilzillah hoe is het nu met je huid? En heb je de sterren van de hemel gespeeld?

Gulara, zetten de krampjes een beetje door?? :o

L-E hahaha! Ik wilde ook heel erg beginnen maar op de een of andere manier heb ik nu nog maar 8 weken en toch voelt het nog steeds even ver weg. Oké, met vlagen voelt het als morgen :o
  zondag 3 maart 2013 @ 11:29:37 #242
381212 Gulara
From the future
pi_123565697
Nog geen progressie hier.
pi_123565727
Ah thanks ladies. Voelt gek zo vroeg als je nog geen buik hebt.
Vorige zwangerschap had ik ze ook, vrij véél, maar niet in t eerste trimester.

Fijne zondag allemaal :)
pi_123566628
Goedemiddag, meld! Man krijgt de zenuwen hier, vanochtend de auto schoongemaakt, easybase der in gezet en vanmiddag wil hij de badkamer schoonmaken, hahaha! Ik ben de rust zelve, mede omdat er weer een rotnacht achter de rug is( hallo maagzuur!) en ik weet dat het nog eventjes duurt voordat ik ga bevallen dus Gulara, aan jou alle eer!

Vanmiddag wel de tas vast inpakken en de traktaties maken voor na de geboorte, kan ik dat ook weer afvinken.

Fijne zondag!
pi_123566747
Milka dat zijn wel de laatste loodjes hoor waar je 't over hebt!! :o
Leuk dat manlief ook alles in orde wil hebben O+

En ik had vannacht géén maagzuur! Alles was eergisternacht al opgegaan denk ik :') Dus ik duim voor jou dat het ook wegblijft vannacht :)
  zondag 3 maart 2013 @ 12:11:51 #246
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_123566770
Thanks all! :D Super goed mijn best gedaan en het ging heel heel heel goed. Nog 4 uitvoeringen te gaan :D

Niet te veel verf op bek toch het ergste weg kunnen werken

Aditude met jammerlijk mislukte duckface maakte een hoop goed

En het lijkt wel of huid makeup fijn vond. Pukkels helemaal weg roodness ook, alleen nog uitgedroogd. Maar daar heb ik een mega vet spullie voor gekregen van makeupmevrouw.

Morgen ben ik weer helemaal m'n eigen griezelige gezicht!
pi_123566825
Hahaha :D O+ Hot! ~O>
pi_123566856
O+ Met dat buikje erbij hihi! Relaxed dat het ook weer beter is met je gezicht!
  zondag 3 maart 2013 @ 12:16:43 #249
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_123566934
En het aller aller aller ergste is, is dat ik mijn complete prostituee garderobe in mijn eigen kast heb kunnen vinden :')
pi_123567221
Een goed teken juist :9
  zondag 3 maart 2013 @ 12:32:10 #251
381212 Gulara
From the future
pi_123567440
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:11 schreef Hilzillah het volgende:
Thanks all! :D Super goed mijn best gedaan en het ging heel heel heel goed. Nog 4 uitvoeringen te gaan :D

Niet te veel verf op bek toch het ergste weg kunnen werken
[ afbeelding ]

Aditude met jammerlijk mislukte duckface maakte een hoop goed
[ afbeelding ]

En het lijkt wel of huid makeup fijn vond. Pukkels helemaal weg roodness ook, alleen nog uitgedroogd. Maar daar heb ik een mega vet spullie voor gekregen van makeupmevrouw.

Morgen ben ik weer helemaal m'n eigen griezelige gezicht!
Sexy! ~O>
pi_123567858
Hilz, geweldig!! Goede tieten ook zo ;).
pi_123567895
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 11:19 schreef Suikertante het volgende:
KD, idem ;) Ik vind het niet echt een pretje trouwens, maar goed. In het begin van de zwangerschap dacht ik trouwens ook wel eens dat ik een harde buik had, maar toen bleek een paar weken later dat het nog veel harder kon! Ik heb nu sinds kort wel eens een halve harde buik, dat kan vast technisch gezien niet, maar dan voelt de helft echt loeihard aan en de andere helft is gewoon zacht.

...
Ik breek even in: zou die halve harde buik niet gewoon het kindje kunnen zijn dat zich dan een beetje stevig tegen die kant aan nestelt?
pi_123568072
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:44 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Ik breek even in: zou die halve harde buik niet gewoon het kindje kunnen zijn dat zich dan een beetje stevig tegen die kant aan nestelt?
Dat kwam ook bij mij op idd, doet die van mij ook regelmatig. Voelt niet altijd even fijn ook :')

Hilz, tof! En dat buikje zo erbij :D

Gulara, spannungggg!!
pi_123568185
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:44 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Dat! Heb ik wel in ieder geval. En als ik dan goed ga voelen, meen ik een piepklein babykontje te voelen aan die kant. O+
pi_123568207
Oh, dat hoop ik! Vind ik wel plausibel klinken inderdaad O+
Aan de andere kant, het is vaak de bovenste helft en hij ligt met zijn hoofd naar beneden..
pi_123568281
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:52 schreef Suikertante het volgende:
Oh, dat hoop ik! Vind ik wel plausibel klinken inderdaad O+
Aan de andere kant, het is vaak de bovenste helft en hij ligt met zijn hoofd naar beneden..
Oh dat is dan wel weer apart, ik dacht dat je gewoon linker- of rechterhelft bedoelde :P.
pi_123568343
Nee het is meestal vlak onder mijn ribben, echt KEIhard. En dan onder en aan de zijkanten van mijn navel is het zacht.
pi_123568347
Ik ook, hier is het vaak links. Misschien rekt hij zich dan uit, waardoor de beentjes je baarmoeder strak trekken ofzo?
  zondag 3 maart 2013 @ 14:13:47 #260
381212 Gulara
From the future
pi_123571566
De mijne gebruikt ook maar de helft van m'n buik. Hij wil gewoon graag in een hoekje liggen of zo. O+

Fijne zondag nog allemaal!
pi_123579936
Het is hier lekker rustig zeg!

Fieder, van harte met je zoon! Hoop dat jullie al thuis zijn of snel naar huis mogen.

Hier gaat alles goed. Hele zolder en tuin opgeruid dus morgen kan ik bevallen O-)
Heb al vanaf het eerste moment 4/3 in mijn hoofd dus ik ben benieuwd of het klopt.
29/10/'10 - 25/03/'13
  zondag 3 maart 2013 @ 20:23:06 #262
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_123587746
Zo, waar is iedereen?!

Nog wat gemist hier? Heb het de laatste tijd wat te druk om hier bij te lezen.

Ik ga het toch weer eens proberen om het beter bij te houden hier.

Weet ff niet of er meerdere mijlpalen of jompel dingen zijn vandaag. In ieder geval zelf een mooie mijlpaal, 24 weken vandaag! *O*
Heb ook maar weer eens een buikfoto geplaatst in het betreffende topic.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_123589900
Elmo, gefeliciteerd! En Barba, zou leuk zijn als je t al die tijd goed hebt aangevoeld! :)
pi_123591823
Elmo, leuke mijlpaal.

Die van mij was gisteren, 16 weken alweer... Merk nu dat er wel echt vermoeidheid in begint te hakken, en ik hoopte dat ik daar deze keer aan zou ontsnappen. Vorige keer moest ik daardoor minder gaan werken, en dat wil ik eigenlijk niet weer.
pi_123593767
Ik heb alles gelezen maar een geheugen als een zeef, dus ik heb niets te reageren sorry.

Maar jeuj, ik heb een nieuwe telefoon dus hopelijk hoef ik nu alles maar 1x te typen ipv 3x omdat dat oude ding niet meewerkte. Hij is alleen een beetje groot , maar als hij niet bevalt wil mijn vriend hem. Ik denk dat ie pech heeft :+
Vandaag 34 weken, schiet lekker op zo!
pi_123594882
Mooie mijlpalen!

*O* 24 weken voor Elmo

*O* 16 weken voor Laiveneertiekje

*O* 34 weken voor Danic

Barbabientje, spannend! Zou wel heel tof zijn als je het al die tijd stiekem gewoon al wist O+
pi_123594938
Had gisteren wel een lullig dibgetje bij mijn ouders. Mijn zusje is ook zwanger van een meisje en vroeg een tijdje terug naar het aantal letters van onze naam in de hoop dat dat niet met hun naam overeen kwam, zodat ze iets kon bestellen met hun naam erop. Dat is goed gekomen, maar doordat we het erover hadden ging het dus over namen. Eerst werden er wat gokjes gewaagd en daarna daalde het niveau naar destiny enzo. Alles werd een beetje afgezeken, zegt mijn vader ineens 'net alsof (insert onze naam) een mooie naam is'... :o

Echt....hou dan maar eens je mond....en hij valt helemaal niet in de categorie destiny, dus....
  zondag 3 maart 2013 @ 22:16:26 #268
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123595133
Ik denk meestal, mja ik heb nu alles gelezen, maar wie had nu ook alweer dit en wie had dat te melden....
En om er nu pen en papier bij te pakken.... :)

Morgen alweer 18 weken, nog even en ik ben al op de helft... Wtf, ik was toch nog maar net zwanger, bizar hoe snel zo'n tweede keer gaat.... Al vond ik het bij Lientje tot 36 weken ook voorbij vliegen.
pi_123595305
Jemig Danic dat is wel heel vervelend zeg :o Dat is precies de reden dat het zo fijn is om het ná de bevalling te vertellen, zodat je niet wordt beïnvloed door de mening van anderen!
Niet doen ook hoor, als jullie tweetjes het mooi vinden dan is het toch dé naam? Ik weet ook wel zeker dat sommige mensen onze naam niet leuk gaan vinden. maar wij vinden hem super O+

Laiveneer, hoop dat de vermoeidheid weer afneemt, ik heb wel echt een flinke opleving gehad na een week of 20!
  zondag 3 maart 2013 @ 22:19:04 #270
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123595341
Oh Danic! Dat is echt stom, ik vind dat altijd zo link, dat fam even een lijstje 'namen die niet kunnen' gaat afgeven. Niet echt heel handig...
pi_123595383
Ohhh Danic, wat een rottig moment! Ik zou niet weten hoe te reageren op zo'n moment... Maar laat je niet van de wijs brengen hoor, jullie hebben die naam zorgvuldig uitgezocht :* Wat Suikertante ook zegt!
pi_123595903
lurk :@
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_123595986
Hij heeft ook gewoon dikke pech hoor :{w
We hebben de naam al zo lang dat ze voor ons ook echt al het meisje met die naam is. Toen ik de proefdruk van het kaartje vrijdagavond zag met haar naam erop was ik ook echt ontroerd omdat het zo goed en echt voelde.

Als ze er over een paar weken is en hij hoort de naam en ik herinner hem aan dit moment weet hij dat ook vast niet meer.
En ik weet zeker dat als jullie dit onthouden en straks de naam horen, het ook niet zullen begrijpen. De naam is namelijk een tijd geleden in het namentopic voorbij gekomen en wij waren gelijk verliefd, en ik las daar alleen maar positieve reacties op de naam.
Trouwens, al was dat niet zo.....dan hadden jullie allemaal pech :6 :D
pi_123596290
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:27 schreef danic het volgende:
Hij heeft ook gewoon dikke pech hoor :{w
We hebben de naam al zo lang dat ze voor ons ook echt al het meisje met die naam is. Toen ik de proefdruk van het kaartje vrijdagavond zag met haar naam erop was ik ook echt ontroerd omdat het zo goed en echt voelde.

Als ze er over een paar weken is en hij hoort de naam en ik herinner hem aan dit moment weet hij dat ook vast niet meer.
En ik weet zeker dat als jullie dit onthouden en straks de naam horen, het ook niet zullen begrijpen. De naam is namelijk een tijd geleden in het namentopic voorbij gekomen en wij waren gelijk verliefd, en ik las daar alleen maar positieve reacties op de naam.
Trouwens, al was dat niet zo.....dan hadden jullie allemaal pech :6 :D
Welk deel?! O-)
ben helemaaaaal niet nieuwsgierig verder hoor :+

Wat lullig zeg! Dat was dus precies waar ik bang voor was iedere keer en waarom ik zo graag wilde dat ze niet zouden raden, ik zou me daar echt heel lullig bij hebben gevoeld :@
pi_123596551
Nieuwsgierig Aagje :D

Maar echt geen flauw idee meer welk deel, ik lees daar niet zoveel mee.
Het enige wat mijn vader nog deed was er -je achter voegen. Misschien dat hij het zonder -je wel mooi vindt haha. Dat hoort er bij ons niet achter namelijk.
pi_123596611
Maar ik gok dat hij je wel bevalt (ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten).
  zondag 3 maart 2013 @ 22:38:55 #277
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123596707
+1

Ik dacht meteen, ow even speuren. Maar lig al in bed en op de foon werkt dat niet zo handig...;)

Edit: reactie op post Mignonne
pi_123596756
Oh das wel irritant Danic!
Als jullie dame er is dan wennen ze zo aan de naam joh!
Ik wist dat mn moeder Floris ook niks zou vinden cq eraan zou moeten wennen. En dat klopte :D
(vroeger woonde er bij ons in de buurt een Floris en mn moeder heeft/had een hekel aan die mensen, dus vandaar).
Maar goed geloof dat ze er nu wel aan gewend is ;)
pi_123597301
Joh, volgens mij riep hij maar wat.
Aan de andere kant. ....als je beseft dat hij me amaryllis had willen noemen, moet je de arme man misschien maar niet te serieus nemen :P
pi_123597481
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:48 schreef danic het volgende:
Aan de andere kant. ....als je beseft dat hij me amaryllis had willen noemen, moet je de arme man misschien maar niet te serieus nemen :P
:D
Dan mag je z'n smaak wat betreft namen met een korrel zout nemen ;)
pi_123598332
Dat dacht ik ook ja :D
pi_123598840
quote:
:D wel lef!
pi_123599371
quote:
oh my :o
dan ben je er toch goed vanaf gekomen :D

Ik ben benieuwd, er bevalt een hoop bij mij dus dat komt vast goed :+
pi_123599483
Maar zo raadde mijn schoonmoeder dus ook en dat vond ik zo erg. Mijn familie was ook wel van het raden maar die waren vooral van het namen afvuren en dan mijn reactie pijlen, kijken of ze goed zaten.
Mn schoonmoeder was meer van het "oh god het is toch geen Tim hè? dat zou ik zo vreselijk vinden, wat een naar joch was dat blablabla". Ze zit in het onderwijs als IB'er. ze kent een hoop nare kinderen geloof ik :')
  zondag 3 maart 2013 @ 23:30:15 #285
381212 Gulara
From the future
pi_123599784
Barbabientje, ga jij me ook al inhalen. :o Ben benieuwd. :s)

Elmo 24 weken! *O* En een mooie buik! *O*

Laiv 16 weken! *O* Vervelend dat je zo moe bent. Maar wie weet wordt het nog minder. :*

Danic 34 weken! *O* En vervelend inderdaad als er zo gereageerd wordt op dé naam. Ik heb iedereen ook verzocht om commentaar over namen vooral voor zich te houden. Als ze het straks als ie er eenmaal is geen leuke naam vinden durven de meeste dat toch niet zo expliciet meer te vermelden. :+ En waarschijnlijk is hij het tegen die tijd al vergeten of vindt ie het opeens een prachtige naam, want kleindochter. O+

En Juud 18 weken! *O* (hier dan tenminste). Ik pak er soms als ik tijd heb even pen en papier bij of typ elders even wat steekwoorden. :@

Hoi kleinzusje! :W

En meld! *) Vannacht geen krampen gehad en eigenlijk had ik als een roosje kunnen slapen ware het niet dat ik onder de muggenbulten zit. :'( :? |:( o|O }:| :X Gisteren had ik nog een beetje hoop op vandaag of morgen, maar ik denk dat ik nog even mag wachten.
Nou ja, ik zie in ieder geval weer blauwe lucht sinds een week grijs en nonstop regen, dus ik kan weer lekker naar buiten en dat geeft wat afleiding tijdens het wachten. :s)

[ Bericht 0% gewijzigd door Gulara op 03-03-2013 23:35:26 (Met m'n dikke vingers de verkeerde smiley.) ]
pi_123599898
Gelukkig ging het bij ons niet zo. Dan verraad mijn gezicht het ook wel.

2 jaar terug kreeg ik een mailtje van As1981. Ze wilde graag een gokje doen maar zonder dat mijn gezicht me zou verraden dus vandaar via mail. Het enige dat ze wist was dat we twijfelden tussen een stoere optie en een lieve.
Ze gaf als stoere naam Eva op en als lieve naam liz. En als je dan bedenkt dat ze dus eva lynn heet..
Hoezo ik ken je goed??

Eva was trouwens in onze interpretatie de lieve naam. De stoere hebben we nooit aan iemand verteld.
  zondag 3 maart 2013 @ 23:37:47 #287
381212 Gulara
From the future
pi_123600217
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:31 schreef danic het volgende:
Gelukkig ging het bij ons niet zo. Dan verraad mijn gezicht het ook wel.

2 jaar terug kreeg ik een mailtje van As1981. Ze wilde graag een gokje doen maar zonder dat mijn gezicht me zou verraden dus vandaar via mail. Het enige dat ze wist was dat we twijfelden tussen een stoere optie en een lieve.
Ze gaf als stoere naam Eva op en als lieve naam liz. En als je dan bedenkt dat ze dus eva lynn heet..
Hoezo ik ken je goed??

Eva was trouwens in onze interpretatie de lieve naam. De stoere hebben we nooit aan iemand verteld.
Krijgt deze de stoere naam?
pi_123600330
Nope :+
Dat was eerst wel het plan, maar hij voelde ineens niet meer goed bij mij. Hormonen hè :D
En toen viel en we voor deze.
  zondag 3 maart 2013 @ 23:47:00 #289
381212 Gulara
From the future
pi_123600716
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:39 schreef danic het volgende:
Nope :+
Dat was eerst wel het plan, maar hij voelde ineens niet meer goed bij mij. Hormonen hè :D
En toen viel en we voor deze.
Haha, kan dat me zo goed voorstellen. Vreemd is dat inderdaad. Ben benieuwd! Gelukkig -past- er m.i. een hoop bij de naam van je oudste.
pi_123601500
Denk ik ook. En deze past er zeker bij (vinden wij dan).
pi_123601984
Ben nu wel benieuwd!

En Gulara, grrrrr muggenbeten }:| maar goed, blauwe lucht is een goed teken, ik zou maar vast klaar gaan liggen!
pi_123605915
hier mocht men raden wat ze wilden, ze zaten er beide keren faliekant naast.

Deze keer idem, slecht te raden namen, want elin en lex waren toentertijd beide geen topnogwat namen. en deze twee ook niet
pi_123606047
Hier zijn ze niet eens in de buurt gekomen, ik vraag me dan ook af of het soort naam ook een verrassing zal zijn!

Gulara, hoe was je dag? En hoe gaat het bult-technisch?
pi_123606329
Jep, ik ben zwanger. Ik wil opeens emigreren :')
pi_123606334
Waarheen waarheen??
pi_123606368
Hier kwam de naam een keer op tv voorbij en toen sprak m'n moeder 'm verkeerd uit :')

En weer een kutnacht voorbij die ik af kan strepen. En zo houden we de moed erin :+
pi_123606392
:7 mag ik bij je nachtclub?
pi_123606411
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 08:54 schreef Suikertante het volgende:
Waarheen waarheen??
Aruba :')

en al jaren wil ik naar ierland maar beroepstechnisch niet handig.
Aruba ook niet, ik heb niets met zon..maar na een aantal van deze maanden..wil ik gerust een weekje branden hoor
  maandag 4 maart 2013 @ 09:01:46 #299
381212 Gulara
From the future
pi_123606451
Ja als jullie 's nachts zo actief zijn, dan mogen jullie best mij gezelschap komen houden hoor. *O*

Suiker, de muggenbeten zijn bijna alle vijftig vakkundig kapot gekrabt. :Y) :X

Kleurdoos, het is hier heel gezellig hoor. Emigreren tijdens je zwangerschap is een prima plan. :s)

Hier nog steeds zonder baby en weeën. Het grote dilemma van dit moment is dat m'n flesje bio oil bijna op is en dat ik niet weet of het de moeite is om een nieuwe te kopen. :') :'(
pi_123606481
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 08:57 schreef Suikertante het volgende:
:7 mag ik bij je nachtclub?
Uiteraard! Gedeelde smart enzo.. ;(

quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:01 schreef Gulara het volgende:
Hier nog steeds zonder baby en weeën. Het grote dilemma van dit moment is dat m'n flesje bio oil bijna op is en dat ik niet weet of het de moeite is om een nieuwe te kopen. :') :'(
Kopen! Is ook prima massageolie :9
pi_123606485
En dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')