abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123478737
Zwangerschap & geboorte

22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
14 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
18 april: _Wolk82_ (meisje)
18 april: Piekie81 (jongetje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
04 mei: Spi 4rit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
09 mei: twentemeisje (jongetje)
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
***07 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76 (meisje)
29 juni: winski05 (papa)

31 juli: Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor*** (jongetje)
16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen
16 augustus: Hilzillah
16 augustus: covie
17 augustus: Laiveneertiekje
21 augustus: Sull

13 september: Kleurdoos
26 september: Spewey
27 september: Ymme
30 september: Zoya83

04 oktober: Blokje.
16 oktober: Frezan
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:06:26 #2
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_123478852
Is er iemand die het verhaal van Asbest Hooligan nog snapt?
Waarom gaan jullie niet gewoon samen in het flatje met ligbad die baby verwelkomen dan?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_123478853
Waar Bla erbij komt!! Welkom!!

Asfalt, klinkt als een betere woning en dat is natuurlijk heel fijn voor je vriendin! Maar waarom woon jij daar niet?
Home is where the O+ is...
pi_123478872
Fieder, heel veel succes en sterkte morgen!
pi_123478906
Gefeliciteerd. Bla.! Wat leuk!
Succes Finder.!

quote:
[img]http:i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Waarom gaan jullie niet gewoon samen in het flatje met ligbad die baby verwelkomen dan?
uhh nee.. Ik begrijp er de ballen van.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_123479013
Blijkbaar is asfalt het probleem.
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:09:16 #7
176471 oh-oh
pi_123479048
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:08 schreef Ticootje het volgende:
Blijkbaar is asbest het probleem.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_123479088
Waarom maken jullie je er allemaal zo druk om?

Echt, laat die man...
pi_123479157
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:09 schreef LadyBlack het volgende:

Echt, laat die man...
Wij kennen asfalt langer dan vandaag. Ik denk dat dat het is...
pi_123479174
quote:

Echt, laat die man...
het heeft niks met Z&G te maken... Meer iets voor R&P
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_123479269
Ik vind het gezeik op hem minstens net zo een topicvervuiling als zijn verhalen. Wat LB zegt idd.
pi_123479326
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef oh-oh het volgende:
asfalt is volgens mij een beetje beperkt in verschillende opzichten.
geloof ook dat hij nu voor de 4e keer gaat verhuizen binnen 3 jaar ofzo.
en elke keer is de woning helemaal top als hij erin gaat. wanneer hij weggaat blijkt t een baggerzooi.
pi_123479330
Ja maar door alle lurkers hier die erop ingaan raakt het topic er alleen maar voller van! ;)
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:13:45 #14
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123479350
Een voordeel, zijn vriendin gaat bijna bevallen als het goed is. :+
pi_123479371
quote:

Echt, laat die man...
Omdat het verhaal steeds vager wordt. Ik begin me zo langzamerhand af te vragen wat er nog meer speelt. Het gaat echt niet alleen om een woning of wat beesten als jeugdzorg je pas geboren baby uit huis plaatst.

Dus ik vraag me af, nu er dus op papier wordt voldaan aan voorwaarden van jeugdzorg, of de situatie inderdaad dusdanig bedreigend is dat er hier sprake is dat de baby inderdaad in een onstabiele en onveilige omgeving terecht komt.
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:14:02 #16
176471 oh-oh
pi_123479375
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:13 schreef gomi het volgende:

[..]

asfalt is volgens mij een beetje beperkt in verschillende opzichten.
geloof ook dat hij nu voor de 4e keer gaat verhuizen binnen 3 jaar ofzo.
en elke keer is de woning helemaal top als hij erin gaat. wanneer hij weggaat blijkt t een baggerzooi.
Oh zit ie niet meer in dat huis wat al die fokkers helemaal voor hem opgeknapt hebben dan?
( Groucho Marx )
pi_123479413
We zouden het eerst zo doen maar dit appartement vonden we bij toeval , nu gaan we met zijn 3en straks in het apartementje
Dus al met al alles is gewoon klaar nu
net mooi huisje morgen er in
alles staat er al bijna
huisje was gewoon het probleem
eerdere huisje was perfekt wat opgeknapt was , maar klein
2e huisje waar wij vanuit daar naar toe zouden is door de makelaar zijn fout en streken niet door gegaan
1e huisje had ik al opgezegd ivm dat ik een huurcontract had er van van dit 2e huis
toen heb ik met spoed het 3e huisje geregeld 10 dagen voor ik zonder huis kwam te zitten
was al een jaar bezig met proberen te verhuizen uit deze bouwval ,maar het wou niet vlotten
en nu wel
de zwangerschap en worden was ook niet gepland dat lag wat verder in de toekomst in de planning,nu begonnen ze moeilijk te doen over het huis en zorgen te maken.
dat is nu klaar nu staat niets meer in de weg hier
het was niet zo dat ik gepland 3 x verhuizen wou,gewoon 1x verhuizen omdat we hier alles hebben ipv in een stil dorp
dat liep anders niet iedereen heeft geluk
nu kunnen we wel alles op orde hebben en goed en ook laten zien

[ Bericht 37% gewijzigd door asfalthooligan op 28-02-2013 22:24:52 ]
pi_123479504
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:14 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh zit ie niet meer in dat huis wat al die fokkers helemaal voor hem opgeknapt hebben dan?
nee, daar is hij uit weggegaan omdat hij een ruimere woning kreeg. bleek alleen een wietplantage te zijn geweest. was dus vrij bagger.
daarna naar die woning waar hij nu zit volgens mij. kan ook dat er nog een woning tussen zat hoor
pi_123479520
En opeens is er geen vuiltje meer aan de lucht?

Wanneer komt het boek uit?
pi_123479818
Jeukende plek onder je borsten daar waar je ribben beurs zijn... sound familiar? Opgespannen huid ofzo?

Ik vind het zo'n naar gevoel :X
pi_123479845
Dat boek _O-

LB ik heb dat gevoel nu op een heel groot deel van mijn buik en de andere helft is bijna gevoelloos.. Voelt ook alsof de bewegingen van de mini gedempt worden. Maar masseren met olie helpt bij mij wel bij de gespannen huid!
pi_123479889
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
Jeukende plek onder je borsten daar waar je ribben beurs zijn... sound familiar? Opgespannen huid ofzo?

Ik vind het zo'n naar gevoel :X
Jah, alsof je huid oprekt ofzo?
pi_123479900
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Omdat het verhaal steeds vager wordt. Ik begin me zo langzamerhand af te vragen wat er nog meer speelt. Het gaat echt niet alleen om een woning of wat beesten als jeugdzorg je pas geboren baby uit huis plaatst.

Dus ik vraag me af, nu er dus op papier wordt voldaan aan voorwaarden van jeugdzorg, of de situatie inderdaad dusdanig bedreigend is dat er hier sprake is dat de baby inderdaad in een onstabiele en onveilige omgeving terecht komt.
Hij en zijn vriendin werken op een sociale werkplaats. Misschien is dat alleen al een puntje van jeugdzorg om ze in de gaten te willen houden.
Totaal niet denigrerend of zo bedoelt, maar kan me zo indenken dat het er iets mee te maken heeft.
pi_123479936
open een eigen topic puhlease
pi_123480023
Whoopwhoop, it's the sound of the puhlease.. :7

Sorry :@
pi_123480170
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef Suikertante het volgende:
Dat boek _O-

LB ik heb dat gevoel nu op een heel groot deel van mijn buik en de andere helft is bijna gevoelloos.. Voelt ook alsof de bewegingen van de mini gedempt worden. Maar masseren met olie helpt bij mij wel bij de gespannen huid!
Ja, gevoelloos ook, nasty he??

Ik zal straks ook ff smeren, dat vergeet ik echt de hele tijd... Als ik om de week een keertje creme op mn buik smeer is het veel :')
pi_123480316
Ik vergeet het steeds vaker, maar als het dan zo voelt dan doe ik het gauw weer! En ja die gevoelloosheid vind ik ook niet zo lekker. Heb het vandaag ook vaginaal :@
pi_123480344
Even on topic: hoera voor de nieuwe streepjes!

Fieder veel succes! Zet m op!

Jeuk rond ribben herken ik wel..volgens mij idd opgespannen huid.
pi_123480382
Oh dat lijkt me ook eh... apart Suiker :o
pi_123480551
Ja en het voelt ook alsof alles opzwelt. En ik kan het zelfs met een spiegel niet goed meer zien. Dus mijn vriend gaat straks maar met een zaklamp op onderzoek :D
Romantisch he O+ :')
pi_123480623
:D
pi_123480742
oke, ik prefereer asfalts verhalen
pi_123480783
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:35 schreef Kleurdoos het volgende:
oke, ik prefereer asfalts verhalen
_O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_123480877
_O-
pi_123480914
KD jij vaginale hooligan :(
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:37:41 #36
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123480926
Ik dacht even 'lees ik dit nu goed?'

:Y _O-
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:38:13 #37
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123480958
Vaginale hooligan :') dat zag ik ff voor me en dat zag er heel apart uit :')
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_123481007
Hier ook buikjeuk en strakke huid. Heb het vooral als ik een groeispurtje heb voor mijn gevoel. Voelt niet lekker nee.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_123481010
Suiker _O-
pi_123481114
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier ook buikjeuk en strakke huid. Heb het vooral als ik een groeispurtje heb voor mijn gevoel. Voelt niet lekker nee.
Ik vind het nu vooral irritant omdat ik de halve dag mn hand op mn ribben moet drukken voor wat verlichting, doet echt zeer anders :X maar op zo'n jeukende, dove huid is dat niks prettig :{
pi_123481181
Ik snap geen kont van die zoab-verhalen. Kan er ook niet zoveel mee. Hoop vooral dat het kind het (toch) goed krijgt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_123481254
Ik zie m zo de grotten afspeuren met grootlicht, en zo'n helm met lampje op zijn hoofd, pikhouweel in zijn hand.. zoekend naar een opgezwollen poes..

visuele instelling.
got it
pi_123481337
Omg KD... Mental image...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_123481448
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap geen kont van die zoab-verhalen. Kan er ook niet zoveel mee. Hoop vooral dat het kind het (toch) goed krijgt.
_O- _O_
pi_123481490
Nou zó moeilijk is ie nou ook weer niet te vinden hoor!
pi_123481497
Ik ga naar bed nu; de voorlopig laatste keer dat ik vroeg naar bed moet om de volgende ochtend voor mn werk vroeg op te staan O+ *O*
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:51:42 #47
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_123481724
nog een paar jaar en dan mag je elke ochtend vroeg op :P
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:55:47 #48
381212 Gulara
From the future
pi_123481964
Hallo!

Meld! Met baby in buik en niet verhuisd. *)

Op wat kramp na gebeurt er hier weinig.

Fieder wat vervelend dat je zo ziek bent joh! :* Hoop dat je je snel beter voelt en dat je jongetje lekker bij jou mag blijven.

Ik las een lief berichtje van suiker en vriendin over de naam. O+

En verder las ik nog heel veel meer, maar helaas waren de laatste pagina's verhuisgerelateerd en ben ik de helft dus weer kwijt. :( Asfalt, ik vind het prima dat je hier wilt meepraten. Maar zo langzamerhand gaat het niet meer over de zwangerschap. Ook andere mensen hebben vast naast de zwangerschap nog andere (stressvolle) dingen die spelen. Maar dit forum is groot genoeg om dat ergens anders kwijt te kunnen. (just my two cents...)

Dan kan ik als hoogzwangere met geheugen van een goudvis tenminste fatsoenlijk reageren op iedereen.
pi_123481969
Ik vertrek ook met zaklamp richting bed *;

(Goedemorgen Gulara!)
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:58:40 #50
381212 Gulara
From the future
pi_123482120
Oh ja, er waren nog twee verse zwangeren:

Welkom

Sharpdressedman *O*

&

Blabla *O*

Slaap lekker suiker! :z
pi_123482150
Asfalt, fijn dat het nu opgelost is en ik hoop dat jullie je nu lekker kunnen richten op jullie gezinnetje!

Suiker, LB en XM, klinkt naar!
Enne, Suiker, ik wens je vriend succes ;).
pi_123482159
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:51 schreef RockabeIIa het volgende:
nog een paar jaar en dan mag je elke ochtend vroeg op :P
Daarom ook dat 'voor mn werk' erbij oO<

Ik ben me er van bewust dat ik als avondmens straks genadeloos screwed ben elke ochtend ;( :')
pi_123484639
Fieder, wat een schrik! Hopelijk knap je snel wat op en kunnen ze gericht handelen. Succes morgen met de inleiding en ik hoop dat je kindje gewoon lekker bij jou op zaal mag blijven.

SDM gefeliciteerd *O*

Bla_bla gefeliciteerd *O*

LB, ik doe met je mee! Ook hier morgen de laatste werkdag *O* en dan lekker verlof.
Heb al een lijstje liggen met wat ik nog wil/moet doen, maar dat was vooral om rust in mijn hoofd te creëren.
Gisteren de kaartjes besteld, dus nu wachten op de eerste digitale proefdruk. Best spannend!

Vanmorgen wezen babysnuffelen bij Inca O+ oh mán hoe heerlijk was het om zo'n klein, mooi prulleke te zien en ook nog even vast te houden! Dat de mijne er niet spontaan uitrammelde is een godswonder!

Daarna doorgeraced naar de verloskundige voor controle. Alles goed, maar ze kon van de ligging geen chocola maken :?
Over het algemeen is zusje een dwarse tante en heb ik regelmatig haar hoofdje in mijn handen (blijft bizar, echt zo'n bolletje wat ik dan vast heb), dus kan ik precies zeggen hoe ze ligt.
Maar ik zei vanmorgen tegen Inca ook al dat ik het even niet kon zeggen hoe ze lag.
Dus......volgende week woensdag een extra echo om de ligging te bepalen. Ik heb gelijk maar even doorgevraagd naar het beleid rondom geplande keizersnedes, aangezien zusje over het algemeen in stuit ligt. Beleid is dan dus ks plannen in de 38e week. Das al heul snel! Maar ik ga nog steeds voor een draaikontje die goed komt te liggen en waarbij ik normaal beval.

Oh, en namen.....ik merk dat ik bijbelse namen ook vaak heel mooi vind. Helaas zijn sommige namen dan weer heel populair, wat ik jammer vind, maar dat zou me niet heel erg tegen houden. Zo vind ik David en Levi heel mooi. Maar ook Hannah en de naam van de dochter van Bitterend vind ik mooi, hoewel die laatste niet bij ons past.
Oh enneh.....onze oudste heet Eva,, zegt genoeg toch :P
pi_123485231
Bla! gefeliciteerd!! wat leuk O+ O+ *O* *O* Nog zo'n mooierd <3

Fieder wat een schrik zeg, succes met de inleiding.

Gulura pffrt... kun je niet gewoon vast een beetje meepersen? :+
:)
pi_123486034
Succes morgen Fieder. Hoop dat het allemaal een beetje meevalt!

SDM & Bla gefeliciteerd met de streepjes!!
  vrijdag 1 maart 2013 @ 00:15:40 #56
381212 Gulara
From the future
pi_123486419
Danic morgen lekker verlof, fijn!

Ik denk dat meepersen niet het gewenste resultaat gaat hebben. :')

Onze naam staat ook al heel lang vast. Komt (8> van de week aan met de opmerking of het toch wel echt de leukste naam is. :( o|O Gelukkig kan ie slecht liegen en zag ik dat het een grapje je was. Maar echt hoor! }:|
Het is geen top 20 naam, en voorwaarde was ook dat het tweetalig fatsoenlijk (en het liefst een beetje hetzelfde) uitgesproken kon worden. Wat anderen er van vinden vind ik niet zo heel belangrijk. Wij zijn er blij mee.
pi_123488212
Zijn dit nu zwangerschaps cravings? Om 01.15 niet meer kunnen slapen omdat je trek hebt in een stokbroodje met roomboter en ham? (Wat ik natuurlijk niet in huis heb)
pi_123489333
Bedankt voor de lieve welkoms enzo :)

Vanmorgen dacht ik, zometeen even checken of ik dit niet gedroomd heb..maar toen kikte de misselijkheid in en dacht ik "nou ik heb dus niet gedroomd" :D

Ben bij D nooit misselijk geweest dus dit is nieuw, ben benieuwd of de rest van de zwangerschsp er wel op gaat lijken, zou tof zijn want dat waren peanuts

Fieder succes!
Danic al met verlof, fijn zeg..geniet er van :)

En wat namen betreft..tja we hadden al jaren DE meisjesnaam...maar manlief heeft een paar nieuwe op de tafel gegooid. Nja we hebben in elk geval dezelfde smaak dus komt goed
pi_123489378
Bla! Nog steeds zwanger! O+ Gauw wat eten helpt als je net wakker wordt. Hier is de misselijkheid sinds een week weer terug, maar eten helpt gelukkig.

En Danic, wanneer kun je de proefdruk verwachten? Spannend hoor!

Ik ga opstaan, om 9 uur liggingsecho..
pi_123489428
Ja het is inderdaad bijna weg na wat gegeten te hebben :)

Lag ie nog niet goedom dan? Of is dat standaard (sorry nog niet zo op de hoogte van iedereens status ;))
  vrijdag 1 maart 2013 @ 07:54:48 #61
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_123489429
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:40 schreef danic het volgende:
Zo vind ik David en Levi heel mooi
Oh enneh.....onze oudste heet Eva,, zegt genoeg toch :P
Ben jij mij¿ Dat waren ook namen in mijn top.
Maar vond David naast Eva net te bijbels.
En Levi is de zoon van hele goede vrienden.
pi_123489596
Fieder succes!!!! :*
pi_123489652
Bla :D Lekker genieten van de misselijkheid ;)

Fieder, succes vandaag meis :* Hoop dat je je iig iets beter voelt.

Succes bij de liggingsecho suiker!
pi_123489726
Bla, onze VK laat dat altijd doen, maar toevallig gaan ze bij mij ook even kijken of de placenta er goed bij ligt. In het begin van de zwangerschap lag ie voor de uitgang, maar de kans is groter dat hij nu goed ligt dan dat hij nog steeds voor de uitgang ligt. Toch fijn om het straks zeker te weten :)

Oja, voor de geïnteresseerden (haha), zaklampexpeditie had geen afwijkende resultaten tot gevolg! :)

En Fieder, heel veel succes vandaag, en tegelijk beterschap! Hoop dat het meevalt en je je kleintje gewoon bij je mag houden!
pi_123489825
Heel veel succes vandaag Fieder! :*

Suiker ook succes!
pi_123489870
Hilz, heel bekend ja! Ik heb dat met cornflakes...

Bla, blij dat eten helpt!

Suiker, fijn dat er niets afwijkends is maar wel gek dat het zo voelt. Hoop dat de kleine man goed ligt al!

Fieder, succes vandaag!! Alles gaat vast goed met jullie!
pi_123489997
12 weken vandaag O+
pi_123490009
O en cravings, fruit, veel,snoeptomaatjes, patat/kroket/bitterballen en broodjes pure hagelslag en idd, cornflakes/ricepops,honeypops..
pi_123490067
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:52 schreef Kleurdoos het volgende:
12 weken vandaag O+
Kijk, dat is een mooie mijlpaal *O*

9 weken hier :)
pi_123490231
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:53 schreef Kleurdoos het volgende:
O en cravings, fruit, veel,snoeptomaatjes, patat/kroket/bitterballen en broodjes pure hagelslag en idd, cornflakes/ricepops,honeypops..
Ik heb ze ook allemaal gehad :D. Het lijkt sinds 15 weken iets beheersbaarder te worden, al móét ik nog steeds op bepaalde momenten bepaald voedsel :D
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:08:03 #71
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123490236
Fieder, heel veel succes vandaag!! ;)

Cravings, ik eet graag beschuiten, met muisjes/kaas/jam, roggebrood soms ook erg zin in. Terwijl ik dat beide normaal niet zo vaak eet. Graag verse jus, heel graag verse groente.
Wat ik niet eet als ik zwanger ben is ei en brie lust ik ook opeens niet. Vlees eet ik veel minder en lang niet alles momenteel.

Geen rare dingen dus eigenlijk, vorige zwangerschap ook niet echt gehad, pas de laatste paar weken, toen ging ik aan komkommers en wortels, en best veel. :+
pi_123490252
En wat cornflakes betreft... Koop niet de goedkoopste variant omdat je er toevallig zo veel van eet - gatver :(
pi_123490311
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:56 schreef Blokje. het volgende:

[..]

Kijk, dat is een mooie mijlpaal *O*

9 weken hier :)
Ook mooi :Y had hem deze week 2x :+
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:16:51 #74
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123490439
Bla, gefeliciteerd! *O*

Fieder succes! :% :%
pi_123490695
Gefeliciteerd met de streepjes en de misselijkheid Bla! De enige misselijkheid waar je blij van wordt.. (nou ja, relatief dan)
En ook streepjes voor SDM!

Fieder, succes vandaag!! Hoe is het nu met de koorts?

30 weken hier! Mooi rond getalletje... (nog maar een maand tot m'n verlof... aargh!)
pi_123490836
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:31 schreef Suikertante het volgende:
Bla, onze VK laat dat altijd doen, maar toevallig gaan ze bij mij ook even kijken of de placenta er goed bij ligt. In het begin van de zwangerschap lag ie voor de uitgang, maar de kans is groter dat hij nu goed ligt dan dat hij nog steeds voor de uitgang ligt. Toch fijn om het straks zeker te weten :)
Ah zo, ja dat is wel even fijn om vooraf te weten ja :) ben benieuwd of hij nu weg is oor de uitgang dan. Wist niet dat dat ding zich nog kom verplaatsentijdens de zwangerschap.

12 weken voor kd *O* dat is toch wel een mijlpaal :)
En ook een *O* voor de 9 voor blokje en de 30 voor shandaly ;)

Het enige dat me tot nu toe op viel qua eten is dat ik ineens van pittig hou...normaal is dat niet mijn ding
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:36:51 #77
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123490847
Bla gefeliciteerd *O* *O*

Fieder suc6 :% :%
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:04:03 #78
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123491434
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bla gefeliciteerd *O* *O*

Fieder suc6 :% :%
Crap, nou ja ik kon toch wel uit de kast komen :+ Ik ben Zoya83 *)
pi_123491491
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:04 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Crap, nou ja ik kon toch wel uit de kast komen :+ Ik ben Zoya83 *)
Ik dacht al, deze ken ik nog niet _O-

Leuk, uit de kast! *O*
pi_123491626
Haha ik zat ook al te kijken! Ik kende je niet, maar dat laat uit de kast komen vind ik altijd erg verwarrend dus ik ben ook blij *O*

Echo was goed! Straks meer (+foto)
pi_123491682
Gefeliciteerd met de streepjes! *O*

En de mijlpalen! *O*

En mijn 26 weken! *O*

En de rest! *O*
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:15:45 #82
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123491722
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:06 schreef Blokje. het volgende:

[..]

Ik dacht al, deze ken ik nog niet _O-

Leuk, uit de kast! *O*
Wanneer heb jij je echo? Toch ook snel?

Suiker fijn dat de echo goed was *O*
pi_123491947
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:11 schreef Suikertante het volgende:
Haha ik zat ook al te kijken! Ik kende je niet, maar dat laat uit de kast komen vind ik altijd erg verwarrend dus ik ben ook blij *O*

Echo was goed! Straks meer (+foto)
Echofoto's *O* Fijn dat het goed was meis!

Bubseltje (dat is wel even wennen!), ik mag a.s. woensdag (eindelijk!)..
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:36:25 #84
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123492195
Nog een paar daagjes wachten gelukkig. Ik weet alleen niet wanneer ik weer een echo krijg :').

Dus ik ga de volgende keer controle maar wel met een volle blaas _O-
pi_123492582
Vanochtend bloed laten prikken, kon helaas niet bij de lokale prikpost omdat er ook bloed voor de combinatietest nodig was dus mocht ik met peuter naar Harderwijk.

Ik had weer eens niet goed gelezen en was in de veronderstelling dat ik nuchter moest zijn dus kotsmisselijk
die kant opgereden, hoefde dat niet.... argh Doosch! :')
pi_123492637
*O* Bijna verlof voor LB en Danic!

*O* 12 weken voor Kleurdoos!

*O* 9 weken voor Blokje!

*O* 30 weken voor Shandaly!

*O* 26 weken oftewel een halfjaar voor L-E!

*O* Bubseltje uit de kast!

:% :% Zet hem op vandaag Fieder, heel veel succes! Dat je maar snel met je eigenste jommetje mag knuffel O+

*O* Goede echo voor Suiker!
pi_123492869
Even een hart onder de riem voor Fieder, zet hem op vandaag!
Vanmiddag weer naar het ziekenhuis fietsen, dit maal voor een preoperatief gesprek. Mini hier merkt dat er wt op komst is, is de laatste dagen erg bezig met haar pop als babybroertje.
Mijn man stond vanochtend te dansen ' het is maart, de geboortemaand van onze zoon'! En Ik kon alleen maar denken ' ow ja, hij mut der ook nog uit...'
pi_123494452
Een *O* voor alle mijlpalen en goede echo's! Ook voor mezelf, want net een knippertje gezien van 7.2 wk! O+

Wel 4 dagen teruggezet, maar dat kan volgens mij nog veranderen met de termijn echo over 3 weken.

Fieder en andere LLM, sterkte en succes!
pi_123494486
Wat fijn Jipster, een mooie echo!

Klinkt lief milka, hoe je grote kleine er al mee bezig is :)
  vrijdag 1 maart 2013 @ 11:55:53 #90
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_123494589
Wat fijn Jipster!

Fieder daar ga je!!! Heel veel succes! :%
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_123494615
Ola ola, daar ben ik weder!
Wat een mijlpalen zeg! KD, Blokje, Shandaly, L-E en Jipster, hoera! *O*
En ook voor Milka :)
En natuurlijk Fieder, die wordt ingeleid. Ook best wel een mijlpaal ;) *O* :%
Spewey, hoop dat jij intussen lekker zit te vreten :D

De echo was echt heel leuk. De placenta ligt goed, hij ligt goed (en laag, plet inderdaad mijn blaas), hij heeft lange benen en grote kolenschoppen, weegt al meer dan 2 kilo en we zagen zijn haar wapperen! De echomevrouw vond het ook indrukwekkend lang haar, dat hebben we dan ook uitgebreid bewonderd ;)

De foto's worden wel wat minder duidelijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb ook nog een echoladder gemaakt, want dit was waarschijnlijk de laatste echo O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123495039
Wow mooie plaatjes suikertante! En die ladder ook, erg leuk!

Cravings heb ik wel, knapperbolletjes, redband pretmix :7 en vooral veel fruit.
pi_123495169
Dank je! Knapperbolletjes? Bedoel je van die balletjes voor in de soep?
pi_123495207
Jipster wat fijn! *O*

Wat een leuke ladder, Suiker! Prachtig ook die eerste ring <3

Cravings? Alleen fruit, echt alle soorten! :Y) Van vet ga ik bijna direct over m'n nek en het kotst niet lekker dus de snackbar zal ik voorlopig niet bezoeken :D
pi_123495236
Suiker O+ Wat een mooie foto's! Die ladder is echt heel erg gaaf! Nu nog eentje van uit de buik O+

*O* Een knippertje voor Jipster!
  vrijdag 1 maart 2013 @ 12:21:33 #96
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123495240
Jipster een knippertje *O*

Suiker mooie plaatjes O+
pi_123495279
Fijn Jipster :Y

En mooie plaatjes Suiker. Fijn dat je placenta inderdaad goed ligt
pi_123495292
*O* Voor de mijlpalen, inclusief die van mij, 31 weken. Ik heb het gevierd met uitslapen want ik werd pas 12 uur wakker :@ en ik heb geen vrij vandaag...

Gave echo foto's suiker! Maar al 2kg!? En ik dacht dat ik er straks een groot kind uit moest gooien :D
Sarcasme. Herken het.
pi_123495311
Gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangere en alle mijlpalen!

Knapperbolletjes moest ik ff googlen hoor, hoe kom je er op... hier geen enkele craving te ontdekken. Meer zin in drop, maar dat komt er weer niet van om te gaan eten, dus dat telt niet denk ik.

Suikertante wat heb je de echo's mooi gerangschikt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')