uhh nee.. Ik begrijp er de ballen van.quote:[img]http:i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Is er iemand die het verhaal van Asbest Hooligan nog snapt?
Waarom gaan jullie niet gewoon samen in het flatje met ligbad die baby verwelkomen dan?
quote:
Wij kennen asfalt langer dan vandaag. Ik denk dat dat het is...quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
Waarom maken jullie je er allemaal zo druk om?
Echt, laat die man...
het heeft niks met Z&G te maken... Meer iets voor R&Pquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
Echt, laat die man...
asfalt is volgens mij een beetje beperkt in verschillende opzichten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Is er iemand die het verhaal van Asbest Hooligan nog snapt?
Waarom gaan jullie niet gewoon samen in het flatje met ligbad die baby verwelkomen dan?
Omdat het verhaal steeds vager wordt. Ik begin me zo langzamerhand af te vragen wat er nog meer speelt. Het gaat echt niet alleen om een woning of wat beesten als jeugdzorg je pas geboren baby uit huis plaatst.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
Echt, laat die man...
Oh zit ie niet meer in dat huis wat al die fokkers helemaal voor hem opgeknapt hebben dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:13 schreef gomi het volgende:
[..]
asfalt is volgens mij een beetje beperkt in verschillende opzichten.
geloof ook dat hij nu voor de 4e keer gaat verhuizen binnen 3 jaar ofzo.
en elke keer is de woning helemaal top als hij erin gaat. wanneer hij weggaat blijkt t een baggerzooi.
nee, daar is hij uit weggegaan omdat hij een ruimere woning kreeg. bleek alleen een wietplantage te zijn geweest. was dus vrij bagger.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh zit ie niet meer in dat huis wat al die fokkers helemaal voor hem opgeknapt hebben dan?
Jah, alsof je huid oprekt ofzo?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
Jeukende plek onder je borsten daar waar je ribben beurs zijn... sound familiar? Opgespannen huid ofzo?
Ik vind het zo'n naar gevoel
Hij en zijn vriendin werken op een sociale werkplaats. Misschien is dat alleen al een puntje van jeugdzorg om ze in de gaten te willen houden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Omdat het verhaal steeds vager wordt. Ik begin me zo langzamerhand af te vragen wat er nog meer speelt. Het gaat echt niet alleen om een woning of wat beesten als jeugdzorg je pas geboren baby uit huis plaatst.
Dus ik vraag me af, nu er dus op papier wordt voldaan aan voorwaarden van jeugdzorg, of de situatie inderdaad dusdanig bedreigend is dat er hier sprake is dat de baby inderdaad in een onstabiele en onveilige omgeving terecht komt.
Ja, gevoelloos ook, nasty he??quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef Suikertante het volgende:
Dat boek
LB ik heb dat gevoel nu op een heel groot deel van mijn buik en de andere helft is bijna gevoelloos.. Voelt ook alsof de bewegingen van de mini gedempt worden. Maar masseren met olie helpt bij mij wel bij de gespannen huid!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:35 schreef Kleurdoos het volgende:
oke, ik prefereer asfalts verhalen
Ik vind het nu vooral irritant omdat ik de halve dag mn hand op mn ribben moet drukken voor wat verlichting, doet echt zeer andersquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier ook buikjeuk en strakke huid. Heb het vooral als ik een groeispurtje heb voor mijn gevoel. Voelt niet lekker nee.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap geen kont van die zoab-verhalen. Kan er ook niet zoveel mee. Hoop vooral dat het kind het (toch) goed krijgt.
Daarom ook dat 'voor mn werk' erbijquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:51 schreef RockabeIIa het volgende:
nog een paar jaar en dan mag je elke ochtend vroeg op
Ben jij mij¿ Dat waren ook namen in mijn top.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:40 schreef danic het volgende:
Zo vind ik David en Levi heel mooi
Oh enneh.....onze oudste heet Eva,, zegt genoeg toch
Ik heb ze ook allemaal gehadquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:53 schreef Kleurdoos het volgende:
O en cravings, fruit, veel,snoeptomaatjes, patat/kroket/bitterballen en broodjes pure hagelslag en idd, cornflakes/ricepops,honeypops..
Ook mooiquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:56 schreef Blokje. het volgende:
[..]
Kijk, dat is een mooie mijlpaal
9 weken hier
Ah zo, ja dat is wel even fijn om vooraf te weten jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:31 schreef Suikertante het volgende:
Bla, onze VK laat dat altijd doen, maar toevallig gaan ze bij mij ook even kijken of de placenta er goed bij ligt. In het begin van de zwangerschap lag ie voor de uitgang, maar de kans is groter dat hij nu goed ligt dan dat hij nog steeds voor de uitgang ligt. Toch fijn om het straks zeker te weten
Ik dacht al, deze ken ik nog nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Crap, nou ja ik kon toch wel uit de kast komenIk ben Zoya83
Wanneer heb jij je echo? Toch ook snel?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:06 schreef Blokje. het volgende:
[..]
Ik dacht al, deze ken ik nog niet
Leuk, uit de kast!
Echofoto'squote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:11 schreef Suikertante het volgende:
Haha ik zat ook al te kijken! Ik kende je niet, maar dat laat uit de kast komen vind ik altijd erg verwarrend dus ik ben ook blij
Echo was goed! Straks meer (+foto)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb ook nog een echoladder gemaakt, want dit was waarschijnlijk de laatste echoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |