Fieder, wat een schrik! Hopelijk knap je snel wat op en kunnen ze gericht handelen. Succes morgen met de inleiding en ik hoop dat je kindje gewoon lekker bij jou op zaal mag blijven.
SDM gefeliciteerd
Bla_bla gefeliciteerd
LB, ik doe met je mee! Ook hier morgen de laatste werkdag

en dan lekker verlof.
Heb al een lijstje liggen met wat ik nog wil/moet doen, maar dat was vooral om rust in mijn hoofd te creëren.
Gisteren de kaartjes besteld, dus nu wachten op de eerste digitale proefdruk. Best spannend!
Vanmorgen wezen babysnuffelen bij Inca

oh mán hoe heerlijk was het om zo'n klein, mooi prulleke te zien en ook nog even vast te houden! Dat de mijne er niet spontaan uitrammelde is een godswonder!
Daarna doorgeraced naar de verloskundige voor controle. Alles goed, maar ze kon van de ligging geen chocola maken
Over het algemeen is zusje een dwarse tante en heb ik regelmatig haar hoofdje in mijn handen (blijft bizar, echt zo'n bolletje wat ik dan vast heb), dus kan ik precies zeggen hoe ze ligt.
Maar ik zei vanmorgen tegen Inca ook al dat ik het even niet kon zeggen hoe ze lag.
Dus......volgende week woensdag een extra echo om de ligging te bepalen. Ik heb gelijk maar even doorgevraagd naar het beleid rondom geplande keizersnedes, aangezien zusje over het algemeen in stuit ligt. Beleid is dan dus ks plannen in de 38e week. Das al heul snel! Maar ik ga nog steeds voor een draaikontje die goed komt te liggen en waarbij ik normaal beval.
Oh, en namen.....ik merk dat ik bijbelse namen ook vaak heel mooi vind. Helaas zijn sommige namen dan weer heel populair, wat ik jammer vind, maar dat zou me niet heel erg tegen houden. Zo vind ik David en Levi heel mooi. Maar ook Hannah en de naam van de dochter van Bitterend vind ik mooi, hoewel die laatste niet bij ons past.
Oh enneh.....onze oudste heet Eva,, zegt genoeg toch