Ben jij mij¿ Dat waren ook namen in mijn top.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:40 schreef danic het volgende:
Zo vind ik David en Levi heel mooi
Oh enneh.....onze oudste heet Eva,, zegt genoeg toch
Ik heb ze ook allemaal gehadquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:53 schreef Kleurdoos het volgende:
O en cravings, fruit, veel,snoeptomaatjes, patat/kroket/bitterballen en broodjes pure hagelslag en idd, cornflakes/ricepops,honeypops..
Ook mooiquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:56 schreef Blokje. het volgende:
[..]
Kijk, dat is een mooie mijlpaal
9 weken hier
Ah zo, ja dat is wel even fijn om vooraf te weten jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:31 schreef Suikertante het volgende:
Bla, onze VK laat dat altijd doen, maar toevallig gaan ze bij mij ook even kijken of de placenta er goed bij ligt. In het begin van de zwangerschap lag ie voor de uitgang, maar de kans is groter dat hij nu goed ligt dan dat hij nog steeds voor de uitgang ligt. Toch fijn om het straks zeker te weten
Ik dacht al, deze ken ik nog nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Crap, nou ja ik kon toch wel uit de kast komenIk ben Zoya83
Wanneer heb jij je echo? Toch ook snel?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:06 schreef Blokje. het volgende:
[..]
Ik dacht al, deze ken ik nog niet
Leuk, uit de kast!
Echofoto'squote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:11 schreef Suikertante het volgende:
Haha ik zat ook al te kijken! Ik kende je niet, maar dat laat uit de kast komen vind ik altijd erg verwarrend dus ik ben ook blij
Echo was goed! Straks meer (+foto)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |