ik maak kinderen met enorm dikke/grote koppen en ik kwam er makkelijk vanaf, zonder scheuren en in totaal 10 minuten persen voor 2 stuks. en sliertebenen!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:30 schreef Suikertante het volgende:
Spirit volgens de echomevrouw was het ietsje zwaarder dan gemiddeld, ze zei dat normaal tussen de 1700 en 1800 gram zou zijn.
En ze zei ook nog dat ik me geen zorgen moest maken, want het zat vast in de lange benen en die hoef je er niet uit te persen
* handje geeftquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:42 schreef Suikertante het volgende:
Wel fijn he, is alvast twee kilo die je er niet zelf vanaf hoeft te werken straks! Plus een halve kilo vruchtwater, blijft er nog maar eh... 11 kilo over(bij mij dan)
dankje enquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:47 schreef Fieder het volgende:
Bla en SDM gefeliciteerd!
Batsen en deobussen even niet graag![]()
hoe bedoel je waar je op moet letten?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:47 schreef Fieder het volgende:
Jipster een knipper
Suiker mooie plaatjes! En tof die ladder.
Zoya/ bubseltje![]()
![]()
KD mooie mijlpaal![]()
En natuurlijk de andere mijlpalen![]()
Ff updateje![]()
Ik werd vannacht om 4 uur heel beroerd wakker, helemaal aan t bibberen en overal pijn. Pas rond 12 u vanmiddag voelde ik me weer beter, nu gaat t ff heel lekker. Hoop dat t zo blijft.
Mn baarmoedermond was nog niet helemaal ready, dus er is n pilletje ingebracht. Niks gedaan. Nu t tweede pilletje, rond 4 u weer kijken.![]()
Kortom: voorlopig geen baby![]()
Zijn er nog ervaringsdeskundigen met goed advies qua inleiden? Dingen waar ik op moet letten ofzo?
Hoop dat je je inderdaad beter blijft voelen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:47 schreef Fieder het volgende:
Jipster een knipper
Zoya/ bubseltje![]()
![]()
KD mooie mijlpaal![]()
Ff updateje![]()
Ik werd vannacht om 4 uur heel beroerd wakker, helemaal aan t bibberen en overal pijn. Pas rond 12 u vanmiddag voelde ik me weer beter, nu gaat t ff heel lekker. Hoop dat t zo blijft.
Mn baarmoedermond was nog niet helemaal ready, dus er is n pilletje ingebracht. Niks gedaan. Nu t tweede pilletje, rond 4 u weer kijken.![]()
Zijn er nog ervaringsdeskundigen met goed advies qua inleiden? Dingen waar ik op moet letten ofzo?
Tja dat weet ik niet zo goed eigenlijkquote:
Bleef het maar beperkt bij zweethandjes. Ik sta standaard op standje klam. Soms gepaard met natte bovenlipquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:13 schreef Spirit82 het volgende:
Stomme vraag misschien, maar hebben meer zwangeren last van zweethandjes? Ik kan mn muis niet eens meer normaal vasthouden
Fijn dat ik kon helpen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:19 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind mn zweethandjes ineens een stuk minder erg als ik dat zo hoor gulara
Duidelijk aangeven hoe jij de pijn ervaart. Bij mij zaten ze maar te fucken met die syntho omdat ik nog grapjes maakte. Zo ging ik om met de pijn..ipv kermen heel veel stomme grapjes.Je voelt zelf wel of t klopt of niet (denk ik)quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:47 schreef Fieder het volgende:
Jipster een knipper
Zoya/ bubseltje![]()
![]()
KD mooie mijlpaal![]()
Ff updateje![]()
Nope!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:34 schreef Keshet het volgende:
Wat KD zegt dus.
Bij mij werden er geen weeën geregistreerd maar ik had best wel krampen in mijn buik. Ik was doodsbenauwd voor de echte weeën; ik vond die krampen namelijk al erg veel pijn doen en dan zouden weeën dus nog meer pijn gaan doen!
Ik vroeg om pijnstilling, de verpleegkundige vond dat een beetje raar want er gebeurde nog niks. Gyn ging de ontsluiting checken. In een krap uur van 4 naar 10cm...
Achteraf ook wel logisch dat er geen weeën geregistreerd werden; ik had helemaal niet van die banden om mijn buik. Niet mijn helderste moment.![]()
Gulara! Ben je aan het bevallen?
Fieder: Heel veel succes.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:34 schreef Keshet het volgende:
Wat KD zegt dus.
Bij mij werden er geen weeën geregistreerd maar ik had best wel krampen in mijn buik. Ik was doodsbenauwd voor de echte weeën; ik vond die krampen namelijk al erg veel pijn doen en dan zouden weeën dus nog meer pijn gaan doen!
Ik vroeg om pijnstilling, de verpleegkundige vond dat een beetje raar want er gebeurde nog niks. Gyn ging de ontsluiting checken. In een krap uur van 4 naar 10cm...
Achteraf ook wel logisch dat er geen weeën geregistreerd werden; ik had helemaal niet van die banden om mijn buik. Niet mijn helderste moment.![]()
Bij Elin had ik de banden in het begin niet strak of goed om mijn buik zitten, zelfde geval, je zag wel heuveltjes, maar heel licht..terwijl ik er al bijna wasquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:34 schreef Keshet het volgende:
Wat KD zegt dus.
M'n mobiel ligt naast de Rennies.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:42 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
![]()
lekker ding
Fieder, het is overigens normaal dat de synto ongeveer ieder half uur opgehoogd wordt, dus daar moet je niet van schrikken. Geef idd duidelijk je grens aan verder, en als jij pijnstilling wilt, direct om vragen.
Gulara oh noes! Bel je vent op zn mobiel om het te komen brengen! tenzij ie naast je ligthoewel dat ook wel wat heeft
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:47 schreef Gulara het volgende:
[..]
M'n mobiel ligt naast de Rennies.Ik ga nú m'n bed uit walvissen.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:07 schreef Gerberaatje het volgende:
Als iemand nog een manduca zoekt.. Ik heb er net een gekocht voor 49,50 incl verzenden...
Hier: http://www.kadolis.com/se(...)query=Manduca&page=0
Met code VP5013 50% korting op alles!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |