abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 maart 2013 @ 12:27:39 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_123495428
Gefeliciteerd Bubseltje! *O*
En Jipster ook met jullie knippertje! *O*
pi_123495519
Spirit volgens de echomevrouw was het ietsje zwaarder dan gemiddeld, ze zei dat normaal tussen de 1700 en 1800 gram zou zijn.
En ze zei ook nog dat ik me geen zorgen moest maken, want het zat vast in de lange benen en die hoef je er niet uit te persen :+
pi_123495851
Ow dat valt idd wel mee dan :) Jeetje ik had me niet gerealiseerd dat we al zulke dikkerdjes hadden :@
Sarcasme. Herken het.
pi_123495888
Wel fijn he, is alvast twee kilo die je er niet zelf vanaf hoeft te werken straks! Plus een halve kilo vruchtwater, blijft er nog maar eh... 11 kilo over :') (bij mij dan)
pi_123495972
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:30 schreef Suikertante het volgende:
Spirit volgens de echomevrouw was het ietsje zwaarder dan gemiddeld, ze zei dat normaal tussen de 1700 en 1800 gram zou zijn.
En ze zei ook nog dat ik me geen zorgen moest maken, want het zat vast in de lange benen en die hoef je er niet uit te persen :+
ik maak kinderen met enorm dikke/grote koppen en ik kwam er makkelijk vanaf, zonder scheuren en in totaal 10 minuten persen voor 2 stuks. en sliertebenen!
pi_123496039
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:42 schreef Suikertante het volgende:
Wel fijn he, is alvast twee kilo die je er niet zelf vanaf hoeft te werken straks! Plus een halve kilo vruchtwater, blijft er nog maar eh... 11 kilo over :') (bij mij dan)
* handje geeft
Sarcasme. Herken het.
pi_123496115
Kun je nagaan KD! Ik hoef alleen maar te niezen! O+
pi_123498316
Jipster een knipper
Suiker mooie plaatjes! En tof die ladder.
Zoya/ bubseltje :D :W
KD mooie mijlpaal *O*
En natuurlijk de andere mijlpalen *O*
Bla en SDM gefeliciteerd!

Ff updateje :)
Ik werd vannacht om 4 uur heel beroerd wakker, helemaal aan t bibberen en overal pijn. Pas rond 12 u vanmiddag voelde ik me weer beter, nu gaat t ff heel lekker. Hoop dat t zo blijft.
Mn baarmoedermond was nog niet helemaal ready, dus er is n pilletje ingebracht. Niks gedaan. Nu t tweede pilletje, rond 4 u weer kijken. :Z
Kortom: voorlopig geen baby :)

Zijn er nog ervaringsdeskundigen met goed advies qua inleiden? Dingen waar ik op moet letten ofzo?
Batsen en deobussen even niet graag :+
  vrijdag 1 maart 2013 @ 13:54:04 #109
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_123498612
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 13:47 schreef Fieder het volgende:

dankje en _O-
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_123498667
Fieder, klinkt als een rotnacht, fijn dat je je nu beter voelt! Ik heb geen tips, volgens mij kun je niet zoveel doen behalve ontspannen?
pi_123498731
quote:
Jipster een knipper
KD mooie mijlpaal *O*

Ik werd vannacht om 4 uur heel beroerd wakker, helemaal aan t bibberen en overal pijn. Pas rond 12 u vanmiddag voelde ik me weer beter, nu gaat t ff heel lekker. Hoop dat t zo blijft.
Mn baarmoedermond was nog niet helemaal ready, dus er is n pilletje ingebracht. Niks gedaan. Nu t tweede pilletje, rond 4 u weer kijken. :Z

Zijn er nog ervaringsdeskundigen met goed advies qua inleiden? Dingen waar ik op moet letten ofzo?
hoe bedoel je waar je op moet letten?
:)
  vrijdag 1 maart 2013 @ 13:57:00 #112
381212 Gulara
From the future
pi_123498748
quote:
Jipster een knipper
KD mooie mijlpaal *O*

Hoop dat je je inderdaad beter blijft voelen. :* En dat het tweede pilletje z'n werk gaat doen. *O*

Verder geen advies.
pi_123498897
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 13:56 schreef mignonne het volgende:
hoe bedoel je waar je op moet letten?
Tja dat weet ik niet zo goed eigenlijk :P misschien bepaalde houdingen die de ontsluiting bevorderen? Of dingen die je achteraf liever anders had gehad...
pi_123499286
:P

ik ben niet ingeleid dus kan daar niets over zeggen.
Ontspanning is key zoals bij alle bevallingen, maar met een inleiding heb je wel een beejte een handicap.Rust veel en goed nu het nog kan, van weeën word je echt wakker, de diepe ontspanning van slaap kan veel voor je doen en je hebt je energie straks nodig.

Sterkte en succes :*
pi_123499504
Stomme vraag misschien, maar hebben meer zwangeren last van zweethandjes? Ik kan mn muis niet eens meer normaal vasthouden -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_123499536
Zweetvoeten op vakantie, heb ik anders nooit!
pi_123499587
Straks weer naar de gynaecoloog. Hopelijk krijgen we wat meer te horen over de keizersnede. En jeetje dr hoofdje zit nu niet meer richting mijn zij maar tegen mijn ribben. *hap naar adem*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:17:35 #118
381212 Gulara
From the future
pi_123499664
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:13 schreef Spirit82 het volgende:
Stomme vraag misschien, maar hebben meer zwangeren last van zweethandjes? Ik kan mn muis niet eens meer normaal vasthouden -O-
Bleef het maar beperkt bij zweethandjes. Ik sta standaard op standje klam. Soms gepaard met natte bovenlip :') en zweet dat in straaltjes vanaf je billen naar beneden stroomt.
Nou zijn de temperaturen wel iets anders, maar ik zweet zeker meer dan normaal. Langer dan een paar minuten bellen is lastig, want dan drijft de telefoon van m'n oor weg. :D
pi_123499729
Ik vind mn zweethandjes ineens een stuk minder erg als ik dat zo hoor gulara :')
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:23:13 #120
381212 Gulara
From the future
pi_123499886
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:19 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind mn zweethandjes ineens een stuk minder erg als ik dat zo hoor gulara :')
Fijn dat ik kon helpen. ^O^
pi_123500110
quote:
Jipster een knipper
KD mooie mijlpaal *O*

Duidelijk aangeven hoe jij de pijn ervaart. Bij mij zaten ze maar te fucken met die syntho omdat ik nog grapjes maakte. Zo ging ik om met de pijn..ipv kermen heel veel stomme grapjes.Je voelt zelf wel of t klopt of niet (denk ik)
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:34:19 #122
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_123500284
Wat KD zegt dus.
Bij mij werden er geen weeën geregistreerd maar ik had best wel krampen in mijn buik. Ik was doodsbenauwd voor de echte weeën; ik vond die krampen namelijk al erg veel pijn doen en dan zouden weeën dus nog meer pijn gaan doen!
Ik vroeg om pijnstilling, de verpleegkundige vond dat een beetje raar want er gebeurde nog niks. Gyn ging de ontsluiting checken. In een krap uur van 4 naar 10cm...

Achteraf ook wel logisch dat er geen weeën geregistreerd werden; ik had helemaal niet van die banden om mijn buik. Niet mijn helderste moment. :')

Gulara! Ben je aan het bevallen? :D

Fieder: Heel veel succes. :*
A grand adventure has begun.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:38:04 #123
381212 Gulara
From the future
pi_123500469
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:34 schreef Keshet het volgende:
Wat KD zegt dus.
Bij mij werden er geen weeën geregistreerd maar ik had best wel krampen in mijn buik. Ik was doodsbenauwd voor de echte weeën; ik vond die krampen namelijk al erg veel pijn doen en dan zouden weeën dus nog meer pijn gaan doen!
Ik vroeg om pijnstilling, de verpleegkundige vond dat een beetje raar want er gebeurde nog niks. Gyn ging de ontsluiting checken. In een krap uur van 4 naar 10cm...

Achteraf ook wel logisch dat er geen weeën geregistreerd werden; ik had helemaal niet van die banden om mijn buik. Niet mijn helderste moment. :')

Nope! :s) Hoewel m'n kind volgens mij wel alvast met z'n handje de weg naar buiten aan het vrijmaken is. :'(
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:39:44 #124
381212 Gulara
From the future
pi_123500535
Oh no! Lig ik net helemaal gesettled in bed... Ben ik m'n water en Rennies vergeten te pakken. :'( :'( :'(
pi_123500666
quote:
Wat KD zegt dus.

_O- :D
lekker ding O+

Fieder, het is overigens normaal dat de synto ongeveer ieder half uur opgehoogd wordt, dus daar moet je niet van schrikken. Geef idd duidelijk je grens aan verder, en als jij pijnstilling wilt, direct om vragen.

Gulara oh noes! Bel je vent op zn mobiel om het te komen brengen! tenzij ie naast je ligt :P hoewel dat ook wel wat heeft
pi_123500728
quote:
Wat KD zegt dus.

Bij Elin had ik de banden in het begin niet strak of goed om mijn buik zitten, zelfde geval, je zag wel heuveltjes, maar heel licht..terwijl ik er al bijna was ;)
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:47:02 #127
381212 Gulara
From the future
pi_123500840
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:42 schreef mignonne het volgende:

[..]

_O- :D
lekker ding O+

Fieder, het is overigens normaal dat de synto ongeveer ieder half uur opgehoogd wordt, dus daar moet je niet van schrikken. Geef idd duidelijk je grens aan verder, en als jij pijnstilling wilt, direct om vragen.

Gulara oh noes! Bel je vent op zn mobiel om het te komen brengen! tenzij ie naast je ligt :P hoewel dat ook wel wat heeft
M'n mobiel ligt naast de Rennies. :') Ik ga nú m'n bed uit walvissen.
pi_123500949
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:47 schreef Gulara het volgende:

[..]

M'n mobiel ligt naast de Rennies. :') Ik ga nú m'n bed uit walvissen.
:D poor you!
beter voorbereiden joh! Ook heul handig om alvast in je systeem te hebben voor als je straks borstvoeding gaat geven misschien. :+ Dat je zeg maar nét je kind ein-de-lijk aangelegd hebt en dat je denkt crap... ik moet plassen }:| en dat daarna je telefoon gaat die natúúrlijk nog op de keukentafel ligt enz. :')
pi_123501320
Suiker, wat een mooie echo's trouwens, dat voetje O+ en Jipster, feli met je knippert O+ ik werd idd ook eerst 2 weken teruggezet, toen een week vooruit en vervolgens weer bijna een week vooruit ;)
pi_123502008
Volgens mij heeft die kleine hier de hik. Ik voel haar overal "tikken" en volgens mij vindt ze het niks want ze is enorm aan het draaien en rommelen. Ik voel de hikkende plekken af en toe ook wegschuiven, zo grappig!
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:23:34 #131
378192 -mandy-
I am who I am
pi_123502467
Voor de nieuwe zwangeren welkom!!!!

Voor alle mijlpalen *O* *O* *O* !

Mooie echo's suiker!

Zou zo graag nog eens lekker slapen 's nachts. Of m'n buik ligt in de weg, of m'n voeten zijn dermate warm dat ik niet kan slapen.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:43:36 #132
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123503283
Suiker, wat een fijne echo plaatjes

*O* Hoezee, voor nieuwe streepjes en voor een knipper!

Ik voel sinds deze week geregeld een klein voetje dat schopt, zo 'pok' tegen mijn buikwand. :D
Ik voel hem al heel veel weken zacht bewegen, maar dat is meer wat woelen binnenin mijn buik.

Zo tof....mijn jommetjesbaby. O+
pi_123507008
*O* voor de nieuwe streepjes.

Suiker wat leuk om die foto's zo onder elkaar te zetten, zo zie je de groei echt goed.

Zweethanden check.

Fieder hoe gaat ie nu bij jou?

(8> is met iets bezig en ik mag niet weten wat, moet op mijn bed blijven liggen :( . Ik ben veel te nieuwsgierig waar die mee bezig is.
pi_123507142
Datum is bekend O+
Eerst de familie even langs voor ik hem hier bekend maak O+
pi_123507471
Tally, nu al bekend, ze zijn er vroeg bij met de planning! Wel fijn dat je het nu al weet!
pi_123507997
Zo, net bij de anesthesist geweest en goedgekeurd voor de ks. Nu alleen nog even bloed laten afnemen volgende week en dan zijn we er klaar voor!

Fieder balen dat het niet opschiet.
Een mooie knipper voor Jipster *O*
pi_123508686
Bla, gefeliciteerd!

Een knipper voor Jipster!

Suiker, wat mooi! Groot al zeg :o

Fieder, wat rot dat het niet wil opschieten. Hopelijk nu al wel :*

Tally, al een datum! Wauw, dan komt het dichtbij :D

Ik heb nog steeds hoofdpijn. Echt niet leuk :(
E.
pi_123509701
Wow Tally, al een datum, gaaf! :D

Suiker, wat leuk om de progressie zo te zien, past mooi bij je buikenreeks ;)

Fieder, ik hoop dat het tweede pilletje z'n werk heeft gedaan en dat alles goed gaat :*

LB en danic: VERLOF!! :D *O* *O* *O*
pi_123509843
De vorige keer kreeg ik het later te weten omdat zij me nog wilde overtuigen van een draaipoging. Met mijn dwarsligger/stuitje en mijn verleden wilde ze niet eens proberen over te halen. Ik heb het ook gewoon gevraagd. We weten dat het een keizersnede gaat worden en wanneer word deze gepland? Nou nu omdat het nu ook in stuit ligt.
Dus nog 6 weken en dan word ik weer mama O+
pi_123512607
Wolk, weet je al wat je vriend aan 't doen was?

Fieder ik ben ook heel benieuwd hoe het met jou gaat! Voel je je nog goed? En komt er al iets op gang?
Of ben je inmiddels lekker in je cocoon terechtgekomen O+

Tally een datum! Spannend joh! *O*
En Milka ook al klaar voor KS! :o

Spark, dat is echt kl*te, hoofdpijn. Ik hoop dat het snel zakt :*
  vrijdag 1 maart 2013 @ 21:59:50 #141
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_123518400
Voor degenen die straks willen gaan dragen, supergoede tip van Gerbera:

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 21:07 schreef Gerberaatje het volgende:
Als iemand nog een manduca zoekt.. Ik heb er net een gekocht voor 49,50 incl verzenden... :o

Hier: http://www.kadolis.com/se(...)query=Manduca&page=0

Met code VP5013 50% korting op alles!!!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_123520171
Wat fijn dat je gewoon al een datum hebt tally!

En milka ook al helemaal klaar ervoor :) volgende week gewoon je babytje al in je armen!

Spark, hoofdpijn sucks

En fieder ik hoop dat er schot in de zaak zit

En wolk weet je al waarom je niet uit bed mocht :)
pi_123521259
Ladyblack!! We hebben verlof *O*
Heerlijk, daar ga ik dus echt van genieten heb ik besloten.lekker's morgens qualitytime met eva, dan van 13.00-16.00 rust (iets voor mezelf of meeslapen met eva), daarna iets in huis en's avonds zitten. Dat is mijn planning :+

Oh, en ik zag net dat de proefdruk gemaild was O+ O+ O+
Echt, ik kan nog 100 van die smiley's neerzetten, want het is echt in 1x goed wat mij betreft. Vriend moet nog ff goedkeuren.....maar zal wel goed zijn denk ik.
Maar zo, met haar naam er al bij......ik werd er gewoon een beetje emotioneel van. Ik wil mijn meisje ontmoeten O+
pi_123521663
LB en Danic verlof! *O*

Gaaf dat geboortekaartje Danic. Toen wij de eerste proef kregen waren we ook meteen verliefd. Ze vroeg nog op en aanmerkingen maar hij was eigenlijk al meteen perfect. Nu nog zo lang wachten tot we hem mogen versturen.

Ik ben ook benieuwd wolk, wat laat je ons in spanning }:| ;)

Mijn hoofdpijn is echt waardeloos ja, heb het al sinds maandag en sinds dinsdag heel heftig. Gelukkig was mijn bloeddruk netjes en de CTG ook goed maar verdorie, het doet pijn! En paracetamol helpt geen ruk :'(
E.
pi_123522888
sparkling, ik heb je een dm gestuurd. :* weet niet of je mobiel zit en ze kunt lezen of niet :)
pi_123523149
Jaaaaaa baby *O* *O* toch nog gelukt, had t niet meer verwacht vandaag!

Toen ik voor mn laatste pilletje ging bleek mn baarmoedermond rijp. Vliezen gebroken en toen ging t als n speer.
Half 5 vliezen gebroken en om kwart over 7 was onze zoon Lucas er. O+
Hij heeft al n beetje gesabbeld aan de borst maar ik vind het nog lastig, ff wennen :)
Omdat t zo snel ging heeft hij niet de nodige antibiotica binnengekregen dus we moeten nog even blijven. Voor nu ziet t er goed uit.

Pff eindelijk O+

Is er nog iemand wakker :+
pi_123523222
woaaaaaaah!!! verse baby!!!!!! *O* *O* *O* *O*
Wat superfijn dat hij er is joh! Dat heb je toch nog rap gedaan!
Prachtige naam, en fijn dat het er goed uitziet voor nu.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 23:50:55 #148
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_123523253
Wiehoewww gefeliciteerd!!! *O*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_123523291
*O*

Gefeliciteerd Fieder en wat een mooie naam! Veel geluk gewenst en dat jullie maar snel op mogen knappen
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 1 maart 2013 @ 23:55:49 #150
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_123523484
Verse baby! *O* Van harte gefeliciteerd met Lucas en wat heb je dat nog snel gedaan!
Lekker genieten nu <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')