abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:42:10 #211
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123535938
Ik heb nog een vraagje trouwens; een vriendin van mij heeft haar kindje in stuit liggen, de draaipoging is mislukt, en volgens mij wil ze een stuitbevalling proberen. Gaan ze dan wachten tot het vanzelf begint of zou ze dan ingeleid worden voor de 40 weken?
pi_123537954
Gelukkig alleen gezicht. Denk dat het komt door hormoon pukkeltjes icm chloor en winterhuidje. Zojuist ingesmeerd met uber vette creme en aan makeup mevrouw gevraagd of ze vanavond iets minder wil smeren. Op hoop van zegen :')
pi_123539866
Wij komen net bij de Ikea vandaan :D Gingen voor matrasje maar komen natuurlijk zonder dat en met een hele shitload aan andere dingen thuis waaronder nieuw servies. Ow en voor het eerst deze zwangerschap naar de Mac geweest want ik had ineens zo'n zin in die frietsaus!! :Y)
Sarcasme. Herken het.
pi_123539889
Vanmiddag heel charmant tepelhoedjes gehaald...... :') aangezien mijn oudste mijn tetters ook stuk vrat ben ik nu voorbereid.
Hilzillah, mocht het niet overgaan, even langs de huisarts. Die heeft van die hele vete zalf, bazenspul!
pi_123540104
Huuuuuu milkshake hou's op met die enge posts!! :@
Sarcasme. Herken het.
pi_123540122
Wat doet mijn iPad met mijn posts ;(
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:50:39 #217
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_123541949
Fieder, geweldig! Van harte gefeliciteerd met je kereltje! *O*
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:51:44 #218
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_123542004
Fieder daar is hij dan! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Lucas!
  zaterdag 2 maart 2013 @ 18:00:52 #219
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_123542399
Gefeliciteerd fieder!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_123543512
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:35 schreef Gulara het volgende:
Ik kom me nog even melden. Ik voel me vandaag minder zwanger dan ooit. Had zelfs het gevoel dat ik wel een radslag kon maken. :') Fijn natuurlijk, maar ik denk wel dat er nog lang geen baby aankomt.

Zal morgen een uitgebreid bijlezen. :z
Je wilt niet weten wat voor opleving ik had de dag voor de bevalling..
Ben nog gaan winkelen en de stad in geweest en noem maar op..
Ik kon uberhaupt vanaf week 16 amper lopen en toen de hele dag de stad ineens in :D
pi_123546051
Toi Toi Toi Hilz!

LB, niet zeker, denk dat het beleid verschilt per ziekenhuis?

Hier dagje weggeweest, was super maar voel nu wel m'n bekken! Gelukkig morgen niets :)
Home is where the O+ is...
pi_123548475
Zo.. dat was me het winkelrondje wel zeg... het 'rustig-aan-doen' staat voor nu en morgen op de planning. Maar we hebben inmiddels alle materialen voor onze custom-made-commode in huis, én een nieuw bed voor Lars, zodat zijn ledikantje naar zijn zusje kan, én - volledig ongerelateerd - een nieuwe bril uitgezocht voor manlief (wordt-ie straks gewoon nóg knapper!) :D
Het was weer een leuke tetrispuzzel bij de Ikea om de boel in de auto te krijgen. Als we ergens onderweg agenten tegen waren gekomen, hadden we een groot probleem gehad, want mijn man had absoluut geen zicht meer naar rechts (ik wel, dus we deden goed teamwerk). Ook de vijfde versnelling en de achteruit kon hij niet echt meer bij, dus dat deed ik ook voor hem op commando... Hebben zo'n lol gehad.. tranen over m'n wangen van het lachen... heerlijk, had ik echt even nodig.

Ik heb geen flauw idee wbt je vraag over die stuitbevalling LB. Geen ervaring mee so far (gelukkig)
pi_123548623
Fieder, gefeliciteerd met je zoon! Hopelijk kunnen jullie snel naar huis!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_123552436
Ik merk dat ik echt zoooo veel mis als ik bijlees op de telefoon. :(

Tally, wat tof, een datum! Ik had het idee dat jij nog niet zo gek ver bent, maar als je over 6 weken mag bevallen ben je dat dus al wel :)

LB en danic verlof *O*

Verder vind ik dat we hier eens aan de slag moeten. Onze slaapkamer moet gedaan, en dan kan er een babyhoekje in komen. En de wieg staat nog 235 km verderop. Ik heb zin om lekker te rommelen met het wiegje en dat soort nonsens, want dat kind valt er al bijna uit ja! Nog maar 14 weken! Dus.

Vriendje begrijpt mijn haast niet zo. Hij is duidelijk niet zwanger. oO<
pi_123552992
Fieder van harte gefeliciteerd met Lucas! *O*

Oh en Bla_Bla_Bla, jou had ik ook nog niet gefeliciteerd met je streepjes! Geweldig! *O*
pi_123556852
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb nog een vraagje trouwens; een vriendin van mij heeft haar kindje in stuit liggen, de draaipoging is mislukt, en volgens mij wil ze een stuitbevalling proberen. Gaan ze dan wachten tot het vanzelf begint of zou ze dan ingeleid worden voor de 40 weken?
Bij ons (Sittard) is het beleid dat je dan ingeleid wordt voor de 40 weken. Het is hier ook standaard dat je een ruggenprik krijgt ivm traag vorderende ontsluiting.
Hier wachten ze niet tot het spontaan begint vanwege risico op een spoed ks. Dan zijn ze liever voorbereid.
  zondag 3 maart 2013 @ 03:42:36 #227
381212 Gulara
From the future
pi_123562844
Zo even fatsoenlijk bijgelezen:

Wolk wat lief van je vriend een surprisebabyshower! O+ Wist je helemaal van niks?

Bla, ik hoop dat je vandaag wel hebt kunnen uitslapen. Want dat is zo fijn! :s)

Milka volgende week al een baby! *O* Dan ga je me misschien nog wel inhalen!

XM hoe was jullie verjaardagsfeest?

Hillzillah dat ziet er inderdaad niet zo goed uit. Hoop dat het een beetje bij is getrokken en dat je optreden geslaagd was. :*
( ;) Voor de clientèle is een goeie huid natuurlijk ook van belang. Kun je veel meer vragen. :P )

Shandaly fijn dat het gelukt is in de IKEA en de spullen in de auto tetrissen klinkt herkenbaar. :P

Spirit, het is toch heel logisch dat je met meer thuiskomt van de IKEA dan de bedoeling was. Ik heb me nog nooit aan m'n lijstje gehouden. :') Goeie tip van de Macfrietsaus. Die gaat op mijn dit-moet-ik-eten-als-ik-in-Nederland-ben-lijstje. ^O^

LE klinkt als nesteldrang. *O* Ik heb daar zelf persoonlijk maar heel weinig last van. :@

En meld. Heb een gat in de dag geslapen. Ben echt de afgelopen nachten een beetje aan het bijtanken. Begin van de nacht is dan een soort shuttlerun tussen bed en wc, maar vroeg in de ochtend dan val ik me toch als een blok in slaap.
Werd vanochtend wel een paar keer gewekt door wat krampen. En het voelt een beetje alsof ik flink ongesteld ben. Dus wellicht gebeurt er toch iets.
pi_123563381
Spannend gulara! Eerst zeggen dat milka je inhaalt en vervolgens over krampen beginnen ;)

Hier eerste wakkernacht. Kruimel lijkt de hik te hebben uitgevonden. Gisteravond en vannacht weer, plus bijbehorende gewoel en geschop en toen kreeg ik honger :@ dus ben maar beschuitje gaan eten :Y) Hopelijk word ik zo wel weer moe want dit schiet ook niet echt op... Is zo vaak de hik hebben trouwens normaal?
Sarcasme. Herken het.
  zondag 3 maart 2013 @ 04:58:12 #229
381212 Gulara
From the future
pi_123563443
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 04:46 schreef Spirit82 het volgende:
Spannend gulara! Eerst zeggen dat milka je inhaalt en vervolgens over krampen beginnen ;)

Hier eerste wakkernacht. Kruimel lijkt de hik te hebben uitgevonden. Gisteravond en vannacht weer, plus bijbehorende gewoel en geschop en toen kreeg ik honger :@ dus ben maar beschuitje gaan eten :Y) Hopelijk word ik zo wel weer moe want dit schiet ook niet echt op... Is zo vaak de hik hebben trouwens normaal?
Ooh dat hikken kan behoorlijk irritant zijn als je wilt slapen. Beschuitjes zijn prijs goed. Hoop dat je nog even lekker kunt slapen. :*

Ja een beetje dubbel inderdaad. Het voelt als menstruatiepijn in buik en rug. Maar hoef niks weg te zuchten of zo. Het suddert gewoon een beetje. Vervelend, maar dat is het dan ook.
pi_123563447
Prijs goed man! Ik ga weer naar bed! Vriend uit z'n slaap houden. Hij moet wel meezwangeren natuurlijk :P
Sarcasme. Herken het.
  zondag 3 maart 2013 @ 05:04:27 #231
381212 Gulara
From the future
pi_123563463
Hmmm vreemde autocorrect. :? Bedoelde 'altijd goed'. :P

Succes met vriend wakker houden. ^O^ Maar hopelijk slapen jullie allebei weer snel.
pi_123563690
Gulara dat klinkt spannend, wel lekker dat je zo lang hebt kunnen slapen.
En ik wist idd van niets, hij vroeg afgelopen maandag wel of we vrijdag iets te doen hadden en of hij de auto mee kon krijgen en door de manier waarop had ik wel het vermoeden dat hij iets voor mij aan het regelen was, maar ik dacht aan een cadeautje of zoiets.
Normaal gesproken is mijn vriend ook absoluut niet romantisch, maar de laatste weken is hij heel erg aan het veranderen O+

Spirit is het gelukt om je vriendje wakker te houden of ben jezelf weer lekker in slaap gevallen?
  zondag 3 maart 2013 @ 07:53:28 #233
381212 Gulara
From the future
pi_123563711
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 07:45 schreef _wolk82_ het volgende:
Gulara dat klinkt spannend, wel lekker dat je zo lang hebt kunnen slapen.
En ik wist idd van niets, hij vroeg afgelopen maandag wel of we vrijdag iets te doen hadden en of hij de auto mee kon krijgen en door de manier waarop had ik wel het vermoeden dat hij iets voor mij aan het regelen was, maar ik dacht aan een cadeautje of zoiets.
Normaal gesproken is mijn vriend ook absoluut niet romantisch, maar de laatste weken is hij heel erg aan het veranderen O+

Spirit is het gelukt om je vriendje wakker te houden of ben jezelf weer lekker in slaap gevallen?
Leuke verrassing inderdaad! O+
pi_123563717
Gulara zo begon mijn bevalling ook, vanaf 12 u smiddags kreeg ik menstruatie krampen en over de dag heen werden die steeds heftiger. Om 23.00 u toen dokter gebeld en om 8.50 volgende dag was ze er ;)
Tralalalaaa
pi_123564222
Fiedertje enorm gefeliciteerd met jullie manneke! Hoop dat je snel thuis mag gaangenieten van je nieuwe gezinnetje en je snel wedr beger bent.

En ik ben benieuwd naar je ervaring!
pi_123564237
Spannend Gulara!

Hier lijkt het net of ik soms al harde buiken heb, maar of dat kan met amper 8 wk zwangerschap?!
  zondag 3 maart 2013 @ 09:44:44 #237
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_123564275
Spannend Gulara!

Gisteren de verjaardag van peuter in de Efteling gevierd, hadden we door het fijne weer vorig weekend een weekje uitgesteld. Hele leuke dag gehad maar ik ben wel rond 21:00 uur in slaap gevallen, de laatste keer dat ik zo vroeg op een zaterdagavond sliep is denk ik wel 27 jaar geleden :D
pi_123564355
Fieder, gefeliciteerd met jullie zoon!

Nieuwe zwangere welkom. :)

Verder raak ik niet bijgelezen. Gisteren verjaardag van onze zoon gehad, 3 jaar alweer. En 's ochtends een mooi kindje op de echo mogen bewonderen. Hij zwaaide naar zijn grote broer :)
Alles is goed! Wel inwendige echo daar het uitwending niet goed te zien was maar inwendig ook niet zo heel duidelijk, kon te maken hebben met litteken weefsel van keizersnede of gewoon dikke pech. Maar het was duidelijk een kindje met armen en beentjes, blijft zo speciaal.

De misselijkheid en het overgeven wordt minder hier, maar ik blijf zo vreselijk moe en slaap ook slecht. Bleh :(
pi_123564472
Gulara, klinkt spannend!!

Jipster, ik had rond de 8 weken harde buiken na het klaarkomen ;). Het kan dus wel!
Trok overigens na een week of 2 wel weg.

Ymme, vervelend die vermoeidheid he! Wel leuk dat je een goede echo had!
Home is where the O+ is...
pi_123564867
jipster idem hier. VK gaf aan dat t mogelijk is, maar als je er veel last van hebt, je even een urinecheckup moet doen voor evt. blaasontsteking.

en Cwen, idem, maar dan de hele zwangerschap :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleurdoos op 03-03-2013 11:22:34 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')