Opleving voor het begint?!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:35 schreef Gulara het volgende:
Ik kom me nog even melden. Ik voel me vandaag minder zwanger dan ooit. Had zelfs het gevoel dat ik wel een radslag kon maken.Fijn natuurlijk, maar ik denk wel dat er nog lang geen baby aankomt.
Zal morgen een uitgebreid bijlezen.
Je wilt niet weten wat voor opleving ik had de dag voor de bevalling..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:35 schreef Gulara het volgende:
Ik kom me nog even melden. Ik voel me vandaag minder zwanger dan ooit. Had zelfs het gevoel dat ik wel een radslag kon maken.Fijn natuurlijk, maar ik denk wel dat er nog lang geen baby aankomt.
Zal morgen een uitgebreid bijlezen.
Bij ons (Sittard) is het beleid dat je dan ingeleid wordt voor de 40 weken. Het is hier ook standaard dat je een ruggenprik krijgt ivm traag vorderende ontsluiting.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb nog een vraagje trouwens; een vriendin van mij heeft haar kindje in stuit liggen, de draaipoging is mislukt, en volgens mij wil ze een stuitbevalling proberen. Gaan ze dan wachten tot het vanzelf begint of zou ze dan ingeleid worden voor de 40 weken?
Ooh dat hikken kan behoorlijk irritant zijn als je wilt slapen. Beschuitjes zijn prijs goed. Hoop dat je nog even lekker kunt slapen.quote:Op zondag 3 maart 2013 04:46 schreef Spirit82 het volgende:
Spannend gulara! Eerst zeggen dat milka je inhaalt en vervolgens over krampen beginnen
Hier eerste wakkernacht. Kruimel lijkt de hik te hebben uitgevonden. Gisteravond en vannacht weer, plus bijbehorende gewoel en geschop en toen kreeg ik hongerdus ben maar beschuitje gaan eten
Hopelijk word ik zo wel weer moe want dit schiet ook niet echt op... Is zo vaak de hik hebben trouwens normaal?
Leuke verrassing inderdaad!quote:Op zondag 3 maart 2013 07:45 schreef _wolk82_ het volgende:
Gulara dat klinkt spannend, wel lekker dat je zo lang hebt kunnen slapen.
En ik wist idd van niets, hij vroeg afgelopen maandag wel of we vrijdag iets te doen hadden en of hij de auto mee kon krijgen en door de manier waarop had ik wel het vermoeden dat hij iets voor mij aan het regelen was, maar ik dacht aan een cadeautje of zoiets.
Normaal gesproken is mijn vriend ook absoluut niet romantisch, maar de laatste weken is hij heel erg aan het veranderen
Spirit is het gelukt om je vriendje wakker te houden of ben jezelf weer lekker in slaap gevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |