Sexy!quote:Op zondag 3 maart 2013 12:11 schreef Hilzillah het volgende:
Thanks all!Super goed mijn best gedaan en het ging heel heel heel goed. Nog 4 uitvoeringen te gaan
Niet te veel verf op bek toch het ergste weg kunnen werken
[ afbeelding ]
Aditude met jammerlijk mislukte duckface maakte een hoop goed
[ afbeelding ]
En het lijkt wel of huid makeup fijn vond. Pukkels helemaal weg roodness ook, alleen nog uitgedroogd. Maar daar heb ik een mega vet spullie voor gekregen van makeupmevrouw.
Morgen ben ik weer helemaal m'n eigen griezelige gezicht!
Ik breek even in: zou die halve harde buik niet gewoon het kindje kunnen zijn dat zich dan een beetje stevig tegen die kant aan nestelt?quote:Op zondag 3 maart 2013 11:19 schreef Suikertante het volgende:
KD, idemIk vind het niet echt een pretje trouwens, maar goed. In het begin van de zwangerschap dacht ik trouwens ook wel eens dat ik een harde buik had, maar toen bleek een paar weken later dat het nog veel harder kon! Ik heb nu sinds kort wel eens een halve harde buik, dat kan vast technisch gezien niet, maar dan voelt de helft echt loeihard aan en de andere helft is gewoon zacht.
...
Dat kwam ook bij mij op idd, doet die van mij ook regelmatig. Voelt niet altijd even fijn ookquote:Op zondag 3 maart 2013 12:44 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ik breek even in: zou die halve harde buik niet gewoon het kindje kunnen zijn dat zich dan een beetje stevig tegen die kant aan nestelt?
Dat! Heb ik wel in ieder geval. En als ik dan goed ga voelen, meen ik een piepklein babykontje te voelen aan die kant.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:44 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ik breek even in: zou die halve harde buik niet gewoon het kindje kunnen zijn dat zich dan een beetje stevig tegen die kant aan nestelt?
Oh dat is dan wel weer apart, ik dacht dat je gewoon linker- of rechterhelft bedoeldequote:Op zondag 3 maart 2013 12:52 schreef Suikertante het volgende:
Oh, dat hoop ik! Vind ik wel plausibel klinken inderdaad![]()
Aan de andere kant, het is vaak de bovenste helft en hij ligt met zijn hoofd naar beneden..
Welk deel?!quote:Op zondag 3 maart 2013 22:27 schreef danic het volgende:
Hij heeft ook gewoon dikke pech hoor![]()
We hebben de naam al zo lang dat ze voor ons ook echt al het meisje met die naam is. Toen ik de proefdruk van het kaartje vrijdagavond zag met haar naam erop was ik ook echt ontroerd omdat het zo goed en echt voelde.
Als ze er over een paar weken is en hij hoort de naam en ik herinner hem aan dit moment weet hij dat ook vast niet meer.
En ik weet zeker dat als jullie dit onthouden en straks de naam horen, het ook niet zullen begrijpen. De naam is namelijk een tijd geleden in het namentopic voorbij gekomen en wij waren gelijk verliefd, en ik las daar alleen maar positieve reacties op de naam.
Trouwens, al was dat niet zo.....dan hadden jullie allemaal pech![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:48 schreef danic het volgende:
Joh, volgens mij riep hij maar wat.
Aan de andere kant. ....als je beseft dat hij me amaryllis had willen noemen, moet je de arme man misschien maar niet te serieus nemen
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:48 schreef danic het volgende:
Aan de andere kant. ....als je beseft dat hij me amaryllis had willen noemen, moet je de arme man misschien maar niet te serieus nemen
oh myquote:Op zondag 3 maart 2013 22:48 schreef danic het volgende:
Krijgt deze de stoere naam?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:31 schreef danic het volgende:
Gelukkig ging het bij ons niet zo. Dan verraad mijn gezicht het ook wel.
2 jaar terug kreeg ik een mailtje van As1981. Ze wilde graag een gokje doen maar zonder dat mijn gezicht me zou verraden dus vandaar via mail. Het enige dat ze wist was dat we twijfelden tussen een stoere optie en een lieve.
Ze gaf als stoere naam Eva op en als lieve naam liz. En als je dan bedenkt dat ze dus eva lynn heet..
Hoezo ik ken je goed??
Eva was trouwens in onze interpretatie de lieve naam. De stoere hebben we nooit aan iemand verteld.
Haha, kan dat me zo goed voorstellen. Vreemd is dat inderdaad. Ben benieuwd! Gelukkig -past- er m.i. een hoop bij de naam van je oudste.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:39 schreef danic het volgende:
Nope![]()
Dat was eerst wel het plan, maar hij voelde ineens niet meer goed bij mij. Hormonen hè![]()
En toen viel en we voor deze.
Arubaquote:
Uiteraard! Gedeelde smart enzo..quote:
Kopen! Is ook prima massageoliequote:Op maandag 4 maart 2013 09:01 schreef Gulara het volgende:
Hier nog steeds zonder baby en weeën. Het grote dilemma van dit moment is dat m'n flesje bio oil bijna op is en dat ik niet weet of het de moeite is om een nieuwe te kopen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |