abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 maart 2013 @ 12:32:10 #251
381212 Gulara
From the future
pi_123567440
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:11 schreef Hilzillah het volgende:
Thanks all! :D Super goed mijn best gedaan en het ging heel heel heel goed. Nog 4 uitvoeringen te gaan :D

Niet te veel verf op bek toch het ergste weg kunnen werken
[ afbeelding ]

Aditude met jammerlijk mislukte duckface maakte een hoop goed
[ afbeelding ]

En het lijkt wel of huid makeup fijn vond. Pukkels helemaal weg roodness ook, alleen nog uitgedroogd. Maar daar heb ik een mega vet spullie voor gekregen van makeupmevrouw.

Morgen ben ik weer helemaal m'n eigen griezelige gezicht!
Sexy! ~O>
pi_123567858
Hilz, geweldig!! Goede tieten ook zo ;).
Home is where the O+ is...
pi_123567895
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 11:19 schreef Suikertante het volgende:
KD, idem ;) Ik vind het niet echt een pretje trouwens, maar goed. In het begin van de zwangerschap dacht ik trouwens ook wel eens dat ik een harde buik had, maar toen bleek een paar weken later dat het nog veel harder kon! Ik heb nu sinds kort wel eens een halve harde buik, dat kan vast technisch gezien niet, maar dan voelt de helft echt loeihard aan en de andere helft is gewoon zacht.

...
Ik breek even in: zou die halve harde buik niet gewoon het kindje kunnen zijn dat zich dan een beetje stevig tegen die kant aan nestelt?
pi_123568072
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:44 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Ik breek even in: zou die halve harde buik niet gewoon het kindje kunnen zijn dat zich dan een beetje stevig tegen die kant aan nestelt?
Dat kwam ook bij mij op idd, doet die van mij ook regelmatig. Voelt niet altijd even fijn ook :')

Hilz, tof! En dat buikje zo erbij :D

Gulara, spannungggg!!
pi_123568185
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:44 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Dat! Heb ik wel in ieder geval. En als ik dan goed ga voelen, meen ik een piepklein babykontje te voelen aan die kant. O+
pi_123568207
Oh, dat hoop ik! Vind ik wel plausibel klinken inderdaad O+
Aan de andere kant, het is vaak de bovenste helft en hij ligt met zijn hoofd naar beneden..
pi_123568281
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:52 schreef Suikertante het volgende:
Oh, dat hoop ik! Vind ik wel plausibel klinken inderdaad O+
Aan de andere kant, het is vaak de bovenste helft en hij ligt met zijn hoofd naar beneden..
Oh dat is dan wel weer apart, ik dacht dat je gewoon linker- of rechterhelft bedoelde :P.
pi_123568343
Nee het is meestal vlak onder mijn ribben, echt KEIhard. En dan onder en aan de zijkanten van mijn navel is het zacht.
pi_123568347
Ik ook, hier is het vaak links. Misschien rekt hij zich dan uit, waardoor de beentjes je baarmoeder strak trekken ofzo?
  zondag 3 maart 2013 @ 14:13:47 #260
381212 Gulara
From the future
pi_123571566
De mijne gebruikt ook maar de helft van m'n buik. Hij wil gewoon graag in een hoekje liggen of zo. O+

Fijne zondag nog allemaal!
pi_123579936
Het is hier lekker rustig zeg!

Fieder, van harte met je zoon! Hoop dat jullie al thuis zijn of snel naar huis mogen.

Hier gaat alles goed. Hele zolder en tuin opgeruid dus morgen kan ik bevallen O-)
Heb al vanaf het eerste moment 4/3 in mijn hoofd dus ik ben benieuwd of het klopt.
29/10/'10 - 25/03/'13
  zondag 3 maart 2013 @ 20:23:06 #262
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_123587746
Zo, waar is iedereen?!

Nog wat gemist hier? Heb het de laatste tijd wat te druk om hier bij te lezen.

Ik ga het toch weer eens proberen om het beter bij te houden hier.

Weet ff niet of er meerdere mijlpalen of jompel dingen zijn vandaag. In ieder geval zelf een mooie mijlpaal, 24 weken vandaag! *O*
Heb ook maar weer eens een buikfoto geplaatst in het betreffende topic.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_123589900
Elmo, gefeliciteerd! En Barba, zou leuk zijn als je t al die tijd goed hebt aangevoeld! :)
pi_123591823
Elmo, leuke mijlpaal.

Die van mij was gisteren, 16 weken alweer... Merk nu dat er wel echt vermoeidheid in begint te hakken, en ik hoopte dat ik daar deze keer aan zou ontsnappen. Vorige keer moest ik daardoor minder gaan werken, en dat wil ik eigenlijk niet weer.
pi_123593767
Ik heb alles gelezen maar een geheugen als een zeef, dus ik heb niets te reageren sorry.

Maar jeuj, ik heb een nieuwe telefoon dus hopelijk hoef ik nu alles maar 1x te typen ipv 3x omdat dat oude ding niet meewerkte. Hij is alleen een beetje groot , maar als hij niet bevalt wil mijn vriend hem. Ik denk dat ie pech heeft :+
Vandaag 34 weken, schiet lekker op zo!
pi_123594882
Mooie mijlpalen!

*O* 24 weken voor Elmo

*O* 16 weken voor Laiveneertiekje

*O* 34 weken voor Danic

Barbabientje, spannend! Zou wel heel tof zijn als je het al die tijd stiekem gewoon al wist O+
pi_123594938
Had gisteren wel een lullig dibgetje bij mijn ouders. Mijn zusje is ook zwanger van een meisje en vroeg een tijdje terug naar het aantal letters van onze naam in de hoop dat dat niet met hun naam overeen kwam, zodat ze iets kon bestellen met hun naam erop. Dat is goed gekomen, maar doordat we het erover hadden ging het dus over namen. Eerst werden er wat gokjes gewaagd en daarna daalde het niveau naar destiny enzo. Alles werd een beetje afgezeken, zegt mijn vader ineens 'net alsof (insert onze naam) een mooie naam is'... :o

Echt....hou dan maar eens je mond....en hij valt helemaal niet in de categorie destiny, dus....
  zondag 3 maart 2013 @ 22:16:26 #268
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123595133
Ik denk meestal, mja ik heb nu alles gelezen, maar wie had nu ook alweer dit en wie had dat te melden....
En om er nu pen en papier bij te pakken.... :)

Morgen alweer 18 weken, nog even en ik ben al op de helft... Wtf, ik was toch nog maar net zwanger, bizar hoe snel zo'n tweede keer gaat.... Al vond ik het bij Lientje tot 36 weken ook voorbij vliegen.
pi_123595305
Jemig Danic dat is wel heel vervelend zeg :o Dat is precies de reden dat het zo fijn is om het ná de bevalling te vertellen, zodat je niet wordt beïnvloed door de mening van anderen!
Niet doen ook hoor, als jullie tweetjes het mooi vinden dan is het toch dé naam? Ik weet ook wel zeker dat sommige mensen onze naam niet leuk gaan vinden. maar wij vinden hem super O+

Laiveneer, hoop dat de vermoeidheid weer afneemt, ik heb wel echt een flinke opleving gehad na een week of 20!
  zondag 3 maart 2013 @ 22:19:04 #270
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123595341
Oh Danic! Dat is echt stom, ik vind dat altijd zo link, dat fam even een lijstje 'namen die niet kunnen' gaat afgeven. Niet echt heel handig...
pi_123595383
Ohhh Danic, wat een rottig moment! Ik zou niet weten hoe te reageren op zo'n moment... Maar laat je niet van de wijs brengen hoor, jullie hebben die naam zorgvuldig uitgezocht :* Wat Suikertante ook zegt!
pi_123595903
lurk :@
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_123595986
Hij heeft ook gewoon dikke pech hoor :{w
We hebben de naam al zo lang dat ze voor ons ook echt al het meisje met die naam is. Toen ik de proefdruk van het kaartje vrijdagavond zag met haar naam erop was ik ook echt ontroerd omdat het zo goed en echt voelde.

Als ze er over een paar weken is en hij hoort de naam en ik herinner hem aan dit moment weet hij dat ook vast niet meer.
En ik weet zeker dat als jullie dit onthouden en straks de naam horen, het ook niet zullen begrijpen. De naam is namelijk een tijd geleden in het namentopic voorbij gekomen en wij waren gelijk verliefd, en ik las daar alleen maar positieve reacties op de naam.
Trouwens, al was dat niet zo.....dan hadden jullie allemaal pech :6 :D
pi_123596290
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:27 schreef danic het volgende:
Hij heeft ook gewoon dikke pech hoor :{w
We hebben de naam al zo lang dat ze voor ons ook echt al het meisje met die naam is. Toen ik de proefdruk van het kaartje vrijdagavond zag met haar naam erop was ik ook echt ontroerd omdat het zo goed en echt voelde.

Als ze er over een paar weken is en hij hoort de naam en ik herinner hem aan dit moment weet hij dat ook vast niet meer.
En ik weet zeker dat als jullie dit onthouden en straks de naam horen, het ook niet zullen begrijpen. De naam is namelijk een tijd geleden in het namentopic voorbij gekomen en wij waren gelijk verliefd, en ik las daar alleen maar positieve reacties op de naam.
Trouwens, al was dat niet zo.....dan hadden jullie allemaal pech :6 :D
Welk deel?! O-)
ben helemaaaaal niet nieuwsgierig verder hoor :+

Wat lullig zeg! Dat was dus precies waar ik bang voor was iedere keer en waarom ik zo graag wilde dat ze niet zouden raden, ik zou me daar echt heel lullig bij hebben gevoeld :@
:)
pi_123596551
Nieuwsgierig Aagje :D

Maar echt geen flauw idee meer welk deel, ik lees daar niet zoveel mee.
Het enige wat mijn vader nog deed was er -je achter voegen. Misschien dat hij het zonder -je wel mooi vindt haha. Dat hoort er bij ons niet achter namelijk.
pi_123596611
Maar ik gok dat hij je wel bevalt (ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten).
  zondag 3 maart 2013 @ 22:38:55 #277
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123596707
+1

Ik dacht meteen, ow even speuren. Maar lig al in bed en op de foon werkt dat niet zo handig...;)

Edit: reactie op post Mignonne
pi_123596756
Oh das wel irritant Danic!
Als jullie dame er is dan wennen ze zo aan de naam joh!
Ik wist dat mn moeder Floris ook niks zou vinden cq eraan zou moeten wennen. En dat klopte :D
(vroeger woonde er bij ons in de buurt een Floris en mn moeder heeft/had een hekel aan die mensen, dus vandaar).
Maar goed geloof dat ze er nu wel aan gewend is ;)
pi_123597301
Joh, volgens mij riep hij maar wat.
Aan de andere kant. ....als je beseft dat hij me amaryllis had willen noemen, moet je de arme man misschien maar niet te serieus nemen :P
pi_123597481
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:48 schreef danic het volgende:
Aan de andere kant. ....als je beseft dat hij me amaryllis had willen noemen, moet je de arme man misschien maar niet te serieus nemen :P
:D
Dan mag je z'n smaak wat betreft namen met een korrel zout nemen ;)
pi_123598332
Dat dacht ik ook ja :D
pi_123598840
quote:
:D wel lef!
pi_123599371
quote:
oh my :o
dan ben je er toch goed vanaf gekomen :D

Ik ben benieuwd, er bevalt een hoop bij mij dus dat komt vast goed :+
pi_123599483
Maar zo raadde mijn schoonmoeder dus ook en dat vond ik zo erg. Mijn familie was ook wel van het raden maar die waren vooral van het namen afvuren en dan mijn reactie pijlen, kijken of ze goed zaten.
Mn schoonmoeder was meer van het "oh god het is toch geen Tim hè? dat zou ik zo vreselijk vinden, wat een naar joch was dat blablabla". Ze zit in het onderwijs als IB'er. ze kent een hoop nare kinderen geloof ik :')
  zondag 3 maart 2013 @ 23:30:15 #285
381212 Gulara
From the future
pi_123599784
Barbabientje, ga jij me ook al inhalen. :o Ben benieuwd. :s)

Elmo 24 weken! *O* En een mooie buik! *O*

Laiv 16 weken! *O* Vervelend dat je zo moe bent. Maar wie weet wordt het nog minder. :*

Danic 34 weken! *O* En vervelend inderdaad als er zo gereageerd wordt op dé naam. Ik heb iedereen ook verzocht om commentaar over namen vooral voor zich te houden. Als ze het straks als ie er eenmaal is geen leuke naam vinden durven de meeste dat toch niet zo expliciet meer te vermelden. :+ En waarschijnlijk is hij het tegen die tijd al vergeten of vindt ie het opeens een prachtige naam, want kleindochter. O+

En Juud 18 weken! *O* (hier dan tenminste). Ik pak er soms als ik tijd heb even pen en papier bij of typ elders even wat steekwoorden. :@

Hoi kleinzusje! :W

En meld! *) Vannacht geen krampen gehad en eigenlijk had ik als een roosje kunnen slapen ware het niet dat ik onder de muggenbulten zit. :'( :? |:( o|O }:| :X Gisteren had ik nog een beetje hoop op vandaag of morgen, maar ik denk dat ik nog even mag wachten.
Nou ja, ik zie in ieder geval weer blauwe lucht sinds een week grijs en nonstop regen, dus ik kan weer lekker naar buiten en dat geeft wat afleiding tijdens het wachten. :s)

[ Bericht 0% gewijzigd door Gulara op 03-03-2013 23:35:26 (Met m'n dikke vingers de verkeerde smiley.) ]
pi_123599898
Gelukkig ging het bij ons niet zo. Dan verraad mijn gezicht het ook wel.

2 jaar terug kreeg ik een mailtje van As1981. Ze wilde graag een gokje doen maar zonder dat mijn gezicht me zou verraden dus vandaar via mail. Het enige dat ze wist was dat we twijfelden tussen een stoere optie en een lieve.
Ze gaf als stoere naam Eva op en als lieve naam liz. En als je dan bedenkt dat ze dus eva lynn heet..
Hoezo ik ken je goed??

Eva was trouwens in onze interpretatie de lieve naam. De stoere hebben we nooit aan iemand verteld.
  zondag 3 maart 2013 @ 23:37:47 #287
381212 Gulara
From the future
pi_123600217
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:31 schreef danic het volgende:
Gelukkig ging het bij ons niet zo. Dan verraad mijn gezicht het ook wel.

2 jaar terug kreeg ik een mailtje van As1981. Ze wilde graag een gokje doen maar zonder dat mijn gezicht me zou verraden dus vandaar via mail. Het enige dat ze wist was dat we twijfelden tussen een stoere optie en een lieve.
Ze gaf als stoere naam Eva op en als lieve naam liz. En als je dan bedenkt dat ze dus eva lynn heet..
Hoezo ik ken je goed??

Eva was trouwens in onze interpretatie de lieve naam. De stoere hebben we nooit aan iemand verteld.
Krijgt deze de stoere naam?
pi_123600330
Nope :+
Dat was eerst wel het plan, maar hij voelde ineens niet meer goed bij mij. Hormonen hè :D
En toen viel en we voor deze.
  zondag 3 maart 2013 @ 23:47:00 #289
381212 Gulara
From the future
pi_123600716
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:39 schreef danic het volgende:
Nope :+
Dat was eerst wel het plan, maar hij voelde ineens niet meer goed bij mij. Hormonen hè :D
En toen viel en we voor deze.
Haha, kan dat me zo goed voorstellen. Vreemd is dat inderdaad. Ben benieuwd! Gelukkig -past- er m.i. een hoop bij de naam van je oudste.
pi_123601500
Denk ik ook. En deze past er zeker bij (vinden wij dan).
pi_123601984
Ben nu wel benieuwd!

En Gulara, grrrrr muggenbeten }:| maar goed, blauwe lucht is een goed teken, ik zou maar vast klaar gaan liggen!
pi_123605915
hier mocht men raden wat ze wilden, ze zaten er beide keren faliekant naast.

Deze keer idem, slecht te raden namen, want elin en lex waren toentertijd beide geen topnogwat namen. en deze twee ook niet
pi_123606047
Hier zijn ze niet eens in de buurt gekomen, ik vraag me dan ook af of het soort naam ook een verrassing zal zijn!

Gulara, hoe was je dag? En hoe gaat het bult-technisch?
pi_123606329
Jep, ik ben zwanger. Ik wil opeens emigreren :')
pi_123606334
Waarheen waarheen??
pi_123606368
Hier kwam de naam een keer op tv voorbij en toen sprak m'n moeder 'm verkeerd uit :')

En weer een kutnacht voorbij die ik af kan strepen. En zo houden we de moed erin :+
pi_123606392
:7 mag ik bij je nachtclub?
pi_123606411
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 08:54 schreef Suikertante het volgende:
Waarheen waarheen??
Aruba :')

en al jaren wil ik naar ierland maar beroepstechnisch niet handig.
Aruba ook niet, ik heb niets met zon..maar na een aantal van deze maanden..wil ik gerust een weekje branden hoor
  maandag 4 maart 2013 @ 09:01:46 #299
381212 Gulara
From the future
pi_123606451
Ja als jullie 's nachts zo actief zijn, dan mogen jullie best mij gezelschap komen houden hoor. *O*

Suiker, de muggenbeten zijn bijna alle vijftig vakkundig kapot gekrabt. :Y) :X

Kleurdoos, het is hier heel gezellig hoor. Emigreren tijdens je zwangerschap is een prima plan. :s)

Hier nog steeds zonder baby en weeën. Het grote dilemma van dit moment is dat m'n flesje bio oil bijna op is en dat ik niet weet of het de moeite is om een nieuwe te kopen. :') :'(
pi_123606481
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 08:57 schreef Suikertante het volgende:
:7 mag ik bij je nachtclub?
Uiteraard! Gedeelde smart enzo.. ;(

quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:01 schreef Gulara het volgende:
Hier nog steeds zonder baby en weeën. Het grote dilemma van dit moment is dat m'n flesje bio oil bijna op is en dat ik niet weet of het de moeite is om een nieuwe te kopen. :') :'(
Kopen! Is ook prima massageolie :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')