Dat is niet waar want hij wil mij juist een soort van beschermen door niet te close te worden.quote:
nee.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:03 schreef Damsel het volgende:
[..]
Dat is niet waar want hij wil mij juist een soort van beschermen door niet te close te worden.
Hoe heeeeerlijk naiefquote:Op maandag 25 februari 2013 18:03 schreef Damsel het volgende:
[..]
Dat is niet waar want hij wil mij juist een soort van beschermen door niet te close te worden.
Jawel want anders zou hij niet zeggen dat hij zich er heel erg van bewust is dat ik 'nog maar' 16 ben. Hij is gewoon niet zo.quote:
Juist. Ontkenning is de eerste fase. Hij wil gewoon een 16 jarige palen en je wilt het niet geloven.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:06 schreef Damsel het volgende:
[..]
Jawel want anders zou hij niet zeggen dat hij zich er heel erg van bewust is dat ik 'nog maar' 16 ben. Hij is gewoon niet zo.
Ik ben niet naief.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:05 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Hoe heeeeerlijk naief
Hij wil je dus gewoon palen maar probeert je eerst op je gemak te stellen
Dan moet hij ook niet dingen als "geil van je worden"zeggen.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:06 schreef Damsel het volgende:
[..]
Jawel want anders zou hij niet zeggen dat hij zich er heel erg van bewust is dat ik 'nog maar' 16 ben. Hij is gewoon niet zo.
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:06 schreef mijgame het volgende:
[..]
Juist. Ontkenning is de eerste fase. Hij wil gewoon een 16 jarige palen en je wilt het niet geloven.
Dit ja. Hoe heerlijk naïef zeg TSquote:Op maandag 25 februari 2013 18:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan moet hij ook niet dingen als "geil van je worden"zeggen.
Volgensmij was dat de reden dat ie niet close wil worden?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan moet hij ook niet dingen als "geil van je worden"zeggen.
Weggaan van de mensen die je geil vind? Wut?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:08 schreef Damsel het volgende:
[..]
Volgensmij was dat de reden dat ie niet close wil worden?
Hij dient dat helemaal niet te zeggen/te denken als hij alleen maar vriendschap wil.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:08 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ditquote:Op maandag 25 februari 2013 18:03 schreef trovey het volgende:
Normaal geen probleem maar ik denk dat hier meer meespeelt.
Misschien ligt het aan mij?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Hij dient dat helemaal niet te zeggen/te denken als hij alleen maar vriendschap wil.
Nee.quote:
Je bent niet naïef zei je?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:08 schreef Damsel het volgende:
[..]
Bedankt!quote:Op maandag 25 februari 2013 18:14 schreef roislecxe het volgende:
Wat maakt het uit, ik heb ook een goeie vriendin die 8 jaar jonger is dan ik, maar de andere kant is een vriend me juist weer 5 jaar ouder. Fraai gezicht als dat allemaal samen ergens heen gaat, zij 19, hij 32. Maar wat is er mis mee, wat mij betreft niks. Leeftijd is maar een cijfer.
Hij was gewoon eerlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:17 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Je bent niet naïef zei je?![]()
Er talloze andere manieren om aan jou uit te leggen waarom jullie niet al te vaak met elkaar om kunnen gaan. Dat hij specifiek kiest voor "Je maakt me geil." zegt simpelweg genoeg.
Waarom zeg je eigenlijk vervolgens sorry?
Heel grappig dit.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
als hij maar besneden is zie ik geen problemen
yup. 16 jarig meisje voelt zich gevleid door deze woorden. Verleid de bijlesleraar. (denkt ze) Bijlesleraar kan zichzelf schoonpraten: "zij begon zelf!"quote:Op maandag 25 februari 2013 18:17 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Je bent niet naïef zei je?![]()
Er talloze andere manieren om aan jou uit te leggen waarom jullie niet al te vaak met elkaar om kunnen gaan. Dat hij specifiek kiest voor "Je maakt me geil." zegt simpelweg genoeg.
Waarom zeg je eigenlijk vervolgens sorry?
Ik wil helemaal geen seks met hem hoor.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:22 schreef seasushi het volgende:
[..]
yup. 16 jarig meisje voelt zich gevleid door deze woorden. Verleid de bijlesleraar. (denkt ze) Bijlesleraar kan zichzelf schoonpraten: "zij begon zelf!"
Het is wel zo dat ik al 6 jaar een vriendin heb, en dus haar alleen zie als een gewone vriendin, verder niks. Ik weet niet of die bijlesleraar van jou een vriendin heeft? Scheelt ook wel een boel denk ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:19 schreef Damsel het volgende:
[..]
Bedankt!Maar het is op sommige vlakken wel een uitdaging. Zo werd ik een paar dagen geleden gestraft door mijn ouders voor iets dat ik heb gedaan en hadden wij een klein "meningsverschilletje" (eigenlij best wel een soort ruzie) omdat hij de kant van mijn ouders koos.
Meid, alsjeblieft, tegen jou zeggen dat jij hem geil maakt is niet 'gewoon eerlijk'.quote:
Ze wil in je mond poepen.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gadverdamme dat dit uitgesproken uit jouw mond komt.
Nee hij is single.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is wel zo dat ik al 6 jaar een vriendin heb, en dus haar alleen zie als een gewone vriendin, verder niks. Ik weet niet of die bijlesleraar van jou een vriendin heeft? Scheelt ook wel een boel denk ik.
forever friendzonequote:Op maandag 25 februari 2013 18:17 schreef Damsel het volgende:
[..]
Nee.Ik vind het gewoon leuk om bij hem te zijn en met hem te praten, als vrienden.
Dat viel mij overigens ook op, de verwoording. Hij zegt niet dat hij geil van haar wordt, maar dat zij hem geil maakt. Een kleine doch belangrijke nuance. Wanneer ik vervolgens lees dat zij zich daar dan ook nog voor excuseert krijg ik al helemaal een vreemd gevoel.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:22 schreef seasushi het volgende:
[..]
yup. 16 jarig meisje voelt zich gevleid door deze woorden. Verleid de bijlesleraar. (denkt ze) Bijlesleraar kan zichzelf schoonpraten: "zij begon zelf!"
En daar hebben we, naar alle waarschijnlijkheid, seksuele toespeling nummer 2.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:27 schreef Damsel het volgende:
Nog iets: we waren gisteravond laat aan het praten en toen zei hij opeens van hahaha je hebt mijn dubbele boodschap over het hoofd gezien, nietwaar? En toen wist ik echt niet waar hij het over had en toen zei ik van 'moet ik me nu dom voelen?' en toen zei hij 'nee maar wel onschudig' Soms snap ik hem niet en ik denk dat dat ook een van de dingen is die vriendschap moeilijk gaat maken voor ons.
Ik zou het indd creepy vinden maar hij is gewoon niet zo, echt niet. Hij respecteert mij echt, denk ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:27 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Meid, alsjeblieft, tegen jou zeggen dat jij hem geil maakt is niet 'gewoon eerlijk'.
Stel ik ben een mannelijke klasgenoot van jou en ik vertel jou eerlijk dat ik mezelf af heb getrokken op jouw schoolfoto. Vind je me dan 'gewoon eerlijk' of vind je het vreemd en zelfs creepy dat ik je zoiets vertel? Zou je denken dat ik je dat vertel om je te laten merken dat ik je een leuke meid vind óf zou je denken dat ik er iets anders, iets seksueels, mee denk te bereiken?
Nogmaals, hij begint niet zomaar over dat je hem geil maakt.
Hij wou seks met je, jij snapte de hint niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:27 schreef Damsel het volgende:
Nog iets: we waren gisteravond laat aan het praten en toen zei hij opeens van hahaha je hebt mijn dubbele boodschap over het hoofd gezien, nietwaar? En toen wist ik echt niet waar hij het over had en toen zei ik van 'moet ik me nu dom voelen?' en toen zei hij 'nee maar wel onschudig' Soms snap ik hem niet en ik denk dat dat ook een van de dingen is die vriendschap moeilijk gaat maken voor ons.
Zal ik eens met mijn vuist in jouw poepgaatje roeren?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gadverdamme dat dit uitgesproken uit jouw mond komt.
Ach ja, het eeuwenoude hij/zij is 'zo' (wat zo in dat geval ook mag zijn) niet... Hoevelen zich daar al niet keihard in hebben vergist...quote:Op maandag 25 februari 2013 18:30 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik zou het indd creepy vinden maar hij is gewoon niet zo, echt niet.
Zo gedraagt hij zich anders niet. Hij wist dondersgoed dat hij je met die opmerking zou overvallen en een ongemakkelijk gevoel zou bezorgen. Dat is niet bepaald respectvol, vooral gezien hij het je dus op 1001 andere manieren duidelijk kon maken die je niet dat gevoel zouden bezorgen.quote:Hij respecteert mij echt, denk ik.
Geloof me, een lekker strak 16-jarig meisje hoeft echt niet bergen te verzetten om een gezonde jongen op te winden.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:31 schreef Damsel het volgende:
Ik heb zover ik weet niets gedaan om hem op te winden, ik heb hem altijd gezien als mijn bijles leraar/vriend waar ik respect voor moet hebben. En dat heb ik ook.
En daarom vertelt hij je dat jij hem wat geil maakt.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:03 schreef Damsel het volgende:
jij weet dus duidelijk niet hoe mannen denkenquote:Op maandag 25 februari 2013 18:31 schreef Damsel het volgende:
Ik heb zover ik weet niets gedaan om hem op te winden, ik heb hem altijd gezien als mijn bijles leraar/vriend waar ik respect voor moet hebben. En dat heb ik ook.
hij respecteert je niet verder dan zijn penis lang is.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:30 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik zou het indd creepy vinden maar hij is gewoon niet zo, echt niet. Hij respecteert mij echt, denk ik.
Laat ik een extreem pakken om je het punt goed duidelijk te maken: pedofielen denken ook dat die ene vierjarige meid expres ondersteboven aan het klimrek is gaan hangen zodat ze naar haar onderbroek konden kijken.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:31 schreef Damsel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
hij respecteert je niet verder dan zijn penis lang is.
Iel.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zal ik eens met mijn vuist in jouw poepgaatje roeren?
Hij wil wel graag dat je zijn dubbele boodschap opmerkt, de onschuldige bijlesleraar.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:27 schreef Damsel het volgende:
Nog iets: we waren gisteravond laat aan het praten en toen zei hij opeens van hahaha je hebt mijn dubbele boodschap over het hoofd gezien, nietwaar?
Hij zegt je dat jij hem soms geil maakt. Hij maakt dubbele toespelingen. Jij bent zestien. En enorm naïef.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:37 schreef Damsel het volgende:
Ik had het verteld aan een vriendin en die zei gewoon van ja je bent ook een mooi meisje en hij heeft hiermee uitgelegd waarom hij niet close wil worden maar het is wel gewoon ok als jullie alleen maar vrienden zijn. Ik ben niet naief, ik trek gewoon niet overhaaste conclusies.
Laat me raden, ook die vriendin is 16?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:37 schreef Damsel het volgende:
Ik had het verteld aan een vriendin en die zei gewoon van ja je bent ook een mooi meisje en hij heeft hiermee uitgelegd waarom hij niet close wil worden maar het is wel gewoon ok als jullie alleen maar vrienden zijn. Ik ben niet naief, ik trek gewoon niet overhaaste conclusies.
Kanker..quote:Op maandag 25 februari 2013 18:40 schreef pussycatdoll het volgende:
Ts loopt morgen het lokaal binnen en ziet de leraar niet...., waar is hij? Vraagt ze zich af. Dan komt in 1 keer de leraar tevoorschijn achter haar en doet zijn hand op haar mond! Schreeuwen wil ze maar het lukt niet, de leraar zegt 'BEK HOUDEN OF IK SLA JE HELEMAAL DOOD' Hij trekt haar blousje uit en gaat met zijn hand onder haar rokje. Niet doen schreeuwt ts niet doen 'BEK HOUDEN ROEPT DE LERAAR' hij haalt zijn lans uit zijn broek en stopt hem bij ts in het kutje. Pompend zit hij in haar Ts jankt Ts bloed stoppen,stoppen roept ze maar hij gaat door. Als hij bijna klaar komt haalt hij zijn zwans uit het bloedende kutje en komt klaar over haar gezicht. Als afsluiter plast hij ts in de kont en zegt hij tegen haar 'als je dit aan iemand vertelt sla ik je helemaal de tyfus in' huilend loopt ts weg en de leraar is blij.
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:40 schreef pussycatdoll het volgende:
Ts loopt morgen het lokaal binnen en ziet de leraar niet...., waar is hij? Vraagt ze zich af. Dan komt in 1 keer de leraar tevoorschijn achter haar en doet zijn hand op haar mond! Schreeuwen wil ze maar het lukt niet, de leraar zegt 'BEK HOUDEN OF IK SLA JE HELEMAAL DOOD' Hij trekt haar blousje uit en gaat met zijn hand onder haar rokje. Niet doen schreeuwt ts niet doen 'BEK HOUDEN ROEPT DE LERAAR' hij haalt zijn lans uit zijn broek en stopt hem bij ts in het kutje. Pompend zit hij in haar Ts jankt Ts bloed stoppen,stoppen roept ze maar hij gaat door. Als hij bijna klaar komt haalt hij zijn zwans uit het bloedende kutje en komt klaar over haar gezicht. Als afsluiter plast hij ts in de kont en zegt hij tegen haar 'als je dit aan iemand vertelt sla ik je helemaal de tyfus in' huilend
Ze is 15, hoezo?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:39 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Laat me raden, ook die vriendin is 16?
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:40 schreef pussycatdoll het volgende:
Ts loopt morgen het lokaal binnen en ziet de leraar niet...., waar is hij? Vraagt ze zich af. Dan komt in 1 keer de leraar tevoorschijn achter haar en doet zijn hand op haar mond! Schreeuwen wil ze maar het lukt niet, de leraar zegt 'BEK HOUDEN OF IK SLA JE HELEMAAL DOOD' Hij trekt haar blousje uit en gaat met zijn hand onder haar rokje. Niet doen schreeuwt ts niet doen 'BEK HOUDEN ROEPT DE LERAAR' hij haalt zijn lans uit zijn broek en stopt hem bij ts in het kutje. Pompend zit hij in haar Ts jankt Ts bloed stoppen,stoppen roept ze maar hij gaat door. Als hij bijna klaar komt haalt hij zijn zwans uit het bloedende kutje en komt klaar over haar gezicht. Als afsluiter plast hij ts in de kont en zegt hij tegen haar 'als je dit aan iemand vertelt sla ik je helemaal de tyfus in' huilend loopt ts weg en de leraar is blij.
Ik heb hele lange vingersquote:Op maandag 25 februari 2013 18:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Iel.
Maar als je middelvinger lang genoeg is om tot mijn prostaat komen zou ik dat niet heel erg vinden.
Nee, dan snapt zij het wel. En is ze ook niet naïef.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb hele lange vingers
Kijk, dat bedoel ik. Ik weet dat dit het laatste is dat je als 16-jarige wilt horen, maar ik zeg het toch: Je bent maar 16! Je bént naïef!quote:
Hoe naïef weer. Meid echt, je weet gewoon nog niet beter. Neem het nou aan van mensen met meer levenservaring en mensen kennis. Echt.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:51 schreef Damsel het volgende:
Jezus mensen, grow up? Hij is verantwoordelijk genoeg om zich zoiets niet in zn hoofd te halen. Ik bedoel van mijn ouders hebben hem ingehuurd om mij te helpen met vakken waarmee ik het moeilijk heb en ik ben hem dankvaar daarvoor. Hij zou seks hebben met een 16 jarige nooit goedkeuren, echt niet. En misschien was het wel vreemd dat hij aangaf geil van mij te worden maar misschien maken jullie er een big deal van?
Ik ben trouwens niet naief, ik heb vertrouwen in mensen en zoals ik al zei trek ik geen overhaaste conclusies.
Helemaal waar!quote:Op maandag 25 februari 2013 18:52 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
TS, je weet dit blijkbaar niet, en je gelooft het waarschijnlijk ook niet, maar dit is een feit:
IEDERE hetero-man van 26, zonder relatie wil ELKE 16-jarige meid n*ken.
Enige uitzondering zou zijn, wanneer de 16-jarige zwaar misvormd is, of de 26-jarige stiekem toch homo.
Waar.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:52 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
TS, je weet dit blijkbaar niet, en je gelooft het waarschijnlijk ook niet, maar dit is een feit:
Enige uitzondering zou zijn, wanneer de 16-jarige zwaar misvormd is, of de 26-jarige stiekem toch homo.
Ik begrijp dat jullie er niets aan zouden hebben om mij het verkeerde advies te geven maar ik denk gewoon dat jullie een beetje teveel uitgaan van het "oh hij is een man dus hij wil seks" principe. Als jullie wisten hoe hij in elkaar steekt als persoon zouden jullie dat ws niet zeggen, maar daar kan ik jullie niet van overtuigen denk ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:47 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik. Ik weet dat dit het laatste is dat je als 16-jarige wilt horen, maar ik zeg het toch: Je bent maar 16! Je bént naïef!
We proberen je niet voor niets duidelijk te maken dat deze man foute boel is. Valt het je niet op dat wij, die overwegend toch wel een paar jaartjes ouder zijn dan 16, je bijna zonder uitzondering vertellen dat hij foute boel is en dat het jouw vriendinnetje van 15 is die het met je eens is?
Denk nou eens na! Wat zouden wij er in vredesnaam aan hebben om jou wijs te maken dat hij foute boel is wanneer we dat niet oprecht geloven? Of denk je dat we dat enkel doen om je te pesten? Dan zou ik eerlijk gezegd niet weten waarom je het hier überhaupt komt vragen...
Ik verwacht een DMquote:Op maandag 25 februari 2013 18:54 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
IK HEB ZE!!!! ff gehosseld via dm.
Hij zegt dat hij geil van je wordt en als je dan niet reageert vraagt hij later of je de dubbele boodschap (ik wil seks met je) wel begrepen had. Lijkt mij geen overhaaste conclusie om te zeggen dat hij je wil neuken.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:51 schreef Damsel het volgende:
Jezus mensen, grow up? Hij is verantwoordelijk genoeg om zich zoiets niet in zn hoofd te halen. Ik bedoel van mijn ouders hebben hem ingehuurd om mij te helpen met vakken waarmee ik het moeilijk heb en ik ben hem dankvaar daarvoor. Hij zou seks hebben met een 16 jarige nooit goedkeuren, echt niet. En misschien was het wel vreemd dat hij aangaf geil van mij te worden maar misschien maken jullie er een big deal van?
Ik ben trouwens niet naief, ik heb vertrouwen in mensen en zoals ik al zei trek ik geen overhaaste conclusies.
Damn, low standards.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:52 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Je bent wel naief, heel erg zelfs.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:06 schreef Damsel het volgende:
[..]
Waar heb je mij dat zien zeggen? Ik baseer mijzelf puur op zijn gedrag als persoon (!). Je wilt het gewoon niet zien. Jij wilt horen dat jullie de beste vrienden kunnen worden al krijg je nog zo vaak te horen dat dit niet goed is.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:55 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jullie er niets aan zouden hebben om mij het verkeerde advies te geven maar ik denk gewoon dat jullie een beetje teveel uitgaan van het "oh hij is een man dus hij wil seks" principe. Als jullie wisten hoe hij in elkaar steekt als persoon zouden jullie dat ws niet zeggen, maar daar kan ik jullie niet van overtuigen denk ik.
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:51 schreef Damsel het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:55 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jullie er niets aan zouden hebben om mij het verkeerde advies te geven maar ik denk gewoon dat jullie een beetje teveel uitgaan van het "oh hij is een man dus hij wil seks" principe. Als jullie wisten hoe hij in elkaar steekt als persoon zouden jullie dat ws niet zeggen, maar daar kan ik jullie niet van overtuigen denk ik.
Daarom zegt hij je dat je hem soms geil maakt en daarom maakt hij dubbelzinnige opmerkingen. Die jij met je naïeve hoofdje niet snapt zodat hij het ook nog eens expliciet moet melden.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:55 schreef Damsel het volgende:
Als jullie wisten hoe hij in elkaar steekt als persoon zouden jullie dat ws niet zeggen.
Kontvriendjesquote:Op maandag 25 februari 2013 19:02 schreef Damsel het volgende:
Oke ik ga avondeten, ik reageer later op jullie. En over een tijd zal blijken dat wij wél vrienden kunnen blijven.
Jij had moeite met biologie?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:51 schreef Damsel het volgende:
Niet te gulzig met de trollvermicelli.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:02 schreef Damsel het volgende:
Oke ik ga avondeten, ik reageer later op jullie. En over een tijd zal blijken dat wij wél vrienden kunnen blijven.
Jullie eten in bed?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:02 schreef Damsel het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:01 schreef Damsel het volgende:
Hij zei toen dat ik hem soms een beetje geil maak
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef BMTH182 het volgende:
TS, je hebt verdommme je bijles leraar gefriendzoned
Wat een heerlijke trolquote:
"Já, we zijn inderdaad BFF's!"quote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef BMTH182 het volgende:
TS, je hebt verdommme je bijles leraar gefriendzoned
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:03 schreef Starm het volgende:
Ow schat sorry dat ik dat heb gezegd, kom je mij morgen weer opzoeken in het kamertje?
Dan geef ik bijles over seksuele dingen
Gr bijlesleraar
Waarom vrienden, dit is een leerling-leerkracht relatie. Hij moet jou iets bijleren, daar betalen jouw ouders hem voor. Niet om speelvriendjes te worden.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:02 schreef Damsel het volgende:
Dat is zijn manier van alvast even polsen hoe zij reageert en daarnaast een soort van 'introductie/opwarmertje', zodat het de volgende keer wanneer hij erover begint niet helemaal uit het niets komt vallen.quote:
Wij mogen elkaar graag.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:28 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Waarom vrienden, dit is een leerling-leerkracht relatie. Hij moet jou iets bijleren, daar betalen jouw ouders hem voor. Niet om speelvriendjes te worden.
Zal ik doen. Ik ben het trouwens zat dat iedereen zo over hem denkt dus ik zal bewijzen dat ie niet zo is.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
wel beloven dat je het ook eerlijk post als hij, geheel onverwacht, je probeert te zoenen ineens ofzo he.
ik zie werkelijk geen enkele manier waarop dit plan verkeerd uit zou kunnen pakken, dus doe dat vooral.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef Damsel het volgende:
[..]
Zal ik doen. Ik ben het trouwens zat dat iedereen zo over hem denkt dus ik zal bewijzen dat ie niet zo is.Ik ga hem vragen of ie seks zou hebben met een 16 jarige.
Volgens mij kan jij heel veel jongens gek krijgen.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:47 schreef Damsel het volgende:
[..]
Wij mogen elkaar graag.Ik heb echt het gevoel dat ik hem alles kan vertellen en het is grappig om te zien dat ondanks dat we beide een ander leven leiden we wel goed met elkaar om kunnen gaan.
En ik ben hem heeeel erg dankbaar voor alle tijd die hij heeft gestoken in mij dingen doen begrijpen.
(ookal krijgt hij betaald)
Gevraagd en don't be sarcastic.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik zie werkelijk geen enkele manier waarop dit plan verkeerd uit zou kunnen pakken, dus doe dat vooral.
oh, ik ging ervan uit dat je het face to face zou vragen. als je het per mail gevraagd hebt, is het inderdaad en ander verhaal. maar alles is nog niet verlorenquote:
En in ruil wil hij straks dat hij nog wat in je mag steken, maar het is geen tijd.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:47 schreef Damsel het volgende:
[..]
Wij mogen elkaar graag.Ik heb echt het gevoel dat ik hem alles kan vertellen en het is grappig om te zien dat ondanks dat we beide een ander leven leiden we wel goed met elkaar om kunnen gaan.
En ik ben hem heeeel erg dankbaar voor alle tijd die hij heeft gestoken in mij dingen doen begrijpen.
(ookal krijgt hij betaald)
Wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:51 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij heel veel jongens gek krijgen.
Juist ja en wat vertel je hem wanneer hij je vraagt waarom je dat wilt weten?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef Damsel het volgende:
[..]
Zal ik doen. Ik ben het trouwens zat dat iedereen zo over hem denkt dus ik zal bewijzen dat ie niet zo is.Ik ga hem vragen of ie seks zou hebben met een 16 jarige.
Toch net iets te veel trollvermicelli gegeten.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef Damsel het volgende:
Ik had het ook face to face kunnen doen om een nog groter punt te bewijzen maar je kwam te laat met dat idee.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
oh, ik ging ervan uit dat je het face to face zou vragen. als je het per mail gevraagd hebt, is het inderdaad en ander verhaal. maar alles is nog niet verloren
Niet zo heel veel, ik denk, ik zeg het maar.quote:
ik wil maar even zeggen dat ongeacht of dit hele verhaal waar is of niet, ik dit een enorm vermakelijk topic vind.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:55 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik had het ook face to face kunnen doen om een nog groter punt te bewijzen maar je kwam te laat met dat idee.
Hou eens even op, alsjeblieft.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch net iets te veel trollvermicelli gegeten.
Het is waar.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik wil maar even zeggen dat ongeacht of dit hele verhaal waar is of niet, ik dit een enorm vermakelijk topic vind.
Okay, ik speel mee ...quote:
In de hoop dat jij zegt: "Ah nee, kan wel joh."quote:Op maandag 25 februari 2013 20:00 schreef Damsel het volgende:
Hij zegt dat het "waarschijnlijk heel erg verleidelijk zou zijn" (als een grap natuurlijk) maar dat het heel erg verkeerd zou zijn als hij van het meisje wist dat ze 16 is.
Ik ben hier niet voor jullie vermaak ofzo, ik wil gewoon serieus genomen worden hierzo.quote:
Maak het nou niet zo overduidelijk, ik wil doen alsof dit echt is.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:00 schreef Damsel het volgende:
Hij zegt dat het "waarschijnlijk heel erg verleidelijk zou zijn" (als een grap natuurlijk) maar dat het heel erg verkeerd zou zijn als hij van het meisje wist dat ze 16 is.
Je legt het er echt te dik bovenop. Altijd jammer als trolletjes dat doen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:01 schreef Damsel het volgende:
Ik ben hier niet voor jullie vermaak ofzo, ik wil gewoon serieus genomen worden hierzo.
Naïef wicht.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef Damsel het volgende:
Hij maakt wel vaker grapjes? Kijk als dit jullie niet overtuigd weet ik het ook nirt meer.
goeie grap man.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:00 schreef Damsel het volgende:
Screeniequote:Op maandag 25 februari 2013 20:03 schreef Damsel het volgende:
Dit is serieus wat hij zei, ik zweer het.
Ja?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:01 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik ben hier niet voor jullie vermaak ofzo, ik wil gewoon serieus genomen worden hierzo.
Trollo rosso sla.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch net iets te veel trollvermicelli gegeten.
Wat zei ik nou net?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef Damsel het volgende:
Hij maakt wel vaker grapjes? Kijk als dit jullie niet overtuigd weet ik het ook nirt meer.
pics. Anders a-b-c ik kap ermee!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:03 schreef Damsel het volgende:
Dit is serieus wat hij zei, ik zweer het.
Ik denk dat "serieus genomen worden" voor jou niet zo heel moeilijk is...quote:Op maandag 25 februari 2013 20:01 schreef Damsel het volgende:
[..]
TS is die vent. Okay ... Het jochie. Met een pikkie.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
ondertussen zit die vent met zijn pik in zijn hand te wachten tot ts iets zegt in de trant van: hoezo verkeerd? meisjes van 16 zijn heel volwassen hoor, veel volwassener dan jongens die net zo oud zijn.
Details van het gesprek?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:06 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Fijn. Overtuig ons maar. Geef meer details.
Sssst, laat me nou in de waan!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
TS is die vent. Okay ... Het jochie. Met een pikkie.
The thrill is gone. Together with the credibility.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
Sssst, laat me nou in de waan!
Maakt toch niet uit, zeker?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:06 schreef Damsel het volgende:
Oke ik heb mezelf dus voor niks voorschut gezet door zoiets randoms te vragen. Bedankt fok, bedankt. En oh dat jullie zeggen dat ik een trol ben bevestigt ws ook dat ik gelijk heb maar jullie dat niet willen beseffen en gewoon trol roepen. Great, echt heel volwassen.
Maar ik ben best nieuw, dus voor mij is het nog prachtigquote:Op maandag 25 februari 2013 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
The thrill is gone. Together with the credibility.
Schattig. Zal ik je bijles geven?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
Maar ik ben best nieuw, dus voor mij is het nog prachtig
alleen als je minstens tien jaar ouder bent dan ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schattig. Zal ik je bijles geven?
Ik zit op mobiel FOK!. We waren niet eens aan het praten toen ik dat vroeg en ik zag ook dat ie al een tijdje niet op de app was geweest dus ik dacht dat het wel even zou duren. Dus ik vroeg heel random van "zou je het doen met een 16- jarige als ze het zelf ook zou willen? :p" precies zo. En toen zei hij van "dat zou ws heel verleidelijk zijn maar het zou verkeerd zijn als ik wist dat ze 16 is." en toen zei hij van "maar tegenwoordig is het moeilijk om ze te onderscheiden van oudere meisjes omdat ze er heel erg op lijken"quote:
Ik ben een oude, vieze man.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
alleen als je minstens tien jaar ouder bent dan ik.
Blijkbaar heeft hij zelf zijn conclusies getrokken over waarom je het vroeg en ik zal je één tip geven: dat je het vroeg om een topic of FOK! kon hij niet weten.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:13 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik zit op mobiel FOK!. We waren niet eens aan het praten toen ik dat vroeg en ik zag ook dat ie al een tijdje niet op de app was geweest dus ik dacht dat het wel even zou duren. Dus ik vroeg heel random van "zou je het doen met een 16- jarige als ze het zelf ook zou willen? :p" precies zo. En toen zei hij van "dat zou ws heel verleidelijk zijn maar het zou verkeerd zijn als ik wist dat ze 16 is." en toen zei hij van "maar tegenwoordig is het moeilijk om ze te onderscheiden van oudere meisjes omdat ze er heel erg op lijken"
Wijze woorden toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:13 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik zit op mobiel FOK!. We waren niet eens aan het praten toen ik dat vroeg en ik zag ook dat ie al een tijdje niet op de app was geweest dus ik dacht dat het wel even zou duren. Dus ik vroeg heel random van "zou je het doen met een 16- jarige als ze het zelf ook zou willen? :p" precies zo. En toen zei hij van "dat zou ws heel verleidelijk zijn maar het zou verkeerd zijn als ik wist dat ze 16 is." en toen zei hij van "maar tegenwoordig is het moeilijk om ze te onderscheiden van oudere meisjes omdat ze er heel erg op lijken"
Ja maar als hij had gezegd van "zou je met een 26-jarige seks hebben?" zou het wel verkeerd zijn zeker?quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:13 schreef Damsel het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de eerstvolgende keer dat je hem ziet een pik in je kontje.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:17 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ja maar als hij had gezegd van "zou je met een 26-jarige seks hebben?" zou het wel verkeerd zijn zeker?
Hoe bedoel je conclusies?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:16 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij zelf zijn conclusies getrokken over waarom je het vroeg en ik zal je één tip geven: dat je het vroeg om een topic of FOK! kon hij niet weten.
Wat heb je teruggestuurd?
Weet ikquote:Op maandag 25 februari 2013 20:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Als je dat serieus gevraagd hebt lijkt het net alsof jij juist seks met hem wilt.
Hoe moeilijk kan het nou zijn om het niet óverduidelijk te maken? Je zal het er wel gewoon om doen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:18 schreef Damsel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je conclusies?
Ik zei toen van ja soms denken sommige gasten ook dat ik ouder ben
Volgens mij heeft hij gewoon een grens overschreden door te zeggen dat hij geil van je wordt.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:17 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ja maar als hij had gezegd van "zou je met een 26-jarige seks hebben?" zou het wel verkeerd zijn zeker?
Nee ik ben serieus.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:21 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het nou zijn om het niet óverduidelijk te maken? Je zal het er wel gewoon om doen.
Eens zien: je bent compleet blind voor de seksuele toespeling die je 10 jaar oudere bijlesleraar al meermaals jouw kant op heeft gestuurd én je geeft steeds per ongeluk naar hem toe aan dat je seks met hem wilt. Natuurlijk.quote:
Nee nee, je spert je kut gewoon wijdopen voor hem nu.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:20 schreef Damsel het volgende:
[..]
Weet ik. Daarom zij ik ook dat het voorschut is. Maar hij zal er niet teveel achter zoeken.
Als ik eerlijk moet zijn wist ik ook niet wat ik er van moest denken.. Kan je me trouwens uitleggen wat crueldiva bedoelt met conclusies, ze neemt me waarschijnlijk niet serieus.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:22 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij gewoon een grens overschreden door te zeggen dat hij geil van je wordt.
Ik denk dat ze gewoon bedoelt dat je hem wil.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:26 schreef Damsel het volgende:
[..]
Als ik eerlijk moet zijn wist ik ook niet wat ik er van moest denken.. Kan je me trouwens uitleggen wat crueldiva bedoelt met conclusies, ze neemt me waarschijnlijk niet serieus.
Ik ben niet compleet blind voor zijn 'toespelingen' omdat die er gewoon nirt zijn. Oke ik geef toe dat het vreemd is wat ie zei maar hij bedoelde er volgensmij niet echt wat mee, denk je anders dat ie zo dom zou zijn om dat tegen een 16-jarige te zeggen? En ik geef niet toe dat ik seks wil, ik vroeg dat omdat ik wou dat mensen op FOK! niet meer zouden denken dat hijquote:Op maandag 25 februari 2013 20:24 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Eens zien: je bent compleet blind voor de seksuele toespeling die je 10 jaar oudere bijlesleraar al meermaals jouw kant op heeft gestuurd én je geeft steeds per ongeluk naar hem toe aan dat je seks met hem wilt. Natuurlijk.
Zo te zien neem niet eens jij jezelf serieus.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:26 schreef Damsel het volgende:
[..]
Als ik eerlijk moet zijn wist ik ook niet wat ik er van moest denken.. Kan je me trouwens uitleggen wat crueldiva bedoelt met conclusies, ze neemt me waarschijnlijk niet serieus.
Hij vraag niet waarom je het vraagt en reageert met een seksuele toespeling. Conclusie:quote:Op maandag 25 februari 2013 20:16 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij zelf zijn conclusies getrokken over waarom je het vroeg en ik zal je één tip geven: dat je het vroeg om een topic of FOK! kon hij niet weten.
Je hebt ongelijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:20 schreef Damsel het volgende:
[..]
Weet ik. Daarom zij ik ook dat het voorschut is. Maar hij zal er niet teveel achter zoeken.
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:24 schreef hoink581 het volgende:
Ik krijg gewoon een keiharde lul van dit geneuzel.
Kort geblokt rokje met wit open bloesje, lange kousen en twee onschuldige maar geile staartjes.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:31 schreef Pharkus het volgende:
Hoe kleed je je eigenlijk voor je bijles?
Ja.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:30 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik ben niet compleet blind voor zijn 'toespelingen' omdat die er gewoon nirt zijn. Oke ik geef toe dat het vreemd is wat ie zei maar hij bedoelde er volgensmij niet echt wat mee, denk je anders dat ie zo dom zou zijn om dat tegen een 16-jarige te zeggen? En ik geef niet toe dat ik seks wil, ik vroeg dat omdat ik wou dat mensen op FOK! niet meer zouden denken dat hij
mij wil gebruiken.
En jezelf.quote:En ja ik geef toe dat ik mezelf hiermee een beetje vorschut heb gezet maar zoals ik al zei kan ik practisch alles tegen hem zeggen en neemt ie het vast niet zo serieus. Net zo serieus ik zijn opmerking neem.
Meestal krijg ik bijles na school dus ik heb gewoon dezelfde kleren aan als op school en soms is het in het weekend, als ik de week erna een belangrijke toets heb ofzo, en dan heb ik ook gewoon comfortabele kleding aan.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:31 schreef Pharkus het volgende:
Hoe kleed je je eigenlijk voor je bijles?
Het is dat ik met rode oortjes in de trein zit anders had ik minstens 3X geloosd.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:32 schreef pussycatdoll het volgende:
[..],ik ben al 3 keer gekomen
![]()
![]()
.
Oh dus je zit hem niet bewust op te geilen, dan is het goedquote:Op maandag 25 februari 2013 20:34 schreef Damsel het volgende:
[..]
Meestal krijg ik bijles na school dus ik heb gewoon dezelfde kleren aan als op school en soms is het in het weekend, als ik de week erna een belangrijke toets heb ofzo, en dan heb ik ook gewoon comfortabele kleding aan.
Comfortabel = kleding die hij zo van haar af kan scheuren.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:34 schreef Damsel het volgende:
[..]
Meestal krijg ik bijles na school dus ik heb gewoon dezelfde kleren aan als op school en soms is het in het weekend, als ik de week erna een belangrijke toets heb ofzo, en dan heb ik ook gewoon comfortabele kleding aan.
Tuurlijk, negeer het daadwerkelijk antwoord maar en richt je op de eventuele implicatie dat hij dom is. Ontkenning in wel zo fijn hé.quote:
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Oh dus je zit hem niet bewust op te geilen, dan is het goed
Je zegt dat ik mezelf niet serieus neem?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:36 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Tuurlijk, negeer het daadwerkelijk antwoord maar en richt je op de eventuele implicatie dat hij dom is. Ontkenning in wel zo fijn hé.
Waar krijg je eigenlijk precies bijles voor? Nederlands op vmbo-bb-niveau?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:39 schreef Damsel het volgende:
[..]
Je zegt dat ik mezelf niet serieus neem?
Havo 4.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:41 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Waar krijg je eigenlijk precies bijles voor? Nederlands op vmbo-bb-niveau?
JA GOOI DAN FOTO'S DIT IS CIJFERGOOIEN FOK! EDITIEquote:
Jij wil kleuterleider worden?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:42 schreef LelijKnap het volgende:
Ik weet wel wat ik wil worden nu o.O
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:57 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jij wil kleuterleider worden?
TS wil psychologe worden.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:57 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jij wil kleuterleider worden?
en dat vond je stiekem wel spannend zekerquote:Op maandag 25 februari 2013 18:19 schreef Damsel het volgende:
[..]
Bedankt!Maar het is op sommige vlakken wel een uitdaging. Zo werd ik een paar dagen geleden gestraft door mijn ouders voor iets dat ik heb gedaan en hadden wij een klein "meningsverschilletje" (eigenlij best wel een soort ruzie) omdat hij de kant van mijn ouders koos.
Een man zegt niet zonder reden dat hij geil wordt.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:51 schreef Damsel het volgende:
De klacht is dan ook niet: bevriend met iemand zijn die ouder is maar: Ts die een plaat voor haar kop heeft.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Een man zegt niet zonder reden dat hij geil wordt.
En al helemaal niet als hij zo rdom is om dat nota bene tegen zijn EIGEN studente te zeggen die 18- is.
In Amerika zou hij 8 jaar cel krijgen zowat
Je vraagt aan ons of er meer achter zit en wij geven antwoord
Hoe je het ook went of keert, een vriendschappelijke relatie met een leerkracht is gewoon fout. Kunnen heel veel problemen van komenquote:Op maandag 25 februari 2013 18:06 schreef Damsel het volgende:
[..]
Soa`s enzoquote:Op maandag 25 februari 2013 21:13 schreef malzahar het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert, een vriendschappelijke relatie met een leerkracht is gewoon fout. Kunnen heel veel problemen van komen
Of een plaat voor haar clitorisquote:Op maandag 25 februari 2013 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De klacht is dan ook niet: bevriend met iemand zijn die ouder is maar: Ts die een plaat voor haar kop heeft.
Hij is de vader Ts haar moeder was zijn basisschool juf.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:20 schreef LelijKnap het volgende:
Hoe groot is de kans trouwens dat hij TS dr moeder al heeft geneukt ?
ts wilt geile neuckseks maar doet alsof ze niet wiltquote:Op maandag 25 februari 2013 21:35 schreef seasushi het volgende:
Eigenlijk snap ik niet wat nou je klacht is?
Wat jij zegt is echt wel geloofwaardig maar ik kan het me nog steeds niet voorstellen. Ik bedoel van ik heb zoveel uurtjes met hem gewerkt en dan kom jij opeens zeggen dat ie al die tijd dacht aan seks.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:03 schreef Posergoth6667 het volgende:
als 27 jarige man die heel dit topic heeft doorgelezen: hij wil sex met je.
het zit compleet ingeprogrammeerd. je sexuele geslachtskenmerken zijn zoals ze moeten zijn. aan de buitenkant ben je een volwassen vrouw, je bent geslachtsrijp. klinkt een beetje raar zo, maar dat is wel een belangrijk punt. of je 16 of 18 bent is niet zo'n heel groot verschil. vroeger (voor 1900) was je met 16 getrouwd en had je 2 kinderen (of meer).
zolang hij niet je gaat proberen over te halen om sex te hebben, maakt het niet uit, maar besef wel dat hij je gewoon wilt doorblaffen.
Een vriendschap met iemand die 10 jaar ouder is is niet altijd even makkelijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:35 schreef seasushi het volgende:
Eigenlijk snap ik niet wat nou je klacht is?
Wat is het nou, een vriend of leraar?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:51 schreef Damsel het volgende:
[..]
Wat jij zegt is echt wel geloofwaardig maar ik kan het me nog steeds niet voorstellen. Ik bedoel van ik heb zoveel uurtjes met hem gewerkt en dan kom jij opeens zeggen dat ie al die tijd dacht aan seks.En ik zie hem echt als een soort leraar ofzo, het is toch raar als je leraar het met je wil doen.
Ik zie hem zo: hij is een soort van leraar maar dan buiten school waardoor het allemaal wat losser is tussen ons en we ook gewoon vrienden kunnen zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is het nou, een vriend of leraar?
Ik zal je eens wat nieuws brengen: Dat is niet mogelijk. gr grquote:Op maandag 25 februari 2013 21:54 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik zie hem zo: hij is een soort van leraar maar dan buiten school waardoor het allemaal wat losser is tussen ons en we ook gewoon vrienden kunnen zijn.
stel gewoon voor het geheim te houdenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:54 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik zie hem zo: hij is een soort van leraar maar dan buiten school waardoor het allemaal wat losser is tussen ons en we ook gewoon vrienden kunnen zijn.
Onze vriendschap?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
stel gewoon voor het geheim te houden
in vrienden kun je ook je stijfje duwenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zal je eens wat nieuws brengen: Dat is niet mogelijk. gr gr
Ja maar hij is wel 10 jaar ouder he.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
in vrienden kun je ook je stijfje duwen
Niet als je 16 bent, en als het je leraar is.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
in vrienden kun je ook je stijfje duwen
Dan kan je er alsnog wat indouwenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:56 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ja maar hij is wel 10 jaar ouder he.
hoezo is dat zo raar? juist het verschil in de macht (leraar / leerling) kan het opwindender maken. als je er leuk uit ziet, het is en blijft voor de gemiddelde man toch een soort fantasie. en hij heeft heel misschien (zo denkt hij) de mogelijkheid om dat werkelijk te maken.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:51 schreef Damsel het volgende:
echt wel geloofwaardig maar ik kan het me nog steeds niet voorstellen. Ik bedoel van ik heb zoveel uurtjes met hem gewerkt en dan kom jij opeens zeggen dat ie al die tijd dacht aan seks. En ik zie hem echt als een soort leraar ofzo, het is toch raar als je leraar het met je wil doen.
quote:
gewoon duwen johquote:Op maandag 25 februari 2013 21:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet als je 16 bent, en als het je leraar is.
het is een bijlesleraar buiten school. dat is volgens mij een andere machtsverhouding als een leraar op school volgens mij.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet als je 16 bent, en als het je leraar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |