Juist ja en wat vertel je hem wanneer hij je vraagt waarom je dat wilt weten?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef Damsel het volgende:
[..]
Zal ik doen. Ik ben het trouwens zat dat iedereen zo over hem denkt dus ik zal bewijzen dat ie niet zo is.Ik ga hem vragen of ie seks zou hebben met een 16 jarige.
Toch net iets te veel trollvermicelli gegeten.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef Damsel het volgende:
Zal ik doen. Ik ben het trouwens zat dat iedereen zo over hem denkt dus ik zal bewijzen dat ie niet zo is.Ik ga hem vragen of ie seks zou hebben met een 16 jarige.
Ik had het ook face to face kunnen doen om een nog groter punt te bewijzen maar je kwam te laat met dat idee.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
oh, ik ging ervan uit dat je het face to face zou vragen. als je het per mail gevraagd hebt, is het inderdaad en ander verhaal. maar alles is nog niet verloren
Niet zo heel veel, ik denk, ik zeg het maar.quote:
ik wil maar even zeggen dat ongeacht of dit hele verhaal waar is of niet, ik dit een enorm vermakelijk topic vind.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:55 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik had het ook face to face kunnen doen om een nog groter punt te bewijzen maar je kwam te laat met dat idee.
Hou eens even op, alsjeblieft.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch net iets te veel trollvermicelli gegeten.
Het is waar.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik wil maar even zeggen dat ongeacht of dit hele verhaal waar is of niet, ik dit een enorm vermakelijk topic vind.
Okay, ik speel mee ...quote:
In de hoop dat jij zegt: "Ah nee, kan wel joh."quote:Op maandag 25 februari 2013 20:00 schreef Damsel het volgende:
Hij zegt dat het "waarschijnlijk heel erg verleidelijk zou zijn" (als een grap natuurlijk) maar dat het heel erg verkeerd zou zijn als hij van het meisje wist dat ze 16 is.
Ik ben hier niet voor jullie vermaak ofzo, ik wil gewoon serieus genomen worden hierzo.quote:
Maak het nou niet zo overduidelijk, ik wil doen alsof dit echt is.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:00 schreef Damsel het volgende:
Hij zegt dat het "waarschijnlijk heel erg verleidelijk zou zijn" (als een grap natuurlijk) maar dat het heel erg verkeerd zou zijn als hij van het meisje wist dat ze 16 is.
Je legt het er echt te dik bovenop. Altijd jammer als trolletjes dat doen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:01 schreef Damsel het volgende:
Ik ben hier niet voor jullie vermaak ofzo, ik wil gewoon serieus genomen worden hierzo.
Naïef wicht.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef Damsel het volgende:
Hij maakt wel vaker grapjes? Kijk als dit jullie niet overtuigd weet ik het ook nirt meer.
goeie grap man.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:00 schreef Damsel het volgende:
Screeniequote:Op maandag 25 februari 2013 20:03 schreef Damsel het volgende:
Dit is serieus wat hij zei, ik zweer het.
Ja?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:01 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik ben hier niet voor jullie vermaak ofzo, ik wil gewoon serieus genomen worden hierzo.
Trollo rosso sla.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch net iets te veel trollvermicelli gegeten.
Wat zei ik nou net?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef Damsel het volgende:
Hij maakt wel vaker grapjes? Kijk als dit jullie niet overtuigd weet ik het ook nirt meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |