Helemaal waar!quote:Op maandag 25 februari 2013 18:52 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
TS, je weet dit blijkbaar niet, en je gelooft het waarschijnlijk ook niet, maar dit is een feit:
IEDERE hetero-man van 26, zonder relatie wil ELKE 16-jarige meid n*ken.
Enige uitzondering zou zijn, wanneer de 16-jarige zwaar misvormd is, of de 26-jarige stiekem toch homo.
Waar.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:52 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
TS, je weet dit blijkbaar niet, en je gelooft het waarschijnlijk ook niet, maar dit is een feit:
Enige uitzondering zou zijn, wanneer de 16-jarige zwaar misvormd is, of de 26-jarige stiekem toch homo.
Ik begrijp dat jullie er niets aan zouden hebben om mij het verkeerde advies te geven maar ik denk gewoon dat jullie een beetje teveel uitgaan van het "oh hij is een man dus hij wil seks" principe. Als jullie wisten hoe hij in elkaar steekt als persoon zouden jullie dat ws niet zeggen, maar daar kan ik jullie niet van overtuigen denk ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:47 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik. Ik weet dat dit het laatste is dat je als 16-jarige wilt horen, maar ik zeg het toch: Je bent maar 16! Je bént naïef!
We proberen je niet voor niets duidelijk te maken dat deze man foute boel is. Valt het je niet op dat wij, die overwegend toch wel een paar jaartjes ouder zijn dan 16, je bijna zonder uitzondering vertellen dat hij foute boel is en dat het jouw vriendinnetje van 15 is die het met je eens is?
Denk nou eens na! Wat zouden wij er in vredesnaam aan hebben om jou wijs te maken dat hij foute boel is wanneer we dat niet oprecht geloven? Of denk je dat we dat enkel doen om je te pesten? Dan zou ik eerlijk gezegd niet weten waarom je het hier überhaupt komt vragen...
Ik verwacht een DMquote:Op maandag 25 februari 2013 18:54 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
IK HEB ZE!!!! ff gehosseld via dm.
Hij zegt dat hij geil van je wordt en als je dan niet reageert vraagt hij later of je de dubbele boodschap (ik wil seks met je) wel begrepen had. Lijkt mij geen overhaaste conclusie om te zeggen dat hij je wil neuken.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:51 schreef Damsel het volgende:
Jezus mensen, grow up? Hij is verantwoordelijk genoeg om zich zoiets niet in zn hoofd te halen. Ik bedoel van mijn ouders hebben hem ingehuurd om mij te helpen met vakken waarmee ik het moeilijk heb en ik ben hem dankvaar daarvoor. Hij zou seks hebben met een 16 jarige nooit goedkeuren, echt niet. En misschien was het wel vreemd dat hij aangaf geil van mij te worden maar misschien maken jullie er een big deal van?
Ik ben trouwens niet naief, ik heb vertrouwen in mensen en zoals ik al zei trek ik geen overhaaste conclusies.
Damn, low standards.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:52 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Je bent wel naief, heel erg zelfs.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:06 schreef Damsel het volgende:
[..]
Jawel want anders zou hij niet zeggen dat hij zich er heel erg van bewust is dat ik 'nog maar' 16 ben. Hij is gewoon niet zo.
Waar heb je mij dat zien zeggen? Ik baseer mijzelf puur op zijn gedrag als persoon (!). Je wilt het gewoon niet zien. Jij wilt horen dat jullie de beste vrienden kunnen worden al krijg je nog zo vaak te horen dat dit niet goed is.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:55 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jullie er niets aan zouden hebben om mij het verkeerde advies te geven maar ik denk gewoon dat jullie een beetje teveel uitgaan van het "oh hij is een man dus hij wil seks" principe. Als jullie wisten hoe hij in elkaar steekt als persoon zouden jullie dat ws niet zeggen, maar daar kan ik jullie niet van overtuigen denk ik.
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:51 schreef Damsel het volgende:
Jezus mensen, grow up? Hij is verantwoordelijk genoeg om zich zoiets niet in zn hoofd te halen. Ik bedoel van mijn ouders hebben hem ingehuurd om mij te helpen met vakken waarmee ik het moeilijk heb en ik ben hem dankvaar daarvoor. Hij zou seks hebben met een 16 jarige nooit goedkeuren, echt niet. En misschien was het wel vreemd dat hij aangaf geil van mij te worden maar misschien maken jullie er een big deal van?
Ik ben trouwens niet naief, ik heb vertrouwen in mensen en zoals ik al zei trek ik geen overhaaste conclusies.
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:55 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jullie er niets aan zouden hebben om mij het verkeerde advies te geven maar ik denk gewoon dat jullie een beetje teveel uitgaan van het "oh hij is een man dus hij wil seks" principe. Als jullie wisten hoe hij in elkaar steekt als persoon zouden jullie dat ws niet zeggen, maar daar kan ik jullie niet van overtuigen denk ik.
Daarom zegt hij je dat je hem soms geil maakt en daarom maakt hij dubbelzinnige opmerkingen. Die jij met je naïeve hoofdje niet snapt zodat hij het ook nog eens expliciet moet melden.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:55 schreef Damsel het volgende:
Als jullie wisten hoe hij in elkaar steekt als persoon zouden jullie dat ws niet zeggen.
Kontvriendjesquote:Op maandag 25 februari 2013 19:02 schreef Damsel het volgende:
Oke ik ga avondeten, ik reageer later op jullie. En over een tijd zal blijken dat wij wél vrienden kunnen blijven.
Jij had moeite met biologie?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:51 schreef Damsel het volgende:
Niet te gulzig met de trollvermicelli.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:02 schreef Damsel het volgende:
Oke ik ga avondeten, ik reageer later op jullie. En over een tijd zal blijken dat wij wél vrienden kunnen blijven.
Jullie eten in bed?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:02 schreef Damsel het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:01 schreef Damsel het volgende:
Hij zei toen dat ik hem soms een beetje geil maak
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef BMTH182 het volgende:
TS, je hebt verdommme je bijles leraar gefriendzoned
Wat een heerlijke trolquote:
"Já, we zijn inderdaad BFF's!"quote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef BMTH182 het volgende:
TS, je hebt verdommme je bijles leraar gefriendzoned
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:03 schreef Starm het volgende:
Ow schat sorry dat ik dat heb gezegd, kom je mij morgen weer opzoeken in het kamertje?
Dan geef ik bijles over seksuele dingen
Gr bijlesleraar
Waarom vrienden, dit is een leerling-leerkracht relatie. Hij moet jou iets bijleren, daar betalen jouw ouders hem voor. Niet om speelvriendjes te worden.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:02 schreef Damsel het volgende:
Dat is zijn manier van alvast even polsen hoe zij reageert en daarnaast een soort van 'introductie/opwarmertje', zodat het de volgende keer wanneer hij erover begint niet helemaal uit het niets komt vallen.quote:
Wij mogen elkaar graag.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:28 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Waarom vrienden, dit is een leerling-leerkracht relatie. Hij moet jou iets bijleren, daar betalen jouw ouders hem voor. Niet om speelvriendjes te worden.
Zal ik doen. Ik ben het trouwens zat dat iedereen zo over hem denkt dus ik zal bewijzen dat ie niet zo is.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
wel beloven dat je het ook eerlijk post als hij, geheel onverwacht, je probeert te zoenen ineens ofzo he.
ik zie werkelijk geen enkele manier waarop dit plan verkeerd uit zou kunnen pakken, dus doe dat vooral.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef Damsel het volgende:
[..]
Zal ik doen. Ik ben het trouwens zat dat iedereen zo over hem denkt dus ik zal bewijzen dat ie niet zo is.Ik ga hem vragen of ie seks zou hebben met een 16 jarige.
Volgens mij kan jij heel veel jongens gek krijgen.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:47 schreef Damsel het volgende:
[..]
Wij mogen elkaar graag.Ik heb echt het gevoel dat ik hem alles kan vertellen en het is grappig om te zien dat ondanks dat we beide een ander leven leiden we wel goed met elkaar om kunnen gaan.
En ik ben hem heeeel erg dankbaar voor alle tijd die hij heeft gestoken in mij dingen doen begrijpen.
(ookal krijgt hij betaald)
Gevraagd en don't be sarcastic.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik zie werkelijk geen enkele manier waarop dit plan verkeerd uit zou kunnen pakken, dus doe dat vooral.
oh, ik ging ervan uit dat je het face to face zou vragen. als je het per mail gevraagd hebt, is het inderdaad en ander verhaal. maar alles is nog niet verlorenquote:
En in ruil wil hij straks dat hij nog wat in je mag steken, maar het is geen tijd.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:47 schreef Damsel het volgende:
[..]
Wij mogen elkaar graag.Ik heb echt het gevoel dat ik hem alles kan vertellen en het is grappig om te zien dat ondanks dat we beide een ander leven leiden we wel goed met elkaar om kunnen gaan.
En ik ben hem heeeel erg dankbaar voor alle tijd die hij heeft gestoken in mij dingen doen begrijpen.
(ookal krijgt hij betaald)
Wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:51 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij heel veel jongens gek krijgen.
Juist ja en wat vertel je hem wanneer hij je vraagt waarom je dat wilt weten?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef Damsel het volgende:
[..]
Zal ik doen. Ik ben het trouwens zat dat iedereen zo over hem denkt dus ik zal bewijzen dat ie niet zo is.Ik ga hem vragen of ie seks zou hebben met een 16 jarige.
Toch net iets te veel trollvermicelli gegeten.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef Damsel het volgende:
Ik had het ook face to face kunnen doen om een nog groter punt te bewijzen maar je kwam te laat met dat idee.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
oh, ik ging ervan uit dat je het face to face zou vragen. als je het per mail gevraagd hebt, is het inderdaad en ander verhaal. maar alles is nog niet verloren
Niet zo heel veel, ik denk, ik zeg het maar.quote:
ik wil maar even zeggen dat ongeacht of dit hele verhaal waar is of niet, ik dit een enorm vermakelijk topic vind.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:55 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik had het ook face to face kunnen doen om een nog groter punt te bewijzen maar je kwam te laat met dat idee.
Hou eens even op, alsjeblieft.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch net iets te veel trollvermicelli gegeten.
Het is waar.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik wil maar even zeggen dat ongeacht of dit hele verhaal waar is of niet, ik dit een enorm vermakelijk topic vind.
Okay, ik speel mee ...quote:
In de hoop dat jij zegt: "Ah nee, kan wel joh."quote:Op maandag 25 februari 2013 20:00 schreef Damsel het volgende:
Hij zegt dat het "waarschijnlijk heel erg verleidelijk zou zijn" (als een grap natuurlijk) maar dat het heel erg verkeerd zou zijn als hij van het meisje wist dat ze 16 is.
Ik ben hier niet voor jullie vermaak ofzo, ik wil gewoon serieus genomen worden hierzo.quote:
Maak het nou niet zo overduidelijk, ik wil doen alsof dit echt is.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:00 schreef Damsel het volgende:
Hij zegt dat het "waarschijnlijk heel erg verleidelijk zou zijn" (als een grap natuurlijk) maar dat het heel erg verkeerd zou zijn als hij van het meisje wist dat ze 16 is.
Je legt het er echt te dik bovenop. Altijd jammer als trolletjes dat doen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:01 schreef Damsel het volgende:
Ik ben hier niet voor jullie vermaak ofzo, ik wil gewoon serieus genomen worden hierzo.
Naïef wicht.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef Damsel het volgende:
Hij maakt wel vaker grapjes? Kijk als dit jullie niet overtuigd weet ik het ook nirt meer.
goeie grap man.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:00 schreef Damsel het volgende:
Screeniequote:Op maandag 25 februari 2013 20:03 schreef Damsel het volgende:
Dit is serieus wat hij zei, ik zweer het.
Ja?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:01 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik ben hier niet voor jullie vermaak ofzo, ik wil gewoon serieus genomen worden hierzo.
Trollo rosso sla.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch net iets te veel trollvermicelli gegeten.
Wat zei ik nou net?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef Damsel het volgende:
Hij maakt wel vaker grapjes? Kijk als dit jullie niet overtuigd weet ik het ook nirt meer.
pics. Anders a-b-c ik kap ermee!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:03 schreef Damsel het volgende:
Dit is serieus wat hij zei, ik zweer het.
Ik denk dat "serieus genomen worden" voor jou niet zo heel moeilijk is...quote:Op maandag 25 februari 2013 20:01 schreef Damsel het volgende:
[..]
TS is die vent. Okay ... Het jochie. Met een pikkie.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
ondertussen zit die vent met zijn pik in zijn hand te wachten tot ts iets zegt in de trant van: hoezo verkeerd? meisjes van 16 zijn heel volwassen hoor, veel volwassener dan jongens die net zo oud zijn.
Details van het gesprek?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:06 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Fijn. Overtuig ons maar. Geef meer details.
Sssst, laat me nou in de waan!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
TS is die vent. Okay ... Het jochie. Met een pikkie.
The thrill is gone. Together with the credibility.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
Sssst, laat me nou in de waan!
Maakt toch niet uit, zeker?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:06 schreef Damsel het volgende:
Oke ik heb mezelf dus voor niks voorschut gezet door zoiets randoms te vragen. Bedankt fok, bedankt. En oh dat jullie zeggen dat ik een trol ben bevestigt ws ook dat ik gelijk heb maar jullie dat niet willen beseffen en gewoon trol roepen. Great, echt heel volwassen.
Maar ik ben best nieuw, dus voor mij is het nog prachtigquote:Op maandag 25 februari 2013 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
The thrill is gone. Together with the credibility.
Schattig. Zal ik je bijles geven?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
Maar ik ben best nieuw, dus voor mij is het nog prachtig
alleen als je minstens tien jaar ouder bent dan ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schattig. Zal ik je bijles geven?
Ik zit op mobiel FOK!. We waren niet eens aan het praten toen ik dat vroeg en ik zag ook dat ie al een tijdje niet op de app was geweest dus ik dacht dat het wel even zou duren. Dus ik vroeg heel random van "zou je het doen met een 16- jarige als ze het zelf ook zou willen? :p" precies zo. En toen zei hij van "dat zou ws heel verleidelijk zijn maar het zou verkeerd zijn als ik wist dat ze 16 is." en toen zei hij van "maar tegenwoordig is het moeilijk om ze te onderscheiden van oudere meisjes omdat ze er heel erg op lijken"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |