forever friendzonequote:Op maandag 25 februari 2013 18:17 schreef Damsel het volgende:
[..]
Nee.Ik vind het gewoon leuk om bij hem te zijn en met hem te praten, als vrienden.
Dat viel mij overigens ook op, de verwoording. Hij zegt niet dat hij geil van haar wordt, maar dat zij hem geil maakt. Een kleine doch belangrijke nuance. Wanneer ik vervolgens lees dat zij zich daar dan ook nog voor excuseert krijg ik al helemaal een vreemd gevoel.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:22 schreef seasushi het volgende:
[..]
yup. 16 jarig meisje voelt zich gevleid door deze woorden. Verleid de bijlesleraar. (denkt ze) Bijlesleraar kan zichzelf schoonpraten: "zij begon zelf!"
En daar hebben we, naar alle waarschijnlijkheid, seksuele toespeling nummer 2.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:27 schreef Damsel het volgende:
Nog iets: we waren gisteravond laat aan het praten en toen zei hij opeens van hahaha je hebt mijn dubbele boodschap over het hoofd gezien, nietwaar? En toen wist ik echt niet waar hij het over had en toen zei ik van 'moet ik me nu dom voelen?' en toen zei hij 'nee maar wel onschudig' Soms snap ik hem niet en ik denk dat dat ook een van de dingen is die vriendschap moeilijk gaat maken voor ons.
Ik zou het indd creepy vinden maar hij is gewoon niet zo, echt niet. Hij respecteert mij echt, denk ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:27 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Meid, alsjeblieft, tegen jou zeggen dat jij hem geil maakt is niet 'gewoon eerlijk'.
Stel ik ben een mannelijke klasgenoot van jou en ik vertel jou eerlijk dat ik mezelf af heb getrokken op jouw schoolfoto. Vind je me dan 'gewoon eerlijk' of vind je het vreemd en zelfs creepy dat ik je zoiets vertel? Zou je denken dat ik je dat vertel om je te laten merken dat ik je een leuke meid vind óf zou je denken dat ik er iets anders, iets seksueels, mee denk te bereiken?
Nogmaals, hij begint niet zomaar over dat je hem geil maakt.
Hij wou seks met je, jij snapte de hint niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:27 schreef Damsel het volgende:
Nog iets: we waren gisteravond laat aan het praten en toen zei hij opeens van hahaha je hebt mijn dubbele boodschap over het hoofd gezien, nietwaar? En toen wist ik echt niet waar hij het over had en toen zei ik van 'moet ik me nu dom voelen?' en toen zei hij 'nee maar wel onschudig' Soms snap ik hem niet en ik denk dat dat ook een van de dingen is die vriendschap moeilijk gaat maken voor ons.
Zal ik eens met mijn vuist in jouw poepgaatje roeren?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gadverdamme dat dit uitgesproken uit jouw mond komt.
Ach ja, het eeuwenoude hij/zij is 'zo' (wat zo in dat geval ook mag zijn) niet... Hoevelen zich daar al niet keihard in hebben vergist...quote:Op maandag 25 februari 2013 18:30 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik zou het indd creepy vinden maar hij is gewoon niet zo, echt niet.
Zo gedraagt hij zich anders niet. Hij wist dondersgoed dat hij je met die opmerking zou overvallen en een ongemakkelijk gevoel zou bezorgen. Dat is niet bepaald respectvol, vooral gezien hij het je dus op 1001 andere manieren duidelijk kon maken die je niet dat gevoel zouden bezorgen.quote:Hij respecteert mij echt, denk ik.
Geloof me, een lekker strak 16-jarig meisje hoeft echt niet bergen te verzetten om een gezonde jongen op te winden.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:31 schreef Damsel het volgende:
Ik heb zover ik weet niets gedaan om hem op te winden, ik heb hem altijd gezien als mijn bijles leraar/vriend waar ik respect voor moet hebben. En dat heb ik ook.
En daarom vertelt hij je dat jij hem wat geil maakt.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:03 schreef Damsel het volgende:
Dat is niet waar want hij wil mij juist een soort van beschermen door niet te close te worden.
jij weet dus duidelijk niet hoe mannen denkenquote:Op maandag 25 februari 2013 18:31 schreef Damsel het volgende:
Ik heb zover ik weet niets gedaan om hem op te winden, ik heb hem altijd gezien als mijn bijles leraar/vriend waar ik respect voor moet hebben. En dat heb ik ook.
hij respecteert je niet verder dan zijn penis lang is.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:30 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik zou het indd creepy vinden maar hij is gewoon niet zo, echt niet. Hij respecteert mij echt, denk ik.
Laat ik een extreem pakken om je het punt goed duidelijk te maken: pedofielen denken ook dat die ene vierjarige meid expres ondersteboven aan het klimrek is gaan hangen zodat ze naar haar onderbroek konden kijken.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:31 schreef Damsel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
hij respecteert je niet verder dan zijn penis lang is.
Iel.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zal ik eens met mijn vuist in jouw poepgaatje roeren?
Hij wil wel graag dat je zijn dubbele boodschap opmerkt, de onschuldige bijlesleraar.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:27 schreef Damsel het volgende:
Nog iets: we waren gisteravond laat aan het praten en toen zei hij opeens van hahaha je hebt mijn dubbele boodschap over het hoofd gezien, nietwaar?
Hij zegt je dat jij hem soms geil maakt. Hij maakt dubbele toespelingen. Jij bent zestien. En enorm naïef.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:37 schreef Damsel het volgende:
Ik had het verteld aan een vriendin en die zei gewoon van ja je bent ook een mooi meisje en hij heeft hiermee uitgelegd waarom hij niet close wil worden maar het is wel gewoon ok als jullie alleen maar vrienden zijn. Ik ben niet naief, ik trek gewoon niet overhaaste conclusies.
Laat me raden, ook die vriendin is 16?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:37 schreef Damsel het volgende:
Ik had het verteld aan een vriendin en die zei gewoon van ja je bent ook een mooi meisje en hij heeft hiermee uitgelegd waarom hij niet close wil worden maar het is wel gewoon ok als jullie alleen maar vrienden zijn. Ik ben niet naief, ik trek gewoon niet overhaaste conclusies.
Kanker..quote:Op maandag 25 februari 2013 18:40 schreef pussycatdoll het volgende:
Ts loopt morgen het lokaal binnen en ziet de leraar niet...., waar is hij? Vraagt ze zich af. Dan komt in 1 keer de leraar tevoorschijn achter haar en doet zijn hand op haar mond! Schreeuwen wil ze maar het lukt niet, de leraar zegt 'BEK HOUDEN OF IK SLA JE HELEMAAL DOOD' Hij trekt haar blousje uit en gaat met zijn hand onder haar rokje. Niet doen schreeuwt ts niet doen 'BEK HOUDEN ROEPT DE LERAAR' hij haalt zijn lans uit zijn broek en stopt hem bij ts in het kutje. Pompend zit hij in haar Ts jankt Ts bloed stoppen,stoppen roept ze maar hij gaat door. Als hij bijna klaar komt haalt hij zijn zwans uit het bloedende kutje en komt klaar over haar gezicht. Als afsluiter plast hij ts in de kont en zegt hij tegen haar 'als je dit aan iemand vertelt sla ik je helemaal de tyfus in' huilend loopt ts weg en de leraar is blij.
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:40 schreef pussycatdoll het volgende:
Ts loopt morgen het lokaal binnen en ziet de leraar niet...., waar is hij? Vraagt ze zich af. Dan komt in 1 keer de leraar tevoorschijn achter haar en doet zijn hand op haar mond! Schreeuwen wil ze maar het lukt niet, de leraar zegt 'BEK HOUDEN OF IK SLA JE HELEMAAL DOOD' Hij trekt haar blousje uit en gaat met zijn hand onder haar rokje. Niet doen schreeuwt ts niet doen 'BEK HOUDEN ROEPT DE LERAAR' hij haalt zijn lans uit zijn broek en stopt hem bij ts in het kutje. Pompend zit hij in haar Ts jankt Ts bloed stoppen,stoppen roept ze maar hij gaat door. Als hij bijna klaar komt haalt hij zijn zwans uit het bloedende kutje en komt klaar over haar gezicht. Als afsluiter plast hij ts in de kont en zegt hij tegen haar 'als je dit aan iemand vertelt sla ik je helemaal de tyfus in' huilend
Ze is 15, hoezo?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:39 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Laat me raden, ook die vriendin is 16?
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:40 schreef pussycatdoll het volgende:
Ts loopt morgen het lokaal binnen en ziet de leraar niet...., waar is hij? Vraagt ze zich af. Dan komt in 1 keer de leraar tevoorschijn achter haar en doet zijn hand op haar mond! Schreeuwen wil ze maar het lukt niet, de leraar zegt 'BEK HOUDEN OF IK SLA JE HELEMAAL DOOD' Hij trekt haar blousje uit en gaat met zijn hand onder haar rokje. Niet doen schreeuwt ts niet doen 'BEK HOUDEN ROEPT DE LERAAR' hij haalt zijn lans uit zijn broek en stopt hem bij ts in het kutje. Pompend zit hij in haar Ts jankt Ts bloed stoppen,stoppen roept ze maar hij gaat door. Als hij bijna klaar komt haalt hij zijn zwans uit het bloedende kutje en komt klaar over haar gezicht. Als afsluiter plast hij ts in de kont en zegt hij tegen haar 'als je dit aan iemand vertelt sla ik je helemaal de tyfus in' huilend loopt ts weg en de leraar is blij.
Ik heb hele lange vingersquote:Op maandag 25 februari 2013 18:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Iel.
Maar als je middelvinger lang genoeg is om tot mijn prostaat komen zou ik dat niet heel erg vinden.
Nee, dan snapt zij het wel. En is ze ook niet naïef.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb hele lange vingers
Kijk, dat bedoel ik. Ik weet dat dit het laatste is dat je als 16-jarige wilt horen, maar ik zeg het toch: Je bent maar 16! Je bént naïef!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |