Misschien ligt het aan mij?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Hij dient dat helemaal niet te zeggen/te denken als hij alleen maar vriendschap wil.
Nee.quote:
Je bent niet naïef zei je?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:08 schreef Damsel het volgende:
[..]
Volgensmij was dat de reden dat ie niet close wil worden?
Bedankt!quote:Op maandag 25 februari 2013 18:14 schreef roislecxe het volgende:
Wat maakt het uit, ik heb ook een goeie vriendin die 8 jaar jonger is dan ik, maar de andere kant is een vriend me juist weer 5 jaar ouder. Fraai gezicht als dat allemaal samen ergens heen gaat, zij 19, hij 32. Maar wat is er mis mee, wat mij betreft niks. Leeftijd is maar een cijfer.
Hij was gewoon eerlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:17 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Je bent niet naïef zei je?![]()
Er talloze andere manieren om aan jou uit te leggen waarom jullie niet al te vaak met elkaar om kunnen gaan. Dat hij specifiek kiest voor "Je maakt me geil." zegt simpelweg genoeg.
Waarom zeg je eigenlijk vervolgens sorry?
Heel grappig dit.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
als hij maar besneden is zie ik geen problemen
yup. 16 jarig meisje voelt zich gevleid door deze woorden. Verleid de bijlesleraar. (denkt ze) Bijlesleraar kan zichzelf schoonpraten: "zij begon zelf!"quote:Op maandag 25 februari 2013 18:17 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Je bent niet naïef zei je?![]()
Er talloze andere manieren om aan jou uit te leggen waarom jullie niet al te vaak met elkaar om kunnen gaan. Dat hij specifiek kiest voor "Je maakt me geil." zegt simpelweg genoeg.
Waarom zeg je eigenlijk vervolgens sorry?
Ik wil helemaal geen seks met hem hoor.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:22 schreef seasushi het volgende:
[..]
yup. 16 jarig meisje voelt zich gevleid door deze woorden. Verleid de bijlesleraar. (denkt ze) Bijlesleraar kan zichzelf schoonpraten: "zij begon zelf!"
Het is wel zo dat ik al 6 jaar een vriendin heb, en dus haar alleen zie als een gewone vriendin, verder niks. Ik weet niet of die bijlesleraar van jou een vriendin heeft? Scheelt ook wel een boel denk ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:19 schreef Damsel het volgende:
[..]
Bedankt!Maar het is op sommige vlakken wel een uitdaging. Zo werd ik een paar dagen geleden gestraft door mijn ouders voor iets dat ik heb gedaan en hadden wij een klein "meningsverschilletje" (eigenlij best wel een soort ruzie) omdat hij de kant van mijn ouders koos.
Meid, alsjeblieft, tegen jou zeggen dat jij hem geil maakt is niet 'gewoon eerlijk'.quote:
Ze wil in je mond poepen.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gadverdamme dat dit uitgesproken uit jouw mond komt.
Nee hij is single.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is wel zo dat ik al 6 jaar een vriendin heb, en dus haar alleen zie als een gewone vriendin, verder niks. Ik weet niet of die bijlesleraar van jou een vriendin heeft? Scheelt ook wel een boel denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |