Dat is niet waar want hij wil mij juist een soort van beschermen door niet te close te worden.quote:
nee.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:03 schreef Damsel het volgende:
[..]
Dat is niet waar want hij wil mij juist een soort van beschermen door niet te close te worden.
Hoe heeeeerlijk naiefquote:Op maandag 25 februari 2013 18:03 schreef Damsel het volgende:
[..]
Dat is niet waar want hij wil mij juist een soort van beschermen door niet te close te worden.
Jawel want anders zou hij niet zeggen dat hij zich er heel erg van bewust is dat ik 'nog maar' 16 ben. Hij is gewoon niet zo.quote:
Juist. Ontkenning is de eerste fase. Hij wil gewoon een 16 jarige palen en je wilt het niet geloven.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:06 schreef Damsel het volgende:
[..]
Jawel want anders zou hij niet zeggen dat hij zich er heel erg van bewust is dat ik 'nog maar' 16 ben. Hij is gewoon niet zo.
Ik ben niet naief.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:05 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Hoe heeeeerlijk naief
Hij wil je dus gewoon palen maar probeert je eerst op je gemak te stellen
Dan moet hij ook niet dingen als "geil van je worden"zeggen.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:06 schreef Damsel het volgende:
[..]
Jawel want anders zou hij niet zeggen dat hij zich er heel erg van bewust is dat ik 'nog maar' 16 ben. Hij is gewoon niet zo.
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:06 schreef mijgame het volgende:
[..]
Juist. Ontkenning is de eerste fase. Hij wil gewoon een 16 jarige palen en je wilt het niet geloven.
Dit ja. Hoe heerlijk naïef zeg TSquote:Op maandag 25 februari 2013 18:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan moet hij ook niet dingen als "geil van je worden"zeggen.
Volgensmij was dat de reden dat ie niet close wil worden?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan moet hij ook niet dingen als "geil van je worden"zeggen.
Weggaan van de mensen die je geil vind? Wut?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:08 schreef Damsel het volgende:
[..]
Volgensmij was dat de reden dat ie niet close wil worden?
Hij dient dat helemaal niet te zeggen/te denken als hij alleen maar vriendschap wil.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:08 schreef Damsel het volgende:
[..]
Volgensmij was dat de reden dat ie niet close wil worden?
Ditquote:Op maandag 25 februari 2013 18:03 schreef trovey het volgende:
Normaal geen probleem maar ik denk dat hier meer meespeelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |