in vrienden kun je ook je stijfje duwenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zal je eens wat nieuws brengen: Dat is niet mogelijk. gr gr
Ja maar hij is wel 10 jaar ouder he.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
in vrienden kun je ook je stijfje duwen
Niet als je 16 bent, en als het je leraar is.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
in vrienden kun je ook je stijfje duwen
Dan kan je er alsnog wat indouwenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:56 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ja maar hij is wel 10 jaar ouder he.
hoezo is dat zo raar? juist het verschil in de macht (leraar / leerling) kan het opwindender maken. als je er leuk uit ziet, het is en blijft voor de gemiddelde man toch een soort fantasie. en hij heeft heel misschien (zo denkt hij) de mogelijkheid om dat werkelijk te maken.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:51 schreef Damsel het volgende:
echt wel geloofwaardig maar ik kan het me nog steeds niet voorstellen. Ik bedoel van ik heb zoveel uurtjes met hem gewerkt en dan kom jij opeens zeggen dat ie al die tijd dacht aan seks. En ik zie hem echt als een soort leraar ofzo, het is toch raar als je leraar het met je wil doen.
quote:
gewoon duwen johquote:Op maandag 25 februari 2013 21:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet als je 16 bent, en als het je leraar is.
het is een bijlesleraar buiten school. dat is volgens mij een andere machtsverhouding als een leraar op school volgens mij.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet als je 16 bent, en als het je leraar is.
Of t legaal is boeit me geen zak, daar heb ik t toch ook niet over gehadquote:Op maandag 25 februari 2013 22:23 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
het is een bijlesleraar buiten school. dat is volgens mij een andere machtsverhouding als een leraar op school volgens mij.
volgens mij is het dus allemaal gewoon legaal
Sorry maar dit is nonsens?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:52 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
TS, je weet dit blijkbaar niet, en je gelooft het waarschijnlijk ook niet, maar dit is een feit:
IEDERE hetero-man van 26, zonder relatie wil ELKE 16-jarige meid n*ken.
Enige uitzondering zou zijn, wanneer de 16-jarige zwaar misvormd is, of de 26-jarige stiekem toch homo.
14 jarige jongen?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:10 schreef bulbjes het volgende:
Topic verder niet gelezen, maar was er een poosje terug hier niet ergens een topic over een 26 jarige bijles-leraar die een 16-jarig bijlesmeisje erg leuk vond(in R&P of zo).
val jij niet op 25 dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:47 schreef Cremetje het volgende:
[..]
Sorry maar dit is nonsens?
Een 26-jarige gaat liever met iemand die wat volwassener is ,denk ik althans.
Dit is serieus , ben zelf een meid van 17 maar WÁT? Wrm zou iemand van 26 met een 16-jarige willen vrijen?
Kunt u me dit aub serieus uitleggen.
26-jarige letten op 16'jarige?
Noooit gemerkt bij mezelf/anderen hoor.
Nee. Was een 26-jarige bijlesleraar die een 16-jarig meisje wat hij bijles gaf (buiten school) leuk vond en dacht dat dat misschien wederzijds was en twijfelde wat ie er nou mee aan moest. Hij gaf geloof ik wiskunde of biologie of zo. Kan helaas dat topic niet meer terugvinden want weet niet van wie het was en wat de TT was. Is denk ik alweer paar maanden geleden.quote:
Hij doet hard-to-get alleen je hebt het nog niet door.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:03 schreef Damsel het volgende:
[..]
Dat is niet waar want hij wil mij juist een soort van beschermen door niet te close te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |