quote:Op maandag 25 februari 2013 20:24 schreef hoink581 het volgende:
Ik krijg gewoon een keiharde lul van dit geneuzel.
Kort geblokt rokje met wit open bloesje, lange kousen en twee onschuldige maar geile staartjes.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:31 schreef Pharkus het volgende:
Hoe kleed je je eigenlijk voor je bijles?
Ja.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:30 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik ben niet compleet blind voor zijn 'toespelingen' omdat die er gewoon nirt zijn. Oke ik geef toe dat het vreemd is wat ie zei maar hij bedoelde er volgensmij niet echt wat mee, denk je anders dat ie zo dom zou zijn om dat tegen een 16-jarige te zeggen? En ik geef niet toe dat ik seks wil, ik vroeg dat omdat ik wou dat mensen op FOK! niet meer zouden denken dat hij
mij wil gebruiken.
En jezelf.quote:En ja ik geef toe dat ik mezelf hiermee een beetje vorschut heb gezet maar zoals ik al zei kan ik practisch alles tegen hem zeggen en neemt ie het vast niet zo serieus. Net zo serieus ik zijn opmerking neem.
Meestal krijg ik bijles na school dus ik heb gewoon dezelfde kleren aan als op school en soms is het in het weekend, als ik de week erna een belangrijke toets heb ofzo, en dan heb ik ook gewoon comfortabele kleding aan.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:31 schreef Pharkus het volgende:
Hoe kleed je je eigenlijk voor je bijles?
Het is dat ik met rode oortjes in de trein zit anders had ik minstens 3X geloosd.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:32 schreef pussycatdoll het volgende:
[..],ik ben al 3 keer gekomen
![]()
![]()
.
Oh dus je zit hem niet bewust op te geilen, dan is het goedquote:Op maandag 25 februari 2013 20:34 schreef Damsel het volgende:
[..]
Meestal krijg ik bijles na school dus ik heb gewoon dezelfde kleren aan als op school en soms is het in het weekend, als ik de week erna een belangrijke toets heb ofzo, en dan heb ik ook gewoon comfortabele kleding aan.
Comfortabel = kleding die hij zo van haar af kan scheuren.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:34 schreef Damsel het volgende:
[..]
Meestal krijg ik bijles na school dus ik heb gewoon dezelfde kleren aan als op school en soms is het in het weekend, als ik de week erna een belangrijke toets heb ofzo, en dan heb ik ook gewoon comfortabele kleding aan.
Tuurlijk, negeer het daadwerkelijk antwoord maar en richt je op de eventuele implicatie dat hij dom is. Ontkenning in wel zo fijn hé.quote:
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Oh dus je zit hem niet bewust op te geilen, dan is het goed
Je zegt dat ik mezelf niet serieus neem?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:36 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Tuurlijk, negeer het daadwerkelijk antwoord maar en richt je op de eventuele implicatie dat hij dom is. Ontkenning in wel zo fijn hé.
Waar krijg je eigenlijk precies bijles voor? Nederlands op vmbo-bb-niveau?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:39 schreef Damsel het volgende:
[..]
Je zegt dat ik mezelf niet serieus neem?
Havo 4.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:41 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Waar krijg je eigenlijk precies bijles voor? Nederlands op vmbo-bb-niveau?
JA GOOI DAN FOTO'S DIT IS CIJFERGOOIEN FOK! EDITIEquote:
Jij wil kleuterleider worden?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:42 schreef LelijKnap het volgende:
Ik weet wel wat ik wil worden nu o.O
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:57 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jij wil kleuterleider worden?
TS wil psychologe worden.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:57 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jij wil kleuterleider worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |