en dat vond je stiekem wel spannend zekerquote:Op maandag 25 februari 2013 18:19 schreef Damsel het volgende:
[..]
Bedankt!Maar het is op sommige vlakken wel een uitdaging. Zo werd ik een paar dagen geleden gestraft door mijn ouders voor iets dat ik heb gedaan en hadden wij een klein "meningsverschilletje" (eigenlij best wel een soort ruzie) omdat hij de kant van mijn ouders koos.
Een man zegt niet zonder reden dat hij geil wordt.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:51 schreef Damsel het volgende:
Jezus mensen, grow up? Hij is verantwoordelijk genoeg om zich zoiets niet in zn hoofd te halen. Ik bedoel van mijn ouders hebben hem ingehuurd om mij te helpen met vakken waarmee ik het moeilijk heb en ik ben hem dankvaar daarvoor. Hij zou seks hebben met een 16 jarige nooit goedkeuren, echt niet. En misschien was het wel vreemd dat hij aangaf geil van mij te worden maar misschien maken jullie er een big deal van?
Ik ben trouwens niet naief, ik heb vertrouwen in mensen en zoals ik al zei trek ik geen overhaaste conclusies.
De klacht is dan ook niet: bevriend met iemand zijn die ouder is maar: Ts die een plaat voor haar kop heeft.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Een man zegt niet zonder reden dat hij geil wordt.
En al helemaal niet als hij zo rdom is om dat nota bene tegen zijn EIGEN studente te zeggen die 18- is.
In Amerika zou hij 8 jaar cel krijgen zowat
Je vraagt aan ons of er meer achter zit en wij geven antwoord
Hoe je het ook went of keert, een vriendschappelijke relatie met een leerkracht is gewoon fout. Kunnen heel veel problemen van komenquote:Op maandag 25 februari 2013 18:06 schreef Damsel het volgende:
[..]
Jawel want anders zou hij niet zeggen dat hij zich er heel erg van bewust is dat ik 'nog maar' 16 ben. Hij is gewoon niet zo.
Soa`s enzoquote:Op maandag 25 februari 2013 21:13 schreef malzahar het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert, een vriendschappelijke relatie met een leerkracht is gewoon fout. Kunnen heel veel problemen van komen
Of een plaat voor haar clitorisquote:Op maandag 25 februari 2013 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De klacht is dan ook niet: bevriend met iemand zijn die ouder is maar: Ts die een plaat voor haar kop heeft.
Hij is de vader Ts haar moeder was zijn basisschool juf.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:20 schreef LelijKnap het volgende:
Hoe groot is de kans trouwens dat hij TS dr moeder al heeft geneukt ?
ts wilt geile neuckseks maar doet alsof ze niet wiltquote:Op maandag 25 februari 2013 21:35 schreef seasushi het volgende:
Eigenlijk snap ik niet wat nou je klacht is?
Wat jij zegt is echt wel geloofwaardig maar ik kan het me nog steeds niet voorstellen. Ik bedoel van ik heb zoveel uurtjes met hem gewerkt en dan kom jij opeens zeggen dat ie al die tijd dacht aan seks.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:03 schreef Posergoth6667 het volgende:
als 27 jarige man die heel dit topic heeft doorgelezen: hij wil sex met je.
het zit compleet ingeprogrammeerd. je sexuele geslachtskenmerken zijn zoals ze moeten zijn. aan de buitenkant ben je een volwassen vrouw, je bent geslachtsrijp. klinkt een beetje raar zo, maar dat is wel een belangrijk punt. of je 16 of 18 bent is niet zo'n heel groot verschil. vroeger (voor 1900) was je met 16 getrouwd en had je 2 kinderen (of meer).
zolang hij niet je gaat proberen over te halen om sex te hebben, maakt het niet uit, maar besef wel dat hij je gewoon wilt doorblaffen.
Een vriendschap met iemand die 10 jaar ouder is is niet altijd even makkelijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:35 schreef seasushi het volgende:
Eigenlijk snap ik niet wat nou je klacht is?
Wat is het nou, een vriend of leraar?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:51 schreef Damsel het volgende:
[..]
Wat jij zegt is echt wel geloofwaardig maar ik kan het me nog steeds niet voorstellen. Ik bedoel van ik heb zoveel uurtjes met hem gewerkt en dan kom jij opeens zeggen dat ie al die tijd dacht aan seks.En ik zie hem echt als een soort leraar ofzo, het is toch raar als je leraar het met je wil doen.
Ik zie hem zo: hij is een soort van leraar maar dan buiten school waardoor het allemaal wat losser is tussen ons en we ook gewoon vrienden kunnen zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is het nou, een vriend of leraar?
Ik zal je eens wat nieuws brengen: Dat is niet mogelijk. gr grquote:Op maandag 25 februari 2013 21:54 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik zie hem zo: hij is een soort van leraar maar dan buiten school waardoor het allemaal wat losser is tussen ons en we ook gewoon vrienden kunnen zijn.
stel gewoon voor het geheim te houdenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:54 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik zie hem zo: hij is een soort van leraar maar dan buiten school waardoor het allemaal wat losser is tussen ons en we ook gewoon vrienden kunnen zijn.
Onze vriendschap?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
stel gewoon voor het geheim te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |