onderhoud +10-20%quote:Op maandag 25 februari 2013 14:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je hebt het wel op een vreten gezet neem ik aan?
Trainen is best te doen als je ziek bent, vooral zolang je geen koorts of keelpijn hebtquote:Op maandag 25 februari 2013 14:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
moeders![]()
Altijd aardig dat ze aan je denken en weten wat je lekker vindt, maar god wat mesten ze je vet![]()
Winter is overigens hatelijk. Gister niks aan de hand, vandaag weer goed ziek maar toch wezen trainen. Gelukkig niet in kracht achteruit gegaan maar zelfs gains gemaakt.
Jammer dat de cursus wordt gegeven door 2 vrouwenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor de mensen die wat meer over fysiologie willen leren is er nu een gratis online cursus die je kunt volgen. Deze is voornamelijk voor studenten die moeten oefenen voor hun toets, maar het is toegankelijk voor iedereen. Ik heb mijzelf ook al aangemeld, vanavond eens even doornemen.
https://www.coursera.org/course/humanphysio
keelpijn en een kleine verhoging. Gewoon paracetamol geslikt en gegaan. Nu college maar het slaapgebrek is mij aan het roepenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Trainen is best te doen als je ziek bent, vooral zolang je geen koorts of keelpijn hebt
Ik krijg altijd maar de helft mee bij hoorcolleges omdat ik altijd wegdroom ondanks dat ik genoeg slaap krijgquote:Op maandag 25 februari 2013 15:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
keelpijn en een kleine verhoging. Gewoon paracetamol geslikt en gegaan. Nu college maar het slaapgebrek is mij aan het roepen
Een professor vertelde ooit dat het altijd goed is om naar colleges te gaan (ook als je fucking brak bent) omdat je onbewust toch dingen oppikt en dan later als je de stof leest toch iets hebt van "Oh ja, dat is zus en zo".quote:Op maandag 25 februari 2013 15:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik krijg altijd maar de helft mee bij hoorcolleges omdat ik altijd wegdroom ondanks dat ik genoeg slaap krijg
Als ze om 09:00 ga ik er echt niet heen man. Beter die nachtrust pakken.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:43 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt, scheelt echt enorm in leerwerk als je gewoon naar alle colleges gaat.
Wanneer doe jij eigenlijk schouder workout?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:04 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah ik heb ze ook wel eens overgeslagen, maar gelukkig werd het nooit zo vroeg ingeroosterd. 10:30 was ongeveer het eerste college.
Nu er gelukkig vanaf, alleen nog even afstuderen en dan m'n diploma ophalen.
Nachtrust om 09:00?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als ze om 09:00 ga ik er echt niet heen man. Beter die nachtrust pakken.
Op donderdag of vrijdag. Meestal vrijdag de laatste tijd.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:14 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wanneer doe jij eigenlijk schouder workout?
Jep zelfde hier. Maar ik kan dan ook bij helemaal niets m'n aandacht volledig houden.. gevalletje add :/quote:Op maandag 25 februari 2013 15:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik krijg altijd maar de helft mee bij hoorcolleges omdat ik altijd wegdroom ondanks dat ik genoeg slaap krijg
Hoeveel weeg je?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jep zelfde hier. Maar ik kan dan ook bij helemaal niets m'n aandacht volledig houden.. gevalletje add :/
Ik baal er van dat ik nog steeds geen "unassisted" pullups voor elkaar krijg
Klinkt leuk maar het niveau zal niet zo hoog zijn denk ik, toets is voor studenten die willen beginnen met med school. Maar laat maar weten wat het niveau is, wellicht is het leuk voor me om op te frissen.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor de mensen die wat meer over fysiologie willen leren is er nu een gratis online cursus die je kunt volgen. Deze is voornamelijk voor studenten die moeten oefenen voor hun toets, maar het is toegankelijk voor iedereen. Ik heb mijzelf ook al aangemeld, vanavond eens even doornemen.
https://www.coursera.org/course/humanphysio
"Recommended Backgroundquote:Op maandag 25 februari 2013 17:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar het niveau zal niet zo hoog zijn denk ik, toets is voor studenten die willen beginnen met med school. Maar laat maar weten wat het niveau is, wellicht is het leuk voor me om op te frissen.
ik kies liever for the pussy, je houdt niet van pussy?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:12 schreef SunTzu het volgende:
Godverdomme wat heb ik een hekel aan mensen die te pussy zijn om te gaan trainen.
Goeie grap man XD. Mietje.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik kies liever for the pussy, je houdt niet van pussy?
Oh, sry man ;$ Kneusje.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb je geen toestemming gegeven om mij uit te schelden, dus hou je bek maar dicht!
ik vind het ook zielig voor je, je weet niet beter, je moeder heeft je zo vaak uit de kinderwagen laten vallen...quote:
Hoe oud was jij ookalweer? 40?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind het ook zielig voor je, je weet niet beter, je moeder heeft je zo vaak uit de kinderwagen laten vallen...
Godverdomme je raakt me wel elke keer met de dingen die zegt. Hoe oud ben je? 12?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind het ook zielig voor je, je weet niet beter, je moeder heeft je zo vaak uit de kinderwagen laten vallen...
het asfalt doet je de groeten, na zoveel geknuffelquote:Op maandag 25 februari 2013 17:47 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Godverdomme je raakt me wel elke keer met de dingen die zegt. Hoe oud ben je? 12?
Kun je wat meer vertellen?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:50 schreef meneer_valk het volgende:
Volgens mij hebben we hier een wetenschappelijke primeur. Wij schrijft een case report over rage buien door vitamine D suppletie?
oh op die manierquote:Op maandag 25 februari 2013 18:00 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Lees dit topic door en je weet genoeg
Chocola is voor mij een verleiding die moeilijk te weerstaan is. Zaken als friet/chips etc. kan ik allemaal wel nee tegen zeggen maar chocola vind ik echt moeilijk...en de cut is weer begonnen.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Niet normaal meer hoeveel kcal er in chocolade dingen zitten![]()
Mijn ma had een pak van deze in mijn tas gestopt die ik vroegel veel at:
[ afbeelding ]
in een zo'n klein reepje zit 175kcal
geen wonder dat ik vroeger overgewicht had
Dat maakt de case alleen maar mooier. Kom maar op met dat verbod op Vit D. supplementen!quote:Op maandag 25 februari 2013 18:02 schreef Seam het volgende:
[..]
oh op die manierLijkt me sterk, want hij krijgt een te lage dosering Vit D.
er is al teveel verboden op supps gebied, niks werkt meerquote:Op maandag 25 februari 2013 18:26 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Dat maakt de case alleen maar mooier. Kom maar op met dat verbod op Vit D. supplementen!
Als je een account maakt dan kun je zelf zien van welk niveau het is.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar het niveau zal niet zo hoog zijn denk ik, toets is voor studenten die willen beginnen met med school. Maar laat maar weten wat het niveau is, wellicht is het leuk voor me om op te frissen.
Klik de link eens aan jong.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:17 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
"Recommended Background
An elementary background in biology"
Niveau zal wel meevallen idd. Hoe werken dit soort dingen? Miss wel handig om te volgen maar heb nooit zoiets gedaan.
Is t gewoon een online klas met dat je op een bepaalde tijd moet kijken oid?
Chocola ja; gruwelijk lekker is het. Ik krijg toevallig morgen mijn eigen samengestelde chocoladereep binnen.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Chocola is voor mij een verleiding die moeilijk te weerstaan is. Zaken als friet/chips etc. kan ik allemaal wel nee tegen zeggen maar chocola vind ik echt moeilijk...en de cut is weer begonnen.
[dagboek[Net lekkere work-out gehad trouwens, binnen 40 min. klaar met rug-biceps[/dagboek].
Onderrug vooralquote:Op maandag 25 februari 2013 18:56 schreef Questular het volgende:
SInds kort maar eens begonnen met deadliften, jammer dat niemand anders in de gym dat doet en ik dus vooral van filmpjes op internet moet halen of ik het allemaal goed doeWaar kun je normaal spierpijn verwachten als je pas begint met die oefening? Niet dat ik dadelijk denk dat ik het goed doe en met spierpijn in mn rug denk te lopen terwijl het gewoon komt door een verkeerde vorm
Onderrug, hamstrings, kont.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:56 schreef Questular het volgende:
SInds kort maar eens begonnen met deadliften, jammer dat niemand anders in de gym dat doet en ik dus vooral van filmpjes op internet moet halen of ik het allemaal goed doeWaar kun je normaal spierpijn verwachten als je pas begint met die oefening? Niet dat ik dadelijk denk dat ik het goed doe en met spierpijn in mn rug denk te lopen terwijl het gewoon komt door een verkeerde vorm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Ik zei het je tochquote:Op maandag 25 februari 2013 17:12 schreef SunTzu het volgende:
Godverdomme wat heb ik een hekel aan mensen die te pussy zijn om te gaan trainen.
Zit geen broekzak in dus kut als je met muziek op lift (ik kan zelf niet zonder)quote:Op maandag 25 februari 2013 19:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net weer een bestelling bij B&F geplaatst en in plaats van goodies sturen ze mij die nieuwe trainingsbroek op.Muts, trainingsbroek en nu alleen nog een jas en dan is de set compleet, lol.
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die eigenaar zit er wel lekker bij denk ik, ongelooflijk.Zit ook zo'n vestiging in Zwolle en ze zijn daar echt relaxed. Had een keer 70 euro aan supps gekocht dat ik met pin wou betalen. Toen ik later op mijn rekening keek bleek dat er 0 euro was afgeschreven. Ik gelijk bellen en omdat ik zo eerlijk was mocht ik de supps houden en ik mocht een pot whey voor de helft van de prijs afhalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1000 UI per 25 kg lichaamsgewicht. Als je meer supplementeert zorg er voor dat je A (retinol, niet beta carotene) en K2 (m4-m7) goed zijn om oververkalking te voorkomen.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:32 schreef Levolution het volgende:
Hoeveel doseren jullie vitamine D?
ADH is een tijdje terug bijgesteld naar 800 IU, dus 1000 UI supplementeren lijkt me meer dan voldoende (zeker als je nog wat uit voeding haalt), of hebben BB'ers er baat bij om toch 5000 UI te supplementeren?
Maakt niet uit.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zit geen broekzak in dus kut als je met muziek op lift (ik kan zelf niet zonder)
[..]
Zit ook zo'n vestiging in Zwolle en ze zijn daar echt relaxed. Had een keer 70 euro aan supps gekocht dat ik met pin wou betalen. Toen ik later op mijn rekening keek bleek dat er 0 euro was afgeschreven. Ik gelijk bellen en omdat ik zo eerlijk was mocht ik de supps houden en ik mocht een pot whey voor de helft van de prijs afhalen
XXL is veel te beperkt en heeft volgens mij zelfs nog verzendskosten en die cadeaus die je kan uitzoeken heb je niks aan of zijn bij een veel te hoog bedrag.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Nice.B&F is echt goed ja. Ondanks dat ze een beetje dom overkomen, doen ze het erg goed. Kan XXL nog wat van leren.
Ik was eerder pro-XXL, maar sinds ze één ding niet op voorraad hadden ben ik naar B&F gegaan waar ik inmiddels een boel geld heb uitgegeven die XXL 'mist'. Best zonde imo. De site van XXL moet ook nodig vernieuwd worden.
Het is oplosbaar in vet en kan dus beter met een maaltijd genuttigd worden.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vitamine D wordt toch ook beter opgenomen rondom vetzuren.
Gewoon een paar blokjes pure chocola. Serieus ik houd van pure chocola. Moet je wel van goede kwaliteit kopen.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Chocola is voor mij een verleiding die moeilijk te weerstaan is. Zaken als friet/chips etc. kan ik allemaal wel nee tegen zeggen maar chocola vind ik echt moeilijk...en de cut is weer begonnen.
[dagboek[Net lekkere work-out gehad trouwens, binnen 40 min. klaar met rug-biceps[/dagboek].
Jep.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
XXL is veel te beperkt en heeft volgens mij zelfs nog verzendskosten en die cadeaus die je kan uitzoeken heb je niks aan of zijn bij een veel te hoog bedrag.
Ben alleen bang dat als B&F straks geen echte concurrentie meer heeft dat het de prijs weer omhoog gaat gooien zoals ze nu al best vaak subtiel doen.
Wat B&F ook heel goed doet is klantenservice en communicatie. Ze zijn dagelijks op de grootste fitness en bodybuilding forums actief waar ze binnen een half uur op je vraag reageren en zelfs op facebook reageren ze op alle vragen. Ook klachten of problemen met een bestelling lossen ze altijd heel goed op dus ik vind dat ze succes wel verdienen. Vooral als ik die facebookpagina van hun lees dan heb ik respect voor ze. Ik zou na een dag al gek worden van al die domme vragen van die kampsjakenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jep.
Naast XXL en B&F heb je ook nog Bodylab.nl die het erg goed doet. Ze hebben de afgelopen maanden ontzettend veel followers gekregen door hun 25kg whey actie (ik hoop dat ik win). Maarja, naar mijn mening moet XXL de boel gewoon even een opfrisser geven.
Dat zeker ja, en dat is ook nog eens het belangrijkste aspect van een goede webshop: klantenservice.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wat B&F ook heel goed doet is klantenservice en communicatie. Ze zijn dagelijks op de grootste fitness en bodybuilding forums actief waar ze binnen een half uur op je vraag reageren en zelfs op facebook reageren ze op alle vragen. Ook klachten of problemen met een bestelling lossen ze altijd heel goed op dus ik vind dat ze succes wel verdienen. Vooral als ik die facebookpagina van hun lees dan heb ik respect voor ze. Ik zou na een dag al gek worden van al die domme vragen van die kampsjaken
but who was lats? and who was legs?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
kut youtube waarom staat dat bij suggested videos
Dat geluid erbijquote:Op maandag 25 februari 2013 21:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
The fuck heb ik net gekekenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waar heb je dit in gemaakt?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:45 schreef banaliteit het volgende:
Ik ben de laatste anderhalve maand heel erg gaan letten op mijn voeding. Mijn doel was om in spiermassa aan te komen met zo min mogelijk vet. Dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
Ik ben 1m73, eet rond de 2300kcal en train 3x per week. Ik neem aan dat dit onmogelijk alleen spiermassa kan zijn, toch? Ik ben recentelijk weer begonnen met trainen en volg SS.
Nopequote:
Als je SS doet moet je veel meer eten dan 2,3K kcal, en de helft van t gewicht is gewoon extra vocht lijkt mij.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:45 schreef banaliteit het volgende:
Ik ben de laatste anderhalve maand heel erg gaan letten op mijn voeding. Mijn doel was om in spiermassa aan te komen met zo min mogelijk vet. Dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
Ik ben 1m73, eet rond de 2300kcal en train 3x per week. Ik neem aan dat dit onmogelijk alleen spiermassa kan zijn, toch? Ik ben recentelijk weer begonnen met trainen en volg SS.
Volgens dit artikel kan je per week maximaal 200gram aan droge spiermassa kweken.
Als je net begint is een hoop gewicht extra vocht. Verder is 2300 kcal wel wat weinig.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:45 schreef banaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens dit artikel kan je per week maximaal 200gram aan droge spiermassa kweken.
Voor de cut raad ik pizza pollo aan, kip=cleanquote:Op maandag 25 februari 2013 22:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je traint voor kracht dan moet je pizza's eten.
Hoeveel kcal is niet te zeggen zonder verdere info. Maar als ik naar je laatste opmerking kijk zou ik me eerst eens wat beter inlezen over trainen voor kracht en eten.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:05 schreef banaliteit het volgende:
Hoeveel kcal raden jullie mij aan dan?
Ik snap de noodzaak van genoeg eten wel. Immers, je kan niet vanuit het niets massa creeeren. Echter, bulken lijkt mij weer onnodig als je traint voor kracht.
Waarom let je op andere, of er zelfs aan ergeren? Had dan ff er wat van gezegd oidquote:Op maandag 25 februari 2013 22:40 schreef moonhammer het volgende:
Weer een mooi staaltje ''deadlift met bolle rug'' gezien vandaag.
Ik moet eens op zoek naar een anders sportschool om dat soort irritaties te voorkomen
waarom in godsnaam weeg je jezelf iedere dagquote:Op maandag 25 februari 2013 21:49 schreef banaliteit het volgende:
[..]
Excel, ik weeg mezelf elke ochtend na de wc.
Ik doe het ook en deadlift 180kg zonder probleem.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:40 schreef moonhammer het volgende:
Ik moet eens op zoek naar een anders sportschool om dat soort irritaties te voorkomen
Nose tork.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:46 schreef Pastapipos het volgende:
Iemand enig idee wat er in dat potje zit?
Magnesiumquote:Op maandag 25 februari 2013 22:46 schreef Pastapipos het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Smelling_saltsquote:Op maandag 25 februari 2013 22:46 schreef Pastapipos het volgende:
Denk niet dat Magnesium snuiven veel zal helpenquote:
Wellicht misschien moet je deze keuze eventueel heroverwegenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:14 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Voor de cut raad ik pizza pollo aan, kip=clean
Doe ik ook, 1x per week is te weinig imo. Als je het dagelijks bij houdt kun je goed de trend zien.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:47 schreef Seam het volgende:
[..]
waarom in godsnaam weeg je jezelf iedere dag?
wat een fenomeen ben jij tochquote:Op maandag 25 februari 2013 23:17 schreef Jahr00n het volgende:
Ik weeg mij 4 keer per dag. Net nog even wat mooiere trends die je dan ziet.
Lijkt me.meer van welk eten je wel of niet vocht vast gaat houden.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:14 schreef stinkie het volgende:
Dagelijks. En vaak na wakker worden EN voor slapen. Ben het gaan doen om trends te herkennen. Ik weet nu meestal al zonder te wegen wat de schaal aan geeft
Nu weet ik tenminste welk eten het wel en niet goed doen om af te vallen
Not sure if serious.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:14 schreef stinkie het volgende:
Dagelijks. En vaak na wakker worden EN voor slapen. Ben het gaan doen om trends te herkennen. Ik weet nu meestal al zonder te wegen wat de schaal aan geeft
Vandaag juist iemand gezien die of extreme APT had of met opzet zijn rug bizar hol hield.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:40 schreef moonhammer het volgende:
Gewoon 1x per week is het beste, zeker als je een vast voedingsschema hebt.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:19 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Lijkt me.meer van welk eten je wel of niet vocht vast gaat houden.
Savonds wegen lijkt mij het meest onlogisch
Jammer dat artsen en diëtisten nooit wiskunde hebben gehad.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
Per dag geeft geen duidelijk beeld ivm zou eten waardoor je idd vocht vasthoudt en watergewicht dat nooit hetzelfde is
Dat is juist de reden waarom 1x per week te weinig is.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Per dag geeft geen duidelijk beeld ivm zou eten waardoor je idd vocht vasthoudt en watergewicht dat nooit hetzelfde is
Is er al voor alle platformen, ook iOS en Android.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:29 schreef esv7 het volgende:
Ik kan mogelijk wel een programmaatje schrijven.
Ik weeg me zo zie zo elk uur, en voor en na het eten een keertje xtra.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:14 schreef stinkie het volgende:
je zou die tijd eens moeten gebruiken om te liften, trutquote:Op maandag 25 februari 2013 23:58 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik weeg me zo zie zo elk uur, en voor en na het eten een keertje xtra.
Zo weet ik altijd exact wat ik weeg en hou ik de trend goed in de gaten.
Ik weeg en squat, weeg en squat...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
je zou die tijd eens moeten gebruiken om te liften, trut
Ik ga mijn 6 uur pakken :w
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |