Nachtrust om 09:00?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als ze om 09:00 ga ik er echt niet heen man. Beter die nachtrust pakken.
Op donderdag of vrijdag. Meestal vrijdag de laatste tijd.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:14 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wanneer doe jij eigenlijk schouder workout?
Jep zelfde hier. Maar ik kan dan ook bij helemaal niets m'n aandacht volledig houden.. gevalletje add :/quote:Op maandag 25 februari 2013 15:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik krijg altijd maar de helft mee bij hoorcolleges omdat ik altijd wegdroom ondanks dat ik genoeg slaap krijg
Hoeveel weeg je?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jep zelfde hier. Maar ik kan dan ook bij helemaal niets m'n aandacht volledig houden.. gevalletje add :/
Ik baal er van dat ik nog steeds geen "unassisted" pullups voor elkaar krijg
Klinkt leuk maar het niveau zal niet zo hoog zijn denk ik, toets is voor studenten die willen beginnen met med school. Maar laat maar weten wat het niveau is, wellicht is het leuk voor me om op te frissen.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor de mensen die wat meer over fysiologie willen leren is er nu een gratis online cursus die je kunt volgen. Deze is voornamelijk voor studenten die moeten oefenen voor hun toets, maar het is toegankelijk voor iedereen. Ik heb mijzelf ook al aangemeld, vanavond eens even doornemen.
https://www.coursera.org/course/humanphysio
"Recommended Backgroundquote:Op maandag 25 februari 2013 17:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar het niveau zal niet zo hoog zijn denk ik, toets is voor studenten die willen beginnen met med school. Maar laat maar weten wat het niveau is, wellicht is het leuk voor me om op te frissen.
ik kies liever for the pussy, je houdt niet van pussy?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:12 schreef SunTzu het volgende:
Godverdomme wat heb ik een hekel aan mensen die te pussy zijn om te gaan trainen.
Goeie grap man XD. Mietje.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik kies liever for the pussy, je houdt niet van pussy?
Oh, sry man ;$ Kneusje.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb je geen toestemming gegeven om mij uit te schelden, dus hou je bek maar dicht!
ik vind het ook zielig voor je, je weet niet beter, je moeder heeft je zo vaak uit de kinderwagen laten vallen...quote:
Hoe oud was jij ookalweer? 40?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind het ook zielig voor je, je weet niet beter, je moeder heeft je zo vaak uit de kinderwagen laten vallen...
Godverdomme je raakt me wel elke keer met de dingen die zegt. Hoe oud ben je? 12?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind het ook zielig voor je, je weet niet beter, je moeder heeft je zo vaak uit de kinderwagen laten vallen...
het asfalt doet je de groeten, na zoveel geknuffelquote:Op maandag 25 februari 2013 17:47 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Godverdomme je raakt me wel elke keer met de dingen die zegt. Hoe oud ben je? 12?
Kun je wat meer vertellen?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:50 schreef meneer_valk het volgende:
Volgens mij hebben we hier een wetenschappelijke primeur. Wij schrijft een case report over rage buien door vitamine D suppletie?
oh op die manierquote:Op maandag 25 februari 2013 18:00 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Lees dit topic door en je weet genoeg
Chocola is voor mij een verleiding die moeilijk te weerstaan is. Zaken als friet/chips etc. kan ik allemaal wel nee tegen zeggen maar chocola vind ik echt moeilijk...en de cut is weer begonnen.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Niet normaal meer hoeveel kcal er in chocolade dingen zitten![]()
Mijn ma had een pak van deze in mijn tas gestopt die ik vroegel veel at:
[ afbeelding ]
in een zo'n klein reepje zit 175kcal
geen wonder dat ik vroeger overgewicht had
Dat maakt de case alleen maar mooier. Kom maar op met dat verbod op Vit D. supplementen!quote:Op maandag 25 februari 2013 18:02 schreef Seam het volgende:
[..]
oh op die manierLijkt me sterk, want hij krijgt een te lage dosering Vit D.
er is al teveel verboden op supps gebied, niks werkt meerquote:Op maandag 25 februari 2013 18:26 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Dat maakt de case alleen maar mooier. Kom maar op met dat verbod op Vit D. supplementen!
Als je een account maakt dan kun je zelf zien van welk niveau het is.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar het niveau zal niet zo hoog zijn denk ik, toets is voor studenten die willen beginnen met med school. Maar laat maar weten wat het niveau is, wellicht is het leuk voor me om op te frissen.
Klik de link eens aan jong.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:17 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
"Recommended Background
An elementary background in biology"
Niveau zal wel meevallen idd. Hoe werken dit soort dingen? Miss wel handig om te volgen maar heb nooit zoiets gedaan.
Is t gewoon een online klas met dat je op een bepaalde tijd moet kijken oid?
Chocola ja; gruwelijk lekker is het. Ik krijg toevallig morgen mijn eigen samengestelde chocoladereep binnen.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Chocola is voor mij een verleiding die moeilijk te weerstaan is. Zaken als friet/chips etc. kan ik allemaal wel nee tegen zeggen maar chocola vind ik echt moeilijk...en de cut is weer begonnen.
[dagboek[Net lekkere work-out gehad trouwens, binnen 40 min. klaar met rug-biceps[/dagboek].
Onderrug vooralquote:Op maandag 25 februari 2013 18:56 schreef Questular het volgende:
SInds kort maar eens begonnen met deadliften, jammer dat niemand anders in de gym dat doet en ik dus vooral van filmpjes op internet moet halen of ik het allemaal goed doeWaar kun je normaal spierpijn verwachten als je pas begint met die oefening? Niet dat ik dadelijk denk dat ik het goed doe en met spierpijn in mn rug denk te lopen terwijl het gewoon komt door een verkeerde vorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |